قیمت فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی بصورت عمده

در سالهای اخیر تقاضا برای استفاده از لوله پلی اتیلن فاضلاب بسیار افزایش داشته است زیرا یکی از مشکلات زیست محیطی انسان دفع فاضلاب می باشد تا انسان بتواند فاضلاب را از محل زندگی خود دور کند . لوله های پلی اتیلن دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر سرما، گرما، رطوبت، ساییدگی، پوسیدگی و خوردگی بوده و دارای قدرت انعطاف بسیار زیادی نیز هستند. نصب سریع و آسان و همچین اقتصادی بودن لوله پلی اتیلن فاضلابی نسبت به لوله های دیگر از مزایای این محصولات هستند. می توانید آخرین قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی را همواره از سایت ما جویا شوید.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی بصورت عمده

روش های تشخیص بهترین نوع لوله پلی اتیلن

روش های تشخیص بهترین نوع لوله پلی اتیلن

  1. اولین روش تشخیص لوله پلی اتیلن مرغوب این است که سعی کنید لوله هایی را خریداری کنید که دارای مهر استاندارد و برگه استاندارد باشند . مهر استاندارد حتما می بایست روی لوله حک شده باشد .
  2. تاریخ تولید لوله پلی اتیلن:علاوه بر مهر استاندارد، تاریخ تولید محصول هم بایستی روی لوله های استاندارد حک شده باشد .
  3. نوع مواد سازنده لوله پلی اتیلن هم از جمله مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت . موادی که لوله پلی اتیلن از آن ساخته می شود، درجه بندی های مختلفی دارند .مواد سازنده لوله های پلی اتیلن عموما به سه نوع pe63 ، pe80 ، pe100 تقسیم بندی می شوند. در حال حاضر pe100 و pe80 پر کاربرد ترین مواد سازنده لوله های پلی اتیلنی هستند و مواد pe63 جزء کم مصرف ترین مواد این لوله ها می باشند.
  4. مورد بعدی توجه به سطح داخلی لوله است. در لوله های استاندارد سطح داخلی لوله صاف و صیقلی است. اگر متوجه شدید که سطح داخلی لوله دارای خط و خش و یا سوراخی و یا برجستگی است، مطمئنا با یک لوله ی غیر استاندارد طرف هستید . اگر داخل سطح لوله برجسته بود، نشان دهنده ی این است که لوله پلی اتیلن از مواد پلیمری خالص تولید نشده است.

فرایند تولید لوله پلی اتیلن درجه یک

فرآیند تولید لوله پلی اتیلن تک جداره بطور خلاصه به این صورت است که نخست مواد اولیه برای تولید این لوله ها را از پتروشیمی تهیه می‌کنند. سپس در آزمایشگاه مواد اولیه را از نظر کیفیت بررسی می کنند تا گرید بندی آنها مشخص شود. لازم به ذکر است که مواد اولیه به صورت گرانول می باشد . گرانول ها به طور پيوسته توسط خشك كن ها ي هواي داغ خشك شده و برای انتقال به اکسترودر آماده میشوند. این مواد وارد دستگاه اکسترودر می شود تا حرارت دیده و ذوب شود. پس از ذوب، مواد به وسیله ماردون که یک میله مارپیچ مانند است به سمت جلو رانده شده و از اکسترودر خارج می شود. پس از خروج از اکسترودر مواد مذاب وارد قالب های مخصوص شده و از کالیبراتور ها عبور می کنند. در کالیبراتورها مواد مذاب تحت فشار قرار میگیرند تا شکل مورد نظر را به خود بگیرند. در مرحله بعد وقتی لوله ها از کالیبراتور خارج شدند روی آنها آب سرد ریخته می شود تا خنک شوند . سپس لوله های پلی اتیلن توسط دستگاه کشنده به تدریج خارج شده و توسط دستگاه مارک زن مشخصات فنی و تاریخ تولید آن بر روی لوله مشخص می گردد. در مر حله آخر لوله های پلی اتیلن تولید شده توسط دستگاه های برش مخصوص در متراژهای خاص بریده می گردد.

روش تهیه لوله های دوجداره هم به صورت اکستروژن می باشد ،البته به دلیل دو جداره بودن این لوله ها مقداری روش تهیه و دستگاه های مورد استفاده تفاوت دارد.

ترفندهای افزایش طول عمر لوله پلی اتیلن

ترفندهای افزایش طول عمر لوله پلی اتیلن

  1. یکی از ترفندهای افزایش طول عمر لوله پلی اتیلن دفن این لوله ها در عمق یک متری زمین است که این امر سبب میشود که لوله های پلی اتیلن از گرما و سرما در امان بمانند . لوله های پلی اتیلن از جنسی ساخته شده اند که در برابر گرما نرم می شوند و شکل آنها ممکن است تغییر کند . از این رو پیشنهاد میگردد لوله های پلی اتیلن را در دمای حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار داد چون در دمای بالا شکل ظاهری لوله ها عوض شده و باعث آسیب جدی به جداره لوله می‌گردد . در هوای خیلی سرد هم به علت برودت بالا لوله ای پلی اتیلن ممکن است یخ بزنند که در چنین مواقعی باید حجم آب داخل لوله ها را کم کرد تا در صورت یخ زدگی حجم یخ داخل لوله باعث شکاف و یا ترکیدگی لوله نشود .
  2. جنس و کیفیت لوله های پلی اتیلن هم در طول عمر آنها موثر است . بعضی از تولیدکنندگان از مواد اولیه مرغوب در تولید لوله ها استفاده نمی کنند و این امر سبب می شود که هنگام استفاده این لوله ها بهم جوش نمی خورند و یا ظرف مدت کوتاهی دچار ترک خوردگی می شوند .
  3. استفاده از شیرهای فشار شکن در هر چند متر از لوله باعث می شود که لوله های پلی اتیلن عمر طولانی تری داشته باشند .

لوله پلی اتیلن چیست و چه کاربردهایی دارد

لوله پلی اتیلن نوعی لوله انعطاف پذیر است که از مواد پلی اتیلنی ساخته شده است. کاربرد این لوله ها در انتقال مایعات و گاز ، شبکه فاضلاب، ، خطوط سیستم آتش نشانی ، خطوط انتقال دوغاب، آبیاری محصولات کشاورزی ، مجرای برق، ارتباطات و لوله های فاضلاب و زهکشی می باشد . معمولا برای انتقال فاضلاب لوله پلی اتیلن تک جداره توصیه نمی شود چون سطح داخلی این نوع لوله لغزنده نیست و ممکن است پسآب فاضلابی در داخل آن به راحتی حرکت نکند و در نتیجه پساب داخل این لوله ها گیر کرده و مدام لوله را مسدود کند. برای جلوگیری از این امر لوله های دوجداره پلی اتیلن پیشنهاد می شود که سطوح داخلی آن لغزنده بوده و کاملا مناسب انتقال فاضلاب می باشد.

انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن مورد استفاده در صنعت لوله فاضلاب با گرید مخصوص فاضلاب بصورت اتصالات جوشی تولید میشود. این لوله ها بصورت شاخه های 6 متری PE80 با استاندارد ایران عرضه میگردد و در ساخت لوله پلی اتیلن، عموماً از دو نوعِ مختلف پلی اتیلن به نامهایPE80 و PE 100 استفاده می شود. قابلیت اتصال آسان لوله های پلی اتیلن فاضلابی جوشی، انعطاف پذیری بالای لوله های پلی اتیلن جوشی فاضلابی ،عمر طولانی، نصب آسان و کم هزینه لوله های پلی اتیلن جوشی از جمله ویژگی های خاص این محصولات پرکاربرد هستند. و مقاومت لوله های پلی اتیلن در برابر مواد شیمیایی مختلف در مقایسه با لوله های فلزی بسیار بیشتر است و به همین دلیل در سال‌های اخیر این محصولات با استقبال زیادی روبرو شده اند .

در اینجا سه نمونه از کاربردی ترین لوله های اتیلن مورد بررسی قرار می گیرند:

لوله پلی اتیلن ۱ اینچ یا همان ۳۲ میلیمتر (منظور از ۳۲ میلیمتر، ضخامت جدار داخلی لوله پلی اتیلن است) یکی از انواع پرکاربرد لوله های پلی اتیلنی است این لوله ها بیشتر در شبکه آبی و آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله پلی اتیلن 1 اینچی یا همان 32 میلیمتری در سه سایز کلاف های 100، 200 و 400 متری تولید می شود. قیمت های این نوع از لوله ها با توجه به متراژ کلاف ها مشخص گردیده و در رنج قیمتی متفاوتی قرار خواهند داشت. لوله پلی اتیلن 1 اینچ توسط مواد pe100 – pe80 – pe63 تولید گردیده و بیشترین کاربرد را در پروژه های شبکه های آبرسانی بر عهده دارند وزن سبک، مقاومت بالا در برابر رطوبت و پوسیدگی، استحکام در برابر ضربات و تغییرات شیمیایی ،عدم تغییر شکل در برابرسرما و گرما از جماه مزایای این لوله ها هستند. لوله های پلی اتیلن ۱ اینچ در سیستم های آبیاری تحت فشارسیستم های آبرسانی، سیستم های فاضلاب روستایی و شهری ، سیستم فاضلاب های صنعتی، آبیاری زمین های کشاورزی و سیستم زهکشی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مهمترین لوله هایی که برای انتقال آب به کار برده می شود لوله پلی اتیلن 8 اینچ می باشد ( ضخامت جدار داخلی این لوله پلی اتیلن در حدود 200 میلیمتر است ) کاربرد این لوله ها در انتقال انشعابات شهری و روستایی، هدایت آب در زمین های کشاورزی ، جا به جایی مواد شیمیایی و انتقال مایعات مختلف در بسیاری صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. مقاومت بالا دربرابر خوردگی و فرسودگی ، سازگاری با هر نوع شرایط آب و هوایی، اتصالات بدون نشت، نصب بدون زهکشی، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر اشعه UV ، پایین بودن قیمت این لوله ها نسبت به لوله های فلزی، مقاومت در برابرهر نوع تغییرات دمایی از جمله مزایای منحصر بفرد این لوله ها هستند.

لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ (ضخامت جدار داخلی این لوله پلی اتیلن در حدود ۷۵میلیمتر است) برای استفاده در سیستم های آبیاری قطره ای ، استفاده مواد شیمیایی در بسیاری از صنایع و کارخانه ها و شبکه های انتقال آب و فاضلاب مناسب هستند. مقاومت بالا در برابر فشار و کشش وزن سبک و حجم کم و نصب و آسان از ویژگی های این لوله های پلی اتیلنی هستند.

مشتریان محترم می توانند با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین و مناسب ترین لوله های پلی اتیلن را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایند.

صادر کننده برتر لوله پلی اتیلن فاضلابی

صادر کننده برتر لوله پلی اتیلن فاضلابی صادر کننده برتر لوله پلی اتیلن فاضلابی امروزه کارخانجات ایران جزو برترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن استاندارد هستند. کیفیت لوله های پلی اتیلن تولیدی توسط این کارخانجات سبب شده تا این لوله ها مناسب برای صادرات باشد که اغلب به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شوند. لوله های پلی اتیلن فاضلابی که برای انتقال فاضلاب های شهری، روستایی و صنعتی به کار می‌رود، به دلیل مقاومت بالا و استحکام فوق العاده، بهترین انتخاب برای صادرات می‌باشند. این لوله ها در اندازه، ضخامت و وزن های متنوعی تولید می شود. انواع ۵۰ تا ۱۶۰ میلیمتری این محصول برای فاضلاب های خانگی و سایزهای بزرگتر، برای انتقال فاضلاب های شهری و کانالهای آب، استفاده می شود. تحمل فشارلوله پلی اتیلن فاضلابی، در سایزهای مختلف متفاوت است و نمونه های ساختمانی آن تا فشار ۴ اتمسفر را تحمل می کنند.

برای صاردات این محصول باید دقت کرد که لوله هایی را انتخاب نمود که دوام و کیفیت بالایی داشته باشند و از طرفی قیمت آنها نیز به صرفه باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و رعایت استانداردهای تولید، توسط تولید کنندگان معتبر، باعث شده تا این لوله ها مشتریان خوبی در بازارهای جهانی داشته باشند و از این طریق ارزآوری برای کشورمان ایجاد میشود.

توزيع کنندگان بهترین لوله پلی اتیلن فاضلابی

قیمت لوله های پلی اتیلن فاضلابی بصورت عمده با توجه به نوع مواد اولیه بکار رفته در تولید محصول، اندازه و ضخامت لوله ها و برند شرکت تولید کننده ی آن متفاوت می باشد، محصولات تولید شده توسط کارخانجات معتبر، دارای نشان استاندارد کیفیت کالا می باشد و خریداران با خیال راحت می توانند از این محصولات با کیفیت استفاده کنند.

قیمت عرضه لوله پلی اتیلن در نوسان بوده و ممکن است در بازار قیمت مشخصی نداشته باشد. برای دسترسی به نرخ لوله های پلی اتیلن باید به صورت روزانه از مراکز فروش معتبر مطلع شوید. ما از بهترین توزیع کنندگان لوله پلی اتیلن فاضلابی در کشور هستیم و زمزم پایپ در پخش لوله و اتصالات فاضلاب سابقه ای چندین ساله دارد و به عنوان یکی از توزیع کنندگان لوله پلی اتیلن فعالیت دارد.

پخش کننده لوله پلی اتیلن فاضلابی در سراسر کشور

پخش کننده لوله پلی اتیلن فاضلابی در سراسر کشور کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران به تعداد زیادی وجود دارند که محصولات با کیفیت بالا و استاندارد تولید می کند. تامین و پخش عمده لوله پلی اتیلن فاضلابی در داخل کشور در دست برند های تولید کننده موفق است که در واقع از بهترین مواد اولیه برای تولید این لوله استفاده می نمایند . لوله پلی اتیلن فاضلابی یکی از مقاوم ترین محصولات عرضه شده در بازار است که در واقع برای تولید این کالا ها از بهترین مواد اولیه شیمیایی استفاده می شود وتمام استاندارد های لازم برای تولید محصولی با کیفیت رعایت می گردد تا این لوله ها بتوانند هم در محیط های آبی و هم در هوای آزاد قابل استفاده باشند.

مقاومت بالای لوله های پلی اتیلنی در برابر مواد شیمیایی از مهم ترین نکاتی است که در زمان خرید این کالا ها مورد توجه مصرف کنندگان قرار می‌ گیرد و در واقع این نوع کالاها باید از مقاومت فوق العاده بالایی در این زمینه برخوردار باشند. سایت ما پخش لوله پلی اتیلن فاضلابی در سراسر کشور را عهده دار است و این محصولات را بر اساس آخرین تکنولوژی ها و استاندارد های مربوطه ارائه می دهد تا خریداران محترم ها بتوانند با اعتماد کامل اقدام به تهیه این محصولات کنند. تلاش مجموعه ما بر این است که محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا را انتخاب کنیم تا بتواند تمام نیازهای مصرف کننده را برآورده کند. پخش لوله پلی اتیلن استاندارد به صورت انبوه توسط سایت ما در تنوع بالا و کیفیت مناسب صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما