قیمت لوله آبرسانی پلی اتیلن درجه یک

در قدیم از لوله هایی از جنس فولادی و بتنی برای انتقال آب لوله ها در شبکه های آبرسانی استفاده می شد. ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی و کسب تجارب جدید، متخصصان به مواد دیگری برای این کار دست یافتند و لوله هایی از جنس پلی اتیلن را طراحی و تولید نمودند. فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی با کیفیت توسط فروشندگان متعهد ما به هموطنان عزیز انجام می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لوله آبرسانی پلی اتیلن درجه یک با ما تماس بگیرید.

قیمت لوله آبرسانی پلی اتیلن درجه یک

مهمترین ویژگی لوله آبرسانی پلی اتیلن

مهمترین ویژگی لوله آبرسانی پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در انواع مختلفی در بازار مشاهده می شوند که یکی از آنها که خیلی هم پرمصرف می باشند لوله آبرسانی می باشد که به رنگ مشکی بوده که با یک خط آبی روی آنها مشخص می باشد. این لوله ها به علت مقاومت بالا و عدم خوردگی بسیار مورد توجه می باشند به علت اینکه این لوله ها بسیار مقاوم می باشند و در برابر خاک و فشار کیفیت خود را از دست نمی دهند می توانند تا حدود ۵۰ سال کارایی داشته باشند.

محصولاتی که با پلی اتیلن تهیه می شوند معمولا با گذشت زمان در دمای معمولی و فشار پایین تغییر می کنند ولی در هنگام تولید این لوله ها به این موضوع توجه می کنند و سطح ایمنی محصول را بالا می برند. همچنین یک لوله پلی اتیلن استاندارد در برابر مواد شیمیایی و محلول های اسیدی و بازی مقاوم می باشند و می توانند در کاربردهای دیگر غیر از آبرسانی، مورد استفاده قرار بگیرند.

این لوله ها به نسبت لوله های دیگر از جنس فولادی ، بتنی و … وزن کمی دارند و نقل و انتقال آن به راحتی انجام می گیرد. لوله های مزبور، انعطاف پذیری بالا دارند و کاملا آب بندی می شوند به گونه ای که هیچ نشتی در آنها صورت نمی گیرد. از ویژگی های دیگر آنها این است که به راحتی به هم وصل می شوند و نیاز به وسیله دیگری برای اتصال آنها نمی باشد. قیمت این لوله ها نیز نسبت به لوله های بتنی و فولادی مقرون به صرفه تر می باشد.

شناخت عوامل موثر بر کیفیت لوله آبرسانی پلی اتیلن

شناخت عوامل موثر بر کیفیت لوله آبرسانی پلی اتیلن

در تولید لوله های آبرسانی پلی اتیلنی عوامل مختلفی تاثیر می گذارد که عبارتند از:

• مواد اولیه: با توجه به اینکه برای تولید این لوله ها نیاز به مواد اولیه می باشد و مواد اولیه آنها شامل رزین و مواد افزودنی دیگر به عنوان تقویت کننده می باشد. در زمان تولید باید این مواد به صورت یکنواخت و به اندازه ترکیب شوند.

• فرایند تولید: در فرایند تولید بسته به دقت ماشین آلات و دستگاه ها و نیز افراد شاغل در این قسمت، تولید محصول انجام می شود.

• پرتو فرابنفش: در این بخش امواج رادیو اکتیو و امواج مغناطیسی کاربرد دارد و اثرات میکروبیولوژی آنها مورد بررسی قرار می گیرند.

• عوامل محیطی: این عوامل می تواند بسته به کاربرد لوله که در انتقال آب و یا فاضلاب و در مصارفی که از آن بهره گرفته می شود متفاوت باشد.

• نوسانات دمایی: از آنجا که در لوله های فاضلاب، نوسانات دمایی وجود دارد و بر عکس در لوله های انتقال آب این نوسانات وجود ندارد لذا نوسانات دمایی می تواند در کیفیت لوله ها تاثیر بگذارد و لوله ها به تدریج فرسوده شوند.

• عامل تنشی دما: بر اساس اینکه لوله در زیر زمین قرار گیرند و یا روی زمین دمای سیال متفاوت می باشد. به طور معمول و با فرض دمای ۲۰ درجه، عمر مفید این لوله ها تا ۵۰ سال می باشد‌.

مراکز پخش لوله آبرسانی پلی اتیلن

مراکز پخش لوله آبرسانی پلی اتیلن در مراکز پخش لوله آبرسانی پلی اتیلن، بهترین لوله ها به مشتریان در سراسر کشور ارائه می شود. همکاران ما برای اینکه بتوانند این محصول با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه تر از قیمت بازار به دست مشتری برسانند به صورت مستقیم و بی واسطه به شرکت تولیدی مراجعه کرده و حجم زیادی از این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری می کنند و با حذف هزینه های اضافی، اقدام به عرضه مستقیم محصول موردنظر می کنند.

شما نیز می توانید برای خرید آن در حجم عمده به مراکز پخش ما مراجعه کنید و یا در صورت تمایل به وب سایت ما مراجعه کنید و با سفارش آنلاین محصول مزبور، آن را در اسرع وقت از همکاران ما تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما