قیمت لوله 3 اینچ پلی اتیلن اصفهان

قیمت لوله 3 اینچ از جنس پلی اتیلن در فشارهای مختلف با مواد استاندارد در این نمایندگی عرضه شده است.

به دلیل خواص و مشخصات لوله های پلی اتیلن و کاربرد های وسیعی که این لوله ها دارد، استفاده از این نوع محصول در مصارف گوناگون روند رو به رشدی به خود گرفته است. به همین منظور در مدت زمان کوتاهی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید گردیده است.

یکی از پرکاربردترین این نوع لوله ها ، لوله پلی اتیلن 3 اینچ می باشد. این محصول در بازار فروش به لوله پلی اتیلن سایز 90 میلی متر نیز مشهور است.

شرکت زمزم پایپ تولید کننده لوله پلی اتیلن 3 اینچ یا همان 90 میلی متر در شهرهای مختلف ایران است. و آنچه که از ویژگی های این لوله می باشد، قیمت لوله 3 اینچ است که کاربرد آن را نسبت به لوله های دیگر از جمله فلزی و pvc بیشتر کرده است.

قیمت لوله 3 اینچ پلی اتیلن تک جداره

از مهمترین مصارف لوله های 90 میلیمتر پلی اتیلن ، انتقال آب بین منابع آب از سرچشمه به زمین های کشاورزی است. ویژگی ها و قیمت لوله 3 اینچ پلی اتیلن با نوار آبی که بر روی این محصول کشیده می شود از دیگر لوله ها متمایز شده است.

به دلیل ماهیت حلال بودن آب، امکان دارد لوله با آب واکنش شیمیایی انجام دهد و سبب تغییر ماهیت آن گردد. به همین دلیل استفاده از لوله های پلی اتیلن و قیمت تمام شده آن برای مشتری، اهمیت پیدا می کند. لوله های پلی اتیلن آب رسان با توجه به عدم رسوب گذاری می تواند هزینه های اجرایی و نگهداری را بسیار کاهش داده و نظر به اینکه عمر بالای 50 سال دارد، مدیران اجرایی را برای استفاده از این نوع لوله ها ترغیب می کند.

لازم به ذکر است قیمت لوله 3 اینچ پلی اتیلن به دلیل قیمت مواد اولیه مصرفی متغییر می باشد. که جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت های روز با نمایندگی شرکت زمزم پایپ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما