قیمت فروش لوله پلی اتیلن 1 اینچ درجه یک

قیمت لوله های پلی اتیلنی در انواع مختلف آن، کاملا متغیر بوده و به عوامل مختلفی مانند کارخانه تولید کننده، ضخامت جدار لوله (اینچ یا میلیمتر) لوله، طول لوله پلی اتیلنی و فاکتورهای دیگری وابسته است.

عدم خوردگی،نصب سریع قابلیت اتصال آسان،مقاوم در برابر UVارتغاشات لرزشی،قابل استفاده در زمین های ناهموار قابلیت تولید در وزن ها و ضخامت ها و فشار های مورد نیاز مصرف کننده از مزایای لوله پلی اتیلن آبرسانی 1 اینچ می باشد.

جهت اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ توصیه می شود به سایت رسمی کارخانجات تولید کننده مراجعه نموده و لیست قیمت ها را مشاهده نمایید.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 1 اینچ درجه یک

نکاتی برای خرید لوله پلی اتیلن

نکاتی برای خرید لوله پلی اتیلن

از پلی اتیلن سنگین در تولید لوله ها ، بطری ها و … استفاده فراوان می شود. اولین نکته ای که بایستی برای خرید لوله‌های پلی اتیلن دقت داشت این است که لوله خریداری شده حتما نشان استاندارد را داشته باشد. دومین نکته که بهتر است در هنگام خرید توجه کرد این است که لوله پلی اتیلن تولید برند معتبری باشد و اطلاعات محصول بر روی آن چاپ شده باشد مانند: نام کارخانه تولید کننده، تاریخ تولید، شماره خط تولید، نوع مواد اولیه پلی اتیلن، رده فشار کاری. شما با رجوع به این اطلاعات می‌توانید اطلاعات پایه‌ای در مورد لوله پلی اتیلن را بدست آورده و اگر لوله‌ای یکی از این موارد را نداشت از خرید آن لوله پلی اتیلن مورد نظرمنصرف شوید.

لوله های پلی اتیلن در ایران بر اساس استاندارد INSO 14427-2 موسسه استاندارد ملی ایران تولید می‌شوند و جدول موجود در این استاندارد مرجع تولید و آزمایشگا‌های کنترل کیفیت می‌باشد. سابقا استاندارد DIN 8074 آلمان مرجع بود و آن زمان هنوز استانداردی ملی برای لوله‌های پلی اتیلن تدوین نشده بود که در سالهای گذشته این مسئله رفع گردیده است اما هنوز این استاندارد و جداول آنها میتواند مرجعی برای شما باشد اما در آزمایشگاه‌های مرجع و کنترل کیفیت اعتباری ندارد.

ویژگی های ظاهری لوله پلی اتیلن با کیفیت

ل توضیح داده میشود که این لوله ها چه مقدار بار را میتوانند تحمل کنند یعنی فشاری که از دورن به ان وارد میشود باید چقدر باشد خب این یعنی اینکه باید لوله هارا با توجه به نیاز با مشخصات دقیق تهیه فرمایید برای مثال اگر لوله ایی فشار کاری ان 6 بار است اصلا نباید انرا در جایی که شار اب 8 است استفاده کنید به این دلیل که این لوله ها منفجر میشود.

لوله های پلی اتیلن به صورت های استاندارد و غیر استاندارد تولید می شود از لوله های استاندارد بیشتر برای انتقال آب استفاده می شود و از لوله های غیر استاندارد برای کابل رد کردن و زهکشی استاده می شود.

یکی از ویژگیهایی که لوله های پلی اتیلن را از لوله های فلزی متمایز می کند این است که ضریب انبساط حرارتی لوله های پلی اتیلن 11 برابر بزرگتر از لوله های فلزی است . این به معنای بروز انبساط / انقباض بیشتری در لوله های مهار نشده است . با این حال، یکی دیگر از وجوه ممیزه لوله های پلی اتیلن از لوله های فلزی، داشتن مدول الاستیک ظاهری بسیار کمتر لوله های پلی اتیلن است . در لوله های مهار شده این مسئله موجب شکل گیری سطح کمتری از تنش های طولی ناشی از حرارت می شود که به نوبه خود نیاز به نگهدارنده ها و قلاب ها را بسیار کمتر می کند.

لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 فشار قوی از لوله های پرمصرف محسوب می شود و در بازار های فروش توجه بسیاری از افراد را به خود معطوف کرده است. از ویژگی های بارز آن ها می توان به مقاومت بسیار در برابر هرگونه عوامل بیرونی اشاره کرد. این لوله ها معمولا طول عمر بسیار زیادی دارند و کمتر دچار فرسودگی و خوردگی می شوند.

راهنمای خرید بهترین اتصالات پلی اتیلن

راهنمای خرید بهترین اتصالات پلی اتیلن

اتصالات پلی اتیلن دارای انواع مختلفی هستند که در مواردی نظیر تغییر مسیر خط و غیره کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه، فروش این اتصالات با تنوع بالا از مراکز زیادی انجام می گیرد که مشتریان می توانند برای خرید آن با ارزان ترین قیمت ها و کیفیت ها از همین مرکز اقدام کنند و انواع اتصالات پلی اتیلن را در سایزها و مدل های مختلف برای نیاز و کاربردهای گوناگون سفارش دهند.

امروزه، بیشتر مشتریان اتصالات پلی اتیلن سعی می کنند این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان تری تهیه کنند. برای همین، این امر نیازمند راهنمایی هایی است تا بتوان بهترین اتصالات را سفارش داد تا به نحو احسنت از آن استفاده نمود.

نکاتی که باید در هنگام خرید اتصالات پلی اتیلن توجه کرد شامل موارد زیر است: یک اتصال درجه یک باید دارای سطح های صاف بوده و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. در برابر هر گونه ضربه، فشار و … مقاومت داشته باشد. دارای خاصیت ضد زنگ زدگی باشد. در هنگام برخورد با مواد شیمیایی مقاوم باشد و زود خراب نشود. قیمت مناسبی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

3مزیت لوله پلی اتیلن که نمی دانستید

این لوله ها دارای مزیت ها و ویژگی های مثبت بارز از جمله وزن کم، بارگیری و حمل و نقل آسان تر، نصب سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر ضربه های احتمالی و ساییده شدن، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و اشعه آفتاب، انعطاف بالا، عدم نیاز به پوشش و محافظ، ماندگاری و عمر بالا، رسوب نگرفتن مسیر لوله و کاهش فشار ناشی از اصطکاک، دارا بودن انواع اتصالات که باعث اتصال راحت تر لوله ها به هم می شود و انتقال پذیری راحت سیال در لوله، هستند.

لوله پلی اتیلن 2 اینچ به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار خوبی که در برابر زلزله، زنگ زدگی و خوردگی دارد، یکی از بهترین لوله ها برای استفاده در شبکه های گازرسانی در سطح شهرها و روستاها می باشد.

لوله پلی اتیلن کشاورزی برای انتقال آب در باغات، مزارع، و گلخانه ها مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر انتقال آب برای انتقال مواد شیمیایی و کود ها نیز از این لوله ها بهره گرفته میشود. لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای برای آبیاری های بارانی، قطره ای، برای استخرها و حوضچه های آبی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. لوله های پلی اتیلن برای آبیاری قطره ای در انواع دریپر دار و قطره چکانی موجود بوده و کمک بسیار زیادی به کاهش مصرف آب می نمایند.

در زمینه کشاورزی و برای زمین هایی که وسعت فراوان دارند از لوله پلی اتیلن ۴ اینچ استفاده می شود و آبیاری خوبی را به طور یکسان، در تمام قسمت‌ های خاک ها ایجاد می‌کند. البته این کاربرد را بیشتر برای مزارعی به کار می گیرند که دانه ها دارای ریشه هایی کوچکتر بوده و به آب فراوانی نیاز نداشته باشند.

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن 1 اینچ

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن 1 اینچ لوله پلی اتیلن در سایزهای گوناگونی تولید می شود که یکی از انواع آن لوله پلی اتیلن با سایز ۱ اینچ نام دارد. این لوله قطر کمی دارد و معمولا از آن برای انتقال گاز استفاده می شود. همچنین برای انتقال آب با فشارهای کمتر از این لوله می توان استفاده نمود. کاربردهای این لوله برای سیستم های آبیاری، مخابراتی، کانال های تهویه، گاز رسانی و… می باشد که همه روزه خریداری می شوند. لوله پلی اتیلن آبرسانی یک 1 اینچ بر اساس کاربرد و امکانات در صنعت آب به دو صورت پیچی رزوه ای و جوش لب به لب پلی اتیلن نصب می گردند. در صنعت گاز معمولا از روش جوش الکتروفیوژن و اتصالات و دستگاه مخصوص استفاده می شود و در صنعت فاضلاب بیشتر از روش جوش دستی و در روش آبیاری تحت فشار از روش پیچی یا فلنجی استفاده میگردد.بعد از نصب سیستم لوله کشی لوله های پلی اتیلنی آبرسانی بعد از بررسی ظاهری کامل و استحکام خط لوله یک شیر هواگیری در بالاترین تراز و یک فشار سنج وشیر ورودی در پایین ترین سطح نصب میشود.لوله را از آب پر میکنند وهوا را از هواگیر خارج میکنندو با دستگاه تزریق فشار فشار خط لوله پلی اتیلن آبرسانی را بالا میبرند تا 1/5 برابر و بعد یک ساعت اتصالات و خط لوله پلی اتیلن آبرسانی یک 1 اینچ چک می شود و در صورت نیاز اصلاح می شود.

شرکت عرضه لوله پلی اتیلن یک اینج در کشور زیاد است از این رو افراد به راحتی می توانند به این محصول دسترسی پیدا کنند، شرکت‌ها و کارخانجات زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و توانسته آمد بهترین و مرغوبترین مدل ها را در اندازه هایی که مورد نیاز مشتریان است، تولید کنند. برای آنکه نمونه با کیفیتی خریداری کنید با از مراکز مطمئن و معتبر خرید انجام دهید. این لوله ها در اندازه و ضخامت های مختلفی می باشند که از جمله ان لوله پلی اتیلن سایز 1 می باشد که از این محصول بیشتر در امور تاسیساتی و خدماتی مربوط به ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد به نحوی که به دلیل وزن سبک و قابلیت حمل و جابجایی آسان این لوله، موجب شده استفاده از ان در این زمینه بسیار کارامد باشد.

علاوه بر این، لوله پلی اتیلن دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر هر گونه حرارت، فشار و ضربه می باشد و از این رو، از این لوله ها به سهولت می توان برای فرایند عایق سازی در مکان های مختلف استفاده نمود.

همچنین این محصولات به سهولت دچار پوسیدگی و تغییرات شیمیایی نیز نمی شوند و انعطاف پذیری مناسب و مطلوب آن ها موجب شده که در انبارهای مختلف در سطح کشور از آن استفاده فراوانی شود و این امر یکی از کاربردهای مهم این محصول به شمار می آید. لوله 1 پلی‌اتیلن جزو لوله‌های بسیار باکیفیت و مناسب بوده که کاربردهای فراوانی نیز برای آن می‌توان شمرد من‌جمله این‌که از این لوله‌ها برای انواع آبیاری‌های تحت‌فشار قطره‌ای می‌توان استفاده کرد و همچنین جهت جابه‌جایی انواع سیالات خنک‌کننده و گرم‌کننده و یا حتی برای انتقال مواد شیمیایی از این لوله‌ها استفاده می‌کنند که آن‌همه کاربرد و کیفیت بالای تولید این محصولات منجر به این شده که بازرگانی این لوله‌ها بسیار سود ده باشد.

در تهیه و تولید لوله های با کیفیت تمامی استانداردهای لازم رعایت شده است. در صورتی که برایتان قیمت مهم است و همچنین می خواهید نمونه با کیفیت تری را تهیه نمایید، به شعبه‌های شرکت ما در سراسر کشور مراجعه نمایید. لوله 1 پلی‌اتیلن از لوله و اتصالات باکیفیت موجود در کشور است که بسیاری از مصرف‌کنندگان این نوع لوله ها تمایل به استفاده از آن دارند.

صادرات لوله اب پلی اتیلن درجه یک

صادرات لوله پلی اتیلن ایران به کشور هایی همچون عراق، پاکستان و همچنین کشور های واقع شده در منطقه خاور میانه صورت می گیرد. لوله های تولید شده در داخل به دلیل کیفیت بالا قابلیت صادرات دارند و در حال حاضر تعداد ۲۷۰ واحد صنعتی تولید کننده این تجهیزات در کشور وجود دارد. اولین بار کشور آلمان ساخت این قطعات را آغاز کرد و از آن زمان یعنی دهه ۱۹۵۰ میلادی ساخت و تولید این لوله ها در دیگر نقاط جهان نیز گسترش یافت. نخستین کارخانه لوله پلی اتیلن در کشور در سال ۱۳۵۴ راه اندازی شد و از آن زمان این صنعت در داخل کشور توسعه و گسترش یافت.

صادرات لوله پلی اتیلن کرمانشاه در بازار های فروش و بورس لوله پلی اتیلن موجب ارزآوری قابل توجهی به داخل کشور شده است. صنعت تولید این لوله و اتصالات در جایگاه خوبی در جهان قرار دارد و تولیدات ایرانی از برخی جهات دارای کیفیت بالاتری در مقایسه با تولیدات کشور های دیگر دارند.

این لوله ها انواع مختلفی دارند که به دلیل مزیت های ویژه ای که دارند استفاده از آنها در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است.

بخشی از مشتریان این تجهیزات که به بازار های فروش مراجعه می کنند بخش های دولتی مانند وزارت جهاد کشاورزی می باشند. این امر به دلیل استفاده گسترده و روزافزون از این قطعات می باشد.

خرید کلی لوله پلی اتیلن 1 اینچ

خرید کلی لوله پلی اتیلن 1 اینچ خرید لوله پلی اتیلن سایز 1 یکی از گزینه های مطلوب و موثر برای افراد مختلف به شمار می آید که مصارف و قابلیت های منحصر به فرد این محصول موجب شده که فروش لوله پلی اتیلن در کشور رشد چشمگیری را به همراه آورد و بازار خوبی برای این محصولات رقم زده شود.

از این رو، امروزه یکی از راه های بسیار مقرون به صرفه و کارآمد برای افراد، که موجب رضایت آنان شده است، خرید عمده این لوله ها می باشد به نحوی که این امر به خوبی می تواند در میزان کاهش قیمت نهایی این محصول اثرگذاری بالایی را به همراه داشته باشد و موجب سودآوری بالایی برای آنان شود.

همچنین لازم به ذکر است که بدانید خرید عمده این محصولات به صورت اینترنتی یکی از فعالیت های مفیدی محسوب می شود که این زمینه را برای افراد به خوبی فراهم آورده که در هر نقطه از کشور این محصول را با قیمت بسیار استثنایی سفارش نمایند و بخشی از نیاز خود را در این زمینه به خوبی تامین نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما