قیمت خرید لوله پلی اتیلن گاز سایز 90

قیمت لوله پلی اتیلن گاز سایز 90 بسیار ارزان است

لوله پلی اتیلن یکی از پر کاربرد ترین لوله های مورد استفاده در صنعت می باشد. این لوله ها استوانه های تو خالی هستند که با توجه به شرایط پروژه طبق فشار و استاندارد مورد نیاز تولید می شوند.

لوله پلی اتیلن جزو پر مصرف ترین لوله ها در چند سال اخیر بوده که با توجه به ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر لوله ها در بازار بسیار پر مصرف می باشد و در اکثر پروژه ها کاربرد دارد.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن گاز سایز 90

شناخت بهترین لوله پلی اتیلن

شناخت بهترین لوله پلی اتیلن

عموم مردم بر این باورند که برای تشخیص کیفیت لوله آن را زیر لاستیک اتومبیل قرار دهند و اگر لوله دچار آسیب شود به معنای کیفیت پایین آن است اما این روش بسیار نادرست و منسوخ شده است.

برای تشخیص کیفیت لوله های پلی اتیلن توجه به ظاهر لوله مهم است که باید دارای سطح صاف و صیقلی باشد و خشک و شکننده نباشد. اما این بهترین راه نیست، بهترین راه آن درست جوش خوردن اتصالات پلی اتیلن و دوام جوش آن است. کارخانه لوله پلی اتیلن هستند که لوله هایی با ضخامت بالا به جهت افزایش کیفیت تولید می کنند اما نمی توان گفت که از کدام جدول وزنی پیروی می کنند؛ در واقع تولید لوله پلی اتیلن این نوعی جزو لوله های درجه دو هستند و بهتر است بدانید که لوله های درجه دو دارای مهر استاندارد نیستند اما ضمانت نامه ی معتبر 5 ساله ی جوش از تولید کننده ی لوله را دارند.

مختصری درباره لوله پلی اتیلن مشکی

مواد پلی اتیلن تولید شده از گاز اتیلن در پتروشیمی های کشور به صورت سفید رنگ که پلی اتیلن نچرال گفته میشود، می باشد.

با افزودن درصد مشخصی پایدار کننده حرارتی خواص استحکامی آن هارا بالا می برندو آن ها را به رنگ مشکی تبدیل میکنند.

افزودن مستربچ باید کنترل شده و مورد تایید استاندارد باشد

در مرحله اکسترود شدن به طور کامل پراکنده شود تا نتیجه محصول تولیدی دارای کیفیت بالایی باشد.

امروزه برای تولید لوله های پلی اتیلنی از مواد پلی اتیلن مشکی استفاده میشود.

لوله های تولید شده از این مواد مشکی استحکار و طول عمر بالایی دارند.

پلی اتیلن مشکی PE100 توسط دو پتروشیمی در کشور تولید می شودکه از کیفیت مناسبی برخوردار هستند

لوله های تولید شده از این مواد نیز تاییدیه های استانداردهای ملی را دارا هستند.

لوله های تولید شده از مواد پلی اتیلن سفید طول عمر کوتاهی دارند که این ایراد بزرگ این لوله ها به شمار میرود.

مواد پلی اتیلن مشکی برای رفع ایرادات از جمله طول عمر کوتاه تولیدشده که لوله های تولیدی از آن ها از استحکام بالایی برخوردار اند.

طول عمر لوله‌هایی که با مواد پلی اتیلن مشکی تولید شده است در حدود ۱۰۰ سال است.

یکی دیگر از ویژگی های لوله های تولید شده از مواد پلی اتیلن مشکی مقاومت آن ها در برابر اشعه ماورابنفش خورشید است.

بررسی اندازه های مختلف لوله پلی اتیلن

بررسی اندازه های مختلف لوله پلی اتیلن

لوله‌های پلی‌اتیلن از پرکاربردترین محصولات پلیمری هستند که با سایز و اندازه‌های متفاوت کمتر از یک تا ۲۴ اینچ (۱۶ تا ۶۳۰ میلی‌متر) تولید می‌شوند.

معیار سایزبندی طبق استاندارد بین‌المللی و استاندارد INSO 14427، برحسب میلی‌متر است، اما ازآنجایی‌که برخی اندازه لوله پلی‌اتیلن را به اینچ می‌شناسند، در ادامه با شرکت توسن صنعت آپادانا در تولید و ارائه انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا انواع اندازه لوله پلی‌اتیلن برحسب اینچ و کاربرد هرکدام از آن‌ها آشنا شوید‌‌.

انواع سایزهای لوله پلی اتیلن

۱. لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچ

کوچک‌ترین سایز در لوله پلی‌اتیلن بوده دارای سایز ۱۶ میلی‌متری است. لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچی کاربرد گسترده‌ای در صنعت کشاورزی دارد و در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای، محصولات گلخانه‌ایی و اتصالات قطره‌چکان استفاده می‌شود و در برابر شرایط محیطی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است‌.

۲. لوله پلی‌اتیلن ۱/۲ اینچ لوله پلی‌اتیلن نیم اینچ یا ۲۰ میلی‌متری نیز در کشاورزی و سیستم‌های آبیاری به‌کاررفته و به لوله تک جداره نیز معروف است. در هنگام انتخاب و خرید لوله ۱/۲ اینچی باید به میزان فشار آب مزرعه توجه کرده و بر اساس آن یکی از مدل‌های لوله با فشار ۶، ۱۰، ۱۶ و ۲۰ بار را برگزید.

۳. لوله پلی‌اتیلن ۳/۴ اینچ لوله پلی‌اتیلن با سایز ۲۵ میلی‌متر که با کلاف‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ متری ساخته می‌شوند، به دلیل مقاومت زیاد و قدرت آب‌بندی بالا در باغ‌ها و سیالات کم حجم کاربرد فراوانی دارند. لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچی دارای دو نوع فشار کاری ۱۶ و ۱۰ بار و اتصال آن‌ها به یکدیگر بیشتر از نوع رابط‌های پلی‌اتیلنی است.

۴. لوله پلی‌اتیلن ۱ اینچ این سایز لوله ۳۲ میلی‌متری با تحمل فشار مختلف از ۶ تا ۳۲ بار در کلاف‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری تولید و عرضه می‌شود. لوله پلی‌اتیلن ۱ اینچی در کشاورزی و سیالات با دبی کم‌کاربرد داشته وسیعی دارد.

۵. لوله پلی‌اتیلن ۱۱/۴ اینچ این نوع سایز لوله پلی‌اتیلنی در کشاورزی و برای انتقال آب به کار می‌رود و با فشار کاری ۶ تا ۳۲ ساخته می‌شوند. لوله پلی‌اتیلن ۴۰ میلی‌متری با شاخه‌ها و کلاف‌های متنوعی مانند کلاف ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری و یا شاخه ۶ متری در بازار موجود است.

۶. لوله پلی‌اتیلن ۱۱/۲ اینچ یکی دیگر از لوله‌های دبی کم پرمصرف در زمینه کشاورزی و سیستم آبیاری لوله پلی‌اتیلن ۵۰ میلی‌متری یا ۱۱/۲ اینچی است که برحسب فشار بار دارای انواع ۵ تا ۳۲ هستند.

۷. لوله پلی‌اتیلن ۲ اینچ لوله پلی‌اتیلن ۶۳ میلی‌متر یا ۲ اینچی را باید اصلی‌ترین لوله در صنایع و پروژه‌های مختلف دانست که با فشارهای متنوع ۵ تا ۳۲ بار ساخته می‌شود. همچنین این لوله با شاخه ۶ متری و کلاف ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

۸. لوله پلی‌اتیلن ۲۱/۲ اینچ این سایز لوله که به لوله پلی‌اتیلن ۷۵ میلی‌متری نیز مشهور است، در کشاورزی و صنایع آب‌رسانی استفاده‌شده و بر اساس فشار شامل ۵ تا ۲۵ بار و اندازه‌ کلاف ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر است.

۹. لوله پلی‌اتیلن ۳ اینچ لوله پلی‌اتیلن ۹۰ میلی‌متر را با انواع فشار ۵ تا ۲۵ میلی‌متری تولید می‌کنند که توجه به محل مصرف یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود. سایز لوله ۲ اینچی در صنایع مختلف به‌منظور انتقال آب و گاز به کار می‌رود.

۱۰. لوله پلی‌اتیلن ۴ اینچ لوله پلی‌اتیلن ۱۱۰ میلی‌متری یا ۴ اینچی را با پلی‌اتیلن سخت با فشارهای مختلف می‌سازند که در حوزه کشاورزی و آب‌رسانی کاربرد فراوانی دارد.

۱۱. لوله پلی‌اتیلن ۵ اینچ سایز ۱۲۵ میلی‌متری لوله برای سیالات با دبی متوسط مناسب است و در کشاورزی و انتقال آب شب کاربرد دارد. لوله پلی‌اتیلن ۵ اینچی را با فشارهای ۵ تا ۲۵ و اندازه کلاف ۵۰ و ۱۰۰ متری روانه بازار می‌کنند.

۱۲. لوله پلی‌اتیلن ۵/۶ اینچ این نوع لوله ۱۴۰ میلی‌متری دارای کمترین میزان بار مصرف در میان انواع لوله‌های پلی‌اتیلنی است که با فشار ۶ تا ۲۵ اتمسفر موجود است لوله ۵/۶ اینچی را با متراژ ۶ و ۱۲ متری ساخته می‌شوند و در انتقال سیالات متوسط مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۱۳. لوله پلی‌اتیلن ۶ اینچ

لوله‌ای ۱۶۰ میلی‌متری از نوع دبی تقریباً متوسط که برای انتقال سیالات مایع استفاده می‌شود. لوله پلی‌اتیلن ۶ اینچی از نظر فشار دارای انواع ۵ تا ۲۵ اتمسفری بوده که با اندازه‌های مختلف ۶ و ۱۲ متری تولید می‌شود.

۱۴. لوله پلی‌اتیلن ۷/۲ اینچ

لوله پلی‌اتیلن ۷/۲ اینچی که معادل ۱۸۰ میلی‌متری است یکی از انواع کم‌مصرف در بین انواع لوله‌های پلی‌اتیلن است که با فشار‌های متفاوت ۵ تا ۲۵ اتمسفری با متراژ شاخه ۶ و ۱۲ متری تولید می‌شود.

۱۵. لوله پلی‌اتیلن ۸ اینچ

این لوله پلی‌اتیلن ۲۰۰ میلی‌متری با انعطاف‌پذیری بالا در سیستم‌های توسعه‌یافته و مدرن صنایع آبیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. لوله پلی‌اتیلن ۸ اینچ نیز دارای فشار متفاوت ۵ تا ۲۵ بار است.

۱۶. لوله پلی‌اتیلن ۹ اینچ

در حوزه آب‌رسانی لوله پلی‌اتیلن ۲۲۵ میلی‌متری کاربرد دارد که با متراژ‌های ۶ و ۱۲ متری در بازار وجود دارد. لوله پلی‌اتیلن ۹ اینچی بسته به نیاز مشتری و مکان مصرف با انواع فشارهای مختلف ۵ تا ۲۵ اتمسفری ساخته می‌گردد.

۱۷. لوله پلی‌اتیلن ۱۰ اینچ

این نوع سایز لوله پلی‌اتیلن ۲۵۰ میلی‌متری از موارد پرکاربرد در صنایع برای انتقال آب و سیالات غیر اسیدی هست که با فشارهای مختلف از ۵ تا ۲۵ اتمسفری با متراژ ۶ و ۱۲ متر ساخته می‌شود.

۱۸. لوله پلی‌اتیلن ۱۱ اینچ

این نوع لوله ۱۱ اینچی که به لوله پلی‌اتیلن ۲۸۰ میلی‌متری نیز شناخته می‌شود در موارد خاص و بنا به درخواست مشتری ساخته می‌شود و از انواع کم‌مصرف لوله پلی‌اتیلن که در اندازه‌های ۶ و ۱۲ متری و فشار ۵ تا ۲۵ بار قابل تهیه است.

۱۹. لوله پلی‌اتیلن ۱۲ اینچ

از انواع لوله پلی‌اتیلن دبی بالا است که با فشارهای ۵ تا ۲۵ اتمسفر تولید می‌شود. لوله پلی‌اتیلن ۱۲ اینچ یا ۳۱۵ میلی‌متری با متراژهای ۶ و ۱۲ متری بوده که برای انتقال سیالات به کار می‌رود.

۲۰. لوله پلی‌اتیلن ۱۴ اینچ

این سایز پلی‌اتیلن از انواع کم‌مصرف لوله است که زیاد استفاده نمی‌شود. لوله ۱۴ اینچ (۳۵۵ میلی‌متری) با شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری و فشارهای ۵ تا ۲۵ باری برای انتقال مایعات غیر اسیدی ساخته می‌شود.

۲۱. لوله پلی‌اتیلن ۱۶ اینچ این لوله پلی‌اتیلن ۴۰۰ میلی‌متری را باید یکی از پرمصرف‌ترین لوله‌های انتقال مایعات دانست که در سیستم‌های آب‌رسانی شهری و فاضلاب‌ها کاربرد زیادی دارد. لوله پلی‌اتیلن ۱۶ اینچی را از جنس پلی‌اتیلن سخت و با فشارهای ۶، ۱۰ و ۱۶ اتمسفری می‌سازند.

۲۲. لوله پلی‌اتیلن ۱۸ اینچ لوله‌ای معادل ۴۵۰ میلی‌متر که با فشارهای ۵ تا ۲۵ و شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری موجود است. لوله پلی‌اتیلن ۱۸ اینچی از نوع دبی بالا بوده و در انتقال مایعات به کار می‌رود.

۲۳. لوله پلی‌اتیلن ۲۰ اینچ سایز ۲۰ اینچی (۵۰۰ میلی‌متری) پرمصرف‌ترین و مهم‌ترین لوله پلی‌اتیلن است که با فشارهای ۵ تا ۲۰ باری و متراژ ۶ و ۱۲ متری برای عملیات انتقال آب و مایعات غیر اسیدی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۲۴. لوله پلی‌اتیلن ۲۲ اینچ لوله ۲۲ اینچی از انواع لوله پلی‌اتیلن تک جداره برای انتقال آب است که با فشار ۵ تا ۲۰ و اندازه ۶ و ۱۲ متر تولید و در بازار موجود است.

۲۵. لوله پلی‌اتیلن ۲۴ اینچ بزرگ‌ترین لوله پلی‌اتیلن در حوزه آب‌رسانی و انتقال دیگر سیالات است که برای حجم‌های بسیار بالا و در سیستم‌های زیرزمینی مورد کاربرد دارد. لوله پلی‌اتیلن ۲۴ اینچی یا ۶۳۰ میلی‌متری با طول ۱۲ متر و فشار بار زیاد ساخته‌شده و جهت اتصال آن‌ها به یکدیگر از جوش یا الکتروفیوژن استفاده می‌شود.

پخش مستقیم لوله پلی اتیلن گاز سایز 90

پخش مستقیم  لوله پلی اتیلن گاز سایز 90 سیستم های پلاستیکی لوله کشی برای اهداف عمومی آب ، زهکشی و فاضلاب – گازرسانی.

لوله های پلی اتیلن گازی سایز 90 می توانند توسط الکتروفیوژن یا اتصال جوشی لب به لب متصل شوند. این روش باعث می شود لوله در خارج از ترانشه ذوب شود ، عرض ترانشه مورد نیاز کاهش یابد و حفاری به حداقل برسد.

مرکز تولید لوله پلی اتیلن گاز سایز 90

از مراکز تولید لوله پلی اتیلن گاز سایز ۹۰ میتوان به کارخانه لوله کاروگیت اصفهان اشاره کرد

قیمت انواع لوله در این کارخانه به شرح زیر می‌باشد

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 90: 50 هزارتومان

قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی 200 : 107 هزارتومان

قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی : از 10 هزارتومان تا 250 هزارتومان

قیمت لوله پلی اتیلن مشبک : ۱۵ هزارتومان

قیمت لوله پلی اتیلن جوشی : ۱۳ هزارتومان

مرکز عرضه لوله پلی اتیلن گاز سایز 90

مرکز عرضه لوله پلی اتیلن گاز سایز 90 بازار خرید لوله پلی اتیلن ۹۰ کشاورزی انواع این محصولات را از کارخانه های سازنده آن ها خریداری می نماید و در حجم عمده وارد می کند، سپس به صورت کلی یا جزئی به فروش می رساند.

عرضه این محصولات در سطح این بازار به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد، پس فروشندگان فعال در این عرصه محصولات مانند کارخانه لوله کاروگیت اصفهان را با سود کم و نرخ مقرون به صرفه ای به خریداران ارائه خواهند داد، که برای آن ها صرفه اقتصادی بسیار زیادی خواهد داشت و موجب جلب رضایت آن ها خواهد شد و در کمترین زمان ممکن بسیار سریع در دسترس آن ها قرار خواهد گرفت.

فروشنده ها از روش های مختلفی برای عرضه لوله سایز ۹۰ میلیمتر کشاورزی استفاده می کنند، که ساده ترین راه آن به کار گیری درگاه های آنلاین پخش و فروش می باشد، بر این اساس شما هم می توانید از طریق این وب سایت برای ثبت سفارش و خرید این محصولات اقدام نمایید.

این مرکز لوله را با طراحی های کاربردی با کیفیت فوق العاده و نرخ های پایین و به صرفه عرضه می کند، برای انتخاب و خرید لوله باید توجه کرد که محصول کیفیت و کارایی بالا و طرح و مدل های مناسب و کاربردی داشته باشد، قیمت های محصول نیز برای خریداران با اهمیت است.

این مرکز مشتری مدار انواع لوله را با طراحی های متنوع و پیشرفته و اندازه های گوناگون ساخته و مستقیم ارائه می دهد، محصول ارائه شده تضمینی بوده و با قیمت های بهینه به مشتریان ارائه می شود، این مرکز فروشگاه های اینترنتی و آنلاین تاسیس کرده که به صورت مجاز و معتبر نسبت به عرضه لوله های روز برای کاربردهای مختلف اقدام می کنند، از این طریق می توان با اطمینان کامل از کیفیت محصول و مشاهده مدل های متنوع مرغوب ترین انواع لوله جدید صادراتی را با قیمت های ارزان برای انواع مصارف تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما