قیمت فروش لوله پلی اتیلن مشبک

فروش لوله پلی اتیلن مشبک تک لایه با توجه به تقاضای زیادی که برای آنها در خصوص آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی وجود دارد از رونق بسیار خوبی برخوردار شده است. شما می توانید برای خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه تنها از طریق سایت اقدام نموده و این محصول را با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه کنید.

لوله پلی اتیلن مشبک تک لایه لوله ای است که جنس آن از خانواده پلیمر های سنگین هستند که دارای ساختاری مشبک هستند. برای لوله پلی اتیلن تک لایه نمی توانیم قیمتی قطعی را به دلیل شرایط بازار و فروش آن اعلام کنیم. قیمت لوله پلی اتیلن مشبک چند لایه به عرضه و تقاضای بازار، مواد اولیه آن ها، دستمزد کارکنان و … بستگی دارد.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن مشبک

هر آنچه که باید درباره لوله پلی اتیلن بدانیم

هر آنچه که باید درباره لوله پلی اتیلن بدانیم

همان طور که گفتیم لوله پلی اتیلن مشبک، لوله ای است که در خانواده پلیمر های سنگین جای می گیرد و ساختاری مشبک دارد. نام دیگر پلی اتیلن این لوله XLPE می باشد. لوله های پلی اتیلن مشبک هم در ایران و هم در کشور های خارجی تولید می شود. کیفیت لوله پلی اتیلن مشبک ساخته شده در ایران با پلی اتیلن مشبک ساخته شده در کشور های دیگر تفاوت چشم گیری ندارد و استفاده از لوله های تولید شده در ایران مزایای بیشتری نیز دارد. این لوله ها در ایران قابلیت تولید بر اساس دستور و سلیقه مشتری و مصرف کننده ها را دارد. به علاوه هزینه و قیمت مواد اولیه و فراوری این لوله نسبت به لوله های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است. از دیگر دلایل بالا بودن قیمت لوله های پلی اتیلن مشبک خارجی، متحمل شدن هزینه های گمرک و نگه داری می باشد. لوله های پلی اتیلن مشبک کاربرد های بسیار زیادی در انواع لوله کشی و کابل دارند و در مقیاس زیاد از آن ها استفاده می شود. این لوله ها قادر به تحمل مقاومت دمایی بسیار بالایی هستند و این امر سبب می شود که به وسعت از آن ها استفاده شود. به علاوه در سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز از لوله های پلی اتیلن مشبک استفاده می شود. این لوله ها انواع مختلفی نیز دارند و در حالت های تک لایه تا چند لایه وجود دارند که هر کدام برای موقعیت های خاصی مناسب هستند.

بررسی ابعاد انواع لوله پلی اتیلن

لوله های پلی‌اتیلن بر اساس اندازه به ۲۵ نوع تقسیم می‌شوند که هر یک در مکان و جاهای خاصی استفاده می‌شود.

۱. لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچ

کوچک‌ترین سایز در لوله پلی‌اتیلن بوده دارای سایز ۱۶ میلی‌متری است. لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچی کاربرد گسترده‌ای در صنعت کشاورزی دارد و در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای، محصولات گلخانه‌ایی و اتصالات قطره‌چکان استفاده می‌شود و در برابر شرایط محیطی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است‌.

لوله مورد استفاده در آبیاری قطره ای لوله 16 است که در دو ضخامت 1/2 و 1/4 میلیمتر در کلاف‌های 400 متری با بالاترین کیفیت قابل سفارش است. در محاسبه‌گر ارائه شده برای قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن آبیاری قطره ای علاوه بر قیمت لوله قطره ای 16، قیمت انواع اتصالات آبیاری قطره ای هم آورده شده است. لازم به ذکر است که هر کلاف 400 متری لوله قطره ای 16 با ضخامت 1/2 میلیمتر 22 کیلوگرم و هر کلاف با ضخامت 1/4 میلیمتر 25 کیلوگرم وزن دارد.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای برای هر متر ۲۳۵۰۰ تومان است .

۲. لوله پلی‌اتیلن ۱/۲ اینچ

لوله پلی‌اتیلن نیم اینچ یا ۲۰ میلی‌متری نیز در کشاورزی و سیستم‌های آبیاری به‌کاررفته و به لوله تک جداره نیز معروف است. در هنگام انتخاب و خرید لوله ۱/۲ اینچی باید به میزان فشار آب مزرعه توجه کرده و بر اساس آن یکی از مدل‌های لوله با فشار ۶، ۱۰، ۱۶ و ۲۰ بار را برگزید.

۳. لوله پلی‌اتیلن ۳/۴ اینچ

لوله پلی‌اتیلن با سایز ۲۵ میلی‌متر که با کلاف‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ متری ساخته می‌شوند، به دلیل مقاومت زیاد و قدرت آب‌بندی بالا در باغ‌ها و سیالات کم حجم کاربرد فراوانی دارند. لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچی دارای دو نوع فشار کاری ۱۶ و ۱۰ بار و اتصال آن‌ها به یکدیگر بیشتر از نوع رابط‌های پلی‌اتیلنی است.

۴. لوله پلی‌اتیلن ۱ اینچ

این سایز لوله ۳۲ میلی‌متری با تحمل فشار مختلف از ۶ تا ۳۲ بار در کلاف‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری تولید و عرضه می‌شود. لوله پلی‌اتیلن ۱ اینچی در کشاورزی و سیالات با دبی کم‌کاربرد داشته وسیعی دارد.

۵. لوله پلی‌اتیلن ۱۱/۴ اینچ

این نوع سایز لوله پلی‌اتیلنی در کشاورزی و برای انتقال آب به کار می‌رود و با فشار کاری ۶ تا ۳۲ ساخته می‌شوند. لوله پلی‌اتیلن ۴۰ میلی‌متری با شاخه‌ها و کلاف‌های متنوعی مانند کلاف ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری و یا شاخه ۶ متری در بازار موجود است.

۶. لوله پلی‌اتیلن ۱۱/۲ اینچ

یکی دیگر از لوله‌های دبی کم پرمصرف در زمینه کشاورزی و سیستم آبیاری لوله پلی‌اتیلن ۵۰ میلی‌متری یا ۱۱/۲ اینچی است که برحسب فشار بار دارای انواع ۵ تا ۳۲ هستند.

۷. لوله پلی‌اتیلن ۲ اینچ

لوله پلی‌اتیلن ۶۳ میلی‌متر یا ۲ اینچی را باید اصلی‌ترین لوله در صنایع و پروژه‌های مختلف دانست که با فشارهای متنوع ۵ تا ۳۲ بار ساخته می‌شود. خرید لوله پلی اتیلن 2 اینچ با شاخه ۶ متری و کلاف ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

۸. لوله پلی‌اتیلن ۲۱/۲ اینچ

این سایز لوله که به لوله پلی‌اتیلن ۷۵ میلی‌متری نیز مشهور است، در کشاورزی و صنایع آب‌رسانی استفاده‌شده و بر اساس فشار شامل ۵ تا ۲۵ بار و اندازه‌ کلاف ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر است.

۹. لوله پلی‌اتیلن ۳ اینچ

لوله پلی‌اتیلن ۹۰ میلی‌متر را با انواع فشار ۵ تا ۲۵ میلی‌متری تولید می‌کنند که توجه به محل مصرف یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود. این نوع لوله در صنایع مختلف به‌منظور انتقال آب و گاز به کار می‌رود.

برای دست یابی به لیست قیمت لوله پلی اتیلن گاز سایز 90 در کشور می توان به شرکت تولید این محصول مراجعه نمود.

۱۰. لوله پلی‌اتیلن ۴ اینچ

لوله پلی‌اتیلن ۱۱۰ میلی‌متری یا ۴ اینچی را با پلی‌اتیلن سخت با فشارهای مختلف می‌سازند که در حوزه کشاورزی و آب‌رسانی کاربرد فراوانی دارد.

۱۱. لوله پلی‌اتیلن ۵ اینچ

سایز ۱۲۵ میلی‌متری لوله برای سیالات با دبی متوسط مناسب است و در کشاورزی و انتقال آب شب کاربرد دارد. لوله پلی‌اتیلن ۵ اینچی را با فشارهای ۵ تا ۲۵ و اندازه کلاف ۵۰ و ۱۰۰ متری روانه بازار می‌کنند.

۱۲. لوله پلی‌اتیلن ۵/۶ اینچ

این نوع لوله ۱۴۰ میلی‌متری دارای کمترین میزان بار مصرف در میان انواع لوله‌های پلی‌اتیلنی است که با فشار ۶ تا ۲۵ اتمسفر موجود است لوله ۵/۶ اینچی را با متراژ ۶ و ۱۲ متری ساخته می‌شوند و در انتقال سیالات متوسط مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۱۳. لوله پلی‌اتیلن ۶ اینچ

لوله‌ای ۱۶۰ میلی‌متری از نوع دبی تقریباً متوسط که برای انتقال سیالات مایع استفاده می‌شود. لوله پلی‌اتیلن ۶ اینچی از نظر فشار دارای انواع ۵ تا ۲۵ اتمسفری بوده که با اندازه‌های مختلف ۶ و ۱۲ متری تولید می‌شود.

۱۴. لوله پلی‌اتیلن ۷/۲ اینچ

لوله پلی‌اتیلن ۷/۲ اینچی که معادل ۱۸۰ میلی‌متری است یکی از انواع کم‌مصرف در بین انواع لوله‌های پلی‌اتیلن است که با فشار‌های متفاوت ۵ تا ۲۵ اتمسفری با متراژ شاخه ۶ و ۱۲ متری تولید می‌شود.

۱۵. لوله پلی‌اتیلن ۸ اینچ

این لوله پلی‌اتیلن ۲۰۰ میلی‌متری با انعطاف‌پذیری بالا در سیستم‌های توسعه‌یافته و مدرن صنایع آبیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. لوله پلی‌اتیلن ۸ اینچ نیز دارای فشار متفاوت ۵ تا ۲۵ بار است.

۱۶. لوله پلی‌اتیلن ۹ اینچ

در حوزه آب‌رسانی لوله پلی‌اتیلن ۲۲۵ میلی‌متری کاربرد دارد که با متراژ‌های ۶ و ۱۲ متری در بازار وجود دارد. لوله پلی‌اتیلن ۹ اینچی بسته به نیاز مشتری و مکان مصرف با انواع فشارهای مختلف ۵ تا ۲۵ اتمسفری ساخته می‌گردد.

۱۷. لوله پلی‌اتیلن ۱۰ اینچ

این نوع سایز لوله پلی‌اتیلن ۲۵۰ میلی‌متری از موارد پرکاربرد در صنایع برای انتقال آب و سیالات غیر اسیدی هست که با فشارهای مختلف از ۵ تا ۲۵ اتمسفری با متراژ ۶ و ۱۲ متر ساخته می‌شود.

۱۸. لوله پلی‌اتیلن ۱۱ اینچ

این نوع لوله ۱۱ اینچی که به لوله پلی‌اتیلن ۲۸۰ میلی‌متری نیز شناخته می‌شود در موارد خاص و بنا به درخواست مشتری ساخته می‌شود و از انواع کم‌مصرف لوله پلی‌اتیلن که در اندازه‌های ۶ و ۱۲ متری و فشار ۵ تا ۲۵ بار قابل تهیه است.

۱۹. لوله پلی‌اتیلن ۱۲ اینچ

از انواع لوله پلی‌اتیلن دبی بالا است که با فشارهای ۵ تا ۲۵ اتمسفر تولید می‌شود. لوله پلی‌اتیلن ۱۲ اینچ یا ۳۱۵ میلی‌متری با متراژهای ۶ و ۱۲ متری بوده که برای انتقال سیالات به کار می‌رود.

۲۰. لوله پلی‌اتیلن ۱۴ اینچ

این سایز پلی‌اتیلن از انواع کم‌مصرف لوله است که زیاد استفاده نمی‌شود. لوله ۱۴ اینچ (۳۵۵ میلی‌متری) با شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری و فشارهای ۵ تا ۲۵ باری برای انتقال مایعات غیر اسیدی ساخته می‌شود.

۲۱. لوله پلی‌اتیلن ۱۶ اینچ

این لوله پلی‌اتیلن ۴۰۰ میلی‌متری را باید یکی از پرمصرف‌ترین لوله‌های انتقال مایعات دانست که در سیستم‌های آب‌رسانی شهری و فاضلاب‌ها کاربرد زیادی دارد. لوله پلی‌اتیلن ۱۶ اینچی را از جنس پلی‌اتیلن سخت و با فشارهای ۶، ۱۰ و ۱۶ اتمسفری می‌سازند.

۲۲. لوله پلی‌اتیلن ۱۸ اینچ

لوله‌ای معادل ۴۵۰ میلی‌متر که با فشارهای ۵ تا ۲۵ و شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری موجود است. لوله پلی‌اتیلن ۱۸ اینچی از نوع دبی بالا بوده و در انتقال مایعات به کار می‌رود.

۲۳. لوله پلی‌اتیلن ۲۰ اینچ

سایز ۲۰ اینچی (۵۰۰ میلی‌متری) پرمصرف‌ترین و مهم‌ترین لوله پلی‌اتیلن است که با فشارهای ۵ تا ۲۰ باری و متراژ ۶ و ۱۲ متری برای عملیات انتقال آب و مایعات غیر اسیدی مورداستفاده قرار می‌گیرد

۲۴. لوله پلی‌اتیلن ۲۲ اینچ

لوله ۲۲ اینچی از انواع لوله پلی‌اتیلن تک جداره برای انتقال آب است که با فشار ۵ تا ۲۰ و اندازه ۶ و ۱۲ متر تولید و در بازار موجود است.

۲۵. لوله پلی‌اتیلن ۲۴ اینچ

بزرگ‌ترین لوله پلی‌اتیلن در حوزه آب‌رسانی و انتقال دیگر سیالات است که برای حجم‌های بسیار بالا و در سیستم‌های زیرزمینی مورد کاربرد دارد. لوله پلی‌اتیلن ۲۴ اینچی یا ۶۳۰ میلی‌متری با طول ۱۲ متر و فشار بار زیاد ساخته‌شده و جهت اتصال آن‌ها به یکدیگر از جوش یا الکتروفیوژن استفاده می‌شود.

تاثیر گذارترین موارد بر کیفیت لوله پلی اتیلن

تاثیر گذارترین موارد بر کیفیت لوله پلی اتیلن

دو عامل مواد اولیه و ماشین آلات تاثیر به سزایی در کیفیت لوله های پلی اتیلن دارند .

برای خرید لوله پلی اتیلن استاندارد حتما باید به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در آن توجه کنیم .

کیفیت و نوع مواد اولیه در کارآیی و خواص مکانیکی لوله های پلی اتیلن، نقش مهمی را ایفا می نماید. عواملی نظیر دانسیته، توزیع وزن مولکولی، میزان کربن، نوع کربن، حداکثر اندازه ذرات کربن، چگونگی پخش کربن، همگونی در دانه بندی گرانول ها و میزان رطوبت در آنها می توانند نقش موثری در کیفیت لوله ها داشته باشند.

علاوه بر این، مقاومت لوله های پلی اتیلن در برابر نور ماوراء بنفش خورشید، به میزان کربن، نوع کربن، اندازه ذرات آن و چگونگی پخش آنها بستگی دارد

برای تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت مرغوب باید از ماشین آلاتی استفاده شود که طراحی و ساخت آنها بر اساس استاندارد بوده و صرفا به منظور این نوع تولید طراحی شده باشند. امروزه تعداد زیادی از شرکت های اروپایی و آسیایی در امر تولید انواع اکسترودر فعالیت دارند، اما تعداد سازندگان معتبر و موفق در ساخت تجهیزات و علی الخصوص اکسترودر مربوط به تولید لوله پلی اتیلن، انگشت شمار می باشند. فرآیند اکستروژن در تولید لوله پلی اتیلن از حساسیت بالایی برخوردار بوده و نحوه عملکرد آن، بر کیفیت محصول در طولانی مدت تاثیر به سزایی دارد.

آشنایی با نحوه تولید لوله پلی اتیلن دو جداره کاروگیت

فرایند تولید این لوله‌ها به صورت اکستروژن پیوسته می‌باشد که به طورکلی به ۵ مرحله تقسیم می‌شود که عبارتند از:

۱- آماده سازی مواد اولیه

این مرحله ازاهمیت زیادی در فرآیند تولید برخوردار است چون مستلزم مشارکت کارکنان در سطوح مختلف می‌باشد. آماده سازی مواد اولیه با سفارش خرید شروع گشته و با تهیه ی آمیزه و انتقال آن به قیف اکسترود پایان می‌یابد.این مرحله به طور مستقیم به برنامه‌های تولید متصل است. مراحل این فاز عبارتند از سفارش خرید، دریافت، انبار کردن و تهیه آمیزه.

۲- اکستروژن

در مرحله ی اکستروژن ترمو پلاستیک ها، ذوب پلیمر توسط گرمای ایجاد شده داخل اکسترودر صورت می‌گیرد. ذوب پلی اتیلن سنگین توسط تنظیم دقیق پروفایل دمایی در نواحی مختلف بر اساس نوع پلیمر کنترل می‌شود که سبب ایجاد فشار بهینه درخروجی اکسترودر می‌شود. این کار توسط پرسنل تولید بر اساس دستور العمل مدون راهنمای تضمین کیفیت و روش کار انجام می‌شود.

۳- کاروگیت نمودن

در ادامه اکستروژن، پلی اتیلن از دای عبور کرده و در خروجی دای به شکل لوله در می‌آید. سپس فرآیند کاروگیت نمودن سطوح خارجی لوله دوجداره به وسیله قالب و اعمال خلاء صورت می‌گیرد در حالیکه سطح داخلی لوله صاف می‌باشد. این فرآیند قالب گیری به وسیله قالب‌های کاروگیت کننده‌ی دوار به صورت پیوسته انجام می‌گیرد. بر اساس نوع لوله مورد نظر قطعات و قالب‌های لازم بر روی خط تولید نصب می‌شود و در طی فرآیند تولید تثبیت ضخامت لایه‌های لوله پلی اتیلن، سرعت تولید و دماها در مقدار بهینه تنظیم می‌شود. مسئول کنترل کیفیت کنترلهای لازم را بر روی محصول نهایی به منظور حصول اطمینان از دارا بودن کیفیت لازم انجام می‌دهد.

۴- کالیبراسیون

در تولید لوله پلاستیکی مرحله ی خنک نمودن برای ایجاد پایداری ابعاد ضروری می‌باشد. این مرحله کالیبراسیون نام دارد و بر اساس ضخامت لوله و سرعت تولید متغیر است. جهت خنک کردن لوله‌ها از نازل‌های آب تعبیه شده دور تادر لوله که در طول کالیبراتور وجود دارد استفاده می‌شود دمای آب سیستم خنک‌کننده نیز تحت کنترل می‌باشد.

۵- پرداخت نهایی و بسته بندی

در تولید لوله پلاستیکی مرحله ی خنک نمودن برای ایجاد پایداری ابعاد ضروری می‌باشد. این مرحله کالیبراسیون نام دارد و بر اساس ضخامت لوله و سرعت تولید متغیر است. جهت خنک کردن لوله‌ها از نازل‌های آب تعبیه شده دور تادر لوله که در طول کالیبراتور وجود دارد استفاده می‌شود دمای آب سیستم خنک‌کننده نیز تحت کنترل می‌باشد.

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن مشبک

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن مشبک مراکز عرضه لوله پلی اتیلن مشبک، لوله ها را با توجه به میزان تقاضای بالایی که در بازار ها دارند به طور عمده ارائه می نماید. این مراکز در جهت رضایت مشتری و ارائه خدمت به مردم از معتبر ترین برند های داخلی جهت فروش استفاده کرده است. در این نمایندگی تمام لوله ها و اتصالات از نوع پلی اتیلن ایرانی است و در آنها انواع لوله پلی اتیلن صنعتی یافت می شود که برای انتقال سیالات در فاضلاب شهری و انتقال گاز به کار می رود.

قیمت لوله پلی اتیلن کابلی و قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی و دیگر انواع لوله های پلی اتیلن بسته به نوع مواد اولیه و کیفیت آنها متفاوت است .

فروشگاه انواع لوله پلی اتیلن مشبک

در بین انواع و اقسام لوله ها که امکان دسترسی به آنها به طور عمده وجود دارد در مورد لوله های پلی اتیلن می خواهیم بگوییم که با تنوع بسیار ارائه می گردند. لوله پلی اتیلن مشبک 5 لایه از این موارد می باشد که به سبب کارایی بسیار مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرند. مرکز فروش لوله پلی اتیلن مشبک 5 لایه بهترین نوع محصولات را در دسترس قرار می دهد.

شرکت پخش لوله پلی اتیلن مشبک

شرکت پخش لوله پلی اتیلن مشبک کارخانجات زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به تولید و پخش لوله پلی اتیلن مشبک می پردازند .

شرکت های تولیدی و حرفه ای در کشور هستند که با تولید انبوه بخش عظیمی از صادرات لوله پلی اتیلن درجه یک را به خود اختصاص داده اند که شما می توانید با ورود به سایت های این شرکت ها این محصولات را مشاهده و پس بررسی و شناخت کافی اقدام به تهیه و خرید این محصولات نمایید. قیمت لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه نیز مانند هر محصول دیگری به پارامتر های مختلفی از جمله: کیفیت، زیبایی، جنس و کاربرد آن و همچنین اوضاع اقتصادی و نوسانات بازار بستگی دارد که انتظار می رود در سال جدید به علت شرایط اقتصادی نامناسب و تحریم ها تا حدودی افزایش داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما