قیمت نوار آبیاری تیپ به صورت عمده

نوار تیپ آبیاری یکی از تجهیزات آبیاری قطره‌است که بیشتر برای کشت‌های ردیفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کشاورزی برای آبیاری گیاهان ردیفی مانند گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه و نیز گیاهان زراعی گندم، ذرت، حبوبات وسیله پخش آب به اندازه کافی نزدیک گیاه نصب می‌شود تا آب از طریق نفوذ عمقی در خاک به محدوده ریشه گیاه برسد. ما در این مقاله ی عالی قصد داریم شما را با بهترین تولید کنندگان و همچنین  قیمت نوار آبیاری تیپ آشنا کنیم، لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت نوار آبیاری تیپ به صورت عمده

سفارش تلفنی نوار آبیاری تیپ

سفارش تلفنی نوار آبیاری تیپ

یکی از بهترین و رایج ترین روش های آبیاری قطره ای، آبیاری قطره ای نواری یا تیپ یا نوار آبیاری قطره ای است. برای اینکه از تلفات و هدر رفت آب جلوگیری شود آبیاری نواری تیپ، مناسب ترین گزینه می باشد که این روش جایگزین خوبی برای بسیاری از روش های آبیاری می باشد. این روش برای محصولات با نیازهای آبی مختلف استفاده می شود.

نوارهای آبیاری تیپ، مزایا و کاربرد های زیادی دارند که چند تا از مهمترین مزایا نوار آبیاری تیپ عبارتند از:

  • امکان استفاده از آن در اکثر زمین‌ها و جالیزها، با پستی و بلندی محدود و بدون نیاز به تسطیح زمین.
  • اتصالات ساده و ارزان قیمت، با قابلیت کارگذاری ساده آن‌ها به صورت دستی.
  • جنس پلیمری مخصوص نوار تیپ از چسبیدن جلبک و رسوبات معدنی به آن جلوگیری می‌کند.
  • صرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف آب وافزایش بازدهی محصولات و امکان پهن کردن مکانیزه توسط تراکتور در ابتدای فصل زراعی.
  • جلوگیری از توسعه و رشد علف‌های هرز در سطح زمین کشاورزی و اینکه نوار تیپ برای استفاده به فشار آب پایینی نیاز دارد.

در راستای فروش این محصولات، نمایندگی های زیادی در سراسر کشور ارایه خدمات می دهند و شما می توانید با مراجعه حضوری و همچنین به صورت سفارش تلفنی ویا آنلاین، نوار تیپ با کیفیت را با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

بازار نوار آبیاری تیپ در کرج

بازار نوار آبیاری تیپ در کرج

خط تولید نوار آبیاری قطره ای جهت تولید نوار تیپ آبیاری قطره ای با سایزها و اندازه های مختلف می باشد. تولید کنندگان نوار آبیاری قطره ای، نوار تیپ با فواصل آبدهی و ضخامت های  مشخص تولید می نمایند. 

تولید این نوار ها می تواند بنا به درخواست مشتری ، مختلف باشد. آبدهی نوار تیپ نیز مطابق با نیاز مشتری می باشد و خط تولید نوار آبیاری قطره ای با انتخاب فرم مورد نظر از آبدهی 1.5 الی 4 لیتر در ساعت خروجی تنظیم می شود. 

کرج و اصفهان  از جمله شهر هایی هستند که به صورت گسترده انواع محصولات کشاورزی، از جمله نوار تیپ آبیاری را در سطح بازار این شهر ها و همچنین بازار سراسر ایران عرضه می کنند. بازار نوار آبیاری تیپ اصفهان و کرج رونق بسیاری دارد و در این بازار ها انواع مدلهای نوار با کیفیت عالی و قیمت های بسیار مناسب به مشتریان عرضه می گردند.

پخش نوار آبیاری تیپ درجه یک صادراتی

پخش نوار آبیاری تیپ درجه یک صادراتیشرکت های تولیدی بزرگ کشور علاوه بر عرضه نوار آبیاری تیپ در بازار های داخلی، صادرات این محصولات به بازار های خارجی را نیز در مقیاس گسترده انجام می دهند. 

این شرکت ها با بهره گیری از فناوری مدرن روز و همچنین فعالیت عالی مهندسان فوق حرفه ای در این زمینه بهترین و مرغوب ترین انواع نوار آبیاری تیپ درجه یک را تولید و با عرضه در بازار خارجی نقش بسیار حیاتی را در بهبود چرخه اقتصادی کشور ایفا می کنند.

اصولا محصولاتی که توسط شرکت های تولیدی کشور برای صادرات عرضه می شوند، درجه یک بوده و از بهترین کیفیت برخوردارند، برای همین خریداران و مشتریان داخل کشور نیز اکثرا ترجیح می دهند که محصولات ویژه ی صادرات را بخرند و استفاده نمایند، به همین دلیل انواع نوار تیپ آبیاری ویژه صادرات را می توانید در بازار های داخلی نیز بیابید. 

خرید نوار آبیاری تیپ با مناسب ترین قیمت

خرید نوار آبیاری تیپ با مناسب ترین قیمتنوار تیپ به دو صورت تیپ درزدار و پلاک دار در بازار موجود می باشد که در فروشگاه های سراسر کشور موجود می باشند و همانطور که در قبل نیز اشاره شد، در فواصل مشخصی دارای روزنه هایی برای خروج آب می باشند.

نوع پلاکدار مجهز به قطره چکان بوده و در نوع درزدار ، مسیری زیپ مانند یا زیگزاگ شکل تعبیه شده که باعث شکست فشار آب می شود و این شکست ، سبب خروج آب از درزها و نهایتا عملیات آبرسانی به گیاه می گردد.نوارهای آبیاری درزدار خود شامل درز از وسط و درز از بغل می باشند .

خریداران، انواع این نوار ها را با توجه به کاربردهای خاص آن ها خریداری و استفاده می کنند. مشتریان عزیز می توانند برای خرید عمده نوار آبیاری با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و این محصولات را به صورت حضوری و یا از طریق سایت های اینترنتی خریداری نمایند.

فروش نوار آبیاری تیپ در فروشگاه های معتبر

فروش نوار آبیاری تیپ در فروشگاه های معتبرفروشگاه های نوار تیپ آبیاری در سراسر کشور، بهترین و با کیفیت ترین انواع این نوار ها را به فروش می رسانند. فروش انواع نوار تیپ در این نمایندگی ها به صورت های گوناگونی انجام میشود، که دو مورد مهم از این روش ها عبارتند از: فروش مستقیم و غیر مستقیم این محصول. 

یکی از مهمترین مزایای فروش مستقیم، کوتاه شدن دست دلالان در معامله ها و به دنبال آن ارزان تمام شدن قیمت محصول برای مشتریان می باشد.

فروشگاه های معتبر تولید نوار تیپ آبیاری، محصولا خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی ارایه می دهند، همانطور که می دانید امروز همه نمایندگی های فروش معتبر علاوه بر فروش حضوری، بیشتر کسب و کار خود را از طریق ایجاد سایت های اینترنتی انجام می دهند، خرید اینترنتی مزایای زیادی از جمله: خرید راحت، جلوگیری از اتلاف وقت، حذف شدن واسطه ها و قیمت ارزان محصولات را برای مشتریان دارد.

نمایندگی پخش نوار آبیاری تیپ در پایتخت

نمایندگی پخش نوار آبیاری تیپ در پایتختبازار نوار آبیاری تیپ در تهران نیز فروش زیادی دارد، در تهران نسبت به سایر شهرهای کشور نمایندگی های بزرگ به میزان بسیار فراوانی انواع نوار آبیاری تیپ کارکرده و نو را با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند.

این نمایندگی ها به خوبی به نیاز های کشاورزان پایتخت پاسخ می دهند و با عرضه گسترده نوار تیپ آبیاری در بازار نیاز های خریداران را به طور کامل تامین می نمایند.

قیمت و هزینه خرید نوار آبیاری نیز مانند هر محصول دیگری بستگی به پارامترهای مختلفی ازجمله، کیفیت، مرغوبیت جنس، شرکت سازنده، اوضاع اقتصادی، و هم میزان کاربرد بستگی دارد.

بهترین تولید کننده نوار آبیاری تیپ در جهان

بهترین تولید کننده نوار آبیاری تیپ در جهانامروزه، با توجه به کاربرد زیاد و مفید نوار های آبیاری نسبت به سایر روش های نا کارامد آبیاری، همه ی کشور ها نهایت تلاش خود را می کنند که تا حد امکان استفاده از نوار تیپ آبیاری را جایگزین سایر روش ها کنند. در همین راستا کشور های زیادی اقدام به تولید این نوار ها در مقیاس گسترده کرده و با استفاده از مهندسی های پیشرفته و دانش روز خود، آمار بهترین تولید کننده های نوار آبیاری تیپ جهان را به خود اختصاص داده اند.

این تولید کننده ها با تولید وسیع، محصولات با کیفت خود را به بازار های سراسر جهان صادر میکنند و از این طریق سود های بسیاری را به دست می آورند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما