قیمت عمده لوله اتصالات پلی اتیلن

لوله اتصالات پلی اتیلن از پرکاربرد ترین محصولات در صنایع ساختمانی است که برای محکم کردن اتصالات و جلوگیری از نشتی آب و رطوبت استفاده میشوند. در ادامه یکی از تولید کنندگان و فروشندگان عمده این محصولات و انواع دیگر لوله ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت عمده لوله اتصالات پلی اتیلن

عوامل موثر بر قیمت لوله اتصالات پلی اتیلن

عوامل موثر بر قیمت لوله اتصالات پلی اتیلن

هر محصولی دارای قیمتی است که ممکن است در طول سال دچار تحول و افزایش یا کاهش بشود. مهمترین عامل در تعیین قیمت یک محصول قیمت مواد اولیه آن است که هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

در اینجا برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله اتصالات پلی اتیلن را برای شما ذکر خواهیم کرد:

کیفیت مواد اولیه، اندازه آن، برند، سایز، نوع و مورد دیگر این است که اگر لوله مزیتی به غیر از کاربرد اصلی آن داشته باشد سبب ایجاد تفاوت در قیمت آن خواهد شد.

لوله پلی اتیلن تاشو معمولا قیمت بالایی دارند، به دلیل کیفیت بالاتر، ماندگاری بیشتر و به صرفه و اقتصادی بودن بیشترین فروش را دارند.

فروش لوله پلی اتیلن کشاورز بیشتر به صورت متری است و لوله های رنگ روشن کیفیت بیشتر و قیمت بالاتری دارند.

لوله های پلی اتیلن به دلیل کیفیت بالا، عدم خوردگی توسط جوندگان و حیوانات، عدم زنگ خوردگی، انعطاف پذیری بالا، نصب آسان و… بسیار پر فروش و پر طرفداران هستند.

لوله پلی اتیلن شفاف با تکنولوژی منحصر به فرد خود به گونه ای طراحی شده که در برابر نور خورشید مقاوم باشد.

لوله پلی اتیلن رولی نیز یکی دیگر از موارد لوله های پلی اتیلن است که به دلیل انعطاف پذیری بالا و نرم بودن در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلف تولید و عرضه میشود و بسته به مکانی که قرار است در آن نصب شود دارای مدل های مختلف و سایز های متفاوت هستند.

لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارند که در اینجا نام میبریم:

لوله های تک جداره، دو جداره، شیار دار، اسپیرال، پرفشار و کم فشار، لوله های آبیاری، لوله PEX، لوله PERT.

لوله های پلی اتیلن معمولا برای گاز و آب دفن شده در زیر زمین استفاده میشود که به دلیل کیفیت بالا و مقاومت در ساختمان ها نیز استفاده میشود. لوله های پلی اتیلن جزو مواد پر کاربرد در صنعت لوله و صنایع ساختمانی است.

نکاتی کلیدی هنگام خرید لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در صنایع ساختمانی بسیار پر کاربرد هستند و استفاده از آنها به شدت مرسوم است به همین دلیل در اینجا نکات خرید لوله پلی اتیلن را برای شما شرح خواهیم داد.

لوله ها برای انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، گازهای خطرناک، دوغاب و… استفاده میشوند.

اگر قصد خرید لوله پلی اتیلن را دارید پیشنهاد ما به شما این است که از همان کارخانه ای که لوله را میخرید اتصالات را تهیه کنید زیرا باید کیفیت مواد اولیه هر دو مورد با یکدیگر هماهنگ باشد زیرا مواد اولیه لوله ها درجه یک، درجه دو و مواد ضایعاتی هستند.

مورد دیگر داشتن نشان استاندارد روی لوله و درج اطلاعات تولید کننده، نام کارخانه،تاریخ تولید، نوع مواد اولیه و رده فشار کاری روی لوله است با وجود این موارد میتوانید اطلاعات پایه در مورد لوله را به دست آورید. اگر هر کدام از این موارد درج نشده بود از خرید آن منصرف شوید.

در مورد بعدی باید به نام و نشان و معتبر بودن شرکت تولید کننده دقت کرد. با در نظر گرفتن خواهان محصولات تولیدکننده میتوان به کیفیت آن پی برد.

در اینجا موارد دیگر از نکات قابل توجه در مورد خود لوله هارا برای شما میگوییم:

سطح داخل لوله باید کاملا صاف و صیقلی باشد، سطح بیرونی مات باید باشد نه براق و همچنین صاف و صیقلی باشد، در صورت جوش کاری، لوله ها به راحتی و به صورت یکدست به یکدیگر می‌چسبند و مشکلی ایجاد نکنند، از مقاومت خوبی برخوردارند و به راحتی شکسته نمیشوند و تا نمیخورند، روی لوله های تولید شده از کارخانه های معتبر نام و نشان کارخانه تولید کننده و مشخصات لوله ذکر شده است.

اگر هدف شما از خرید لوله های پلی اتیلن استفاده از آن برای آب شرب و آشامیدنی است دقت کنید که لوله تولید شده از مواد درجه یک باشد زیرا در تولید لوله ها با مواد درجه دو از ضایعات بیمارستانی نیز استفاده میشود که سلامت انسان را به خطر می اندازد.

برای مثال لوله پلی اتیلن 20 ولوله پلی اتیلن یزد از بهترین نمونه های پرکاربرد هستند که در هنگامی که بریدگی و خرابی ایجاد میشود از اتصالاتی برای انها استفاده میشود که به راحتی به هم وصل میشوند که در صنعت کشاورزی و .. برای ابیاری مزارع بسیار کارساز هستند .

استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری چه مزایایی دارد

استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری چه مزایایی دارد

ابیاری صنعتی با استفاده از لوله ها و قطره ای کردن مزارع دیگر جایگزین ابیاری سنتی شده است زیرا در این روش از اتلاف و اسراف آب جلوگیری شده و سرعت عمل آبیاری بالا میرود.

لوله پلی اتیلن آب از پر کاربرد ترین لوله ها در صنعت کشاورزی است که به دلیل ماندگاری و استحکام بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در آبیاری قطره ای از یک لوله کم فشار برای پخش آب به سایر رشته های لوله استفاده میشود که پس از آن از سوراخ های لوله که آبچکان نامیده میشود آب خارج میشود.

لوله پلی اتیلن به طور گسترده در اکثر گلخانه ها و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته است. تنوع سایز بالا، نصب آسان، هزینه پایین و به صرفه بودن، بهداشتی بودن و بدون مواد سمی، سبک و مقاومت بالا در برابر نور خورشید و پوسیدگی و… از مهم ترین ویژگی های لوله های پلی اتیلن است.

از دیگر فواید آبیاری قطره ای موارد زیر هستند:

جلوگیری از هدر رفتن آب و رشد علف های هرز، عدم نیاز به نیروی انسانی برای انجام فعالیت آبیاری، جلوگیری از اسراف برق و آب( در صورت آبیاری سنتی سالانه مقدار زیادی هزینه بابت قبض آب و برق باید پرداخت شود)، ماندگاری بالای اجزای آبیاری قطره ای برای حداقل چند سال، کاهش آسیب به گیاهان بر اثر آبیاری زیاد و یا شوری آب، بالا رفتن بازدهی آبیاری.

اما آبیاری در کنار مزایای زیاد دارای معایبی نیز هست. مسدود شدن سوراخ های لوله ها به مرور زمان یکی از بزرگترین مشکلات آبیاری لوله ای است، اگر آب شور باشد در کنار ریشه گیاه نمک جمع شده و باعث آسیب به ریشه گیاه میشود، فقط قسمت کوچکی از خاک خیس میشود و همین مسئله سبب عدم رشد ریشه گیاه میشود.

با این حال آبیاری قطره ای در جهان بسیار جا افتاده است و مزایای زیاد آن باعث چشم پوشی از معایب آن میشود زیرا به طور کل لوله های پلی اتیلن در مقابل نفوذ اجسام بسیار مقاوم و منعطف هستند.

مزایای زیاد این لوله باعث شده که مدیران و مجریان طرح های ساختمانی از این لوله ها به جای لوله های فلزی استفاده کنند و علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب تری نیز دارند.

کاربرد های از لوله پلی اتیلن گازی

یکی دیگر از کاربرد های لوله های پلی اتیلن استفاده از آنها در گازرسانی شهری است. سالهای زیادی است که لوله های پلی اتیلن در صنایع ساختمانی جهت آب و گاز استفاده میشود.

انعطاف پذیری بالا و سبک وزن بودن: انعطاف پذیری بالای این لوله ها سبب بالا رفتن استحکام در برابر ضربه های احتمالی میشود.

نصب آسان و عدم نیاز به تجهیزات زیاد: نیاز به تجهیزات زیاد برای نصب نیست و همچنین نیروی انسانی زیادی برای نصب و راه اندازی آن ها نیست.

عدم نشت دادن گاز: در آزمایشاتی که انجام شده احتمال نشت گاز در این لوله ها بسیار پایین است.

قیمت بسیار پایین تر نسبت به لوله های فلزی: قیمت این لوله ها بسیار پایین تر از لوله های فلزی است و احتمال زنگ زدگی آن وجود ندارد در حالی که لوله های فلزی به مرور زنگ میزنند.

حمل و نقل ساده و آسان به دلیل وزن سبک

انعطاف پذیری بالا و امکان حلقه و گرد کردن لوله ها

سهولت و آسان بودن نصب لوله ها و سرعت زیاد در نصب آن( برای نصب این لوله ها نیاز به تجهیزات مدرن جوشکاری نیست و به سادگی قابل نصب هستند)

انعطاف پذیری آن باعث میشود که بتوان در زمین های ناهموار از آن استفاده کرد.

کاهش اجرای زمان انجام برای پروژه و هزینه پایین برای نصب آن

مقاومت بالا در برابر دما، نور خورشید، رطوبت و آب

طبق مواردی که در بالا ذکر شد لوله های پلی اتیلن بسیار مفید تر و پر کاربرد تر از لوله های فلزی هستند و نصب آسان و عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد برای نصب آن باعث شده که اکثر لوله کشی های گاز و آب و فاضلاب توسط این لوله ها صورت بگیرد.

لوله های پلی اتیلن برای انتقال گاز طبیعی در صنایع پتروشیمی کاربرد بسیار بالایی دارد. در صورتی که قسمتی از این لوله ها آسیب ببیند تعویض آن بسیار ساده و ارزان است و این درحالی است که آسیب پذیری این لوله ها به نسبت لوله های فلزی بسیار پایین تر است.

عرضه مستقیم لوله اتصالات پلی اتیلن

عرضه مستقیم لوله اتصالات پلی اتیلن امروزه در ایران شرکت های زیادی با تجهیزات پیشرفته خود به تولید انواع لوله ها و اتصالات آنها روی آورده اند و در این زمینه پیشرفت های زیادی کرده اند‌.

عرضه مستقیم به معنای خرید مستقیم یک محصول از تولید کننده است. با خرید مستقیم از تولید کننده و با حذف واسطه ها قیمت خرید برای شما کاهش یافته و محصول با قیمت تولید به دست شما خواهد رسید‌.

بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان اتصالات پلی اتیلن خانگی و صادراتی با تجهیزات بروز و پیشرفته اقدام به تولید و عرضه به داخل و خارج کشور کرده اند‌.

یکی از پر فروش ترین محصولات این فروشندگان لوله پلی اتیلن فاضلابی است که در انواع مدل های دو جداره، تک جداره و… به فروش میرسد. لوله های پلی اتیلن از زمانی که تولید شدند بسیار مورد توجه قرار گرفتند و در انواع مختلفی تولید میشوند. برای مثال لوله پلی اتیلن ۳/۴ اینچ نمونه ای از لوله ها هستند با بالا ترین کیفیت و بهترین مواد اولیه درجه یک تولید میشوند و به دلیل اندازه آن به اسم لوله ۳/۴ اینچ شناخته میشوند.

لوله های پلی اتیلن طبق استاندارد sdr تولید میشوند.

خرید مستقیم لوله اتصالات پلی اتیلن

با توجه به کارایی و کیفیت بالای لوله های پلی اتیلن این لوله ها و اتصالات آنها به صورت مستقیم و غیر مستقیم عرضه میشوند.

خرید مستقیم اتصالات لوله پلی اتیلن به صورت حضوری و بدون واسطه گری، تولید شده از بهترین مواد درجه یک و با قیمت پایین توسط تولید کنندگان و فروشندگان صورت میگیرد.

خرید مستقیم از تولید کننده سبب کاهش قیمت تمام شده برای خریدار خواهد شد و علاوه بر آن شما با اطمینان میتوانید از کارخانه خرید کنید زیرا نام و نشان و مشخصات کارخانه در اختیار شما قرار میگیرد.

لوله های پلی اتیلن با کیفیت دارای موارد زیر هستند: در مقابل ضربه استحکام کافی دارند و در صورت وارد شدن ضربه به آن آسیب نمیبیند.

در عین اینکه مقاومت بالا دارند از وزن بسیار کمی برخوردارند و سبک هستند.

لوله های تولید شده از مواد با کیفیت که به اسم لوله درجه یک شناخته میشوند در مقابل مواد خورنده مانند اسید مقاوم هستند.

در مقابل اشعه و نور خورشید استحکام کافی دارند و کیفیت خود را از دست نمی دهند.

کیفیت لوله های پلی اتیلن ایرانی به گونه ای هستند که به عنوان لوله های درجه یک در جهان شناخته میشوند به همین دلیل خیلی از کشور ها تقاضای لوله های تولید شده ایرانی را دارند و صادرات آن رضایت خیلی از کشور ها را به جا آورده است.

علاوه بر این در رشد و رونق اقتصادی کشور تاثیر بسزایی دارند و باعث پیشرفت صنعت صادرات و تولید این محصول شده است.

فروشگاه معتبر لوله اتصالات پلی اتیلن

فروشگاه معتبر لوله اتصالات پلی اتیلن اگر قصد خرید انواع لوله ها و لوله اتصالات پلی اتیلن به صورت عمده برای ساختمان و یا خانه خود را دارید مجموعه زم زم پایپ اماده ارائه خدمت به شما میباشد.

در این مجموعه انواع لوله های پلی اتیلن و اتصالات آنها با قیمت عمده و به صورت مستقیم با حذف واسطه ها به فروش میرسد.

قبل از خرید لازم است بدانید که لوله های پلی اتیلن بسیار متنوع و در چند مدل و چند درجه کیفیت تولید میشوند. قیمت اتصالات پلی اتیلن بستگی به اندازه و سایز آنها دارد و طبیعتا هرچه سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر است.

فروش اتصالات پلی اتیلن خیلی پیچیده تر از فروش خود لوله ها است زیرا تنوع بسیار زیاد و کاربرد فراوان این محصولات باعث شده تا انتخاب و خرید آن کاری سخت باشد در نتیجه برای تهیه اتصالات ابتدا باید نوع کار و هدف خود را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید بکنید.

شما از مجموعه زم زم پایپ میتوانید انواع محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خرید کنید و اگر دسترسی به بازار خرید آن را ندارید میتوانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما