قیمت فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

با روی کار آمدن لوله ها و اتصالات پلی اتیلنی تحول عظیمی در امر لوله کشی آب و فاضلاب شهری ایجاد شد و هزینه های سرسام آور این کار به شدت تقلیل پیدا کردند، چون این محصولات از نرخ مناسبی برخوردار هستند، به روز ترین قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی در مراکز اصلی پخش و فروش این محصولات به مصرف کننده ها اطلاع رسانی می شود، در ضمن این مراکز لوله ها با سود کم ارائه می دهند.

قیمت فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

آشنایی با فرایند تولید انواع اتصالات

آشنایی با فرایند تولید انواع اتصالات

عموما در بحث لوله های پلی اتیلن صحبت از یک سری اتصالات یا بست و پیچ های مخصوص می شود و ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد گردد، که این لوله ها چه ارتباطی با اتصالات دارند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما پیشنهاد می شود که این مطلب را تا انتها مورد مطالعه قرار دهید تا بیش از پیش با این لوله ها و اتصالات آن ها آشنا شوید.

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های فلزی قدیمی دارند این است که، در این لوله ها برای اتصال و راه اندازی کردن سیستم لوله کشی اصلا نیازی به جوشکاری یا لحیم کردن وجود ندارد، چرا که آن ها را می توان به سادگی با استفاده از یک سری بست و اتصالات مخصوص به هم متصل نمود و حتی آب بندی کرد و جلوی نشت آن ها را گرفت.

به همین دلیل هم همواره کارخانه های تولید کننده لوله پلی اتیلن، متناسب با قطر دهانه و جنس این لوله ها یک سری اتصالات را تولید می کنند که هر یک از آن ها در یک بخش از سیستم لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند، حال ما می خواهیم در مورد روش تولید انواع و اقسام اتصالات مخصوص پلی اتیلن با شما عزیزان صحبت کنیم و از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید:

  • مراکز تولیدی برای ساخت این اتصالات یک سری قالب پیش ساخته با ابعاد و شکل آن ها آماده می کنند، سپس مواد پلیمری مورد استفاده در ساخت آن ها را با اعمال حرارت ذوب کرده و در داخل این قالب ها تزریق می نمایند، در این مرحله می توان رنگ دانه های مورد نظر را هم به مواد مذاب اضافه کرد تا اتصالات رنگی تولید شوند.
  • سپس قالب ها در محیطی قرار داده شده و در مجاورت هوای سرد قرار می گیرند، سرما موجب سخت شدن مواد پلیمری می شود و اتصالات مورد نظر شکل می گیرند.
  • در آخر قالب باز می شود و قطعه های پلیمری ساخته شده از داخل آن ها خارج می گردند، تست می شوند و برای فروش راهی بازار می گردند.
  • این روش تولید به دلیل سادگی و سرعت خیلی زیادی که دارد، موجب می شود که تا حد زیادی از نرخ اتصالات پلی اتیلن کاسته شود، در ضمن سرعت و حجم تولید را بالا می برد.

نحوه بالا بردن طول عمر لوله ها

همانطور که مستحضر هستید در حال حاضر از انواع لوله پلی اتیلنی برای انتقال دادن آب، فاضلاب و حتی گاز استفاده می شود و به علت خطراتی که ممکن است در اثر نشت این مواد متوجه انسان ها گردد، افزایش طول عمر و مقاومت این محصولات از اهمیت زیادی برخوردار خواهد شد و ما در ادامه این مطلب نکاتی را برای بالا بردن میزان ماندگاری این محصولات خدمت شما عرض می کنیم:

  • اولین عامل موثر در بالا بردن طول عمر لوله ها این است که به نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت این محصولات دقت کنید و تا حد ممکن از مواد مرغوب استفاده نمایید، در این خصوص باید خدمت شما عرض کنیم که به کار گیری مواد نو تاثیر زیادی در بالا بردن مقاومت این محصولات دارد و مواد کهنه به شدت آن ها را تضعیف می کند.
  • دومین ویژگی این است که به دمای محیط اتصال لوله ها و سیالات عبوری از آن ها دقت کنید، تحقیقات نشان داده است که این محصولات در دمای کاری حداکثر بیست درجه سانتیگراد می توانند تا پنجاه سال عمر کنند.
  • همچنین باید به میزان فشار و وزن وارده بر سطح آن ها هم دقت کرد، لوله های پلی اتیلنی ویژگی های زیادی دارند ولی تحمل فشاری آن ها محدود است، به این ترتیب فشار و حجم سیالات عبوری از این محصولات و فشار های خارحی وارده بر آن ها باید کنترل شود.
  • در ضمن بروز هر گونه آسیب در ساختار این محصولات، اعم از خراشیدگی، ترک و شکستگی منجر به کاهش شدید طول عمر آن ها خواهد شد.
  • همچنین میزان ضخامت لوله های پلی اتیلن یکی از عوامل افزایش طول عمر آن ها است، هر چه ضخامت دیواره آن ها بیشتر باشد میزان تراکم و چسبندگی سطحی آن ها بالاتر می رود، در نتیجه بهتر در مقابل ضربات یا بروز نشت مقاومت نشان می دهند و عمر لوله های پلی اتیلن تا حد زیادی افزایش می یابد.

بررسی مواد اولیه به کار رفته در لوله ها

بررسی مواد اولیه به کار رفته در لوله ها

در طی چند سال گذشته صنعت گران به دسته ای از مواد پلیمری که پایه پتروشیمی، نفتی و کربنی داشتند دست پیدا کردند و بر اساس آن ها مجموعه گسترده ای از محصولات پلیمری از جمله پلی اتیلن را تولید نمودند که آن را با علامت اختصاری pe نشان می دهند، حال اگر بخواهیم به مواد اولیه مورد استفاده در تولید لوله های pe یا پلی اتیلنی بپردازیم، باید به نکات زیر اشاره کنیم:

  1. در اصل پلی اتیلن یک گروه گسترده از رزین های شیمیایی است که آن ها از طریق پلیمری کردن گاز اتیلن تولید می کنند، در این گاز می توان به دو اتم مختلف یعنی هیدروژن و کربن دست پیدا کرد که مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول به حساب می آیند.
  2. اگر مولکول های تشکیل دهنده اتیلن در پروسه پلیمری کردن به اتم های کربنی وصل شوند در این حالت پلی اتیلن سبک به دست می آید که با آن لوله های پلی اتیلن نرم را تولید می کنند.
  3. اما اگر این مولکول ها به اتم های هیدروژنی متصل گردند، در این حالت پلی اتیلن سنگین حاصل می شود که با استفاده از آن می توان لوله های پلی اتیلن سخت را تولید نمود.
  4. از لوله های نرم در امر انتقال آب در شبکه های مدرن آبرسانی کشاورزی استفاده می شود و از لوله های سخت نیز برای انتقال دادن فاضلاب شهری استفاده می گردد که یکی از آن ها لوله های کاروگیت می باشد.

مختصری در مورد انواع اتصالات

به طور معمول برای نصب لوله های پلی اتیلن و راه اندازی کردن یک سیستم لوله کشی، باید از اتصالات مخصوصی استفاده شود که هر یک از آن ها یک زمینه مصرف جداگانه دارند و در بخش های مختلف لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند، ما در ادامه این مطلب تصمیم داریم اشاره مختصری به انواع این اتصالات کرده و شما را با آن ها آشنا سازیم، پس با ما همراه باشید:

  1. اتصالات رابط برابر: این رابط ها را برای وصل کردن دو قطعه جداگانه و کاملا برابر لوله به کار می برند تا طول آن را در راه اندازی شبکه لوله کشی افزایش دهند، این اتصالات به خوبی در محل پیچ شده و لوله ها را آب بندی می کنند، پس خطر نشتی در آن ها وجود ندارد.
  2. اتصالات رابط مخصوص تبدیلی: از این رابط که دو سر جداگانه برای اتصال به دو لوله دارد، برای تبدیل کردن خط لوله کشی از نظر قطر لوله ها استفاده می شود، در نتیجه یک سر آن ها قطر بیشتر دارد و یک سر دیگر قطر کم تر.
  3. اتصالات زانویی: این نوع خاص از اتصالات را در جایی مورد استفاده قرار می دهند که لازم باشد لوله ها تا شوند، بپیچند یا زاویه بگیرند، در این حالت به دلیل ناتوانی در خم کردن و پیچش این لوله ها از یک بست مخصوص استفاده می شود که حالت نود درجه ای دارند و امکان اتصال به صورت قائم را فراهم می کنند.
  4. اتصالات نر و ماده: این اتصالات را زمانی به کار می برند که قرار است یک سر لوله ها به شیرآلات یا فیلتر ها متصل شوند و در اصل بخش انتهایی مسیر لوله کشی را نشان می دهند.
  5. اتصالات سه راهی: این اتصالات را وقتی مورد استفاده قرار می دهند که بخواهند از مسیر اصلی لوله کشی آب و فاضلاب یک خط انشعابی بگیرند و در مسیر جداگانه ای آن را قرار دهند، پس با کمک این اتصال مخصوص یک مسیر اضافه در بین لوله ها ایجاد می شود.
  6. اتصال فلنچ دار: این اتصالات را در جایی مورد استفاده قرار می دهند که حجم، سرعت و فشار وارده بر روی لوله ها خیلی زیاد می شود و خطر شکستن یا ترک برداشتن آن ها وجود دارد، اما با استفاده از این اتصالات مستحکم جلوی بروز این مشکلات را می گیرند.
  7. اتصالات درپوش پایانی: وقتی که مسیر لوله کشی به پایان می رسد، با این درپوش راه عبور آب و فاضلاب را می بندند و مانع از نشت کردن آن ها می شوند، در اصل مسیر لوله کشی را به نقطه ای ختم می کنند.

شرکت تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

شرکت تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی شرکت تولید کننده لوله ها و اتصالات پلی اتیلن مخصوص فاضلاب، انواع لوله های پلی اتیلن موج دار یا خرطومی و لوله های پلی اتیلن صنعتی را در حجم خیلی زیاد و با مواد اولیه مرغوب تولید می نماید و این محصولات استاندارد شده را توسط مراکز پخش اصلی در سرتاسر ایران توزیع می نماید، تا به تامین نیاز های داخلی کشور پرداخته و محصولاتش را به فرش برساند.

مرکز تولید کننده لوله و اتصالات این محصولات را در حجم عمده عرضه می کند و در صورت خرید کلی آن ها تخفیف های قابل ملاحظه ای را برای مصرف کننده ها در نظر می گیرد که منجر به کاهش هزینه های آن ها می شود، در ضمن این واحد صنعتی محصولات خود را هم از طریق مراکز فروش حضوری واقع در سطح شهرها و هم در وب سایت های اینترنتی عرضه می کند تا تمام حد و مرز های موجود از بین تولید کننده و مصرف کننده را از میان بردارد.

عرضه مستقیم لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

شرکت های اصلی پخش اتصالات و لوله های پلی اتیلن فاضلابی، انواع و اقسام این لوله ها را به صورت مستقیم از جلوی درب کارخانه های تولیدی و در حجم بالا خریداری می کنند و بعد آن ها را در اقصی نقاط ایران توزیع نموده و امکان خرید این محصولات را برای تمام هم میهنان ما فراهم می سازند، مزیتی که این شرکت ها دارند این است که منجبر به کاهش هزینه های مردم خواهند شد.

چرا که مسئول عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصولات در سطح کشور هستند و ارزش افزوده خیلی کمی برای فروش آن ها در نظر می گیرند که منجر به کاهش قیمت آن ها می شود، به این ترتیب تا حدی از نرخ تورم داخلی کشور کاسته شده، توانایی خرید مردم افزایش می یابد و در نتیجه رونق خرید و فروش این لوله ها در بازار های داخلی افزایش پیدا می کند.

به این ترتیب تولید کننده ها و فروشنده های لوله پلی اتیلن نیز به درآمد بیشتری دست پیدا خواهند کرد و محصولات خود را با سرعت بالاتری به فروش می رسانند، در نتیجه این مساله هم به سود تولید کننده ها است و هم مصرف کننده ها و بهترین راه حل برای فروش این محصولات به حساب می آید.

صادرکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

صادرکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی صادر کننده های برتر انواع اتصالات و لوله های پلی اتیلنی فاضلابی، حجم زیادی از این محصولات و عایق لوله های پلی اتیلن را به صورت یکجا از کارخانه های صنعتی خریداری کرده و از طریق مرز های مختلف زمینی، هوایی یا دریایی از ایران خارج می سازند و در کشور مقصد عرضه کرده و با این کار به کسب درآمد های ارزی برای ایران می پردازند.

صادرات این لوله ها و اتصالات بیش از همه به کشور هایی مانند عراق و افغانستان صورت می گیرد که به عنوان شرکای تجاری ایران شناخته می شوند و سهم بسزایی در رشد اقتصادی کشور ما دارند، به علاوه این محصولات هم به روش مستقیم و هم غیر مستقیم عرضه می گردند که در هر روش میزان سود کسب شده متفاوت است و انتخاب روش کار به مهارت های تجاری تولید کننده ها بستگی دارد.

اما ما توصیه می کنیم که برای بالا بردن سطح درآمد حاصل از فروش این محصولات در بازار های بین المللی، از روش صادرات بدون واسطه استفاده شود که مسئولیت این کار بر عهده شرکت های تولیدی قرار می گیرد، ولی در نهایت تمام درآمد های حاصل از عرضه محصول هم نصیب آن ها خواهد شد و از این نظر صرفه خیلی زیادی برای آن ها دارند، البته شما می توانید برای خرید لوله های صادراتی از طریق همین وب سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما