فروش کلی لوله پلی اتیلن رشت

لوله ها بر اساس نوعی که دارند برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و لوله پلی اتیلن یکی از انواع لوله ها است که در بازار شاهد فروش آنها به روش های مختلفی هستیم. فروش لوله پلی اتیلن رشت را به صورت اینترنتی و آنلاین می توانید مشاهده کنید که با انتخاب این شیوه خرید می توان در میزان هزینه ها صرفه جویی کرد و خرید به صرفه تری را داشت. لوله پلی اتیلن در دو نوع سخت و سبک به بازار عرضه می‌شوند. لوله‌های پلی اتیلن سخت مقاومت بیشتری نسبت به کشش و سایر فشارهای مکانیکی دارند. در مقابل، لوله‌های تولید شده با پلی اتیلن سبک این مقاومت را کمتر داشته و به نسبت، کاربرد آن‌ها نیز تغییر می کند.

فروش کلی لوله پلی اتیلن رشت

بررسی انعطاف پذیری لوله های کشاورزی

بررسی انعطاف پذیری لوله های کشاورزی

لوله پلی اتیلن در کشاورزی و صنایع وابسته به آن کاربردهای فراوانی دارد. کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار و منحصر بفرد لوله‌های پلی اتیلن باعث استفاده بیش از پیش از این لوله‌ها شده است، دوام و استحکام بالا، نصب آسان، کم هزینه بودن، عمر طولانی، سبک بودن، انعطاف پذیری، مقاوت در برابر اشعه نور خورشید، مقاومت در برابر خوردگی، بهداشتی و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه، تنها برخی از مزایای لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد که کشاورزان و دست‌اندرکاران را به استفاده از لوله‌های پلی اتیلن ترغیب می‌کند. تقربیا در تمامی مزارع، و گلخانه‌های جهان، لوله‌های پلی اتیلن به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است، از سایزهای بزرگ این لوله‌ها می‌توان در انتقال آب‌ پر فشار و در شبکه‌ی تقسیم آب بهره گرفت و در نهایت برای آبیاری گیاهان و زمین‌های کشاورزی از سایز‌های کوچک و ریز استفاده نمود.

برای اتصال لوله های پلی اتیلن می توان به دو روش عمل کرد؛ روش اول، جوشکاری و روش دوم، اتصالات مکانیکی می باشد. روش های جوش حرارتی، روش هایی هستند که در آن دو سر لوله پلی اتیلن به وسیله دستگاه جوش به هم متصل می شود.

لوله‌های PE از جمله کاربردی‌ترین و رایج‌ترین انواع لوله‌ها هستند که به واسطه ویژگی‌هایی همچون طول عمر بالا، مقاومت عالی، عدم خوردگی، قیمت مناسب، حمل‌ونقل و نصب راحت در صنایع مختلف و متعددی استفاده می‌شوند. برای نصب لوله های پلی اتیلن لازم است که به نکاتی همچون انتخاب مناسب، برش مناسب، تمیز کردن لوله‌ها، تنظیم محل نصب لوله، انجام اتصالات و در نهایت مهار لوله‌ها توجه کرد. در کاربردهای شهری، هزینه های چرخه عمر لوله‌های پلی‌اتیلن می‌تواند به طرز چشمگیری کمتر از سایر انواع لوله ها باشد. سطح داخلی کاملاً صاف لوله های پلی اتیلن موجب حفظ خواص ویژه جریان شده و اتصال دهی از طریق جوش، باعث حذف نشتی می گردد. اثبات شده است که این موارد ترکیب موفقی برای کاهش هزینه های عملکرد سیستم هستند. خاصیت انعطاف پذیر لوله پلی اتیلن اجازه می دهد تا از آن در آب و هوای سردتر استفاده شود (جایی که دچار ترک خوردگی نشود). برخلاف سایر لوله های پلاستیکی، در اتصالات این نوع لوله از چسب برای فیت کردن قطعات با هم استفاده نمی شود.

یکپارچگی تکنیک اتصال لب به لب و سوکتی با روش هم جوشی برای لوله های پلی اتیلن (PE) با آزمایش زمان در کاربردهای مختلف ثابت شده است. علاوه بر این، تولید کنندگان لوله و اتصالات PE تمام تلاش خود را می کنند تا با تولید انواع اتصالات و اجزای سازگار، سیستم ها را تا حد ممکن یکپارچه ساخته و سازگاری را با مواد لوله کشی متناوب و متعلقات سیستم تضمین کنند. بنابراین، لوله یا اتصالات PE ممکن است توسط همجوشی گرمایی یا اتصالات مکانیکی به یکدیگر متصل شوند. در برخی حالات لوله PE ممکن است با استفاده از فشرده سازی اتصالات، فلنج ها، یا سایر روش های اتصالی و انتقالی تولید شده، به لوله های با مواد دیگر متصل شود. روشهای متنوع اتصال، لوله های با قطر بزرگ و کوچک را پوشش می دهد.

کاهش هزینه های آبیاری با لوله های کشاورزی

لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی و دیگر صنایع کاربردهای بسیار زیادی دارد، از جمله این کاربردها می‌توان به کنترل منابع آبی، جلوگیری از هدر رفتن آب و … اشاره کرد. از لوله‌های پلی اتیلن بیشتر در صنعت کشاورزی به دلیل دوام زیاد، نصب راحت، مقاومت بالا در برابر نور خورشید و خوردگی، هزینه کم و مقرون به صرفه، وزن کم، انعطاف پذیری، تنوع در سایز و … استفاده می‌شود. این مزایا سبب شده است تا هر روز افراد بیشتری از این نوع لوله‌ها برای آبیاری زمین‌های کشاورزی خود استفاده کنند. به صورت کلی در همه مزرعه‌ها و گلخانه‌های سراسر جهان از لوله‌های پلی اتیلن استفاده می‌شود. سایزهای مختلف این نوع لوله در صنایع مختلف به کار برده می‌شوند، برای آبیاری زمین‌های کشاورزی از سایز‌های کوچک این لوله‌ها استفاده می‌شود. قطر لوله های پلی اتیلن معمولا به صورت میلیمتری تعریف میگردد.اما بعضی از افراد ضخامت لوله های پلی اتیلن را به صورت اینچی فرا گرفته اند.

بررسی طول عمر لوله ها در مقابل نور خورشید

بررسی طول عمر لوله ها در مقابل نور خورشید

اشعه ماورا بنفش نور خورشید سبب تخریب ساختار پلیمری لوله های پی وی سی محافظت نشده می شود. تخریب همراه با تشکیل ترکیبات رنگی است و از آن به عنوان معیاری جهت اندازه گیری کمی اشعه یو وی استفاده می شود.

رایج ترین ماده محافظت کننده از لوله های پی وی سی در برابر نور خورشید دی اکسید تیتانیم است که بیشتر تابش های اشعه مرئی و یو-وی را جذب و از ملکول های پی وی سی محافظت می کند. تحقیقات صورت گرفته نشان داده است استفاده از 1.5 درصد وزنی دی اکسید تیتانیم در ترکیب پی وی سی جهت محافظت کافی است. استفاده از مقادیر بیشتر نتیجه خاصی ندارد و بیشتر جنبه زیبایی ظاهری دارد.

تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد قرار گیری لوله های پی وی سی محافظت شده در شرایط مختلف جوی تاثیری بر خواص توده، استحکام کششی و مدول و حتی تنش تسلیم به وجود نمی آید. با این حال تحقیقات بر روی لوله های محافظت نشده قرار گرفته در معرض شرایط جوی نشان داد مقاومت به ضربه در طی زمان کاهش می یابد.

برای افزایش طول عمر و جلوگیری از تخریب حرارتی لوله های که در معرض آبهای با دمای بالا قرار دارند از مقادیر کافی تثبیت کننده های حرارتی استفاده می شود. یکی از این تثبیت کننده ها استئارات سرب

می باشد. لوله و متعلقات در محل خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شوند. در صورتی که مدت انبارداری طولانی باشد، لوله ها و متعلقات با پارچه تیره پوشانیده شوند. لوله و متعلقات در محلی از انبار قرار داده شوند که در معرض تهویه مناسب بوده و از تجمع هوای گرم در اطراف لوله و متعلقات جلوگیری شود. لوله و متعلقات باید دور از منابع حرارتی و یا وسایل داغ، نظیر بخاری، دیگ بخار و یا موتورخانه انبار شوند.

درصورتی که لوله های پلی اتیلن روی یکدیگر قرار داده می‌شوند، به منظور جلوگیری از خم شدن و دوپهن شدن، لوله‌ها باید کاملاً موازی یکدیگر بوده و ارتفاع لوله‌هایی که به این ترتیب انبار می‌شوند، نباید از یک متر تجاوز کنند.

عوامل موثر بر قیمت انواع لوله

عوامل موثر در قیمت گذاری لوله پلی اتیلن در کشور موارد فراوانی هستند. به طور مثال: عوامل موثر بر لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن مهر در کشور، مواد اولیه٬ کیفیت٬ برند٬ سایز٬ نوع٬ داشتن مزیت اختصاصی٬ و غیره می باشد مثلا قیمت لوله پلی اتیلن تاشو گرانتر است و خرید این لوله ها به دلیل مقاومت و دوام بالا کم هزینه و از صرفه اقتصادی برخوردار است و ارزان ترین این لوله ها٬ پلی اتیلن کابلی است. قیمت گذاری و فروش این لوله ها متری است. لوله های به رنگ روشن ترف با کیفیت تر و گرانتر می باشد. قیمت لوله های پلی اتیلن نسبت به میران موادی که در تولید لوله مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود قیمت موادی که در تولید لوله پلی اتیلن pe80, pe63, pe40 و pe100 وجود دارد نسبت به یکدیگر متفاوت است.

خلوص مواد منظور میزان ترکیب مواد اولیه با مواد ضایعاتی می باشد که مواد اولیه ضایعاتی از آسیاب کردن لوله های پلی اتیلن مصرف شده ساخته میشوند. لوله هایی که با مواد ضایعاتی مثل گرانول یا کامپاند ساخته میشوند کاربردهای خاص خود را دارند. مثلا” برای غلاف کابل های برق یا فیبر نوری استفاده میشوند. اما برای کاربردهای حساس و تحت فشار و یا پروژه ای که جوش پلی اتیلنی در آن نیاز هست باید از لوله های با کیفیت بالا استفاده کرد. اغلب تولید کنندگان لوله تحت فشار از ضایعات خط تولید خودشان در لوله های تولیدی خود استفاده میکنند.

مرکز تولید لوله پلی اتیلن در رشت

مرکز تولید لوله پلی اتیلن در رشت بازرگانی لوله و اتصالات رشت از قدیمی ترین تولید کننده های انواع لوله های ساختمانی از جمله لوله های پلی اتیلن صنعتی، لوله های پلی اتیلن موج دار، لوله های پلی اتیلن نرم، کاروگیت و پولیکا در بازار لوله و اتصالات رشت می باشد. از جمله خدمات این بازرگانی می توان به امکان بازدید حضوری از لوله پولیکا در کارخانه، ارسال به سایر نقاط ایران و قیمت مناسب آن می باشد. لوله پلی اتیلن رشت یکی از معروف ترین نوع لوله در ایران است. لوله تولید این شهر به علت انعطاف بالا و دوام طولانی امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و برندی شناخته شده در کشور محسوب می شود. لوله پلی اتیلن از جنس پلی اتیلن است که از پلاستیکی پلمیری تولید می شود.که با ذوب و قالب گیری می توان این لوله ها را تولید کرد. از مهم ترین مزیت های لوله پلی اتیلن قابل بازیافت بودن آن هاست. لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربرد ترین لوله های مورد استفاده در صنعت است. لوله پلی اتیلن نسبت به لوله های چدنی، آهنی و … استحکام و مقاومت بیشتری دارد. مقاومت شیمیایی بالا، دوام و عمر طولانی، بهداشتی و غیر سمی بودن، عدم فرسودگی، قابلیت حمل و نقل آسان، تنوع در ابعاد و سایز های مختلف، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر آفتاب، قابلیت جوش پلاستیک، عایق صوتی حرارتی و الکتریکی و غیره که همین مزیت ها باعث می شود لوله پلی اتیلن طرفداران زیادی داشته باشد و در ایران در سال های اخیر کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی و انتقال آب داشته باشد.

مراکز توزیع لوله پلی اتیلن رشت

شهر رشت با دارا بودن آب و هوای بارانی و مرطوب یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از لوله های پلی اتیلن است. لوله پلی اتیلن رشت به علت قرار گرفتن در این شهر از نوع خاصی از متریال برای تولید لوله استفاده می کنند. به علت رطوبت بالا در شهر رشت وسرعت فرسودگی بالای لوله های دیگر لوله های پلی اتیلن از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی و صنعتی در این شهر می باشند. و به همین علت تولید لوله پلی اتیلن در این شهر از جایگاه مطلوبی برخوردار است. لوله های پلی اتیلن رشت بسته به نوع کاربری و مکان مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. از انواع این لوله می توان به لوله پلی اتیلن شاخه ای، کلافی، گارولیت،تک جداره، دو جداره و…. اشاره نمود.

بسته به نوع کاربری نیز لوله پلی اتیلن رشت به انواع لوله پلی اتیلن گازرسانی، لوله پلی اتیلن کشاورزی، لوله پلی اتیلن آبرسانی و… تقسیم می شوند. در صورتی که فعالان صنایع مختلف به انواع لوله پلی اتیلن نیاز داشته باشند می توانند با به سایت این شرکت و یا نمایندگی لوله پلی اتیلن رشت در هر استان مراجعه نموده و نسبت به سفارش و یا خرید آن اقدام نمایند.

پخش بی واسطه لوله پلی اتیلن رشت

پخش بی واسطه لوله پلی اتیلن رشت لوله ‌های پلی‌اتیلن با توجه به مشخصات منحصر به فرد خود دارای کاربرد ‌های بسیار وسیعی در انتقال سیالات در پروژه‌ های بزرگ صنعتی می ‌باشند که می‌تواند این لوله ‌ها را متمایز از دیگر لوله ‌ها کند. امروزه لوله‌ های پلی اتیلن ایده ‌آل ‌ترین گزینه برای سیستم ‌های انتقال آب، فاضلاب شهری و صنعتی، لوله انتقال گاز، کاورینگ کابل، لوله ‌های آتش نشانی و اطفاء حریق و بهترین انتخاب جهت انتقال آب دریا و دیگر کاربرد ها در آب های شور می ‌باشد. لوله پلی اتیلن از جنس پلی اتیلن است که از پلاستیکی پلمیری تولید می شود.که با ذوب و قالب گیری می توان این لوله ها را تولید کرد. از این نوع لوله ها جهت انقال مواد مختلفی استفاده می گردد.

پس از استعلام قیمت محصول توسط شما، کارشناسان فروش ما، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک ما دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما