قیمت استثنایی لوله پلی اتیلن 63

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر، یکی از پرکاربردترین لوله های پلی اتیلن بوده که هدف اصلی از تولید آن برای استفاده به عنوان لوله هایی برای استفاده در انشعاب و انتقال گاز و همچنین لوله کشی به منظور آبیاری زمین های کشاورزی و باغات می باشد.

لوله پلی اتیلن 63 مزایای بسیار زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار گیرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی قیمت لوله پلی اتیلن 63 و ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 63 پرداخته ایم.

قیمت استثنایی لوله پلی اتیلن 63

فرایند تولید انواع لوله پلی اتیلن

فرایند تولید انواع لوله پلی اتیلن

فرآیند تولید لوله های پلی اتیلن به روش اکستروژن می باشد که مواد اولیه به صورت گرانول به داخل دستگاه اکسترودر وارد شده و در اثر حرارت ذوب می‌شود .سپس مواد ذوب شده به وسیله ماردون (میله مارپیچ) به جلو رانده می شود و پس از خروج از اکسترودر وارد قالب می شود .

مواد پخته شده پس از خروج از سر قالب ، از کالیبراتور عبور نموده و در تانک وکیوم با اعمال فشار مناسب شکل داده می شوند . سطح لوله به محض خروج از کالیبراتور بوسیله لایه هایی از جریان آب سرد خنک می گردد .

حرارت بالای مذاب پلی اتیلن بعد از خروج از قالب بتدریج در تانک وکیوم و پس از آن در تانک های خنک کننده با استفاده از آب سرد کاهش می یابد.

لوله پلی اتیلن تولید شده بوسیله دستگاه کشنده بتدریج از درون تانک های خلاء و خنک کننده کشیده شده و بوسیله دستگاه مارک زن ، مشخصات فنی ، تاریخ تولید ، علامت استاندارد و نشان اختصاری نام شرکت بر روی آن ثبت میگردد و سپس بوسیله دستگاه برش در متراژهای مختلف و معین بریده می‌شوند .

کلیه مراحل تولید توسط دستگاه‌های کاملا اتوماتیک کنترل و مانیتور میشود که کیفیت محصول نهایی قابل قبول و در حد نام شرکت و استاندادرها باشد.

روش تولید لوله پلی اتیلن بالا بسیار کوتاه و مختصر بود و از نحوه عملکرد تجهیزات و ماشین آلات خط تولید در حین تولید لوله پلی اتیلن سخنی به میان نیامد و روش تولید شرح داده شده , روش تولید لوله پلی اتیلن تک جداره بوده و تمامی سایزهای لوله پلی اتیلن تک جداره را به همین روش تولید می‌کنند و تنها در ابعاد و مدل دستگاه‌ها تفاوت است و در کل لوله پلی اتیلن به صورت اکستروژن تولید میشود.

قطر لوله های پلی اتیلن تا سایز 110 میلیمتر را می‌توان به صورت کلاف تولید کرد و این موضوع در تفاوتی در کلیت روش تولید ایجاد نمیکند و تنها در انتهای خط تولید دستگاه وایندر که وظیفه کلاف نمودن لوله پلی اتیلن را دارد جای میز تیلتینگ قرار میگیرد.

روش تولید در لوله‌های پلی اتیلن با سایز ریز نیز همانند لوله‌های پلی اتیلن بسیار بزرگ و قطور است و تفاوت در نجوه خنک کاری لوله بعد از وکیوم تانک است.

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی چیست؟

لوله های پلی اتیلن یکی از بهترین انواع لوله ها هستند که دارای ویژگی های بسیار منحصر بفردی هستند و همین امر سبب شده است تا استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی، امروزه به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده از پلی اتیلن در کشاورزی، برای آبیاری باعث صرفه جویی در منابع آبی و جلوگیری از هدر رفتن آب می شود و به همین دلیل استفاده از لوله های پلی اتیلن در گلخانه ها، زمین های کشاورزی و مزارع بسیار پر رونق هستند.

اما نوع لوله کشی در این نوع زمین ها نیز بسیار اهمیت دارد زیرا اگر آب ورودی با فشار به زمین وارد شود، باعث جمع شدن آب در یک نقطه از زمین شده و محصولات خراب می شوند. بنابراین چگونگی لوله کشی و نوع لوله مورد استفاده، اهمیت بسیاری در اینگونه از زمین ها دارد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این لوله ها برای کشاورزی این است که حشرات را به خود جذب نمی کنند. برای انتقال انواع سموم و کودها می توان از این نوع لوله ها استفاده کرد. اگر سیستم آبیاری از کار بیفتد، این لوله ها می توانند این مشکل را حل نمایند. هزینه های نگهداری و نصب بسیار پایینی دارند.

نشتی آب در این لوله ها نسبت به دیگر نوع لوله های قدیمی بسیار پایین تر است و به همین دلیل باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. در لوله های پلی اتیلن می توان آب ورودی و خروجی را کنترل کرد.

لوله ی پلی اتیلن در کشاورزی، دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از این لوله ها برای موارد خاصی استفاده می شوند. این لوله ها که در دو نوع قطره چکانی و اسپری کننده عرضه می شوند.

به طور مثال برای آبیاری برگها، پوشش ها، انواع درختان و پوشش های گیاهی، باید از نوعی آبیاری یکنواخت و حالت آب پاشی برای رطوبت رساندن به همه قسمت ها استفاده شود که به وسیله لوله های پلی اتیلن می توان این نوع آب رسانی را انجام داد.

بهتر است برای محافظت از لوله ها از عوامل محیطی همچون نور خورشید و افزایش طول عمر و جلوگیری از فرسودگی، خوردگی و یا زنگ زدگی زود هنگام لوله ها استفاده از عایق لوله های پلی اتیلن ضروری می باشد.

اطلاعاتی جامع از لوله های پلی اتیلن

اطلاعاتی جامع از  لوله های پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن از حدود 40 سال پیش استفاده شد و به تدریج با شناخت مزایا و بهبود مداوم این نوع از لوله ،لوله های پلی اتیلن جایگزین انواع لوله های بتنی ،فولادی ،چدنی و نیز لوله های پی وی سی شدند. انعطاف و چقرمگی لوله پلی اتیلن ،باعث شده که جابجایی و کارگذاری این لوله ها به جای لوله های بتنی بسیار اسان تر و کم هزینه تر باشد. این لوله ها به راحتی جوش میخورند و نیازی به اتصالات نیست.

پلی اتیلن ها استحکام مکانیکی خیلی بالایی ندارند اما مقاومت شیمیایی انها بسیار بالا است. لوله های پلی اتیلن فقط برای خطوط آب سرد و سامانه های توزیع اب سرد به کار می روند. لوله های پلی اتیلنی را نمیتوان با چسب به هم متصل کرد و با ابزار مکانیکی خاردار به هم متصل میشوند.

عمر لوله های پلی اتیلن؛ باید گفت که طول عمر یک لوله به وسیله ی مشخصات فیزیکی و شیمیایی محل قرارگیری آن که شامل آب، فاضلاب، گاز و خاک می‌باشد تعیین می‌شود و با توجه به دوام لوله در این شرایط می توان هزینه و قیمت واقعی آن ‌را محاسبه کرد.

در سیستم های قدیمی که از لوله های فلزی استفاده می شد، خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی منجر به مشکلاتی همچون رسوب گذاری و کاهش فشار آب در آبیاری و همچنین گرفتگی لوله ها و پایین آمدن ضریب بهداشتی آب شرب در مصارف خانگی می شد که خسارات و هزینه های بسیاری را جهت تعمیر لوله ها به دنبال داشت.

ضخامت لوله های پلی اتیلن نیز متفاوت است و هرکدام از آنها کاربرد مخصوص خود را دارند.برای داشتن اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

معرفی 25سایز تولید شده لوله‌های پلی‌اتیلن

لوله و انواع آن، یکی از مهم‌ترین ابزارها در صنایع مختلف هستند که به منظور انتقال سیالاتی مانند آب، گاز، مایعات و … استفاده می‌شوند.

لوله های پلی اتیلن صنعتی، لوله های پلی اتیلن موج دار، و لوله های پلی اتیلن نرم، لوله های کاروگیت تنها چند مدل از انوع لوله های پلی اتیلن محسوب می شوند.

لوله‌های پلی‌اتیلن بر اساس اندازه به ۲۵ نوع تقسیم می‌شوند که هر یک در مکان و جاهای خاصی استفاده می‌شود.

۱. لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچ کوچک‌ترین سایز در لوله پلی‌اتیلن بوده دارای سایز ۱۶ میلی‌متری است.

۲. لوله پلی‌اتیلن ۱/۲ اینچ لوله پلی‌اتیلن نیم اینچ یا ۲۰ میلی‌متری نیز در کشاورزی و سیستم‌های آبیاری به‌کاررفته و به لوله تک جداره نیز معروف است.

۳. لوله پلی‌اتیلن ۳/۴ اینچ لوله پلی‌اتیلن با سایز ۲۵ میلی‌متر که با کلاف‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ متری ساخته می‌شوند، به دلیل مقاومت زیاد و قدرت آب‌بندی بالا در باغ‌ها و سیالات کم حجم کاربرد فراوانی دارند.

۴. لوله پلی‌اتیلن ۱ اینچ این سایز لوله ۳۲ میلی‌متری با تحمل فشار مختلف از ۶ تا ۳۲ بار در کلاف‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری تولید و عرضه می‌شود.

۵. لوله پلی‌اتیلن ۱۱/۴ اینچ این نوع سایز لوله پلی‌اتیلنی در کشاورزی و برای انتقال آب به کار می‌رود و با فشار کاری ۶ تا ۳۲ ساخته می‌شوند.

۶. لوله پلی‌اتیلن ۱۱/۲ اینچ یکی دیگر از لوله‌های دبی کم پرمصرف در زمینه کشاورزی هستند.

۷. لوله پلی‌اتیلن ۲ اینچ لوله پلی‌اتیلن ۶۳ میلی‌ یا ۲ اینچی را باید اصلی‌ترین لوله در صنایع و پروژه‌های مختلف دانست که با فشارهای متنوع ۵ تا ۳۲ بار ساخته می‌شود.

۸. لوله پلی‌اتیلن ۲۱/۲ اینچ این سایز لوله که به لوله پلی‌اتیلن ۷۵ میلی‌متری نیز مشهور است.

۹. لوله پلی‌اتیلن ۳ اینچ.

۱۰. لوله پلی‌اتیلن ۴ اینچ لوله پلی‌اتیلن ۱۱۰ میلی‌متری یا ۴ اینچی را با پلی‌اتیلن سخت با فشارهای مختلف می‌سازند که در حوزه کشاورزی و آب‌رسانی کاربرد فراوانی دارد.

۱۱. لوله پلی‌اتیلن ۵ اینچ سایز ۱۲۵ میلی‌متری لوله برای سیالات با دبی متوسط مناسب است.

۱۲. لوله پلی‌اتیلن ۵/۶ اینچ این نوع لوله ۱۴۰ میلی‌متری دارای کمترین میزان بار مصرف در میان انواع لوله‌های پلی‌اتیلنی است.

۱۳. لوله پلی‌اتیلن ۶ اینچ لوله‌ای ۱۶۰ میلی‌متری از نوع دبی تقریباً متوسط که برای انتقال سیالات مایع استفاده می‌شود.

۱۴. لوله پلی‌اتیلن ۷/۲ اینچ لوله پلی‌اتیلن ۷/۲ اینچی که معادل ۱۸۰ میلی‌متری است.

۱۵. لوله پلی‌اتیلن ۸ اینچ این لوله پلی‌اتیلن ۲۰۰ میلی‌متری با انعطاف‌پذیری بالا در سیستم‌های توسعه‌یافته و مدرن صنایع آبیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۱۶. لوله پلی‌اتیلن ۹ اینچ در حوزه آب‌رسانی لوله پلی‌اتیلن ۲۲۵ میلی‌متری کاربرد دارد که با متراژ‌های ۶ و ۱۲ متری در بازار وجود دارد.

۱۷. لوله پلی‌اتیلن ۱۰ اینچ این نوع سایز لوله پلی‌اتیلن ۲۵۰ میلی‌متری است.

۱۸. لوله پلی‌اتیلن ۱۱ اینچ این نوع لوله ۱۱ اینچی که به لوله پلی‌اتیلن ۲۸۰ میلی‌متری نیز شناخته می‌شود.

۱۹. لوله پلی‌اتیلن ۱۲ اینچ از انواع لوله پلی‌اتیلن دبی بالا است که با فشارهای ۵ تا ۲۵ اتمسفر تولید می‌شود.

۲۰. لوله پلی‌اتیلن ۱۴ اینچ این سایز پلی‌اتیلن از انواع کم‌مصرف لوله است که زیاد استفاده نمی‌شود.

۲۱. لوله پلی‌اتیلن ۱۶ اینچ این لوله پلی‌اتیلن ۴۰۰ میلی‌متری را باید یکی از پرمصرف‌ترین لوله‌های انتقال مایعات دانست که در سیستم‌های آب‌رسانی شهری و فاضلاب‌ها کاربرد زیادی دارد.

۲۲. لوله پلی‌اتیلن ۱۸ اینچ لوله‌ای معادل ۴۵۰ میلی‌متر که با فشارهای ۵ تا ۲۵ و شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری موجود است.

۲۳. لوله پلی‌اتیلن ۲۰ اینچ سایز ۵۰۰ میلی‌متری.

۲۴. لوله پلی‌اتیلن ۲۲ اینچ لوله ۲۲ اینچی از انواع لوله پلی‌اتیلن تک جداره برای انتقال آب است که با فشار ۵ تا ۲۰ و اندازه ۶ و ۱۲ متر تولید و در بازار موجود است.

۲۵. لوله پلی‌اتیلن ۲۴ اینچ بزرگ‌ترین لوله پلی‌اتیلن در حوزه آب‌رسانی و انتقال دیگر سیالات است که برای حجم‌های بسیار بالا و در سیستم‌های زیرزمینی مورد کاربرد دارد.

توزیع مستقیم لوله پلی اتیلن 63

توزیع مستقیم لوله پلی اتیلن 63 در حال حاضر شرکت های زیادی در کشور ایران با بهره گیری از امکانات نوین و فوق العاده به تولید انواع لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلف می پردازند و امروزه علاوه بر تولید این محصول با استفاده از بهترین و برترین امکانات فروش لوله پلی اتیلن را نیز از روش های مختلف آغاز نموده اند.

توزیع لوله پلی اتیلن امروزه از طریق وب سایت شرکت ها به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد و مردم کشور ما تنها با مراچعه به قسمت محصولات درون این سایت می توانند انواع لوله ها را در سایز های مختلفی همچون ۶۳ مشاهده کرده و پس از کسب اطلاعات کامل نسبت به خرید انبوه این محصول اقدام نمایند و از خدمات خوبی در حین خرید بهره مند شوند.

تامین کنندگان لوله پلی اتیلن 63

لوله پلی اتیلن که به عنوان لوله های رده اول در حیطه کاربرد شناخته شده است؛ مدل های متعددی را در بر می گیرد که از این میان می توان به لوله پلی اتیلن ۶۳ میلی متر اشاره کرد. این لوله ها که حالا توسط برترین شرکت های تامین کننده مانند این شرکت توزیع گشته اند؛ با فشارهای مختلفی همچون فشار ۶ بار، فشار ۸ بار، ۱۰ بار و … همراه بوده که در نتیجه مقاومت آنها با توجه به این ویژگی، متغیر خواهد بود.

برای خرید لوله پلی اتیلن 63 میلی متری به صفحه قیمت لوله پلی اتیلن مراجعه نمایید ما هر روز لیست قیمت لوله پلی اتیلن وبسایت را برای شما بروز کرده ایم و با مشاورین و مدیران فروش با تجربه ی کارخانه تولید لوله پلی اتیلن روتنگران خریدی مطمئن و سریع و ارزان را تجربه کنید. قیمت انواع لوله پلی اتیلن های فاضلابی و لوله پلی اتیلن کشاورزی، لوله پلی اتیلن آبیاری و لوله پلی اتیلن آبرسانی، انواع لوله های پلی اتیلن گازی را با قیمت و کیفیتی رقابتی از شرکت ما تهیه کنید.

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 63

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 63 عرضه لوله پلی اتیلن ۶۳ در برندهای معروف می تواند شما را به در آمد بالایی برساند. این لوله ها از بهترین و پر استفاده ترین لوله ها می باشند. علت این امر به خاطر مزیت های شگفت انگیزی است که این محصولات دارند.

شرکت فروش لوله پلی اتیلن ۶۳ موفق شده بازار این محصول را به سلطه خود در آورد. از مزیت های استفاده از لوله های پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد: این محصولات انعطاف پذیری فوق العاده ایی دارند. در مقابل فشارهای مکانیکی و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند. دوام؛ استحکام و طول عمر بالایی دارند. این محصولات بسیار سبک می باشند و به راحتی و بدون هیچ گونه وسیله ای می توان آن ها را حمل کرد.

این لوله ها رسانایی کمی دارند. این محصولات را می توان به راحتی بازیافت کرد. این محصولات دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند. لوله های پلی اتیلن سایز ۶۳ یا ۲ اینچ می توانند فشار کاری ۴ تا ۱۶ اتمسفر را تحمل کنند. این نمونه لوله پلی اتیلن کاربرد زیادی دارد و جزو معروف ترین لوله های پلی اتیلنی می باشد. این نمونه محصول اگر دارای فشار کاری بین ۴ تا ۵ اتمسفر بود را می توان برای فاضلاب به کار برد.

فشار های مختلف این لوله کاربرد های متفاوتی دارد به عنوان نمونه لوله پلی اتیلنی۶۳ با میزان فشار ۶ بار را می توان در صنعت مخابرات و تلفن استفاده کرد. بنابرین در هنگام خرید باید به نوع مصرف این لوله ها توجه کرد. عمر مفید لوله بر اساس نوع لوله فرق می کند به عنوان نمونه لوله پلی اتیلن که قبلا ذکر شد عمری ۱۰۰ ساله دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما