فروش لوله کاروگیت در تهران به قیمت استثنایی

قیمت انحصاری لوله کاروگیت در تهران بسیار مناسب می باشد. لوله های کاروگیت در اشکال مختلفی عرضه می شوند. در بازارتهران انواع لوله کاروگیت با قیمت های ویژه و مناسب در اختیار خریداران و مشتریان قرار می گیرد. از این رو برای خرید می توانید به سایت فروش لوله کاروگیت تهران به قیمت استثنایی مراجعه کنید.

فروش لوله کاروگیت در تهران به قیمت استثنایی

شناخت ویژگی های لوله دوجداره کاروگیت

شناخت ویژگی های لوله دوجداره کاروگیت

بسیاری از ویژگی های لوله کاروگیت 400 را می توان اینگونه دکر کرد که وزن سبک و استحکام بالایی دارد. در گذشته لوله ها معمولا از فلز ساخته می شدند. در زمان های قدیم از آهن اغلب برای ساخت لوله استفاده می شد. سبک بودن یک مزیت مهم لوله کاروگیت است. در برخی موارد، لوله های سنگین می توانند مشکلات زیادی مانند حمل و نقل و نصب را ایجاد کنند.

یکی از مهمترین مزایای لوله های کاروگیت جدید وزن سبک آنها می باشد. لوله های دو جداره کاروگیت سبک وزن بوده و مزایای دیگری نیز دارند. لوله های کاروگیت در برابر تغییرات محیطی مقاوم هستند. لوله کاروگیت در آب و هوای مرطوب تری نسبت به لوله های دیگر استفاده می شود. رطوبت اغلب بر تجهیزات فلزی تأثیر منفی می گذارد. حتی لوله های فلزی قدیمی نیز در برابر رطوبت مقاوم نبودند.

با این حال، لوله های کاروگیت در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند. لوله کاروگیت نه تنها برای آب و هوای مرطوب، بلکه برای هوای بسیار گرم نیز مناسب است. برخی از سیستم های تهویه از لوله های کاروگیت استفاده می کنند. برای استفاده از لوله های موج دار در سیستم تهویه باید سوراخ شوند. هوا از طریق یک لوله کاروگیت هدایت می شود تا به فیلتر تهویه برسد.

لوله کاروگیت به عنوان لوله خنک کننده استفاده می شود. لوله های کاروگیت سطح بالایی دارند. سطح عوامل بر انتقال حرارت و خنک کننده هوا تأثیر می گذارد. لوله های سطح بزرگ به زمان خنک شدن کمتری نیاز دارند. از لوله های کاروگیت در سیستم های شناور نیز استفاده می شود. در سیستم های شناور باید از لوله های بزرگ و سبک استفاده کرد. از این لوله ها می توان برای ساخت اسکله شناور استفاده کرد. سیستم های شناور را می توان در اندازه های مختلف تولید کرد.

چند نکته هنگام انتخاب لوله کاروگیت

چند نکته هنگام انتخاب لوله کاروگیت

در این لوله ها سه نوع فشار کاری وجود دارد که این فشار کاری مربوط به وزن و ضخامت دیواره لوله است و مشخص است که هر چه وزن و ضخامت لوله بیشتر باشد فشار آن نیز بیشتر می شود. به همین دلیل برای خرید این محصول قیمت به طور طبیعی افزایش خواهد یافت.

هنگام خرید این لوله ها به مشخصات فنی حک شده روی لوله توجه کنید. متأسفانه برخی از تولیدکنندگان لوله های کاروگیت با فشار کاری شانزده کیلو نیوتن را با قیمت سی و یک و نیم کیلو نیوتن به فروش می رسانند. پس حتما در هنگام خرید مشخصات لوله های نصب شده روی آن را بررسی کنید.

لوله های کاروگیت لوله های پلی اتیلنی هستند که برای انتقال انواع فاضلاب استفاده می شوند. بدنه لوله کاروگیت شامل مشخصات فنی لوله می باشد. این پارامترها شامل استانداردهای رعایت شده، اندازه لوله و مواد استفاده شده است. در این بین فروشنده اصلی شما را با ویژگی های این لوله ها بیشتر آشنا می کند تا بتوانید خریدی دقیق و بدون عیب داشته باشید.

قیمت لوله کاروگیت مشهد بسته به تغییرات نرخ ارز متفاوت است اما در اصل به دو عامل بستگی دارد: اول وزن هر متر لوله و دوم درصد خلوص مواد پلی اتیلن به کار رفته در لوله. کنترل درصد مواد پلی اتیلن با مهر و موم های استاندارد در لوله امکان پذیر است، در غیر این صورت اغلب یک خریدار بی تجربه نمی تواند بپذیرد که لوله از پلی اتیلن خالص یا مواد ناخالص ساخته شده است.

دریافت استاندارهای لازم برای صادرات لوله کاروگیت

دریافت استاندارهای لازم برای صادرات لوله کاروگیت مشخصات فنی و کیفیت لوله های دوجداره کاروگیت سایز 200 باید مطابق با استانداردهای DIN16961-2 (کنترل اندازه لوله و مقاومت رینگ) و EN13476 (سایر آزمایشات مربوط به کیفیت محصول) باشد. لوله های کاروگیت نسل جدید دارای تمامی استانداردهای سختگیرانه مؤسسات استاندارد ایران و آلمان بوده و مطابق با قوانین و استانداردهای فنی مربوط به مدیریت آب و فاضلاب می باشد.

استانداردهای بین المللی بر تولید لوله های موجدار با مقاومت مکانیکی هفده تا سی و دو کیلو نیوتن بر متر مربع تاکید دارند. در ایران لوله های کاروگیت باید دارای مقاومت مکانیکی سی و یک و نیم کیلو نیوتن بر متر مربع باشند.ت مامی بازرسان تاکید دارند که مقاومت مکانیکی لوله های کاروگیت تولیدی هر شرکتی ابتدا باید سی و یک و نیم کیلو نیوتن بر متر مربع باشد.

لوله های دو جداره کاروگیت رشت از دو لایه پلی اتیلن بیرونی و داخلی تشکیل شده و از پلی اتیلن با جریان mfi یکسان، نوع لوله مناسب و PE 80 ساخته شده است. مشخصات کیفی لوله کاروگیت مربوط به کنترل ابعادی و مقاومت رینگ بر اساس DIN16961-2 و INSO 9116-3 می باشد. سایر مشخصات آزمایشی لوله های موجدار باید مطابق با EN13476 باشد.

اتصالات لوله های موجدار پلی اتیلن باید مطابق با DIN16961-2 باشد EN13476 | ASTM-849. داخل لوله کاروگیت باید کاملا صاف و آستردار و ضخیم باشد تا سیستم تحت فشار (حداکثر نیم بار) کار کند. سطح داخلی لوله راه راه کمتر زبری و بسیار صاف است.

لوله ها به صورت کانکتور مستقل کاملا آب بندی شده با استفاده از واشر آب بندی آلمانی تولید می شوند. – مقاومت حلقه لوله راه راه باید حداقل SN = 31/5 KN / M2 باشد. – سطح داخلی و خارجی لوله کاروگیت از مواد اولیه مطابق استاندارد ISIRI 7174 ساخته شده است.

تولید انبوه لوله کاروگیت مناسب صادرات در تهران

تولید انبوه لوله کاروگیت مناسب صادرات در تهران ایران عزیزمان مانند سایر کشورهای دنیا لوله کاروگیت مناسب صادرات تولید و عرضه می کند. شرکت تولید کننده لوله های کاروگیت پلی اتیلن درجه یک در تهران همانند سایر نقاط دنیا در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است. لوله های پلی اتیلن به دلیل تفاوت در سبک زندگی به طور فزاینده ای در پروژه های مسکونی و لوله کشی استفاده می شود.

با افزایش خرید لوله کاروگیت و محصولات وابسته، تقاضا برای این محصول افزایش می یابد و با افزایش عرضه، عرضه محصولات نیز به همان نسبت افزایش یافته و حجم تولید افزایش می یابد. که باعث ایجاد شغل بیشتر و درآمد بیشتر می شود که یکی از اهداف بسیاری از تولیدکنندگان داخلی است. از این رو برای خرید می توانید به سایت تولید انبوه لوله کاروگیت مناسب صادرات در تهران مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما