فروش ویژه لوله کاروگیت 1000 با کیفیت

قیمت لوله کاروگیت 1000 در کارخانه ما به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل اصلی وزن و کیفیت مواد اولیه است. اما اینجا قبل از همه ی موارد کلی در تعیین قیمت لوله کاروگیت ُ توجه به مشتری مداری و حفظ منافع مشتری در عین حفظ منابع شرکت، امری مهم تر در قیمت گذاری نهایی برای مشتریان است. این لوله‌ها مزیت‌های زیادی دارند و به همین دلیل، امروزه در بسیاری از تاسیسات از جمله شبکه‌های لوله‌کشی روستایی و شهری و حتی صنایع به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از این لوله‌ها در زمین‌های کشاورزی به وفور استفاده می‌کنند. به خصوص در رو‌ش‌های آبیاری به صورت بارانی و قطره‌ای این نوع اتصالات کارایی بالای از خود نشان می‌دهند. ارتباط ما با شما بعد از خرید تمام نمی شود و تازه کار اصلی کارکنان ما مبنی بر پیگیری های بعدی تا نصب و اجرا و … از کارهای روال کارکنان شرکت است . ما در اینجا اعتبارمان را با ارزش تر از قیمت می دانیم ، پس آسوده و مطمئن خرید. ما در کنار شما هستیم.

فروش ویژه لوله کاروگیت 1000 با کیفیت

مزیت های استفاده از اتصالات پلی اتیلن

مزیت های استفاده از اتصالات پلی اتیلن

وقتی صحبت از انتقال به وسیله لوله‌های پلی اتلین به میان می‌آید، بدون شک در مورد اتصالات نیز باید صحبت کرد. اتصالات پلی اتیلن در واقع قطعات و تجهیزاتی هستند که در تاسیسات و خطوط لوله‌کشی به کار برده می‌شوند. در واقع هدف استفاده از این اتصالات تغییر در میزان قطر لوله‌کشی، ایجاد تغییر در میزان دبی مایع جریان یافته در لوله، اتصال لوله‌ها به هم و تغییر در زاویه‌ای که سیال در حال حرکت می باشد، عنوان شده است. نکته مهمی که خوب است در مورد این نوع اتصالات بدانید آن است که بدون نیاز به جوش دادن و یا استفاده از ابزارهای دیگر مانند پیچ و مهره و غیره، می‌توانند قطعات را به هم متصل کنند. در واقع فرآیند اتصال در این نوع، به کمک مادگی صورت خواهد گرفت.

برای ایجاد اتصالات پلی اتیلن نیاز به ابزار زیاد و خاصی نیست. شما تنها به دستگاه جوشکاری نیاز خواهید داشت تا عمل جوشکاری لب به لب را انجام دهد. لوله پلی اتیلن گزینه های مختلفی برای اتصال دارد. روش انجام اتصالات پلی اتیلن با توجه به مکان و شرایطی که لوله در آن کار می کند انتخاب می شود.

اتصالات پلی اتیلن در برابر زنگ زدگی مقاومت قابل قبولی دارند و نیاز به استفاده از محافظ های خاصی نیست.

در صورت نیاز به ایمنی زیاد در اتصالات پلی اتیلن می­توان از جوشکاری الکترو فیوژناین استفاده کرد. این جوشکاری به ویژه برای لوله های انتقال گاز استفاده می شود که هرگونه نشت در اتصالات پلی اتیلن می تواند باعث بروز فاجعه مرگبار شود. جهت انجام این نوع جوشکاری تنها یک سوکت مخصوص جوشکاری الکترو فیوژن و دستگاه جوشکاری الکترو فیوژن که برای این جوشکاری طراحی و تولید شده است، کافی است. این نوع اتصالات مزیت‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به وزن کم، هزینه مناسب، عدم نیاز به ماشین آلات سنگین برای حمل و نقل، مقاومت در برابر فشار، زنگ‌زدگی، مواد شیمیایی، حمله حیوانات موذی، ارتعاشات ناشی از زلزله و غیره اشاره کرد. به دلیل بالا بودن مزیت‌های این نوع اتصالات، صنایع متفاوت برای برطرف کردن نیازهای خود به سراغ این نوع اتصالات می‌روند. انواع متفاوتی‌ از این اتصالات نیز در بازار موجود بوده و با توجه به شرایط و کاربردی که دارند مورد استفاه قرار داده می‌شوند. از انواع اتصالات می‌توان به کمربند پلی اتیلن، اتصالات جوشی، اتصالات پیچی، اتصالات گازی و غیره اشاره کرد.

این نوع از اتصالات در برابر هرگونه فشار و ضربه سنگین مقاومت بالایی دارند.

اتصالات پلی اتیلن مانند لوله ­های پلی اتیلن دارای وزن بسیار پایینی هستند.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی و حلال های شیمیایی مانند اسید ها و بازها از دیگر ویژگی های بسیار مهم اتصالات پلی اتیلن است.

قیمت اتصالات پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر اتصالات بسیار مقرون به صرفه است.

عوامل موثر در قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی

کشیدن فاضلاب یکی از کارهای هزینه بر و مشکل بوده که اگر در طی مراحل این کار از لوله های سبک با قیمت مناسب استفاده شود، هزینه و سختی کار کاهش پیدا میکند. علاوه بر کاهش هزینه و سختی کار، دوام عمر لوله ها نیز دارای اهمیت ویژه ای می باشد، چرا که اگر از لوله های سبک و قیمت پایین اما بی کیفیت استفاده شود، پس از مدتی لوله ها نشت داده و یا بر اثر فشارهای مکانیکی از بین رفته و مجبور به کشیدن مجدد فاضلاب هستیم. لوله های پلی اتیلن با سابقه ی درخشانی که دارند و طی سالیان متوالی امتحان شده اند جزو بهترین نوع لوله ها بوده، و دوام عمر بالایی در کنار سبکی وزن و حمل و نصب راحت دارند. مقاومت شمیایی و مکانیکی بالا، عدم نشت دهی، داشتن اتصالات ایمن، عدم گرفتن رسوب و لجن، جریان راحت سیالات درون لوله از مزایای مهم این لوله ها می باشد. قیمت این نوع لوله ها با توجه به قیمت مواد اولیه که توسط پتروشیمی ها تولید میشود تعیین میگردند. این لوله ها به صورت وارداتی و تولید داخلی در بازار موجود بوده که عوامل موثر زیادی در تعیین قیمت آنها دخیل می باشد. کیفیت و برند، شهرت کارخانه تولید کننده، درجه ی استاندارد ملی و بین المللی، داشتن ایزو، داشتن بیمه نامه و ضمانت نامه، داشتن شناسنامه ی محصول، نشان استاندارد و کیفیت کالا، کیفیت متریال و مواد به کار رفته از جمله موارد تعیین کننده ی قیمت می باشند. عوامل موثر در قیمت گذاری لوله پلی اتیلن در کشور موارد فراوانی هستند. به طور مثال: عوامل موثر بر لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن مهر در کشور، مواد اولیه٬ کیفیت٬ برند٬ سایز٬ نوع٬ داشتن مزیت اختصاصی٬ و غیره می باشد مثلا قیمت لوله پلی اتیلن تاشو گرانتر است و خرید این لوله ها به دلیل مقاومت و دوام بالا کم هزینه و از صرفه اقتصادی برخوردار است و ارزان ترین این لوله ها٬ پلی اتیلن کابلی است. قیمت گذاری و فروش این لوله ها متری است. لوله های به رنگ روشن تر با کیفیت تر و گرانتر می باشد.

شرکت لوله پلی اتیلن خوزستان یکی از شرکت های مطرح در زمینه ی تولید لوله های پلی اتیلن در سطح کشور است. یکی دیگر از شرکت های مطرح شرکت صنایع پلی اتیلن کرمان است که در زمینه تولید انواع لوله های پلی اتیلن و پی وی سی،لوله پلی اتیلن از سایز 12 میلیمتر الی 400 میلیمتر،لوله پی وی سی از 110 میلیمتر الی 315 میلیمتر فعالیت دارد.

آشنایی با مراحل تولید لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

آشنایی با مراحل تولید لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

فرآیند تولید لوله های پلی اتیلن به روش اکستروژن می باشد که مواد اولیه به صورت گرانول به داخل دستگاه اکسترودر وارد شده و در اثر حرارت ذوب می‌شود .سپس مواد ذوب شده به وسیله ماردون (میله مارپیچ) به جلو رانده می شود و پس از خروج از اکسترودر وارد قالب می شود . مواد پخته شده پس از خروج از سر قالب ، از کالیبراتور عبور نموده و در تانک وکیوم با اعمال فشار مناسب شکل داده می شوند . سطح لوله به محض خروج از کالیبراتور بوسیله لایه هایی از جریان آب سرد خنک می گردد . حرارت بالای مذاب پلی اتیلن بعد از خروج از قالب بتدریج در تانک وکیوم و پس از آن در تانک های خنک کننده با استفاده از آب سرد کاهش می یابد. لوله پلی اتیلن تولید شده بوسیله دستگاه کشنده بتدریج از درون تانک های خلاء و خنک کننده کشیده شده و بوسیله دستگاه مارک زن ، مشخصات فنی ، تاریخ تولید ، علامت استاندارد و نشان اختصاری نام شرکت بر روی آن ثبت میگردد و سپس بوسیله دستگاه برش در متراژهای مختلف و معین بریده می‌شوند . کلیه مراحل تولید توسط دستگاه‌های کاملا اتوماتیک کنترل و مانیتور میشود که کیفیت محصول نهایی قابل قبول و در حد نام شرکت و استاندادرها باشد. از لوله پلی اتیلن فشار قوی در خطوط انتقال گاز، انتقال فاضلاب های صنعتی، شهری و روستایی ، سیستم های آبیاری تحت فشار مانند آبیاری های متحرک، سیستم آبیاری قطره ای، بارانی، شبکه های زهکشی و سیستم های انتقال مایعات استفاده می شود.

نصب آسان سریع و کم هزینه لوله های پلی اتیلن

استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله ها و اتصالات پلي اتيلن در اين تصميم گيري مدیران اجرایی بسيار موثر بوده است. از این رو به دلیل ویژگی های خاص این نوع لوله در اکثر پروژه های فعلی تلاش بر این است که از این محصول استفاده شده تا بازدهی پروژه به حداکثر رسیده تا رضایتی دو طرفه نیز کسب شود. علاوه بر این مجموعه ما در تلاش است تا با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و برترین ماشین آلات همگام با استانداردهای بین المللی، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلنی را تولید نماید.

پلی اتیلن یکی از متداولترین انواع پلاستیک است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلی اتیلن پلاستیک یکی از پلیمر های اولیه تزریق پلاستیک است.این پلیمر مصنوعی که به‌صورت آزمایشگاهی و توسط بشر خلق شده است، در ساخت محصولاتی همچون کیسه‌های پلاستیکی، نوار فیلم پلاستیکی و ظروف پلاستیکی کاربرد دارد.

نوع دیگری از پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا وجود دارد که UHMWPE می نامند ، دارای خواص الکتریکی و استحکام کششی و استحکام ضربه می باشد که به آن پلی اتیلن ضد سایش میگویند.

کارخانه تولید قیمت لوله کاروگیت 160

کارخانه تولید قیمت لوله کاروگیت 160 به طور کلی این مدل از لوله ها نسب به سایر لوله های سرامیکی، بتونی و فلزی قیمت مناسب تر و پایین تری دارند. قیمت لوله های کاروگیت با توجه به نوع استفاده ، اندازه و فشاری که می توانند تحمل کنند متفاوت است.با وجود اینکه لوله کاروگیت به عنوان یک محصول پرفروش بسیار شناخته شده است به طور حتم برای قیمت فروش آن نیز هزینه در نظر گرفته شده که می‌ توان گفت این هزینه با توجه به نوسانات بازار بالا و پایین می‌ شود. حال لازم است بدانید با وجود اینکه این لوله ها بر اساس میزان خاکی که قرار است تحمل کنند تولید می شوند دارای قیمت های متفاوتی هستند. هزینه حمل نیز همچنین در قیمت آنها بسیار موثر است. لوله پلی اتیلن دوجداره تولید‌شده از پلی اتیلن، بدلیل عدم امکان نشست، فاسد شدن، نصب آسان و مقاومت دربرابر حرکت خاک و فشار، حدود نیم قرن است که مورد مصرف قرار می‌گیرند. لوله کاروگیت دوجداره فاضلابی: لوله و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد، هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می رود. با توجه به نوسات بازار و متغییر بودن قیمت مواد اولیه پلی اتیلن بر آن شدیم تا لیست قیمت لوله را روزانه و لحظه ای در اختیار شما مشتریان و خریداران عزیز قرار دهیم و در تلاشیم تا قیمت لوله کاروگیت را برای شما بصورت روزانه بروز رسانی نماییم، حال اگر بخواهید به طور دقیق از قیمت روز این لوله ها اطلاع پیدا کنید بهتر است به مشاوران فروش آن در فروشگاه های سراسر کشور مراجعه نمایید.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن 1 اینچ

لوله های پلی اتیلن از جمله محصولات پرطرفدار و کاربردی در صنایع مختلف هستند. این نوع از لوله ها، در سایز و ضخامت های مختلف تولید گردیده و در موارد مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت. لوله پلی اتیلن ۱ اینچ یکی از انواع لوله های پلی اتیلن است که به دلیل داشتن مزایای ساختاری و کاربردی، از شهرت بسیار زیادی برخوردار می باشد. لوله های پلی اتیلن دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر سرما، گرما، رطوبت، ساییدگی، پوسیدگی و خوردگی بوده و دارای قدرت انعطاف بسیار زیادی نیز هستند. لوله پلی اتیلن ۱ اینچ یا همان ۳۲ میلیمتر، یکی از انواع پرکاربرد لوله های پلی اتیلنی است که توسط شرکت های مختلف وابسته به صنایع پتروشیمی داخلی طراحی و تولید می شود. این نوع از لوله پلی اتیلنی بیشتر در شبکه آبی و آبرسانی مورد استفاده قرار گرفته و با استفاده از دستگاه ها و سیستم های به روز دنیا طراحی و تولید می شود. منظور از ۳۲ میلیمتر، ضخامت جدار داخلی لوله پلی اتیلن است که تنوع مصارف مختلف لوله های پلی اتیلن را تعیین می نماید. جهت اطلاع از قیمت دقیق انواع لوله های پلی اتیلنی از جمله لوله پلی اتیلن ۱ اینچ توصیه می شود به سایت رسمی کارخانجات تولید کننده مراجعه نموده و لیست قیمت ها را مشاهده نمایید.

مرکز خرید لوله کاروگیت 1000

مرکز خرید لوله کاروگیت 1000 لوله کاروگیت بعنوان پرکاربردترین لوله جهت جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. استاندارد جهانی بر تولید لوله کاروگیت با مقاومت مکانیکی بین 16 تا 31.5 کیلیو نیوتن بر متر مربع تاکید می‌کند. در ایران لوله کاروگیت حتما میبایست 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع مقاومت مکانیکی داشته باشد.تمامی بازرسان تاکید دارند مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت تولیدی هر شرکتی در وحله اول باید دارای مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشد. خرید از مجموعه حاضر با توجه به حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده از نظر قیمتی و همچنین با توجه به اعتبار چندین ساله پایپ ایران در کیفیت ساخت محصولات، مقرون به صرفه خواهد بود.جهت آشنایی و دریافت اطلاعات تخصصی تر و لیست قیمت در زمینه لوله های کاروگیت می توانید با مشاوران کارخانه تماس حاصل فرمایید. قدمت و اعتبار ما آرامش خیال شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما