قیمت لوله های دوجداره کاروگیت فاضلابی

در حقیقت لوله های دوجداره کاروگیت فاضلابی نمونه شیلنگ آب داراکار از تنوع بالایی برخوردار می باشند و این تنوع در محصول، منجر به ایجاد قیمت های متفاوت برای لوله کاروگیت می گردد. از این رو قیمت این محصولات به عوامل مختلفی نظیر کیفیت مواد اولیه، قطر و ضخامت لوله بستگی خواهد داشت. از سویی دیگر برای قیمت گذاری لوله کاروگیت باید به شرکت تولید کننده، نحوه فروش لوله، نوسانات بازار و سایر هزینه های جانبی این محصول هم توجه نمود.

قیمت لوله های دوجداره کاروگیت فاضلابی

همه چیز درباره لوله های دوجداره کاروگیت

همه چیز درباره لوله های دوجداره کاروگیت

در حقیقت لوله های کاروگیت از نمونه لوله های دوجداره ای هستند که از دو لایه لوله، در داخل یکدیگر تشکیل گردیده است. و اما هر دوجداره لوله کاروگیت از جنس پلی اتیلن با دانسیته بالا می باشند.

به گونه ای که لایه داخلی، سطحی صاف و صیقلی داشته و معمولا به دو رنگ زرد یا آبی می باشد. و لایه بیرونی آن به صورت موج دار و با رنگ مشکی تولید گردیده است. و در واقع حالت ارتجاعی لوله بیرونی باعث شده تا لوله از مقاومت بالایی برخوردار گردد. به طوری که از این نوع لوله می توان در سطح زمین و یا در زیر زمین استفاده نمود.

در ضمن با توجه به نوع طراحی که برای لوله های کاروگیت و شیلنگ آب خانگی انجام گرفته، مایعات و سیالات برای عبور از لوله نیاز به هیچ گونه فشاری نخواهند داشت.

و اما لوله های دوجداره کاروگیت را بر اساس میزان فشاری که می توانند تحمل نمایند، به سه دسته مجزا تقسیم بندی خواهند کرد. به گونه ای که این دسته بندی بر اساس میزان تحمل فشار شامل ۱۶، ۳۱.۵ و ۶۴ کیلونیوتن می باشند.

البته لازم به ذکر است که لوله های دوجداره کاروگیت به گونه ای طراحی شده اند که مناسب برای عبور انواع سیالات از درون خود می باشند. از این رو از این لوله ها می توان برای انتقال گاز ها و اسید های فاضلابی در زیر زمین هم استفاده نمود و به همین علت این نمونه از لوله های پلی اتیلنی با عنوان لوله های کاروگیت فاضلابی هم شناخته شده اند.

مرکز فروش لوله های دوجداره کاروگیت فاضلابی

مرکز فروش لوله های دوجداره کاروگیت فاضلابی

 لوله های کاروگیت از نمونه لوله های پرکاربردی بوده که توانایی عبور هر گونه مایعات و سیالاتی را از خود خواهد داشت. و با توجه به استحکام بالا، مقاومت زیاد و عمر طولانی طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.

و در واقع این لوله ها با توجه به نوع کاربرد و درجه کیفی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند و از این رو گونه های مختلف این محصول از طریق مرکز فروش لوله های دوجداره کاروگیت ارائه می گردد.

به گونه ای که این مرکز فروش لوله، امکان دسترسی علاقه مندان به این محصول را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فراهم خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما