فروش ویژه لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله پلی اتیلن فشار قوی از بهترین انواع تولید شده هستند که در انواع درجه بندی شده a و b و c وجود دارند. این محصول تولید شده دارای مهر استاندارد است و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و همچنین زمان مصرف را کاهش می دهد.

فروش لوله پلی اتیلن فشار قوی با انتقال آب با فشاری مناسب توانسته استفاده است میزان آن را کنترل کند، مصرف آب برای کشاورزان یکی از مهمترین فاکتورها در صنعت کشاورزی است و استفاده از لوله های پلی اتیلن که دارای فشار مناسب است قابلیت آبرسانی را بالاتر برده و میزان مصرف را کاهش می دهد.

چرا که آب را با سرعت بسیار زیادی منتقل می کند و در عین حال سبب می شود در زمان کمتری به همه محصولات آبرسانی شود، لوله های پلی اتیلن آبرسانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همه استاندارد های لازم در آن رعایت شده است که در تعیین سطح کیفی موثر می باشد.

فروش ویژه لوله پلی اتیلن فشار قوی

ویژگی های لوله پلی اتیلن درجه یک

ویژگی های لوله پلی اتیلن درجه یک

فروشنده لوله پلی اتیلن درجه ۱ در بازار همواره تلاش می کند محصولات با برند معتبر و کیفیت بالا برای فروش ارائه دهد. محکم ترین و پرکاربرد ترین لوله های پلاستیکی که امروزه توسط برترین تولید کنندگان تهیه می شود، لوله های پلی اتیلنی می باشند. این محصولات را معمولا متناسب با مکانی که می خواهند از آن استفاده کنند، در سایز های متنوعی تولید می کنند. این لوله ها از سخت ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه پلی اتیلنی تهیه شده اند و دارای ویژگی انعطاف پذیری می باشند. در نتیجه می توان گفت این ویژگی باعث می شود آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. مقاومت این لوله ها بسیار بالا می باشد و کمتر لوله ای را مشاهده می کنید از از پلی اتیلن درجه یک تولید شده باشد و دچار فرسودگی شود. از ویژگی های بارز این محصولات می توان به وزن سبک آن اشاره کرد. این مزیت باعث شده کار حمل و نقل این محصولات به راحتی انجام بگیرد. این محصولات در برابر شرایطی مانند فشار بسیار زیاد، حرارت زیاد، گزند حشرات موذی و سایر عوامل دیگر مقاوم باشند. علی رغم اینکه در تولید این محصولات از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است، قیمت فروش آن ها هم کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

لوله پلی اتیلن کابلی دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و عایق بسیار مهمی می باشد. این لوله شکننده نبوده و در برابر ترک خوردگی و ساییدگی مقاوم می باشد. قیمت لوله پلی اتیلن برقی در مقایسه با قیمت لوله فاضلاب پلی اتیلن ارزان تر است، نصب سریع و راحت و سبک وزن نیز می باشد. لوله های کابلی نیز جهت حفاظت در برابر نفوذ آب و درهنگام بارندگی ، سرما و گرما محافظت از کابل مورد نظر را دارد.در هنگام حفاری در برابر ضربه و برخورد اجسام سنگین و از سوختگی کابل ها نیز جلوگیری می کند.

عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن

مواد اولیه لوله‌های پلی‌اتیلن: پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند که در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار می‌روند. این پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای متنوعی شامل PE 40، PE63، PE80 و PE100 هستند. همچنین به ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه می‌شود که درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. میزان ضخامت لوله‌های پلی‌اتیلن : در حالت کلی دو سایز لوله پلی‌اتیلن زیر وجود دارد: پلی‌اتیلن سبک LDPE که لوله پلی‌اتیلن‌های سایز ۱۶ تا ۳۲ میلی‌متری را می‌گویند. پلی‌اتیلن سنگین HDPE که از سایز ۱۶ تا ۱۲۰۰ میلی‌متر را شامل می‌شوند. پلی‌اتیلن سنگین HDPE که از سایز ۱۶ تا ۱۲۰۰ میلی‌متر را شامل می‌شوند.

از آنجایی که قیمت لوله‌های پلی‌اتیلنی برحسب وزن آن‌ها محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است. میزان فشار متحملِ لوله‌های پلی‌اتیلن: لوله‌های پلی‌اتیلن هر کدام بسته به نوع و کاربردشان بار فشار مختلفی را تحمل می‌کنند که بر وزن و ضخامت آن‌ها تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به طوری که هر چه لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود. لوله پلی اتیلن رشت یکی از معروف ترین نوع لوله در ایران است. فروش لوله پلی اتیلن رشت به علت انعطاف بالا و دوام طولانی امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و برندی شناخته شده در کشور محسوب می شود.

صفر تا صد صادرات لوله پلی اتیلن

صفر تا صد صادرات لوله پلی اتیلن

صادرات لوله پلی اتیلن به کشورهای منطقه و فراتر از آن از اهداف میان مدت شرکت ما بوده است و از همان ابتدا به تولید محصولات با کیفیت با بالاترین سطح استانداردها پرداخت. این شرکت همگام با صنعت تولید لوله های پلی اتیلن شفاف و اتصالات اقدام به وارد نمودن مدرنترین و ماشین آلات تولید از کشور آلمان ( خط تولید لوله پلی اتیلن ) کرده است و در هر دوره خاص به بروز نمودن ماشین آلات خود پرداخته است. پارس اتیلن کیش با تولید محصولاتی با کیفیت و بی مثال در منطقه به عنوان الگویی ممتاز و مثال زدنی برای دیگر واحد‌های تولیدی می‌باشد و به عنوان صادر کننده موفق توانسته است محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر نماید و صادرات لوله پلی اتیلن را با افتخار مهر ساخت ایران را دارند. صادرات راه بسیار سختی بوده و هنوز هم هست , رقبایی در رده جهانی محصولاتی نیاز دارد با کیفیتی جهانی , صادرات لوله پلی اتیلن بسیار دشوارتر از دیگر محصولات است, در منطقه خاور میانه بواسطه یکی از اصلی‌ترین مراکز استخراج نفت و تولید مشتقات نفتی, تولید کنندگان بنامی وجود دارند و صادرات لوله پلی اتیلن به کشورهای این رقبای سرسخت کاری بس دشوار است که با رهبری مدیریت و تولید محصولات با کیفیت امکان پذیر می‌باشد.

بررسی مشکلات صادرکنندگان لوله پلی اتیلن

صادرات در شرایط فعلی با مشکلات مختلفی روبرو است، یکی از آنها شرایط تحریم برای کشور ما است که درست و به خوبی نمیگذارد ایران محصولات خود را به کشور های دیگر صادر کند و همینطور وضعیت ویروس کرونا که با اقتصاد جهانی روبرو شده است.صادرات لوله و اتصالات به عنوان یکی از پرتقاضاترین محصول لوله های پلی اتیلن از یک طرف، و از طرف دیگر نوسانات دلار و ارز ، قوانین لحظه ای گمرک و … مشکلات خاص خود را ایجاد نموده است که نیاز به کارشناسان متخصص و مجرب در این زمینه دارد.

این شرکت مفتخر به همکاری با کارخانه های تولیدی و شرکت های بازرگانی، برای اجرای کلیه عملیات گمرکی مربوطه به صادرات مواد اولیه، محصولات آماده و … از گمرکات کشور می باشد. در این راستا آماده ارائه خدمات مرتبط از جمله جذب وسیله نقلیه، انجام عملیات گمرکی، صدور گواهی نامه و پلمپ کالا در گمرک مبدا و نیز خروج از گمرک مرزی می باشیم. همچنین کارشناسان زبده این مجموعه، آماده ارائه مشاوره های تخصصی به شما می باشد. لوله پلی اتیلن محصولی استراتژیک در راستای سیاست‌های توسعه‌ای و عمرانی و امنیتی کشور است، و تولید و در دسترس بودن آن لازمه اجرای طرح‌های مختلف نظیر پروژه‌های جهاد کشاورزی در رودخانه‌های مرزی، پروژه‌های انتقال آب کشاورزی و شرب به مناطق دوردست است که عمران و آبادانی و نیز تولید محصولات کشاورزی در گرو انتقال آب میسر است. نیز مصارف محصولات وابسته به پلی اتیلن، شامل اتصالات و … محصولاتی هستند که پیش بینی می‌شود در سال جاری با کاهش نواسانات و ثبات بیشتری نسبت به سال گذشته تولید و عرضه شوند.

در پایان دور از انتظار نیست که با توجه به ثبات قیمت جهانی پلی اتیلن، افزایش عرضه از سوی پتروشیمی‌های داخلی، قیمت پایه محصولات پلیمری با ثبات به مراتب بیشتری نسبت به سال گذشته در دسترس باشد، هر چند عدم قطعیت‌های فراوانی وجود دارند و حتی بروز یک اتفاق توازان معادلات سیاسی و منطقه‌ای را ممکن است بر هم بزند و حتی نتایجی کاملا در تضاد با انتظار ما حاصل شود.

پخش کننده لوله پلی اتیلن فشار قوی

پخش کننده لوله پلی اتیلن فشار قوی قیمت فروش عمده انواع لوله های پلی اتیلن فشار قوی بر اساس نرخ مواد اولیه صورت می گیرد. پلی اتیلن که از مواد اصلی و تشکیل دهنده این لوله ها می باشد در کارخانجات پتروشیمی تولید شده و قیمت اولیه تولید آن مبنای قیمت گذاری لوله پلی اتیلن قرار می گیرد.

اطلاعات مختلف مربوط به این تجهیزات از قبیل نوع استاندارد به کار رفته، نام و برند کارخانه تولید کننده، سایز لوله، کلاس باری، و ضخامت از مراکز فروش قابل دریافت است.

لوله های پلی اتیلن استاندارد دارای یک سری علائم درج شده هستند که این علائم شامل موارد زیر می شوند:

نشان استاندارد ملی ایران و نوع پلی اتیلن به کار رفته

میزان تحمل فشار اتمسفر

تاریخ تولید

ضریب ایمنی

این مشخصات در فرایند تولید لوله های پلی اتیلنی چک شده و کیفیت آنها به صورت دقیق در آزمایشگاه های مجهز مورد بررسی قرار گرفته و صدور فاکتور رسمی جهت اطمینان خریدار انجام می گیرد.

لوله های کاروگیت مناسب ترین نوع لوله فاضلاب می باشند. این لوله ها از مدرن ترین لوله های ساخته شده هستند که نه تنها از لحاظ شکل ظاهری با نمونه های نسل پیش متفاوت اند، بلکه ساختارشان نیز بسیار پیشرفته تر است. برای تولید لوله های کاروگیت از دانسیته بالا HDPE که شامل دو نوع PE100، PE80 است به همراه مواد پلی پرو پلین یا پی وی سی استفاده می شود. در ادامه لوله های فاضلابی کاروگیت را با مواد شیمیایی متفاوتی مانند دوده و مستربچ رنگی مستحکم خواهند کرد. این اتفاق سبب می شود تا آب بندی لوله فاضلاب به بالاترین درجه استانداردهای جهانی برسد. سطح درونی و بیرونی لوله کاروگیت فاضلابی متفاوت از یکدیگر است. سطح درونی این لوله ها صاف و صیقل خورده است زیرا فشار بار در داخل لوله ها مطرح نیست. به عکس این سطح بیرونی است که حالتی مارپیچ و موج دار یا به اصطلاح اسپیرال دارد. از آن جایی که این سطح متحمل تمام فشار وارده بر لوله می شود، آن را به صورت مارپیچ تولید می کنند تا استحکام، مقاومت و طول عمر لوله بیشتر از قبل شود.

یکی از برترین مزایای شرکت ما نسبت به سایر مجموعه ها، ارائه قیمت های پایه و واقعی محصولات می باشد. این شرکت تمامی محصولات خود، اعم از لوله فاضلابی یا اتصالات لوله ای، را با قیمت های کف بازار به علاقه مندان ارائه می کند.

این شرکت با بهره گیری از خبره ترین کارشناسان می تواند بهترین راهنمایی ها را به متقاضیان هدیه دهد و شناخت صحیحی از نیاز آنان بدست آورد. این ویژگی سبب شده است تا جلب رضایت و اعتماد مشتریان همواره یکی از مهم ترین اهداف ما تلقی شود.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله‌های پلی اتیلن تحت فشار یا فشار قوی دسته ای از لوله‌ها هستند که با توجه به کاربرد آنها مورد اقبال بسیار خوبی قرار گرفته اند. از کاربردهای ویژه آنها می توان به انتقال فاضلاب های شهری و روستائی، انتقال گازهای طبیعی، انتقال فاضلاب های صنعتی، در آبیاری تحت فشار چون آبیاری قطره ای و بارانی، سیستم های آبیاری متحرک، شبکه های زهکشی، سیستم های مایعات اشاره کرد. از لوله پلی اتیلن فشار قوی اغلب برای انتقال آب با فشار بالا بخصوص در سطوح ناهموار و با شیب زیاد میتوان استفاده کرد. این لوله به دو شکل کلافی و شاخه ای (شاخه 6 متری و 12 متری بر اساس سفارش مشتری) و در فشارهای 10 اتمسفر و 16 اتمسفر PE80 و PE100 تولید می شود. بسته به نوع کاربرد، این لوله‌ها در متراژها و قطر های داخلی و خارجی مختلف تولید و ارائه میشوند. این نوع لوله ها که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف مانند کشاورزی، پتروشیمی، آب فاضلاب، شیلات و غیره دارند از مواد اولیه نفت و از مشتقات پلی اتیلن ساخته می شوند. رشد روز افزون جمعیت و به طبع آن افزایش تقاضا باعث شد که عرضه کنندگان محصولات صنعتی برای تامین وسائل مختلف زندگی بشر اقدام به ساخت موادی بزنند تا بتوانند روند تولید را سرعت ببخشند و از نظر کیفت و دوام مانند تجهیزات فلزی محکم و با اطمینان باشند. از همین رو مهندسان شیمی و پلیمر دست به ساخت موادی زدند که پایه اصلی تولید آنها نفت خام می باشد. امروزه بسیاری از تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و حتی دیوار پوش های منازل از این مواد ساخته می شوند.

عرضه عمده لوله پلی اتیلن فشار قوی

عرضه عمده لوله پلی اتیلن فشار قوی جهت تهیه لوله پلی اتیلن فشار قوی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت مراجعه مستقیم و بدون واسطه از طریق توزیع کننده برتر این کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. از مهمترین نکاتی که قبل از خرید لوله های پلی اتیلن فشار قوی از توزیع کننده برتر این لوله ها باید به آن دقت نمایید گرید این لوله ها است، زیرا این لوله ها به دلیل نوع ترکیبات مایعات عبوری از خود باید از قطر، متراژ و ضخامت مناسبی برخوردار باشند.

جهت اطلاع از برترین مرکز توزیع لوله پلی اتیلن و تهیه و سفارش آن با قیمت فوق العاده ارزان و کیفیت تضمینی می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاورین فروش و پشتیبانی در این حوزه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما