قیمت روز لوله پلی اتیلن 63 گازی

قیمت لوله پلی اتیلن 63 گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی مانند کیفیت و جنس آن، برند و شرکت تولید کننده، ابعاد و ضخامت، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید و ‌‌… بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع لوله پلی اتیلن در خرید و فروش عمده و مستقیم به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

قیمت لوله با توجه به عوامل دیگری مانند وارداتی و صادراتی بودن محصول و مواد اولیه آن تعیین می‌ شود، شرایط بازار مانند نوسانات مختلف و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت ها بسیار تاثیر گذار است، اما با مراجعه به این مرکز می توان علاوه بر مشاهده تنوع کالا بهترین مدل های پیشرفته و با کیفیت را با نازل ترین قیمت ها خریداری کرد.

قیمت روز لوله پلی اتیلن 63 گازی

معرفی لوله تک جداره پلی اتیلن

معرفی لوله تک جداره پلی اتیلن

لوله ‌های تک جداره به لوله های پلی اتیلن فشار قوی نیز شناخته می شوند. این لوله ها جهت انتقال سیالات مجاز تحت فشار استفاده می شوند. لوله های پلی اتیلن تک جداره در واقع از یک لایه تشکیل شده اند و با توجه به مواد اولیه سازنده آنها و همچنین کاربردشان به انواع مختلفی نظیر PE80 و PE100 تقسیم بندی می شوند.

این لوله ها مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی و با بالاترین کیفیت در اقطار و فشارهای کاری متفاوت تولید می گردند. برای مثال در حوزه کشاورزی و برای آبیاری قطره ای و آبیاری تحت فشار در باغات از لوله ‌هایی با قطر کم و یا نوار تیپ آبیاری استفاده می‌شود که این لوله ها می تواند از مواد PE80 و یا مواد سفید PE100 به همراه مستربچ تولید شود. از لوله پلی اتیلن تک جداره PE100 نیز به منظور انتقال آب شرب و همینطور لوله‌‌های سیستم‌ های آتشنشانی استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن تک جداره دارای معتبرترین استانداردها نظیر استاندارد DIN 8074، DIN 16963 و Isiri 1331 است. لوله‌های پلی اتیلن تک جداره تماما لوله‌های فشار قوی هستند که البته واژه فشار قوی واژه‌ای نامفهوم در لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد. لوله‌های پلی اتیلن فشار قوی در نظر عام به لوله‌هایی با ضخامت بالا گفته می‌شود که این نظر با پیشرفت علم و نوآوری در زمینه مواد اولیه پلی اتیلن منسوخ گردیده است. این نوع لوله‌ها برای استفاده در فشارهای 2 تا 30 بار، مناسب میباشند.

لوله پلی اتیلن فشار قوی را میتوان از نظر افراد غیر حرفه‌ای و ناآشنا با لوله‌های پلی اتیلن و دیگر لوله‌های پلیمری تعریف کرد : لوله‌هایی که به منظور انتقال آب و فاضلاب به کار می روند، تحت فشار کاری بالا کار می کنند و با نام “لوله های پلی اتیلن تحت فشار” شناخته می شوند.

موارد استفاده از لوله پلی‌اتیلن ۴ اینچ

امروزه استفاده از لوله پلی اتیلن ۴ اینچ بسیار افزایش یافته است به طوری که شما می توانید کاربرد این لوله را در بسیاری از صنایع مورد مشاهده قرار دهید. شما نیز می توانید برای خرید و استفاده از لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ می توانید این فرصت بسیار بی نظیر را از دست ندهید و هم اکنون اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید. یکی از بهترین انواع این لوله ها را لوله پلی اتیلن ۴ اینچ تشکیل داده است که این لوله ها با داشتن ویژگی های بسیار بی نظیر خود، توانسته است کاربرد بسیار بی نظیری را داشته باشد. از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای استفاده از لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

مناسب برای استفاده در سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی

مناسب برای استفاده در شبکه های انتقال آب و فاضلاب

مناسب برای استفاده مواد شیمیایی در بسیاری از صنایع و کارخانه ها

شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین و مناسب ترین کلاف های لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

لوله پلی اتیلن 1 اینچ یا همان ۳۲ میلیمتر، یکی از انواع پرکاربرد لوله های پلی اتیلنی است که توسط شرکت های مختلف وابسته به صنایع پتروشیمی داخلی طراحی و تولید می شود. این نوع از لوله پلی اتیلنی بیشتر در شبکه آبی و آبرسانی مورد استفاده قرار گرفته و با استفاده از دستگاه ها و سیستم های به روز دنیا طراحی و تولید می شود. منظور از ۳۲ میلیمتر، ضخامت جدار داخلی لوله پلی اتیلن است که تنوع مصارف مختلف لوله های پلی اتیلن را تعیین می نماید.

بهترین شرکت های تولید کننده لوله پلی اتیلن

برترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن در کشور، در شهر های زیر مشغول به فعالیت هستند: مشهد، اصفهان، سمنان، تبریز، شیراز و … .

به عنوان مثال، کارخانه تولید لوله پلی اتیلن اصفهان، یکی از برترین تولید کنندگان است. چون از دستگاه های کاملاً پیشرفته در خط تولید لوله استفاده می کند، پرسنل کاملاً حرفه ای بر خط تولید ها نظارت دارند و مواد اولیه مرغوب در کارخانه تولید کننده لوله پلی اتیلن استفاده می شود.

با توجه به اینکه لوله های پلی اتیلن دارای مزایای بسیار متعددی هستند و امروزه استفاده های زیادی از آن می‌شود، در حال حاضر انواع مختلفی از این لوله ها روانه بازار شده، با وجود این ما شاهد تفاوت قیمت لوله پلی اتیلن هستیم به طوری که باید بدانید این لوله ها از لحاظ تعداد لایه های دیگر تفاوت‌های عمده‌ای داشته و در انواع تک جداره و لوله های پلی اتیلن سه لایه و چند لایه تولید می‌شود همچنین سایز لوله های پلی اتیلن نیز بسیار متعدد بوده به طور کلی می‌توان گفت از سایز ۱ و ۲ اینچ تا ۳۲ اینچ دسته بندی می شوند. از آنجایی که خوشبختانه ایران دارای شرکت های تولیدی زیادی در زمینه لوله پلی اتیلن مثل کارخانه لوله پلی اتیلن همدان، کارخانه لوله پلی اتیلن مشهد، کارخانه لوله پلی اتیلن شیراز و … می باشد لذا در این زمینه قوی عمل کرده و کشورهای وارد کننده لوله پلی اتیلن بسیار اندک می باشند و بیشتر این محصول صادر می شود.

برای پیدا کردن لیست شرکت های تولید کننده لوله پلی اتیلن، راه های متفاوتی را می توان در پیش گرفت. در کشورمان، کارخانجات متعددی وجود دارند که در کار تولید این نوع از لوله و عرضه با کیفیت عالی آن در بازار می باشند. این کارخانه ها در مناطق گوناگونی از ایران فعالیت می کنند و محصولات درجه یکی را می سازند. آنان در ابعاد، قطرها و رنگ های متنوعی لوله های پلی اتیلن را تولید می و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.

هرچند که برخی از لوله ها با مواد اولیه خارجی ساخته می شوند و همین عامل باعث تغییر قیمت می شود. شما می توانید با جست و جو در اینترنت و یا پرس و جو از افراد مطلع از مکان مراکز خرید و فروش لوله پلی اتیلن با کیفیت و بهترین مارک لوله پلی اتیلن مناسب برای نیاز شما در سراسر کشور مطلع شوید.

در خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن مواد اولیه مصرفی، تجهیزات کارخانه تولید کننده، اعتبار و شهرت کارخانه باید مورد توجه قرار گیرد.

مرکز تولید لوله پلی اتیلن 63 گازی

مرکز تولید لوله پلی اتیلن 63 گازی

لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ میلیمتر را میتوان به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین لوله های PE به شمار آورد. البته لوله سایز ۶۳ میلی متر دارای محبوبیت بسیار زیادی نیز می باشد. زیرا در شاخه های ۶ متری تولید شده و علاوه بر استحکام عالی، تقریباَ برای تمامی نیازها قابل استفاده می باشد. از آبیاری مزارع کشاورزی گرفته تا نیازهای صنعتی قابل توجه!

البته به لحاظ تولید نسبتاَ مشابه با دیگر همنوعان سایز کوچک خود است. یعنی لوله سایز ۶۳، در فشارهای کاری ۵، ۱۰، ۱۶ و تا حداکثر ۳۲ بار طراحی و ساخته میشود. همچنین در کارخانه‌های تولید فرآورده های پلیمری، این لوله ها در کلافهای ۱۵۰ و ۱۰۰ متری تهیه می‌شوند.

تولید لوله پلی اتیلنی به روش کواکستروژنی به عنوان بهترین روش ساخت این تجهیزات محسوب میشود. در این روش که از چندین مرحله حرارت دهی، قالب گیری، شکلدهی و سایزگیری، خنک کاری و تجاری سازی تشکیل شده است، سعی بر آن است تا تمامی ویژگیهای لوله پلی اتیلن افزایش یابد. بطوریکه این ویژگی ها در قالب چند لایه محکم، بر یکدیگر برهم کنش حمایتی دارند. تولید لوله پلی اتیلن معمولاَ بوسیله یکی از سه ماده اولیه «PE63»، «PE80» و «PE100» صورت می گیرد. هر یک از این مواد پلیمری پلی اتیلن دارای ویژگی های خاصی است. البته استفاده از برخی از این مواد در سالهای اخیر به شدت رشد و گسترش یافته و استفاده از برخی دیگر نیز منسوخ شده است.

فروشندگان انواع لوله پلی اتیلن 63 گازی

پلی اتیلن گازی یکی از انواع لوله های پلاستیکی از جنس پلی اتیلن می باشد این لوله ها در مواد اولیه , نوع فرایند تولید و کاربری پلی اتیلن آبی تفاوت داشته و برای انتقال گاز استفاده می شود که همین موضوع دلیل شده تا برای فشار های کاری قوی ساخته شود. این لوله ها را از خطوط زردی که بروی آنها چاپ شده می توانید شناسایی کنید.

لوله ها ی پلی اتیلنی گازی در انواع سایزها و برندها با فشارها و کلاس های باری مختلف تولید و عرضه میشوند. لوله های پلی اتیلنی که بیشتر بر حسب دانسیته و یا چگالی تقسیم بندی میشوند، با دانسیته ی متوسط در صنعت گاز استفاده میشوند. این لوله ها در انواع تک جداره، درجه یک، درجه دو، در سایز های مختلف از 16 تا 400 میلی متر و بالاتر برای فشارهای مختلف از 2 تا 800 اتمسفر تولید شده و در بازار های داخلی توسط نمایندگی های فروش معتبر عرضه میگردند.

انواع لوله پلی اتیلن توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و خرید لوله پلی اتیلن با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند.

فروشگاه بزرگ ما مفتخر است که با همکاری نیروهای متخصص و کارشناسان خود توانسته است نرم افزار تعیین مشخصات لوله پلی اتیلن و تبدیل قیمت آن را تولید نموده و پس از ارزیابی و تست آن، این نرم افزار کاربردی را در اختیار عموم قرار دهد. نرم افزار مشخصاتلوله پلی اتیلن جدول به سادگی قابل نصب بر روی رایانه شما می‌باشد و کار کردن با آن بسیار آسان است.

شما با استفاده از نرم افزار دیگر نیازی به مراجعه به جدول مشخصات لوله پلی اتیلن برای دیدن اطلاعات و مشخصات فنی و نیز تبدیل قیمت هر کیلوگرم لوله پلی اتیلن به هر متر لوله دلخواه و مد نظر خود ندارید. به سادگی با وارد کردن چند عدد، اطلاعات مورد نیاز در اختیار شماست.

فروشندگان عمده لوله پلی اتیلن در ایران، شرکت های تولید کننده می باشند. این شرکت ها پس از این که محصول شان را آماده نمودند، آن را از طرق متفاوتی به فروش می رسانند. کارخانه ها در عین حال که سازنده اصلی می باشند، توزیع کننده کلی این محصول هم به شمار می روند.

از جانب دیگر، نمایندگی کارخانه جات نیز در کار فروش عمده این مدل از لوله می باشد. شما می توانید انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن را از نمایندگی ها به دست آورید.

خرید لوله پلی اتیلن به صورت عمده را اغلب مالکان پروژه های بزرگ و همچنین فروشندگان جزئی انجام می دهند. در این میان، نقش فروشندگان عمده این نوع از لوله در فضای مجازی نیز مهم می باشد. امروزه اغلب شرکت های تولید کننده از طریق فضای مجازی محصولات خود را به نمایش گذاشته و همین طور به فروش می گذارند. برترین شرکت های تولیدی لوله پلی اتیلن در ایران، محصولات خود را با کیفیتی عالی در اختیار مشتریان قرار می دهند. همچنین تولید لویه پلی اتیلن را برندهای مطرح، در مدل های متفاوتی انجام می دهند که این باعث می گردد تا مشتریان به راحتی بتوانند به آن نوع از لوله ای که نیاز داشتند، دست یابند.

در کنار این، برندهای مطرح برای ایجاد سهولت خریداران، اقدام به ایجاد شعب مختلف و همچنین سایت های گوناگون اینترنتی می نمایند. روی هم رفته باید گفت که برندهای برتر، لوله های پلی اتیلن را از بهترین مواد اولیه تولید می کنند و آن را تضمین شده به فروش می گذارند.

برندهای معتبر متعددی در ایران وجود دارند که در کار ساخت بهترین لوله های پلی اتیلن می باشند. محصولات این برندها در سر تا سر کشورمان به فروش می رسند.

صادرکنندگان لوله پلی اتیلن 63 گازی

صادرکنندگان لوله پلی اتیلن 63 گازی صادرات لوله پلی اتیلن 63 به کشورهای همسایه به صورت عمده و خرده در کمترین قیمت های ممکن از طریق فروشگاه آنلاین ما انجام می گردد. این لوله ها دارای خاصیت ضد نشت بسیار قدرتمند است که می تواند سالیان متمادی مورد استفاده های مختلف قرار بگیرد‌. این لوله ها از مواد اولیه درجه یک و درعین حال مستحکم ساخته شده است و طرفداران زیادی به خود جذب کرده اند. لوله پلی اتیلن در هر سایز و وزن و ضخامتی به صورت عمده در کمترین قیمت ها از طریق فروشگاه آنلاین ما به کشور های دیگر وارد می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما