قیمت روز نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی در ایران

نوار تیپ آبیاری در کیفیتی اعلا و درجه یک تولید می شود و به کشور های همسایه صادر می شود. این محصول صاراتی در مزارع کشور خودمان بسیار به چشم می خورد. قیمت روز نوار تیپ آبیاری در ایران با توجه به کیفیت خوب آن بسیار مقرون به صرفه است. اگر می خواهید در مورد بورس نوار تیپ و بازرگانی نوار تیپ بدانید مطالب زیر را بخوانید.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی در ایران

فروش نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی

فروش نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی

نوار های  تیپ به طور کلی به دو صورت درز دار و پلاک دار تولید می شوند. در این دو محصول که هر دو یک کار را انجام می دهند در انواع درزدار مسیرهایی زیگزاکی شکل در کناره ی نوار تیپ قرار دارد که فشار آب را می شکند تا آب به صورت قطره ای به گیاه برسد و فشار آب با افت زیادی کم شود اما در انواع پلاکدار اینطور نیست و بر روی نوار تیپ به صورت نامحسوس و کوچک قطره چکانی تعریف گردیده است.

نوع دیگری از نوار تیپ وجود دارد که منفذ یا محل خروج آب روی لوله قرار دارد و به این نوار تیپ ها اصطلاحا نوار تیپ درز وسط نیز گفته می شود. نوار های  تیپ ضخامت انواع مختلفی دارند که مستقیماً با قیمت نوار ارتباط دارد. نوار تیپ پلاک دار جهت آبیاری مزارع با گیاهان ردیفی و متراکم نظیر انواع صیفی‌جات و سبزیجات و کشت گلخانه ای  مناسب می باشد.

از نوار تیپ برای آبیاری گیاهان مانند گوجه فرنگی، هندوانه، بادمجان، ذرت، سیب‌زمینی و گیاهان مختلف دیگر استفاده می‌شود. استفاده از انواع نوار تیپ پلاکدار با توجه به عدم نیاز به تسطیح مزرعه، افزایش راندمان آبیاری و جلوگیری از رشد علف‌ های هرز کمک قابل توجهی به اقتصاد کشاورزی نموده است. 

قیمت انواع نوار تیپ در بازار داخلی

قیمت انواع نوار تیپ در بازار داخلی

همانطور که گفته شد نوار های  تیپ دارای ابعاد مختلف آبیاری مختلف هستند اما متداول ترین نوار های  تیپ به قطر 20 سانتی متر یعنی هر فاصله منافذ یا قطره چکان 20 سانتی متر است که در این  تیپ نوار های ضخیم از 175 تا 200 سانتی متر بیشتر است.

نوارهای تیپ غالبا در متراژهای ۱۰۰۰ متری در کلاف یا توپ های نوار تیپ تولید و بسته بندی می گردند لذا جهت خرید انواع نوار تیپ متراژ را بر حسب هر رول یا توپ و یا کلاف ۱۰۰۰ متری در نظر بگیرید. نوار های آبیاری پلاکدار در مقایسه با مدل های درز دار، در آبیاری یکنواخت تر هستند. نوار آبیاری پلاک دار با تخلیه یکنواخت آب در سطح مزرعه، رطوبت خاک را در سطح آبیاری لازم حفظ می کند.

این شرایط را برای جلوگیری از خفگی گیاه و همچنین رشد سریع آن ها در بهترین شرایط رطوبت فراهم می کند. همچنین استفاده از نوار تیپ پلاکدار با کاهش زمان رشد گیاه و کاهش تنش  های آبیاری یا کم آبی باعث افزایش عملکرد محصول می شود.

بازرگانی نوار تیپ باکیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی نوار تیپ باکیفیت ایرانی و خارجییکی از انواع روش  های آبیاری استفاده از نوار های پلیمری به نام نوار های  تیپ کشاورزی است که برای کشت ردیفی مورد استفاده قرار می گیرد. از این  تیپ آبیاری می توان برای کشت انواع گیاهان زراعی مانند کاهو، گوجه فرنگی، خیار، حبوبات، فلفل، پنبه، سیب زمینی و سایر محصولات استفاده کرد.

مواد معدنی و کود به راحتی با ریختن آب روی سطح کوچکی از خاک که اندازه ریشه و خود گیاه است به راحتی می توانند به ریشه گیاه برسند. استفاده از نوار های  تیپ پلاکدار در سال های اخیر باعث کاهش مصرف آب به ویژه در محصولات متراکم شده است

. بیشترین میزان مصرف آب در محصولات زراعی نیز در مزارع متراکم آبیاری شده بدون این ها مشاهده می شود. کاهش مصرف آب، افزایش تولید محصولات زراعی و عموماً افزایش آبیاری و عملکرد محصول نتیجه استفاده از نوار های تیپ به ویژه نوار های تیپ پلاکدار است.

خرید نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی

خرید نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتیاگرچه تجهیزات زیادی برای آبیاری گیاهان مختلف وجود دارد، اما بهتر است از نوار تیپ آبیاری قطره ای برای آن هایی که به صورت ردیفی کاشته می شوند استفاده کنید. دلیل این امر این است که نوار قطره ای به نوعی است که آب را به عمق بیشتری در خاک نزدیک ریشه گیاه منتقل می کند و باعث ایجاد آب و مرطوب شدن مناطق اطراف گیاه جلوگیری کردن از اصراف آب به این صورت که مناطق بدون گیاه خیس نمی شوند باعث می شود به مقدار قابل توجهی در مصرف آن صرفه جویی کرد.

استفاده از نوار قطره ای در مناطقی که دارای مشکل کم آبی هستند گزینه ای ایده آل است. نوار تیپ آبیاری ایرانی با کیفیت عالی در دسترس افرا قرار داد و می توانند از آن برای آبیاری مزارع خود استفاده کنند. برای این که خرید خوبی داشته باشید باید نوار تیپ آبیاری نصف قیمت و  واحد فروش نوار تیپ را بشناسید. 

فروشنده نوار تیپ آبیاری درجه یک

فروشنده نوار تیپ آبیاری درجه یکمحصولات پلاک دار دارای قطره چکان هستند اما نوار درز دار قطره ای دارای قطره چکان نیست. با خرید این  تیپ محصولات سعی کنید نیاز های موجود را در اولویت قرار دهید. در  این حالت می توانید تصمیم خوبی بگیرید. 

انواع این نوار ها بدون قطره چکان به دلیل نفوذ آب و انتقال آب به صورت زیگزاگی و زیپی استفاده می شوند. برخی از آن ها همچنین دارای خروجی هایی هستند که بر روی نوار ساخته شده اند و معمولاً در وسط آن یک درز دارد.

هر یک از این  تیپ محصولات عملکرد خاصی دارند و با توجه به نیاز شما انتخاب می شوند. تولید نوار تیپ آبیاری در کشور با کیفیت بالا انجام می شود. قیمت روز نوار تیپ آبیاری با توجه به کیفیت های مختلف آن متفاوت است.

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری قطره ای در اصفهان

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری قطره ای در اصفهاندر هنگام نصب نوار به صورت مکانیکی، باید از سیستم های صاف کردن نوار استاندارد استفاده شود. به گونه ای که با سطوح تیز و ساینده تماس نداشته باشد و باعث پارگی نوار نشود و به راه لوله انتقال دهنده نوار از سیم پیچ به زمین (از جمله ورودی لوله و خروجی لوله و در طول لوله) صدمه وارد نشود.

سطح داخلی لوله در مناطقی که سرعت باد باعث حرکت نوار می شود، نوارهای آبیاری باید با استفاده از میخ های مناسب در مسافت های مناسب ثابت شوند و در جایی که سرعت باد به گونه ای باشد که میخ های پلاستیکی نتوانند ثابت شوند، نوار باید در عمق 1 تا 2 سانتی متر در زیر خاک باشد. از مزایای نوار آبیاری پلاک دار موارد زیر را می توان نام برد:

  • امکان بهره برداری از آن ها در بیشتر مزارع.
  • امکان بهره برداری در مزارعی که پستی و بلندی کمی دارند.
  • عدم نیاز به تسطیح زمین
  • اتصالات ساده و ارزان قیمت
  • قابلیت کارگزاری بسیار ساده آن‌ ها به صورت دستی
  • عدم چسبیدن جلبک و رسوبات معدنی به سطحش.
  • مقاومت در برابر اشعه  UV
  • مقاومت بالا در برابر کود های شیمیایی
  • مقاومت بالا در برابر سموم، مواد دفع آفات
  • مقاومت بالا در برابر مواد اسپری شده کشاورزی.
  • صرفه‌جویی در مصرف آب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما