فروش نوار تیپ کشاورز صادراتی

در کشاورزی از تجهیزات مختلفی استفاده می شود که یکی از انواع آن ها نوار های تیپ کشاورزی بوده و جهت آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل مزیت های فراوان، میزان تقاضا برای آن ها در حال افزایش است، فروش نوار تیپ کشاورزی صادراتی به صورت عمده و خرده انجام می شود و جهت خرید آن از این مرکز می توان با مشاوران فروش در تماس بود.

فروش نوار تیپ کشاورز صادراتی

میزان ماندگاری نوار تیپ کشاورز

میزان ماندگاری نوار تیپ کشاورز

در ادامه این مطلب قصد داریم تا درباره میزان ماندگاری نوار های تیپ کشاورزی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید؛

  • نوار تیپ کشاورزی از میزان ماندگاری نسبتا بالایی برخوردار است، به طوری که سبب شده بر خلاف سایر تجهیزاتی که برای آبیاری به روش سنتی انجام می شود، نیاز به تعویض در کوتاه مدت را نداشته باشد و از جمله دلایل ماندگاری بالای این محصولات می توان به نوع ماده اولیه آن ها اشاره کرد که عمدتا پلاستیک مقاوم می باشد.
  • پلاستیک های مقاوم ساختاری بسیار محکم و متراکم دارند که تاثیر به سزایی در جلوگیری از پوسیدگی آن ها خواهد داشت، به طوری که به هیچ وجه در اثر رطوبت و عبور انواع مایعات در درون آن ها دچار پوسیدگی نخواهد شد و به این ترتیب می توان به مدت طولانی آن را برای آبیاری قطره ای استفاده کرد، بدون این که خراب شوند.
  • در شیلنگ هایی که برای آبیاری سنتی استفاده می شد، احتمال گرفتگی و سپس پاره شدن آن ها در اثر فشار آب وجود داشت، در حالی که در این نوع نوار های کشاورزی سوراخ ها به صورت استاندارد و در فاصله های مناسب ایجاد شده است و همین باعث خواهد شد که آب دچار فشار بالا نشده و به این ترتیب از پاره شدن و از کار افتادن آن پیشگیری گردد.

روش تولید نوار تیپ کشاورز

روش تولید نوار تیپ کشاورز

نوار تیپ کشاورزی دارای روش تولید کاملا معینی می باشد، به این صورت که در مراحل ابتدایی تولید، ابتدا نوع پلاستیکی که قرار است در تولید آن ها استفاده شود، انتخاب می گردد و معمولا از پلاستیک هایی استفاده می شود که در عین استحکام زیاد، منعطف باشند، چرا که این محصولات در زیر خاک مورد استفاده قرار می گیرد و اگر منعطف نباشند، در اثر سنگینی و فشار دچار پارگی خواهند شد و کارایی آن ها کاهش می یابد.

در مراحل بعدی تولید نوارتیپ ضخامت و همچنین طول این نوار ها تعیین می شود که معمولا به صورت نوار های چند متری تولید شده و از سوی دیگر ضخامت ها به صورت میلی متری تعیین شده و سپس در قالب های مخصوص پلاستیک ذوب شده ریخته و سپس سرد می شود تا بتواند باقی مراحل تولید را طی کند.

در مراحل بعدی سوراخ ها توسط دستگاه های محصول بر روی این نوار ها تعبیه می شود و در این دستگاه ها سوراخ ها به نحوی قرار داده خواهند شد که از فاصله مساوی برخوردار باشند و پس از آن نوار تیپ تولید شده بسته بندی می گردد تا وارد بازار های مصرف گردد.

سفارش کلی نوار تیپ کشاورز

سفارش کلی نوار تیپ کشاورز سفارش خرید نوارتیپ کشاورزی به صورت کلی نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است که دلیل آن مزیت های استفاده از این نوار ها مانند صرفه جویی در مصرف آب و ماندگاری بالا می باشد و به همین دلیل است که قیمت های در نظر گرفته شده برای این محصولات به شدت پایین است.

قیمت نوارتیپ کشاورزی متناسب با میزان پلاستیک به کار رفته و همچنین کیفیت تولید آن تعیین می گردد، با این حال می توان با خرید این محصول در مقدار های عمده و کلی، قیمت آن را تا حدودی پایین آورد، همچنین خرید های عمده باعث خواهند شد که محصول مورد نظر قابل ارسال به هر نقطه ایران باشند؛ همچنین هزینه ای جهت ارسال آن ها دریافت نخواهد شد و کاملا رایگان می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما