قیمت انواع لوله پلی اتیلن مشهد

لوله های پلی اتیلن استاندارد، توسط نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه کننده این محصولات به فروش می‌رسند. مجموعه ما یکی از برترین عرضه کنندگان مستقیم این کالا است. این مرکز فروش در تلاش است تا با ارائه محصولاتی باکیفیت و ارزان قیمت، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. برای اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن مشهد، با ما در ارتباط باشید.

قیمت انواع لوله پلی اتیلن مشهد

عوامل موثر بر کیفیت لوله پلی اتیلن

عوامل موثر بر کیفیت لوله پلی اتیلن

پلی اتیلن مذاب با سرد شدن متبلور می شود. هر چه زنجیره های مولکولی پلی اتیلن کوتاه‌تر و درجه انشعاب آن‌ها کمتر باشد، تبلور بهتر و چگالی بیشتر می شود. در این مطلب قصد داریم به برخی از عوامل موثر بر عملکرد و کیفیت پلی اتیلن اشاره کنیم؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کیفیت لوله پلی‌اتیلن نقش مهمی در کارایی آن دارد. عواملی مانند چگالی، توزیع وزن، نوع کربن، یکنواختی در دانه بندی گرانول، میزان رطوبت و…برخی از مهم ترین عوامل تعیین کننده کیفیت این لوله ها هستند. در تولید لوله های پلی اتیلن، فرآیند اکستروژن بسیار حائز اهمیت است و عملکرد آن در طول زمان، کیفیت محصول را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

در هنگام تولید این محصولات، هماهنگی و دقت بالا بین گیربکس و موتور اکسترودر برای همگن سازی مواد اولیه بسیار بااهمیت است و اجازه می‌دهد تا مواد بسیار خوب پخته و فشرده شوند و از اکسترودر خارج گردند.

به طور کلی چند عامل مهم وجود دارند که نشان دهنده کیفیت لوله های پلی اتیلن می‌باشند. مهمترین اصل در تولید لوله های پلی اتیلن، خلوص و اصالت مواد اولیه مصرفی است که می تواند در شرایط مناسب، عمر لوله های پلی اتیلن را افزایش داده و بر دوام آن ها بیفزاید. همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته در تولید این محصولات نیز می تواند بر کیفیت آن ها تاثیر بگذارد.

اطلاعاتی درباره انواع لوله پلی اتیلن

اطلاعاتی درباره انواع لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در واقع گروهی از لوله ها هستند که از ترکیب شیمیایی پلی اتیلن ساخته شده اند. این لوله ها دارای انواع گوناگونی هستند و در صنایع مختلف قابل استفاده می باشند. در این قسمت به برخی از مهم ترین انواع این محصولات به صورت مختصر اشاره می کنیم:

  • لوله پلی اتیلنی تک جداره: این محصول دارای سایزهای متنوعی است و در آب رسانی و انتقال گاز کاربرد دارد.
  • لوله پلی اتیلنی دوجداره کاروگیت: این لوله دارای وزن سبکی است و معمولا در ساختارهای زیرزمینی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لوله پلی اتیلنی آبیاری: این محصولات به دسته های دیگری از جمله لوله قطره ای و نوار قطره ای تقسیم می شوند.
  • لوله PEX: این کالا در واقع نوعی لوله پلی اتیلنی اصلاح شده است که دارای مقاومت زیادی در برابر حرارت و سایر عوامل خارجی می باشد و به همین دلیل کاربردهای زیادی در موارد گوناگون از جمله سیستم های آتش سوزی مسکونی دارد.
  • لوله RE-RT: این محصول متشکل از رزین پلی اتیلنی است و در دماهای بالا عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین این لوله ها از مقاومت زیادی در برابر مواد شیمیایی و ترک خوردگی برخوردار هستند.

تولید کنندگان لوله پلی اتیلن مشهد

تولید کنندگان لوله پلی اتیلن مشهدمرکز فروش ما با برخورداری از سابقه‌ای طولانی در زمینه توزیع لوله پلی اتیلنی، محصولانی بسیار باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می نماید. قیمت خرید لوله پلی اتیلن در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه است. در برخی موارد، کارخانه ها از سیاست های فروش برای حذف واسطه ها استفاده می کنند و محصولات خود را با قیمت هایی مناسب به بازار عرضه می‌کنند.

در این سیاست که به نفع تولید کننده و خریدار است، خریدار می تواند لوله های پلی اتیلنی را در اندازه ها و ابعاد مختلف با قیمت ارزان خریداری کند. مرکز فروش ما نیز جهت کسب رضایت مشتریان، محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه به مشتریان ارائه می دهد. این مرکز فروش، امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نموده است.
برای کسب اطلاعات از شرایط فروش، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما