قیمت روز نوار تیپ آبیاری در بازار داخلی و خارجی

قیمت روز نوار تیپ آبیاری در بازار داخلی و خارجی ایران به این صورت می باشد که از این نوار برای کشت های ردیفی در آبیاری قطره ای برای گیاهان ردیفی و و گیاهان زراعی استفاده می نمایند.

از مزیت ها و خصوصیات ویژه این نوار تیپ می توان به مواردی مانند نصب آسان و سریع، حمل و نقل راحت، امکان استفاده در اکثر زمینهای کشاورزی، جلوگیری از توسعه و رشد علف های هرز، اتصال ساده و ارزان قیمت و غیره اشاره نمود.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری در بازار داخلی و خارجی

بازرگانی نوار تیپ آبیاری باکیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی نوار تیپ آبیاری باکیفیت ایرانی و خارجی

قیمت روز نوار تیپ آبیاری بستگی به نوع کیفیت و جنس آن دارد که این نوارها برای کشت های ردیفی استفاده می شوند و نیز گیاهان ردیفی و گیاهان زراعی را شامل می شود که به وسیله پخش آب به اندازه کافی نزدیک گیاه نصب می شود تا آب از طریق نفوذ عمقی در خاک از طریق نوار تیپ به ریشه گیاهان داده شود تا قسمت کمی از خاک با استفاده از روش آبیاری قطره ای از هدر رفتن آن جلوگیری کند.

اولین تولید کننده این گونه نوارها در خارج از کشور توسط کشور آمریکا تولید و به ایران صادر شده است. این نوارها با خاصیت نرمی و انعطاف پذیری که دارند هنگام  ورود آب به آن پر می شود و قطره های آب از طریق درپیرهای تعبیه شده بر روی نوار آبیاری تیپ خارج و پس از پایان آبیاری نوار تیپ به صورت مسطح در می آید.

در ایران دو نوع نوار تیپ وجود دارد که یکی نوارهای ایرانی از نوع درز دار و دیگری نوارهای آبیاری خارجی از نوع پلاک دار می باشد. این نوع نوارها دارای ویژگیهای خاصی می باشند که نوار تیپ درزدار قطره چکان ندارد که به صورت زیپ مانند می باشد که باعث شکستن فشار آب شده تا قطرات از طریق درزها خارج و به پای گیاه برسند که به درز از بغل معروف می باشد و نوع دیگر آن که دارای روزنه ای در روی نوار است به درز از وسط معروف شده است ولی نوار تیپ پلاک دار دارای قطره چکان می باشد که  دارای کاربرد جداگانه ای می باشد.

برای آبیاری قطره ای باید چند نکته مهم را در نظر داشت مانند اینکه از این گونه آبیاری نباید در مزارع دارای آب شور استفاده کرد در صورت اجبار باید قبل از استفاده آزمایشات کامل در مورد آب صورت گیرد تا دچار مشکل برای محصولات گیاهی و کشاورزی نشوند و همچنین برای کنترل علف های هرز باید از سموم علف کش استفاده شود و کارگران نباید هنگام کار از وسایل نوک تیز استفاده کنند.

فروش نوار تیپ به قیمت کارخانه

کاربرد نوار تیپ آبیاری این نوارها دارای کاربردهای زیادی در نوع خود می باشند که برای آبیاری قطره ای به صورت ردیفی و فصلی استفاده می شوند مانند گوجه فرنگی، هندوانه، سیب زمینی، پیاز، توت فرنگی، فلفل،سبزیجات، علوفه و غیره . نوارها نیز دارای مزیت هایی می باشند از جمله این نوارها احتیاج به فشار آب زیاد ندارند و برای کشت های متراکم در ردیفی مناسب هستند و در هنگام کشت با استفاده از تراکتور به صورت مکانیزه نصب می شوند که جنس این نوارها اکثرا پلی اتیلن بوده که هر کلاف آن تا چند صد متر می رود. از این نوارها برای کشت های گلخانه ای نیز استفاده می شود که فاصله بین قطره چکان ها در نوار آبیاری به صورتهای مختلفی می باشد.

فروش نوار تیپ بستگی به نوع و کبفبت آن دارد که این نوارها هر چه اندازه آنها بیشتر باشد هزینه و قیمت آن نیز بیشتر می شود که عرضه این محصولات عمده با کیفیت بسیار بالایی در سراسر کشور و در بازارها وجود دارد.

فروشنده نوار تیپ آبیاری قطره ای درجه یک

فروشنده نوار تیپ آبیاری قطره ای درجه یک

سالیانه شرکت های زیادی در ایران به تولید انواع نوار تیپ می پردازند که تعداد زیادی از این محصولات به صورت عمده در بازار عرضه می شوند که با ایجاد برترین و جدیدترین تکنولوژی های و استانداردهای روز دنیا دتوانسته اند این محصولات پرفروش از جمله نوار تیپ آبیاری را ساخته و تولید نمایند و این صنعت را گسترش دهند.

ایران بزرگترین تولید کننده محصولات از جمله لوله های پلی اتیلن و نوارهای تیپ آبیاری در سراسر کشور می باشد که شهرهای مهمی مانند اصفهان، تهران، مشهد، یزد، فارس و غیره به تولید اینگونه محصولات با کیفیت عالی پرداخته اند.

اصفهان یکی از مهمترین و بهترین شهر تولید کننده این محصولات صنعتی می باشد که این نوارها از بهترین نوع مواد اولیه تهیه شده که از خصوصیات ویژه ای مانند دوام و عمر طولانی و مقاومت در برابر حرارت و اشعه خورشید و نیز استحکام در برابر ترکیدگی و انعطاف پذیری نوارها برخوردار می باشند.

تشخیص نوار تیپ اصل را می توان از روی جنس و نوع آن فهمید که دارای چه علائمی می باشند و این محصولات باید از مواد اولیه خالص از جنس پلاستیک و با دوام در مقابل سرما و گرما و همچنین دارای عمر طولانی و زیاد باشد.

بهترین برند نوار تیپ ایرانی و خارجی

از جمله کشورهای خارجی که تولید این محصولات را از ایران خریداری می نمایند کشورهای عربی مانند عربستان، کویت، عمان، عراق، و ترکیه می باشند.
اصفهان یکی از تولید کنندگان مهم کشور در این زمینه محسوب می شود که
با استفاده از هدف های کلی مانند بهینه سازی از آب در کشاورزی با روشهای
نوین آبیاری توانسته به این فعالیتها به نحو احسن ادامه داده و همچنین باعث
ایجاد شغل در کشور برای افراد بیکار شده است. این نوارها با ضخامت های
مختلفی تولید شده اند. همچنین اصفهان محصولات دیگری مانند نوار تیپ آبیاری
قطره ای و آبیاری بارانی را تولید و روانه بازار کرده است.

این محصولات به صورت دائمی و همیشگی در سراسر کشور وجود دارند که از کارایی و مقاومت بالایی در محصولات کشاورزی و گیاهی برخوردار می باشند. در کشور ایران این محصولات با برندهای خاصی وجود دارند که نه تنها باعث سود بیشتر برای خریداران می باشد بلکه می توانند این محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار دهند.

این محصولات عمده به صورت بسته بندی های لوله ای با درزهای دوخته شده توسط کارخانجات تولیدی و دارای تاییدیه آب و خاک و مهر استاندارد با ضخامت بالا وجود دارند که مشتریان با استفاده از سایت های مخصوص اینترنتی به صورت مستقیم  یا حضوری می توانند آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما