فروش ویژه نوار تیپ

فروش نوار تیپ به قیمت استثنایی، از طرف این مجموعه فروش، فرصتی ایجاد کرده است تا خریداران بتوانند با پرداخت هزینه ای مناسب، بهترین انواع از نوار تیپ را به صورت تضمینی خریداری کنند. قیمت نوار تیپ پلاک دار، بر اساس ویژگی هایی مانند جنس نوار و کیفیت آن و همینطور ضخامت و قطر نوار تعیین می شود. بنابراین، انواع گوناگون آنها دارای قیمت یکنواختی نیستند و قیمت بروزرسانی شده آنها همیشه بر روی سایت وجود دارد.
یکی از تجهیزات آبیاری قطره‌ای نوار تیپ است که بیشتر برای کشت‌های ردیفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کشاورزی برای آبیاری گیاهان ردیفی (مانند گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه) و نیز گیاهان زراعی (گندم، ذرت، حبوبات) وسیله پخش آب به اندازه کافی نزدیک گیاه نصب می‌شود تا آب از طریق نفوذ عمقی در خاک به محدوده ریشه گیاه برسد. در سیستم آبیاری نوار تیپ، آب در نزدیکی منطقه توسعه ریشه گیاه به زمین داده می‌شود تا مساحت و عمق کوچکی از سطح خاک خیس شود. با استفاده از روش آبیاری قطره‌ای می توان تلفات آب را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش داد. یکی از روش‌های مرسوم آبیاری قطره‌ای که برای کشت‌های ردیفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از نوار تیپ است که به آبیاری نواری نیز معروف است. در این سیستم آبیاری برای آن که بتوان آب را به پای گیاه رساند، از نوار تیپ (tape) استفاده می‌شود. این وسیله در واقع یک لوله پلیمری یکسره است که در فواصل مشخص دارای محلی برای خروج قطره‌ای آب می‌باشد. نوار تیپ با تنوع زیادی از نظر ضخامت و فاصله بین قطره‌چکان‌ها یا درزها تولید می‌شود. از نوار آبیاری می‌توان برای آبیاری گیاهان مختلف با دوره‌های رشد متفاوت استفاده نمود. اما پرمصرف ترین نوع آنها ضخامت ۲۰۰ و ۱۷۵ میکرون با فاصله آبدهی (روزنه یا پلاک) ۲۰ سانتی‌متر می‌باشد. فواصل آبدهی معمول دیگر، 10سانتی و 30سانتی متر می‌باشد. گرچه برای متراژهای بالا امکان تولید با فاصله سفارشی نیز وجود دارد. نوار تیپ کاسپین یکی از تولید کننده های نوار تیپ در ایران است محصولات باکیفیتی را را به بازار عرضه می نماید.

فروش ویژه نوار تیپ

عوامل موثر بر کیفیت نوار تیپ

عوامل موثر بر کیفیت نوار تیپ

هنگام خرید نوار تیپ باید دقت نمود تا براساس نیازمحصول آبی شما،فواصل کشت،جنس خاک و… تشخیص دهید چه نوع نوار تیپی مناسب استفاده شما می باشد، که در ادامه به به شرح مختصری از آن می پردازیم. 1- جنس خاک:درصورتی که خاک شما جنس سبکی دارد توصیه می گردد از نوارتیپ هایی با فواصل کم ودبی بالاتر استفاده نمایید وبالعکس. 2-سنجش کیفیت نوارهای آبی: از عوامل مهم وتاثیر گذار برکیفیت نوار های تیپ،ضخامت آنها می باشد که زخامت استاندارد آن نزدیک به175 میکرون می باشد.ازآنایی که اندازه گیری ضخامت نیاز به ابزارهای تخصصی دارد میتوانید از وزن آن ها نیز کمک بگیرید.به طورکلی رول های 1000متری نوارهای تیپ با ضخامت استاندارد چیزی حدود10-11کیلوگرم وزن می باشد.وزن کمتر از آن نشان از عدم کیفیت مناسب این نوارهاست. 3-قطرداخلی نوارتیپ:قطرداخلی استاندارد برای نوارها بین 16-17میلی متر است.قطرهای کمتر یا بیشتر از این اعداد باعث می شودکه اتصالات قطره ای به خوبی با نوارتیپ چفت نگردد. 4- برچسب اطلاعات فنی:باید توجه نمود که روی رول های نوارهای تیپ استاندارد برچسب اطلاعات فنی وجود دارد که شامل اطلاعاتی مثل فشارکاری،دبی خروجی،فاصله بین روزنه هاو … می باشد.

آشنایی با مراحل تولید نوار تیپ

نحوه تولید نوار تیپ در ایران بسیار رایج است و در مکان هایی مثل کارخانه و… تولید و در بازار عرضه می شوند. تولیدی بسیار زیادی هستند که کار تولید این محصول را انجام می دهند تولیدی های بزرگی مثل اصفهان پلاست که در خود اصفهان قرار دارد و زوه تولیدی های بسیار بزرگ در ایران می باشد. برای تولید نوار تیپ در انواع مختلف در ایران در ابتدا نیاز به مواد اولیه می باشد که افراد تولید کننده می توانند این مواد اولیه را از بازار های ایران و یا بازار های جهانی تهیه کنند که بسیار کار راحتی نیز می باشد. پش از رساندن مواد اولیه به کارخانه کار های تولید توسط دستگاه آغاز می شود که بخش های مهم و حساسی نیز دارد. دستگاه تولید دستگاه های بسیار یزرگ و کارآمدی هستند که در خط تولید قرار دارد و در فرایند تولید نبز بسیار موثر هم می باشند. دستگاه هایی مثل الکترو موتور اصلی , گیربکس , سیلندر مارپیچ , اکسترودر و دای هد می باشد. بعد از اینکه مواد اولیه از این دستگاه ها عبور کردند و فرایند تولید خود را انجام دادند به مرحله بعد ارسال می شود. در این مرحله فرایند های دیگری بر روی مواد اولیه کار شده انجام می شود فرایندی های : قالب مواد , مواد کش یا هاپز , چشمی کنترل قطر نوار , کشنده , فرمینگ , وان خنک کننده و در نهایت وایندر می باشد و سپس خروجی را می توان تحویل گرفن این روند تولید برای نوار تیپ های ساده می باشد و در انواع متفاوت دستگاه های دیگری در خط تولید دخیل می باشند.
سیستم آبیاری قطره‌ای یکی از روش‌های مورد قبول در آبیاری است . برای آبیاری با سیستم آبیاری قطره‌ای، روش‌های متفاوتی وجود دارد. لوله‌های قطره‌چکان‌دار، نوارهای تیپ آبیاری، قطره‌چکان‌های آنلاین و لوله‌های تراوا از جمله تجهیزاتی هستند که آبیاری قطره‌ای توسط آنها انجام می‌گیرد. انتخاب هر یک از این روش‌ها برای آبیاری زمین و محصول کشاورزی، نیازمند اطلاعات است. نوارهای آبیاری پلاک‌ دار و بغل ‌دوخت یک گزینه مناسب و با هزینه پایین برای آبیاری محسوب می‌شود و تنها برای یک فصل زراعی کارایی دارد. اما در مزارع بزرگ و وسیع با نیاز آبیاری مداوم، استفاده از لوله‌های قطره‌چکان‌دار با هزینه ابتدایی بالاتری همراه خواهد بود. اما این گزینه در مقابل نوار تیپ انتخاب بهتری است زیرا برای چندین سال برنامه آبیاری شما را تضمین خواهد کرد. در صورتی که می‌خواهید آبیاری قطره‌ای را تنها برای یک‌ سال تجربه کنید و یا زمین شما استیجاری است، نوار تیپ آبیاری قطره‌ای توصیه می‌شود. یکی دیگر از نوارهای پرفروش نوار تیپ ساند استریم است. کمپانی Sunstream در ترکیه به ساخت انواع مدل های لوازم آبیاری می پردازد که از برترین مواد تشکیل شده اند. به همین دلیل نوارهای آبیاری وارد شده سان استریم با روش اتصال سریع به منبع جهت آبیاری مزارع، گلخانه ها، زمین های سیب زمینی، زمین های چغندر، زمین های هویج و سبزیجات بهترین گزینه است.علاوه بر آن، این نوار تیپ دارای ظرفیت عالی جهت جوانه زدن باکیفیت محصولات می باشد. فروش بالای این محصولات موجب شده تا در کنار تولید بیشتر، سالانه سود زیادی را برای تولید کنندگان به ارمغان بیاورد.

راهنمای جامع خرید نوار تیپ

راهنمای جامع خرید نوار تیپ

نوار تیپ، دارای انواع مختلفی می باشد که یکی از مهم ترین آنها مربوط به نوع پلاک دار است. این نوع از نوار آبیاری، در فواصل منظم دارای قطره چکان های کوچکی می باشد که از طریق آنها آب در مزرعه به شکل قطره ای جاری می شود. همانطور که از نام آن مشخص است، حالت یک نوار پهن را دارد، ولی زمانی که جریان آب به درون آن راه پیدا می کند به شکل لوله ای تبدیل می شود. در رابطه با مزیت های نوار تیپ می توان به موارد بسیاری اشاره کرد. این نوع از لوله، تهیه شده از ترکیبات اولیه پلاستیکی بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد و حالتی انعطاف پذیر دارد، منعطف بودن، از جمله ویژگی هایی است که باعث افزایش طول عمر مفید نوار تیپ شده است. بر روی آن یک سیستم کنترل کننده وجود دارد که توسط آن می توان به خوبی باعث افزایش جریان آب و یا قطع کلی آب شد؛ این ویژگی، نیاز به نیروی کار را در هنگام آبیاری کاهش می دهد. همچنین دارای نصب آسانی می باشد و امکان نصب شدن آن به صورت توکار و یا روکار درون خاک وجود دارد. در حالت کلی می توان گفت نصب آنها در هر شرایطی انجام پذیر است. با توجه به کیفیت و مقاومت خوبی که دارند علاوه بر انجام آبیاری، می توان توسط آنها، پخش محلول های شیمیایی را هم در مزرعه انجام داد. در حقیقت جنس فوق العاده باکیفیت نوار تیپ نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی ضد حساسیت است. لوله های نواری شکل با استفاده از اتصالات مقاوم به هم متصل می شوند و در صورت ایجاد خسارت، می توان با پرداخت هزینه کمی، عملیات تعویض لوله را انجام دهیم.

چه عواملی بر کیفیت نوار تیپ تاثیر دارد

بهترین نوع نوار تیپ برای صنعت کشاورزی، نوعی از آن می باشد که جنسی باکیفیت دارد. در واقع هر چه کیفیت جنس لوله، بالاتر باشد ماندگاری بیشتری خواهد داشت، پس از نظر اقتصادی به صرفه است. نوار تیپ ها دارای انواع مختلفی هستند اما بهترین آنها برای کشاورزی، مربوط به نوع پلاک دار است. این دسته ازنوار تیپ تبریز جریان آب را به صورت کنترل شده و به آرامی در مزرعه جاری می کنند، به همین دلیل باعث رشد علف هرز در مزرعه نمی شوند. توسط آنها می توان به صورت همزمان با آبیاری، فعالیت های دیگری را در مزرعه انجام داد. زیرا، بر خلاف آبیاری غرقابی، باعث ایجاد گل و لای در مزرعه نمی شوند. اگر آبیاری، با استفاده از نوار تیپ بارانی انجام بگیرد، هیچگاه فرسایش خاک اتفاق نمی افتد و از رشد علف های هرز هم جلوگیری می شود. هزاران دلیل دیگر وجود دارند که استفاده از نوار تیپ را در کشاورزی پیشنهاد می دهند.

عرضه بدون واسطه نوار تیپ

عرضه بدون واسطه نوار تیپ نوار تیپ فیلتر دار یا نوار آبیاری یکی از ابزار پر کاربرد و پرطرفدار در زمینه آبیاری می باشد که برای آبیاری گیاهان فصلی و ردیفی مناسب می باشد. از علل پر طرفداری نوار تیپ ذرت محصول می توان به قیمت پایین و مناسب آن اشاره کرد اما دوام و زمان ضمانت کم آن از معایب آن به شمار می رود. نوار تیپ پلاکدار خارجی که از ابزار آبیار زمین های زراعی می باشد در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که تفاوت آن ها در ضخامت آن ها می باشد. نوار تیپ خارجی محصولی ظریف بوده و احتمال پاره شدن این محصول بسیار بالا می باشد، ولی با این حال ضمانت آن فقط به اندازه ی یک فصل زراعی می باشد. به نوعی این تیپ های پلاکدار محصولی یکبار مصرف می باشند. البته این محصول برای گیاهان فصلی و ردیفی مناسب است و برای کشت محصولاتی که برای رشد به زمانی بیشتر از یک سال نیاز دارند توصیه نمی شود. همان طور که گفته شد، تفاوت انواع تیپ های پلاکدار در اندازه ضخامت آن هاست که در اندازه های زیر در بازار موجود است: 10 سانتی متری 15 سانتی متری 20 سانتی متری 30 سانتی متری 50سانت بعد از اتمام کشت و بلا استفاده شدن تیپ های پلاکدار کشاورزان می توانند آن را به عنوان ضایعات و به صورت کیلویی به کارخانه های مربوط بفروشند تا این کارخانه ها آن ها را وارد خط بازیافت کنند. نوار های پلاکدار دارای قطره چکان هستند که این قطره چکان ها به صورت پلاک های تخت داخل لوله قرار گرفته اند، به همین دلیل به این محصول نوار تیپ پلاکدار می گویند. کشورهایی همچون: هلند آلمان سوئد فرانسه و… از بزرگترین کشورهای تولید و صادر کننده نوار تیپ در جهان هستند
زمانی می‌توان فهمید که یک نوار تیپ و بدترین نوار تیپ است که ویژگی های زیر را نداشته باشد: وزن تیپ: بین ۱۰٫۶ تا ۱۱٫۵ کیلوگرم قطر داخلی: بین ۱۶٫۵ تا ۱۷ میلیمتر جدول مشخصات فنی تأییدیه‌ها و مدارک مورد نیاز قطر داخلی نوار تیپ باید بین 16.5الی17 میلیمتر باشد .

سفارش عمده نوار تیپ

این نوارها نیز دارای مدل‌ دبی ثابت می‌باشند. اصلی‌ترین تفاوت آنها در مقایسه با لوله‌های قطره‌چکان‌دار، هزینه اولیه است که قیمت نوارهای آبیاری نسبتا کمتر بوده و برای آبیاری یک فصل کارآیی بهینه ای دارند. اما لوله‌های قطره‌چکان‌دار هزینه اولیه بیشتری داشته و برای چندین سال قابلیت استفاده دارند. در ادامه چند نکته درباره ویژگی های این نوار را آورده ایم: حساسیت نوارهای آبیاری در مقایسه با لوله‌های قطره‌چکان‌دار کمتر است در نتیجه با توجه به ضخامت بسیار کم این نوارها، از کشیده شدن آنها در زمین باید خودداری شود. از جابه جا کردن و کشیدن نوارهای تیپ هنگامی که آب در لوله در جریان است خودداری کنید چرا که این عمل باعث پارگی و آسیب به نوار می شود. فشار پشت قطره‌چکان‌ها را مدام اندازه‌گیری کنید. نوارهای تیپ به دلیل دیواره نازک، نمی‌توانند فشاری بیش از حد تحمل کنند. موفع نصب و قبل از اتصال لوله‌های قطره‌چکان‌دار به لوله‌های اصلی، حتما یک بار جریان را وصل کنید تا مواد خارجی داخل لوله خارج شوند. هنگام مونتاژ انتهای مسیر را حتما بسته نگاه دارید. پس از کود‌دهی، جریان آب را حداقل برای مدت 30 دقیقه وصل کنید تا کود و مواد مغذی مورد استفاده شسته شود. برخی از مواد مغذی و کود خود موجب گرفتگی قطره‌چکان‌ها می شوند. هنگام اضافه کردن کود و مواد مغذی به آب آبیاری، سیستم فشار کافی و عملیاتی را داشته باشد. درصورت آسیب دیدن نوار تیپ می‌توانید از تجهیزات آبیاری قطره ای نظیر: رابط تیپ و لوله 16 به لوله اصلی و لوله 16 و… برای تعمیر آنها استفاده کنید.

مرکز توزیع نوار تیپ

مرکز توزیع نوار تیپ همانطور که در بالا گفته شد، با توجه به نیاز شما، نوع نوار تیپ استفاده شده متفاوت است. برای کاهش هزینه های اضافی بهتر است از سلامت و کیفیت کالای خریداری شده مطمئن شوید. قیمت نوار تیپ همدان بر اساس ضخامت قطر، جنس، میزان تحمل فشار و… متفاوت است. این محصولات عموما با قطرهای 16 و 20سانتی متر تولید می‌شوند.
برای فروش نوار تیپ آبیاری با قیمت عمده در قم و در دیگر شهرهای ایران می توانید از طریق نمایندگی‌ها و سایت‌های اینترنتی عرضه کننده ما اقدام کنید و بهترین آنها را به شکل عمده سفارش بدهید،همچنین خرید نوار تیپ از نمایندگی‌های ما می‌تواند تخفیف ها و قیمت های استثنایی برای شما به ارمغان آورد و بهترین محصول را به شما معرفی کند تا برای هر کدام از آنها هزینه ارزانتری پرداخت کنید و در پایان نوار تیپ دلخواه خود را برای کشاورزی ها و باغبانی ها و آبیاری های خود انتخاب نمایید. خرید این محصول یعنی نوار تیپ به شکل عمده از طریق توریست‌ها و مشتریان در کشورهای خارجی افزایش پیدا کرده و آنها از طریق شرکت‌های بازرگانی به سوی کشورهای مختلف فرستاده شده و درآمد و سود خوبی از طریق عرضه و فروش آنها به دست می‌آید و کیفیت مطلوبی داشته که هم اکنون در دسترس بوده و اغلب مشتریان از جنس و کیفیت نوار تیپ راضی بوده و آن را به دیگران هم توصیه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما