فروش نوار تیپ آبیاری درجه یک ارزان

نوار تیپ آبیاری یکی از ضروری ترین تجهیزات آبیاری قطره ای است که در کشت های ردیفی محصولات کشاورزی نظیر انواع صیفی جات، غلات و سبزیجات کاربرد فراوانی دارد، انتخاب این محصول از بین تنوع مدل و جنس آن بر اساس مکانیسم آن و دوره رشد گیاه مشخص می گردد، استفاده از انواع نوار تیپ ها امروزه به دلایلی نظیر توسعه رشد ریشه و بهبود کیفیت محصول و همچنین صرفه جویی در هزینه های آبیاری بسیار متداول می باشد، جهت اطلاع از قیمت فروش نوار تیپ آبیاری و همچنین دریافت اطلاعات لازم در خصوص درجه یک ترین نوع این محصول با ارزان ترین قیمت ممکن می توانید به سایت فروش آنلاین مراجعه بفرمایید.

فروش نوار تیپ آبیاری درجه یک ارزان

صادرات نوار تیپ آبیاری از اصفهان به کویت

صادرات نوار تیپ آبیاری از اصفهان به کویت

اصفهان یکی از شهرهای صنعتی بسیار مهم در زمینه تولید نوار تیپ آبیاری در کشور بوده که علاوه بر تامین بخش عمده ای از بازار داخلی در صادرات این محصول به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس نظیر کویت و امارات فعالیت چشمگیری دارد.

از مهمترین آیتم هایی که در صادرات این محصول به سایر کشورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس از اهمیت بسزایی برخوردار است می توان توجه به کیفیت مرغوب کالا، قیمت مناسب و ارسال کالا با وسایل حمل و نقل استاندارد در بهترین متدهای روز دنیا اشاره کرد.

اصفهان به عنوان یکی از استان های تامین کننده نوار تیپ آبیاری در کشور از سابقه درخشانی در ساخت و تولید این محصول بهره مند می باشد، که این موضوع نه تنها در بحث اشتغال زایی و افزایش ارزآوری در کشور بلکه در زمنیه پیشرفت و توسعه اقتصادی و کسب امتیاز و اعتبار در بازارهای بین المللی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

درآمد فروش نوار تیپ در بازار ایران

درآمد فروش نوار تیپ در بازار ایران

میزان درآمد فروش نوار تیپ آبیاری در بازار ایران با توجه به مصرف گسترده این محصول در زمین های کشاورزی و باغی و اهمیت توجه به صرفه جویی منابع آبی از گذشته تا به امروز رشد روز افزونی داشته است.

نوار تیپ آبیاری در واقع لوله ای از جنس پلیمر با گریدهای مختلف بوده که در فواصل مشخصی از آن سوراخ های ریزی جهت خروج آب به وجود آمده است، که فاصله این فواصل و ضخامت این لوله ها با توجه به نوع گیاه و طول دوره رشد با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

به طور کلی نوارهای آبیاری با ضخامت ۱۷۵ الی ۲۰۰ میکرون با فاصله درز یا سوراخ ۲۰ سانتی متری از پرمصرف ترین نوار تیپ ها یا نوارهای آبیاری جهت کشت های ردیفی به شمار می روند.

در تهیه نوار تیپ آبیاری بزرگ توجه به سایز و کیفیت محصول از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، این لوازم را می توانید از طریق لوازم و تجهیزات کشاورزی فروشی و یا نمایندگی های فروش مجاز آن در سراسر کشور خریداری نمایید.

بهترین مارک نوار تیپ آبیاری در ایران

بهترین مارک نوار تیپ آبیاری در ایرانمرغوب ترین و بهترین مارک نوار تیپ آبیاری در ایران نوار تیپ هایی هستند که اولا در ساخت آنها از بهترین مواد اولیه با قیمت مناسب استفاده شده و دوما در پروسه تولید آن از مدرن ترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا با تکیه بر دانش فنی و به روز کارشناسان مجرب استفاده شده باشد.

جهت خرید نوار تیپ آبیاری با بهترین کیفیت و قیمتی باورنکردنی می توانید از طریق مرکز فروش نوار تیپ آبیاری به صورت مستقیم و بدون واسطه در سایت فروش ما اقدام بفرمایید.

قبل از سفارش و یا خرید این محصول جهت اطلاع دقیق در خصوص مشخصات فنی و کیفی و همچنین قیمت روز نوار تیپ از طریق راه های ارتباطی درج شده می توانید با کارشناسان پخش فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرید.

نمایندگی مرکزی نوار تیپ در شمال کشور

نمایندگی مرکزی نوار تیپ در شمال کشوردر تهیه نوار تیپ های تولید شده در شمال کشور از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی های مدرن روز دنیا با مواد اولیه مرغوب استفاده شده است، جهت تهیه این محصولات در شمال کشور با قیمت استثنایی می توانید به نمایندگی مرکزی فروش این محصول به صورت آنلاین و یا حضوری مراجعه بفرمایید‌.

از مهمترین مزایای استفاده از نوار تیپ های آبیاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب سریع و آسانی دارند.
  • به دلیل وزن سبک حمل و نقل آسانی دارند.
  • برای زمین های با پستی و بلندی و ناهموار انتخابی بسیار مناسب می باشند.
  • سبب افزایش بازدهی و راندمان تولید محصول می شوند.
  • صرفه جویی در مصرف آب از مهمترین مزیت های این روش آبیاری است.
  • از رشد علف های هرز جلوگیری می کند.
  • به دلیل جنس پلیمری که این لوله ها دارند از ایجاد رسوب، قارچ و کپک درون خود جلوگیری می کنند.
  • در برابر کودها و سموم شیمیایی و کشاورزی از مقاومت بالایی برخودار هستند.
  • در برابر سایش و ضربات مکانیکی مقاوم هستند.
  • در برابر اشعه uv خورشیدی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.
  • از اتصالات ارزان قیمتی برخوردار می باشند.
  • قابل استفاده هم در سطح و هم در زیر خاک هستند.

و برخی موار دیگر.

بزرگترین بازار خرید نوار تیپ آبیاری

بزرگترین بازار خرید نوار تیپ آبیاری  جهت دریافت اطلاعات لازم در خصوص بزرگترین و معتبرترین بازار خرید نوار تیپ آبیاری و اطلاع از بهترین قیمت های این محصول با توجه به کیفیت آن می توانید با کارشناسان بخش فنی و پشتیبانی محصول از طریق راه های ارتباطی که در سایت منتشر شده ارتباط برقرار کنید.

انواع نوار تیپ ها به دو صورت درزدار و پلاک دار توسط تولید کنندگان واقعی این کالاها تولید می شوند.

نوار تیپ های پلاک دار دارای قطره چکان در فواصل معین بوده در صورتی که نوارهای درزدار بدون قطره چکان بوده و حالت زیپ مانندی داشته که آب با فشار در فواصل معینی از این زیپ ها در کنار ریشه گیاه خارج می شود.

میزان آبدهی نوارها با توجه به فواصل قطره چکان ها تعیین می گردد، به این صورت که هر چه فاصله قطره چکان یا درز بیشتر باشد میزان آبدهی بالاتر خواهد رفت.

 

قیمت نوار تیپ آبیاری در فروشگاه اینترنتی

قیمت نوار تیپ آبیاری در فروشگاه اینترنتیخرید نوار تیپ آبیاری از طریق فروشگاه اینترنتی نوار تیپ از مزیت های بیشماری برخوردار است، که از مهمترین آنها می توان به خرید این کالا به قیمت باورنکردنی و کیفیت عالی به همراه تضمین اصالت کالا اشاره نمود.

به طور کلی قیمت نوار تیپ آبیاری به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در این رابطه اشاره خواهیم کرد:

  • برند و اعتبار شرکت سازنده محصول و میزان رضایت مندی خریداران پس از استفاده
  • کیفیت و دوام آن
  • ضخامت و سایز آن
  • وارداتی و یا تولید داخلی بودن محصول: که در خصوص محصولات وارداتی تعرفه های گمرکی و هزینه های حمل و نقل و سایر در افزایش هزینه های خرید تاثیر بسزایی دارد.
  • میزان عرضه و تقاضای محصول
  • موجودی محصول در بازار
  • نوسانات نرخ ارز
  • شیوه توزیع آن در بازار
  • روش خرید محصول

و برخی موارد دیگر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما