قیمت عمده نوار تیپ همدان

قیمت نوار تیپ همدان نسبت به قیمت نمونه های مشابه شرکت های تولید دیگر بسیار مقرون به صرفه است. پخش عمده نوارتیپ کشاورزی همدان تولید شده از لوله پلی اتیلن،لوله کاروگیت و نوارتیپ قطره ای، از طریق نمایندگی های این تولید کننده بزرگ به سرتاسر ایران امکان پذیر است.اخیرا قیمت نوار تیپ همدان موجب افزایش تقاضای این محصول شده است

قیمت عمده نوار تیپ همدان

آشنایی با انواع نوار تیپ

آشنایی با انواع نوار تیپ

در سال های اخیر به دلیل کاهش منابع آبی کشور، بسیاری از بخش های کشاورزی از رونق افتادند و زمین های کشاورزی خشک و غیر قابل کاشت شدند، تولید نوار تیپ موجب انقلابی در کشاورزی و استفاده از منایع آبی محدود شده است. ابتدا لازم است بدانید نوار تیپ کشاورزی چیست؟نوار تیپ یکی از تجهیزات پرفروش آبیاری قطره ای است که بیشتر برای کشت های ردیفی و زراعی استفاده می شود این نوار یک لوله پلیمری است که در فواصل منظم دارای سوراخ‌هایی برای آبیاری گیاهان است. گیاهانی از قبیل گل کلم ،کاهو،فلفل،و پنبه به طور ردیفی کاشته می شوند و گیاهان زراعی از قبیل گندم،ذرت،حبوبات نیز برای این گونه آبیاری مناسب هستند، نوار تیپ آبیاری باعث می شود آب در محدوده ریشه گیاه جریان داشته باشد تا راحت توسط ریشه جذب شود. در سیستم آبیاری با نوار تیپ، تلفات آب به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. نوار تیپ تولیدی از پلی اتیلن را پس از تولید، برای حمل و نقل آسان کلاف پیچ می کنند. طول هر کلاف ها می تواند متفاوت باشد که معمولا حدود ۱۰۰۰ متر تا ۳۰۰۰ متر است، و البته کلاف ۱۰۰۰ متری در ایران طرفداران و متقاضیان بیشتری دارد. در نوار تیپ تولیدی از پلی اتیلن از دو نوع پلی اتیلن مختلف استفاده می شود: نوع اول پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹AA که محصول پتروشیمی های داخلی است و نوع دوم پلی اتیلن سنگین EX۳ است که این ماده نیز قابلیت تولید در پتروشیمیایی های داخلی را دارد. نوار تیپ تولید شده از هر دو پلی اتیلن، محصولی بسیار مناسب برای آبیاری قطره ای محصولات زراعی است. نوار تیپ پی اف پی انواع مختلفی اعم از ساده،درزدار و پلاکدار دارد که با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایینی به خریداران عمده این محصول در کمترین زمان ممکن عرضه می شود.

موارد تاثیر گذار بر کیفیت نوار تیپ

به طور کلی متداول ترین نوع نوار تیپ مورد استفاده در ایران، نوار تیپ با قطره چکان (پلاکدار) و نوار تیپ بدون قطره چکان (درزدار) است. عوامل مختلفی بر کیفیت نهایی نوار تیپ تولیدی تاثیر گذار هستندبرای مثال نوارهای تیپ‌ در ضخامت‌های بین 5 تا 15 میلی‌متر تولید می‌ شوندکه هرچه میزان ضخامت جداره بیشتر شود، عمر مفید و دوام نوارها نیز افزایش می یابد. هرچه ضخامت جداره نوار بیشتر باشد امکان آسیب دیدن به آن در فرآیند نصب در سطح زمین کمتر می‌شود. همچنین باید به میزان فشار آب داخل نوار هم توجه کنید زیرا افزایش بیش از حد فشار آب در داخل نوار آبیاری باعث ترکیدن نوار می‌شود. به همین دلیل کشاورزان باید در نظر داشته باشند که فشار عملیاتی داخل نوار، از حداکثر فشار طراحی شده براینوار تیپ کمتر باشد تا طول عمر نوار کم نشود.

اما مهم ترین عوامل شامل: نوع پلی اتیلن مصرفی در تولید نوار تیپ در کیفیت این محصول اثر مستقیمی دارد زیرا پلی اتیلن مهم ترین ماده در تولید این محصول است، عامل موثر دیگر در کیفیت نوار تیپ، روش تولید این محصول است. ماشین آلات استفاده شده در تولید این نوار هم بسیار مهم است استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک سبب تولید محصولی می شود که از نظر کمی و کیفی دارای بالاترین استانداردها است. قطر، وزن و ضخامت نوار تیپ های تولید شده هم در کیفیت نهایی محصول و کاربرد موثر آن تاثیر گذار است. هرچه وزن نوار تیپ کمتر و ضخامت آن نسبت به کارایی که دارد کمتر یا بیشتر باشد، کیفیت بالای محصول تولید شده را نشان می دهد.

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت نوار تیپ

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت نوار تیپ

قیمت خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای تولید داخل کشور از سوی تولیدکنندگان این محصول تعیین می شود. این تولید کنندگان بر اساس هزینه های مصرفی جهت تولید محصول قیمت نهایی را ارائه می کنند.قیمت خرید نوار تیپ آبیاری که به صورت عمده عرضه معمولا مناسب تر از نرخ آن در فروش جزیی می باشد زیرا در فروش عمده به دلیل حجم بالای تقاضا شده قیمت ها به نفع مصرف کننده کاهش می یابد.

قیمت این نوار تیپ می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد. ازجمله ضخامت نوار تیپ که به چه اندازه ای باشدتا برای محصول ما مناسب باشد، همچنین نوع نوار تیپ و کیفیت آن در نرخ نهایی اثر مستقیمی دارند. از طرفی چگونگی عرضه و فروش هم بر قیمت نهایی یک محصول اثر می گذارد. امروزه به دلیل پیشرفت فناوری روش های مختلفی برای فروش این محصول وجود دارد. فروش اینترنتی روش پر طرفداری است که توانسته است قیمت ها را به نفع متقاضیان عمده این محصول کاهش دهد. در روش اینترنتی انواع نوار تیپ آبیاری بدون دخالت عوامل واسطه گر به طور مستقیم به خریداران ارائه می شود و همین امر موجب پایین امدن قیمت این محصول می شود.

خصوصیات ظاهری نوار تیپ با کیفیت

امروزه، به دلیل مسئله حاد کم آبی، کشاورزان و مهندسان سعی می کنند سیستم هایی را به کار بگیرند که با حداقل میزان آب نیاز کشاورزی را براورده کنند که با توجه به منطقه و خصوصیات محصول تاکنون بسیار عمکرد موفقیت آمیزی داشته اند، نوار تیپ به صورت لوله دریپدار تولید می شود، این وسیله برای آبیاری قطره ای استفاده می شود که جلوی هدر رفت آب را می گیرد. در قسمت خروج آب از نوار تیپ در لایه‌های داخلی لوله، یک لایه زیگزاگی وجود دارد تا سرعت آب در این قسمت کاهش پیدا کند و آب بتواند از سوراخ خارج شود. در نوع قطره چکانی نوار تیپ یک قطره چکان به این سوراخ ها متصل شده است تا آب به صورت مستقیم و دقیق از آن خارج شود و بر روی محل رویش گیاه فرود آید.برای انتخاب و خرید نوار تیپ مناسب لازم است تا نوع محصول، روش کشت، فواصل کشت و جنس خاک بررسی شود.

خصوصیات ضاهری نوار تیپ با کیفیت:

  1. قطر مناسب لوله نوار
  2. طول کلی نوار
  3. فواصل استاندارد سوراخ‌ها از هم
  4. تولید در انواع ضخامت‌های مختلف با حفظ کیفیت
  5. قیمت مناسب

نرخ انواع نوار تیپ همدان

نرخ انواع نوار تیپ همدان نرخ انواع نوار تیپ بر اساس مواد تولیدی آن ها و کاربرد آن ها متفاوت است. قیمت نوار تیپ آبیاری تولیدی در همدان بسیار مناسب و پایین است، قیمت مناسب این محصول موجبه تقاضای بالای این محصول در کشور شده است. روش های مختلفی برای قیمت گذاری مدل های مختلف نوار تیپ آبیاری وجود دارد که هر کدام از این روش ها ویژگی های مخصوصی دارند. اما یکی از مهم ترین عواملی موثر بر قیمت لوازم کشاورزی، نحوه عرضه آن به صورت عمده می باشد. هرچه حجم خرید عمده خریداران بیشتر باشد نرخ مناسب تری به آن ها ارئه میشود و تخفیفات بیشتری نصیب آن هامی شود. قیمت مواد اولیه نیز تاثیر بسزایی در قیمت این محصول دارد.شما خریداران محترم می توانید برای اطلاع از آخرین نرخ قیمت انواع نوار تیپ آبیاری کاربردی و ارزشمند به پایگاه های معتبر این محصول مراجعه کنید.

قیمت نوار تیپ یزد را می توانید به طور روزانه از سایت چک کنید زیرا با توجه به عدم ثبات اقتصادی در کشورقیمت این محصول روزانه عوض می شود، قطر داخلی این محصول 16 ضخامت نوار 175 میکرون و فاصله بین روزنه ها 10 سانتی متر است و این در حالی است که معمولا طول رول آن 1000 متر است و فاصله بین روزنه ها 10, 20, 30 سانتی متراست.حفظ و ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده مهم ترین اصل اسن شرکت است.

فروش عمده نوار تیپ قم از طریق سایت این مجموعه با نازلترین قیمت صورت می گیرد. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی مانند حرارت خورشید، برف و باران و کودهای شیمیایی و فرسایش است. نوار آبیاری پلی اتیلن درز دار، نوار آبیاری قطره چکان، نوار آبیاری پلاک دار و نوار آبیاری تیپ بغل دوخت چند نمونه از محصولات این شرکت هستند.

استفاده از نوار تیپ سیب زمینی در کاشت دو ردیف بذر به فاصله ۵۰ سانتی­متر روش مناسبی است که مزایای از قبیل: افزایش عملکرد در هکتار، بهبود کیفیت محصول، صرفه جویی در مصرف آب و کاهش تلفات آبی ناشی از تبخیر نشت آب در منطقه ریشه بوته سیب زمینی و در نتیجه کاهش علف های هرز را به دنبال دارد.

بازار توزیع نوار تیپ همدان

اگر شما متقاضی خرید عمده انواع نوار تیپ آبیاری در همدان هستید بهتر است از بزرگترین مرکز پخش و بازار توزیع نوار تیپ همدان این محصول را خریداری کنید تا این محصول را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کنند. خرید از این طریق پایین ترین قیمت را برای شما فراهم می کند. ممکن است شما از شیوه پخش و توزیع نوار تیپ در بین خریداران اطلاعی نداشته باشید نمایندگی فروش این محصول به طور مستقیم فروش و انتقال محصول از کارخانه به سفارش دهندگان را در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می دهد. ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های نوار تیپ در دنیا است که توانسته در طول دهه های اخیر تعداد زیادی کارخانه و واحد تولیدی نوار تیپ احداث کند این واحد های تولیدی همه با استفاده از بروزترین تجهیزات و دانش تکنولوژی دنیا احداث و در حال تولید هستند و بهترین و با کیفیت ترین مدل های نوار تیپ را تولید و به بازارهاعرضه می کنند توزیع این محصول در بازارهای خارجی هم با استقبال خوبی روبرو شده و صادرکنندگان زیادی را به خود جلب کرده است که توانسته اند علاوه بر فروش محصولات داخلی در بازارهای جهانی جنبه ارز اوری خوبی برای کشور داشته باشند. بعد از تولید یک محصول باکیفیت روش توزیع آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد. نوار تیپ آبیاری در همدان در فروشگاه ها و نمایندگی های این محصول قابل دسترسی و خرید است. اگرچه نوار تیپ آبیاری که در همدان تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت بالای مکانیکی و شیمیایی خوبی در برابر عوامل جوی و کود های شیمیایی مختلف دارد، اما بازهم نحوه توزیع و فروش آنها در جلب رضایت مشتری تاثیر زیادی دارد. شرکت آراد به عنوان بزرگترین مرکز تولید و پخش و فروش نوار تیپ آبیاری در همدان ، مدل های مختلف نوار تیپ را در سایزهای مختلف تولید و توزیع می کند شما مس توانید از طریق تماس تلفنی با این شرکت و یا از طریق سایت این شرکت این محصول را به صورت عمده سفارش دهید با توجه به ظرفیت تولید بالای روزانه این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را می توانید در همدان تحویل بگیرید. همچنین نوار تیپ های این مجموعه دارای ضمانت یک ساله و تاییده فنی از جهاد کشاورزی بوده است.

مرکز سفارش نوار تیپ همدان

مرکز سفارش نوار تیپ همدان مجموعه آراد با هدف افزایش کمیت و کیفیت تولیدات داخلی، در زمینه صادرات و فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری و تجربه خرید خوب بکار برده است.این شرکت با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار و استفاده از تجهیزات بروز و مجهز اقدام به تولید بهترین نوع نوار تیپ آبیاری داخلی نموده است. فروشگاه محصولات کشاورزی در شهرهای مختلف فروش و توزیع انواع وسایل جانبی، تجهیزات کشاورزی از جمله انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای را بر عهده دارند. بازار بزرگ کشاورزی در شهر تهران یکی از بزرگترین مراکز فروش این محصول است که انواع مختلف نوار تیپ آبیاری را به فروش می رساند. سایت های اینترنتی معتبر نیز راه مناسبی برای خرید و فروش عمده این محصولات به سراسر ایران هستند. همچنین می توانید برای خرید نوار تیپ آبیاری به صورت حضوری به دفاتر فروش این مراکز نیز مراجعه کنید. اگر قصد دارید از قیمت روز این محصول باخبر شوید می توانید از طریق جستجو در اینترنت و مراجعه به سایت فروش این محصول بهره بگیرید. به این ترتیب هم از آخرین نرخ آن ها در کشور باخبر می شوید هممدل های مختلف این محصول و کابرد هر یک را می توانید ببینید این امر از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه این تجهیزات ممکن است.عدم حضور واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه تولیدی موجب کاهش هزینه خرید می شود. در بازار های فروش تجهیزات کشاورزی همدان ، فروش نوار تیپ آبیاری با قیمت ها و کیفیت های گوناگون صورت می گیرد. ممکن است کیفیت ها و قیمت ها در بازار فروش متفاوت باشد که این به دلیل استفاده از مواد اولیه در درجه های مختلف کیفی برای تولید محصول در کارخانه های تولیدی است.

پخش عمده نوار تیپ آبیاری همدان به سراسر ایران از طریق تماس با این شرکت و یا از طریق وب سایت رسمی این شرکت به سراسر ایران با تخفیف ویژه صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما