قیمت فروش نوار تیپ آبیاری در بازار بین المللی

قیمت فروش نوار تیپ آبیاری با توجه به سطح کیفیت آن بسیار مختلف است. امروزه چون در کشاورزی استفاده زیاد از آبیاری قطره ای می شود، با افزایش خرید و فروش نوار تیپ آبیاری رو به رو هستیم.

قیمت فروش نوار تیپ آبیاری در بازار بین المللی

سفارش خرید نوار تیپ از عمده فروشی ها

سفارش خرید نوار تیپ از عمده فروشی ها

امروزه به خاطر کم آب شدن کره زمین انسان برای آبیاری گیاهان از روش های متعددی بهره می گیرد. یکی از بهترین روش ها، آبیاری به صورت قطره ای می باشد. این روش نیز انواع مختلفی دارد.

برای این منظور شرکت های زیادی انواع شیلنگ ها و نوار های مخصوص را تولید کرده اند که جنس های مختلفی دارند. در بخش زراعت و باغبانی از آبیاری قطره ای استفاده زیادی می شود که بسیار حائز اهمیت است.

نوار تیپ یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای است که معمولا به صورت ردیفی از آن استفاده می شود. قیمت نوار تیپ آبیاری با توجه به جنس و کیفیت های مختلفی که دارد، متفاوت است.

اگر بخواهید نوار تیپ آبیاری ارزان قیمتی را خریداری کنید، می توانید به عمده فروشی ها که اصلی ترین مراکز هستند، مراجعه و آن ها را در بسته بندی های متنوع و انواع مختلف خریداری کنید.

خرید و فروش نوار تیپ آبیاری اصل را می توان به صورت عمده با مناسب ترین قیمت انجام داد.

بهترین برند نوار تیپ ایرانی و وارداتی

بهترین برند نوار تیپ ایرانی و وارداتی

نوار تیپ یک نوع لوله از جنس پلی اتیلن است که برای آبیاری قطره ای از آن استفاده می شود. این نوع لوله به شکل نوار است که جنسی بسیار نرم دارد و در فاصله های معینی روی لوله، پلاک هایی قرار دارد. زمانی که آب وارد لوله می شود مسطح شده و زمانی که آب قطع می شود، دوباره به شکل نوار در می آید.این لوله ها در کشت های فصلی و ردیفی در آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بهترین نمونه های نوار تیپ که در حال حاضر در بازار وجود دارد، برند گرید از نوار آبیاری بارانی است. اگر بتوان از نوار آبیاری بارانی به شکل درست استفاده شود، می توان رشد گل ها و گیاهان را به طور یکسان و یکنواخت به زیبایی مشاهده کرد.

این شیوه آبیاری هزینه آب و صرف انرژی انسان را به صفر در صد خواهد رساند.

بهترین برند نوار تیپ ایرانی را می توان نوار های دریپ دانست که با بهترین مارک ساخته و خرید و فروش آن به روش های مختلفی در بازار انجام می شود.

سایت عرضه نوار تیپ آبیاری ارزان قیمت

سایت عرضه نوار تیپ آبیاری ارزان قیمت

سایت های فروش نوار تیپ هایی با قیمت ارزان و البته استاندارد نقش مهمی در معاملات این نوار ها بر عهده دارند و باعث می شوند میزان فروش این نوار ها در شهر های مختلف افزایش یابد.

یکی دیگر از نوار تیپ هایی که طرفدران زیادی دارد، نوار تیپ های استاندارد است. این نوار تیپ ها با شکاف هایی که به وسیله دستگاه های پیشرفته در آن ها ایجاد می شوند، آبیاری را به صورت تنظیم شده و دقیق انجام می دهند.

نوار تیپ میکرو با مواد اولیه ای که شامل پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین می باشد تولید می شود.

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری در قزوین

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری در قزوین

نوار تیپ های بسیاری در کشور با برند های جدید و کیفیت فوق العاده و بالا تولید می شوند از این رو کشاورزان می توانند با آزمایش چندین نوار  تیپ در کشاورزی، بهترین نوع آن را از لحاظ قیمت و کیفیت انتخاب و از آن بهره ببرند.در قزوین نیز شاهد فروش نوار تیپ هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستیم.

 از کاربرد انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای می توان گفت در کشت های گلخانه ای استفاده می شود. همچنین از آن برای کشت های فصلی و ردیفی مانند سیب زمینی، توت فرنگی، ذرت، پیاز، گوجه فرنگی، فلفل، هندوانه، طالبی، خربزه، چغندر قند، گندم، یونجه و دیگر محصولات جالیزی دیگر استفاده می شود.

 از جمله مزایای استفاده از نوار تیپ برای آبیاری محصولات کشاورزی می توان به حمل و نقل آسان، نصب راحت، قیمت مناسب و ارزان، جلوگیری از رشد علف های هرز، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش سطح زیر کشت، جلوگیری از چسبیدن جلبک ها و رسوبات معدنی به نوار، نیاز کم به فضا جهت نگه داری نوار، کاهش هزینه مصرف کود، مقاومت بالا در برابر اشعه های خورشید، سموم و اسپری های کشاورزی و کود های کشاورزی و بسیاری از عوامل دیگر اشاره کرد. 

نماینده فروش نوار تیپ آبیاری در ارومیه

نماینده فروش نوار تیپ آبیاری در ارومیه

در شهر ارومیه به خاطر آب و هوای مطلوبی که دارد، کشاورزی در آن جا بسیار پر رونق می باشد. از آن جا که دریاچه ارومیه امروزه با کم آبی مواجه است، به نوار تیپ های آبیاری نیاز شدیدی می باشد که در مصرف آب صرفه جویی به عمل آید.

نمایندگی های فروش در ارومیه نوار تیپ های آبیاری با کیفیتی را ارائه می دهند که کشاورزان در یک فصل زراعی با مشکل مواجه نشوند.

در ارومیه نوار تیپ هایی با کیفیت بالا تولید می شوند که از مقاومت بالای شیمیایی و مکانیکی نیز برخوردار هستند. این مرکز نوار تیپ ها را در انواع و سایز های مختلف با رده های فشاری متنوع در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

خریدار نوار تیپ آبیاری ارزان قیمت

خریدار نوار تیپ آبیاری ارزان قیمت

نکته ای که هنگام خرید نوار تیپ برای خریدار بسیار حائز اهمیت است، ارزان بودن قیمت آن است. کیفیت نوار تیپ نیز باید به گونه ای باشد که در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی، مقاومت بالایی داشته باشد.

 نوار های تیپ را می توان به طور کلی به دو دسته پلاک دار و درز دار تقسیم کرد.

تعرفه نوار تیپ آبیاری به چند عامل بستگی دارد که کارشناسان و متخصصان آن را تعیین می کنند.

تولید نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی

تولید نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی

تولید کنندگان نوار تیپ آبیاری در داخل کشور، با بکار گیری مواد اولیه مرغوب انواع و اقسام  گوناگونی را تولید کرده و به بازار های داخلی و بازار های خارجی ارائه می دهند. با این کار نه تنها نیاز داخلی تامین می شود بلکه با صادرات آن به کشور های دیگر برای کشور ارز آوری و در آمد زایی زیادی دارد.

 صادرات نوار تیپ آبیاری اصل و باکیفیت را شرکت های تجاری و بازرگانی ایرانی بر عهده دارند و آن را به بسیاری از مناطق دنیا ارسال می کنند. به خاطر استفاده از مواد اولیه درجه یک، ضخامت بالای نوار و همچنین تولید استاندارد، یکی از امتیازات منحصر به فردی که این شرکت ها دارند، ارسال تضمینی نوار تیپ آبیاری به مناطق مختلف می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما