قیمت خرید لوله برق پلی اتیلن

از نظر تنظیم کابل های برق یا مخابرات، لازم است کابل را در برابر تأثیر مکانیکی یا هر گونه تأثیر دیگری محافظت کنید. همچنین یک محافظ اضافی برای بسته های کابل در داخل ساختمان ها، صرف نظر از نصب زیرزمینی یا بالای زمینی مورد نیاز است. لوله برق پلی اتیلن وسیله مناسب برای انتقال کابل می باشد. زمزم پایپ مرکز خرید لوله برق پلی اتیلن درجه با پایین ترین قیمت می باشد.

قیمت خرید لوله برق پلی اتیلن

هر آنچه که باید درباره لوله پلی اتیلن بدانیم

هر آنچه که باید درباره لوله پلی اتیلن بدانیم

تحولات پتروشیمی منجر به تحولات سرتاسری در تنوع مواد خام پلاستیکی شده است. از دهه 1950 در لوله های آب آشامیدنی استفاده می شوند. ماده اولیه PE 63 در سیستم‌ های کم فشار تولید و مورد استفاده قرار گرفت و می‌توان از آن در سیستم‌های گاز طبیعی با حداکثر 4 بار استفاده کرد. پس از PE 63، استفاده از مواد خام PE 80 آغاز شد.

در شبکه های آب آشامیدنی و گاز طبیعی استفاده می شد. در اوایل سال 1990، مواد اولیه PE 100 به یک راه حل اقتصادی در ارائه عملکرد بالا برای شبکه های آب آشامیدنی و گاز طبیعی تبدیل شد. وزن لوله اچ دی پی ضخامت دیواره لوله پلی اتیلن حتی شرایط خارجی در منطقه تولید بر این مقادیر تحمل تأثیر می گذارد. اندازه گیری های لوله پلی اتیلن مانند ضخامت دیواره لوله پلی اتیلن، قطر لوله پلی اتیلن، وزن لوله پلی اتیلن P بر اساس مقادیر تلرانس ذکر شده محاسبه می شود .

لوله های Hdpe، پلی اتیلن بر اساس استحکام طبقه بندی شده بر اساس چگالی پیشرفت های تکنولوژیکی قبلی رتبه بندی می شوند. لوله پلی اتیلن Pn4 -Pn32 را می توان بین ساخت پلی اتیلن P انجام داد. سیستم لوله تحت فشار و لوله تولید ویژه با قطر و اندازه دلخواه. طبقات فشار لوله به ویژه در حین حمل و نقل آب آشامیدنی تحت آزمایش های زیادی قرار گرفته اند.

در نتیجه آزمایشات لوله پلی اتیلن، تمام گزارشات مثبت است، هیچ اثر مضری بر زندگی انسان وجود ندارد. خواص مواد اولیه پلی اتیلن تاریخ در سال 1950 لوله های پلی اتیلن کم چگالی کلاس PE 32 با تکنولوژی در حال توسعه امروز نسل سوم مواد اولیه PE 100 با خطوط آب آشامیدنی تصفیه خانه های آب دریا تصفیه خانه های بیولوژیکی لوله های استخر شنا لوله های تخلیه دریا خطوط جریان آب جذاب نیروگاه های گازی بوده است.

راه حل با کارایی بالا در بسیاری از زمینه ها مانند خطوط آبیاری باغ، عایق خطوط هوای فشرده خطوط سرمایش و گرمایش برای لوله های پیش عایق شده و خطوط فاضلاب. پلی اتیلن در یک پلیمر ترموپلاستیک که با فرمول کلی (C2H4)n نشان داده شده است که نفت خام است. در دسترس بودن تولید و قیمت مواد خام کاملاً به نفت خام بستگی دارد. • مواد خام پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) • مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE) • مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) برای تولید مواد اولیه پلی اتیلن که به دلیل کارایی و صرفه جویی بالا و همچنین استحکام طولانی مدت نسبت به سایر انواع مواد اولیه در زمینه خود که در نفت خام مورد استفاده قرار می گیرد، ارجح ترین محصول است.

نقش لوله پلی اتیلن در سیستم های آبیاری

اتصالات و لوله های لوله پلی فلکس، تولید کننده پیشرو پلاستیک های کشاورزی و باغبانی، تنها از بهترین مواد پلی اتیلن استفاده می کند که انعطاف پذیرتر از PVC است. استفاده Polyflex از آخرین فناوری، عملکرد Poly-Pipe را در برابر عناصر، به ویژه اشعه ماوراء بنفش خشن خورشید تضمین می کند. همراه با این تعهد قوی به کیفیت، پلی پیپ مقرون به صرفه ترین سیستم آبیاری موجود را در کنار طبیعت مادر ارائه می دهد.

آبیاری پلی لوله، لوله های مسطح قرار می دهد لوله های پلاستیکی انعطاف پذیر پلی پیپ برای آبیاری در سطح وسیع چگونه Polyflex Poly-Pipe هزینه های آبیاری شما را پایین می آورد پلی لوله برش خندق اصلی پرهزینه برای آبیاری و نیاز به سدها را در تغییرات درجه کوچک حذف می کند. پلی پیپ پرایمینگ دستی سیستم های لوله سیفونی را حذف می کند.

هزینه های آب را با پایان دادن به تلفات از طریق تبخیر یا نفوذ کاهش می دهد. بهره وری را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد هر زمانی که می خواهید آبیاری کنید. اصطکاک کمتر به آب اجازه می دهد بدون افزایش فشار بیشتر مسافت بیشتری را طی کند. با نصب، بازیابی و ذخیره سازی دقیق، می توانید از پلی پایپ برای چندین فصل استفاده کنید.

مواد پلی اتیلن بادوام از نظر شیمیایی پایدارتر از PVC است و در آزمون زمان مقاومت می کند سردرهای خشک امکان دسترسی آسان به تمام دروازه ها را برای تنظیمات و اتصالات دقیق و کنترل بهینه بر جریان آب و آبیاری فراهم می کند. لوله های مزرعه انعطاف پذیر Poly-Pipe در درجه اول برای استفاده در کشاورزی درجه یک طراحی شده است.

آب را بر روی تپه ها یا درجات بالا منتقل نمی کند. اکثر سردرهای استاندارد تراز هستند یا اندکی کاهش یافته و برای POLY-PIPE عالی هستند. محدودیت‌ ها برای سردرهای شیبدار. ارتفاعات با کاهش بیش از 2-3 فوت در هر 1000 فوت ممکن است به محدودیت متناوب در خط POLY-PIPE نیاز داشته باشند تا جریان آب یکنواخت به ردیف های محصول تضمین شود. مطمئن شوید که آب کافی دارید (درجه های سطح یا خفیف) سر ارتفاع سطح آب بالاتر از سطح زمین است.

حداقل 6 اینچ هد لازم است تا آب به آرامی وارد لوله شود و در سرتاسر سطح یا پایین تر از حد جزئی انتقال یابد. دریچه های کاهش فشار استفاده از دریچه هوای باز در محل اتصال لوله توصیه می شود. دریچه اجازه می دهد تا هوای اضافی به دام افتاده خارج شود، بنابراین، از آسیب ترکیدگی در لوله جلوگیری می کند. در لوله های طولانی اجرا می شود.

برای جلوگیری از آسیب رساندن به لوله، دریچه های کاهش فشار لازم است. منبع آب پمپ اکثر تاسیسات لوله آبیاری باید شامل قرار دادن یک دریچه هوا در فاصله 10 فوتی لوله تخلیه و همچنین در نقاط مرتفع باشد. عمل با یک جریان آب کوچک شروع کنید و به تدریج به سرعت کامل افزایش دهید. همانطور که لوله POLY-PIPE در حال پر شدن است (از انتهای ورودی لوله شروع می شود) سوراخ های دروازه را سوراخ کنید یا در صورت نیاز دروازه های قابل تنظیم نصب کنید.

استفاده از لوله پلی اتیلن چه مزایایی دارد

استفاده از لوله پلی اتیلن چه مزایایی دارد

لوله پلی اتیلن برای چه مواردی استفاده می شود؟ این مزایا آن را به یک ماده لوله کشی ایده آل برای کاربردهای مختلف مانند خدمات یا خطوط توزیع آب آشامیدنی، توزیع گاز طبیعی، آب پاش چمن، فاضلاب، دفع زباله و خطوط زهکشی تبدیل می کند . مواد پلی اتیلن به طور کلی در برابر اکثر مواد شیمیایی معمولی مقاوم هستند.

این یک واقعیت شناخته شده است که آن را تاکانرژی کمتری برای تولید لوله های پلی اتیلن نسبت به ساخت لوله های فولادی، مسی، چدن داکتیل یا آلومینیومی دارد. همه این محصولات فلزی بسیار انرژی بر هستند. مصرف انرژی قابل توجهی که برای ساخت آنها لازم است، اغلب با نیاز به گالوانیزه کردن لوله های فولادی و چدن داکتیل، که نیاز به روی پر انرژی دارند، و نیاز به اعمال پوشش سیمانی انرژی بر روی لوله های چدن شکل پذیر برای مقاومت در برابر خوردگی، ترکیب می شود.

برعکس، لوله‌ های پلی‌ اتیلن به دلیل نیازهای انرژی کمتری در حمل و نقل، جابجایی، نصب و نگهداری انرژی در طول عمر بسیار طولانی‌ تری نسبت به مصرف انرژی در طول تولید صرفه‌ جویی می‌کنند. به عنوان مثال، چگالی فولاد هشت برابر بیشتر از پلی اتیلن است که به تاسیسات پلی اتیلن این امکان را می دهد تا از استفاده از تجهیزات بالابر سنگین اجتناب کنند.

مورد مشخصات انرژی پایین تر PE بسیار بیشتر از حدس و گمان است. محاسبات گردآوری‌شده توسط GUA نشان می‌دهد که وقتی بر اساس چرخه عمر در مقایسه با مواد سنتی ارزیابی می‌شود، محصولات پلاستیکی موجود در بازار امروز باعث صرفه‌جویی در انرژی 600 تا 1400 میلیون GJ/a (1GJ = 0.024 تن معادل نفت) شده است. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بین 58 تا 135 میلیون تن در سال – ارقامی که صرفه جویی را بین کل انتشار C0 2 پرتغال (60 میلیون تن در سال 2000) و بلژیک (120 میلیون تن در سال 2000) قرار می دهد! انجمن PE100+ ادعا می کند که وقتی عوامل اضافی مانند اثرات انتشار گازهای گلخانه ای بر اساس چرخه عمر در نظر گرفته می شود، لوله پلی اتیلن در واقع ده برابر کمتر از لوله های داکتیل معادل و به طور متوسط ​​1/3 از مواد سنتی تاثیر زیست محیطی دارد.

این به ارزیابی انتقادی دوازده مطالعه تجزیه و تحلیل چرخه حیات زیست محیطی اروپا اشاره دارد که به این نتیجه رسیدند که از نقطه نظر زیست محیطی پلاستیک نسبت به مواد سنتی در تولید لوله پایدارتر است. گزارش کامل TEPPFA در مورد ردپای زیست محیطی لوله های پلی اتیلن را بخوانید . مقایسه چرخه عمر یک عنصر مهم از هر پروفایل مقایسه ای انرژی است. برخلاف بسیاری از مواد سنتی لوله، لوله های پلاستیکی خوردگی نمی کنند و در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی مقاومت بسیار خوبی دارند.

این نه تنها به این معنی است که آنها عمر طولانی تری دارند، بلکه جریان یکسانی را در طول عمرشان تضمین می کند و تضمین می کند که انرژی مورد نیاز برای پمپاژ آب از طریق سیستم با افزایش سن خط لوله افزایش نمی یابد. علاوه بر این، به لطف سوراخ فوق‌ العاده صاف و غیر متخلخل لوله‌ های پلی‌اتیلن، آن‌ ها در مقایسه با لوله‌ های چدنی داکتیل، جریان بیشتری را به ازای هر متر سر/میلی‌متر سوراخ می‌دهند و نیازهای انرژی پمپ کمتری را در طول عمر لوله تضمین می‌کنند.

لوله های پلی اتیلن دارای طول عمر استثنایی 100 سال + هستند و حتی در پایان عمر مفید آنها، ممکن است آنها را جمع آوری، بازیافت و به سایر محصولات پلی اتیلن تبدیل کنند. بازیافت پلی اتیلن هم از نظر مالی و هم از نظر زیست محیطی مناسب است. برعکس، حتی اگر لوله‌های فلزی در پایان عمر بسیار کوتاه‌تر خود در شرایط مناسبی برای کار مجدد قرار داشته باشند، هر چرخه تولید حدود 300 درصد انرژی مورد نیاز برای کار مجدد لوله پلی‌اتیلن را مصرف می‌کند.

با این حال بهتر است، زمانی که پلی اتیلن دیگر از نظر اقتصادی برای بازیافت مقرون به صرفه نیست، همچنان ارزش حرارتی قابل توجهی را حفظ می کند – 30٪ بیشتر از زغال سنگ با بالاترین کیفیت – که می تواند به عنوان منبع انرژی بازیافت شود. نحوه کمک به مشتریان خود را در کاهش اثرات زیست محیطی با طرح جمع آوری و بازیافت زباله پلی اتیلن بخوانید.

بررسی کاربرد های لوله پلی اتیلن فشار قوی

پلی اتیلن یک ماده ترموپلاستیک است که خواص بسیار متعادلی دارد و بنابراین خود را به عنوان ماده استاندارد در ساخت لوله کشی هم برای تامین آب و هم برای توزیع فشار کم و متوسط ​​گاز تثبیت کرده است. با این حال استفاده از خط لوله پلاستیکی در محدوده فشار بالا تا کنون امکان پذیر نبوده است زیرا استحکام آن در مقایسه با مواد فلزی کم است. یک استثناء لوله پلی اتیلن تقویت شده با الیاف RTP (لوله ترموپلاستیک تقویت شده) است.).

الیاف با استحکام بالا یکپارچه شده در دیواره لوله فشار عملیاتی بسیار بالایی را ممکن می سازد. یک رویکرد جدید استفاده از لوله های فشار قوی خود تقویت شده است که به عنوان تک کامپوزیت شناخته می شوند و 100٪ از پلی اتیلن تشکیل شده اند. راز ساختار تک کامپوزیت لایه یکپارچه ای از نوارهای پلی اتیلن با جهت گیری بالا است.

این اجازه می دهد تا فشار عملیاتی دو برابر بیشتر از لوله های پیش پلی اتیلن معمولی باشد. استحکام فشار حداقل 40 بار را برای ساختار لوله “فشار افزایش یافته” ثابت کرده است که در مقایسه با یک لوله استاندارد PE 100 با ضخامت دیواره یکسان دو برابر شده است. اگر فشار بالاتری برای برخی کاربردهای خاص مورد نیاز باشد، استحکام ساختار لوله را می توان با افزایش نسبت پلی اتیلن جهت دار در ساختار دیوار تقویت کرد.

فشارهای تا 70 بار با آزمایش های تک فشار ثابت شده است. از آنجایی که لوله‌ های تک کامپوزیت فقط از پلی اتیلن تشکیل شده‌اند، می‌توان آن‌ ها را تا آنجایی که برای فشار عملیاتی مناسب هستند با روش‌ های جوشکاری معمولی متصل کرد، اما می‌توان از جفت‌ کننده‌ های مکانیکی نیز استفاده کرد. انتهای لوله پلی اتیلن فقط در کنار و در کارخانه قابل بازیافت است که این لوله را بسیار دوستدار محیط زیست می کند.

کاربردهای معمولی برای فشار بالا جدید لوله پلی اتیلن آنهایی هستند که سبک وزن، جوش پذیری آسان، انعطاف پذیری بالا و پایداری در برابر خوردگی پلی اتیلن را دوست دارند و برای فشار عملیاتی بالاتر مانند لوله های گاز یا آب فشار بالا، ماشین آلات برفی یا کاربردهای صنعتی مانند خطوط لوله خشکی به استحکام بیشتری نیاز دارند. لطفاً توجه داشته باشید که کل محتوای مقاله فقط در وب سایت PPCA موجود است

توزیع بی واسطه لوله برق پلی اتیلن

توزیع بی واسطه لوله برق پلی اتیلن نوع متراکم تری از پلی اتیلن است که معمولاً به دلیل سختی و ساختار کریستالی آن برای ساخت لوله های آب و تخلیه استفاده می شود. پلی پروپیلن به اندازه پلی اتیلن محکم نیست . پلی پروپیلن در مقایسه با پلی اتیلن در برابر مواد شیمیایی و حلال های آلی سفت تر و مقاوم تر است. پلی پروپیلن خالص، بدون کشش و به طور کلی سفت تر از پلی اتیلن است.

مجموعه پایپ، توزیع کننده عمده و بی واسطه لوله های برق پلی اتیلن در ایران می باشد. می توانید کلیه سفارشات عمده خود را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت از مجموعه ما به راحتی تهیه نماید.

فروشگاه معتبر لوله برق پلی اتیلن

آیا می توانید لوله پلی اتیلن را چسب بزنید؟ برخلاف سایر لوله‌ های پلاستیکی، در اتصالات لوله پلی از چسب برای جوش دادن قطعات حلال به یکدیگر استفاده نمی‌شود . در عوض، دو نوع اتصالات با طراحی خاص، اتصالات پلی را با استفاده از اصطکاک آب بندی می کنند. هر دو نوع دستورالعمل نصب خاصی دارند تا اطمینان حاصل شود که اتصالات را تحت فشار با هم نگه می دارند

زمان استفاده از لوله پلی اتیلن معمولاً در خطوط هوایی، خطوط شیمیایی، روکش سیمی، خطوط سیال، غذا و نوشیدنی، بیمارستان ها و کاربردهای آزمایشگاهی استفاده می شود. مجموعه مزمزم پایپ، عرضه کننده لوله پلی اتیلن استاندارد معتبرترین فروشگاه و تولید کنندگان لوله پلی اتیلن خمین، لوله پلی اتیلن شیراز، لوله پلی اتیلن کلافی، لوله پلی اتیلن حافظ و لوله پلی اتیلن باغی به صورت عمده و بی واسطه می باشد متقاضیان عزیز می توانند کلیه انواع لوله پلی اتیلن 200 را به نازل ترین قیمت به صورت آنلاین به تناژ مورد نیاز خود تهیه نمایند.

صادر کنندگان لوله برق پلی اتیلن

صادر کنندگان لوله برق پلی اتیلن لیست بسته بندی در صادرات چیست؟ ن لیست بسته بندی صادراتی یک سند مفصل است که تمام جزئیات محصول و بسته بندی موجود در هر محموله را بیان می کند. فرستنده‌ ها باید یک سند فهرست بسته‌ بندی منطبق را ایجاد کنند تا با حمل‌ و نقل‌ها، خطوط کشتیرانی، وارد کنندگان و سایر طرف‌ ها در طول زنجیره تامین به اشتراک بگذارند.

مجموعه ما صادر کننده لوله برق پلی اتیلن به کشور های همسایه و کلیه کشورها متقاضی لوله فوق می باشد تمام تلاش ما جلب رضایت مشتریان محترم در ایران و سراسر جهان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما