فروش نوار قطره ای به قیمت عمده

نوار قطره ای بهترین منبع برای تامین آب در زمین های کشاورزی است که امروزه با آخرین تکنولوژی ها تولید شده این نوارهای قطره ای کیفیت بسیار مطلوب و خوبی دارند و انرژی بسیار کمتری مصرف می کنند، ویژگی های مختلف آن ها باعث شده که در بازارهای داخلی و خارجی بسیار پر تقاضا و پر فروش باشند، فروش نوار قطره ای به قیمت عمده با بالاترین درجه کیفی در طرح های متنوع با نازل ترین قیمت ها انجام می شود.

فروش نوار قطره ای به قیمت عمده

3 مشخصه مهم نوار قطره ای

3 مشخصه مهم نوار قطره ای

  1. آبیاری با استفاده از نوار قطره ای به شما این امکان را می دهد که آب کمتری مصرف کنید و این امر در صرفه جویی آب و هزینه ها نسبت به آبیاری سنتی موثرتر است.
  2. با استفاده از نوار قطره ای شما فقط آب را مستقیماً در جایی که گیاهان شما به آن نیاز دارند و در ریشه ها قرار می دهید و به برگ ها آبیاری نمی کند.
  3. نوار قطره ای بیماری هو و آفات را تا حد زیادی کاهش می دهد.
  4. همچنین علف های هرز بسیار کمتری در بین گیاهان و میوه های خود خواهید داشت.
  5. در آبیاری قطره ای با استفاده از نوار قطره ای فقط آب را در زیر یا کنار گیاهان قرار می دهید و فضاهای بین ردیف ها و سایر مناطق غیرضروری را آبیاری نمی کنید.
  6. قطره چکان ها در نوار قطره ای آب را به سمت بالا نگه می دارد و از پیچ خوردن نوار در طول زمان آبیاری جلوگیری می کند.

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت نوار قطره ای

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت نوار قطره ای

سیستم آبیاری قطره ای برای آن مناطق کویری بسیار مهم و ضروری است که به صرفه جویی زیادی در منابع آب کمک می کند. در همین حال، نیاز آب برای سبزیجات داخل گلخانه را تامین کنیدو آنچه از همه مهم است این است که بسیار ارزان است و به راحتی به دست می آید. بنابراین این سیستم آبیاری قطره ای به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل زیادی در تعیین قیمت نوار قطره ای در بازار تاثیرگذار است که مهم ترین آنها را در زیر بر می شماریم:

  • رنگ، اندازه، آرم و بسته محصول
  • حمل و نقل پردازش و بازرسی محصول نوار آبیاری قطره ای با آبیاری یکسان دقیق برای محصولات یکساله مناسب است
  • هیدروپونیک بودن
  • برای آبیاری مناطق وسیع در همان زمان با حجم کم در دسترس است
  • دوام برتر با مواد اولیه ضد شیمیایی و ضد اشعه ماوراء بنفش
  • درج اضافی از فن آوری بالا قطره چکان در داخل شیلنگ
  • جلوگیری از رطوبت بیش از حد در هوا
  • کنترل حمله حشرات مضر
  • مورد استفاده برای پروژه های آبیاری در مقیاس کوچک و هم برای زمانی که فضای کاشت محدود است
  • اگر سیستم در فشار بار پایین کار می کند گران تر خواهد بود.
  • ایجاد سطح رطوبت بسیار مطلوبی در خاک که گیاهان در آن می‌توانند شکوفا شوند.
  • توزیع آب بسیار یکنواخت است که توسط خروجی هر نازل کنترل می شود. بنابراین هزینه نیروی کار نسبت به سایر روش های آبیاری کمتر است. هرچند که قیمت آن گران باشد باز هم برای شما به صرفه تر خواهد بود.

مراکز عرضه نوار قطره ای

مراکز عرضه نوار قطره ای

مراکز عرضه نوار قطره ای در بسیاری از شهرها تولید می‌ شود، اما در برخی از مناطق مانند شهرهای بزرگ و صنعتی در حجم انبوه و گسترده تر و با کیفیت بسیار خوب تولید می شود و روانه بازار می گردد. بنابراین می توان گفت بهترین مراکز پخش مستقیم نوار قطره ای در این شهرها به صورت حضوری و مجازی فعالیت می‌ کنند و محصول ناب خود را با کمترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

از این رو اگر خریدار و فروشنده نوار قطره ای عمده هستید بهتر است مستقیماً به کارخانه ها و شرکت های توزیع نوار قطره ای در شهرهای نامبرده مراجعه کنید تا هم صاحب نوار قطره ای سالم و باکیفیت شوید و هم به دلیل کوتاه شدن دست واسطه ها کمترین قیمت خرید را بپردازید. مرکزخرید نوار قطره ای از طریق سایت‌ های اینترنتی مانند سایت حاضر نیز صورت می‌ گیرد، بنابراین می‌ توان از این مراکز توزیع نوار قطره ای به سفارش و خرید آن اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما