فروش لوله پلی اتیلن صنعتی اصفهان

توزیع مستقیم لوله پلی اتیلن اصفهان  در کارخانه توزیع میشود و توزیع ارزان ترین قیمت  لوله توسط تولیدکننده و کارخانه صورت میگیرد.لوله دیپر دار پلی اتیلن در کشاورزی بکار می رود. این محصول ویژگی آن این است که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد. با استفاده لوله پلی اتیلن برای بهینه در مصرف آب مفید است .این لوله برای مکان های کشاورزی کم آب مناسب است و کاربرد لوله دریپر دار پلی اتیلن برای :

  1. کم ابی زمین های کشاورزی
  2. برای کاشت های ردیفی زمین های کشاورزی
  3. جلوگیری از اتلاف اب در زمین های کشاورزی

فروش لوله پلی اتیلن صنعتی اصفهان

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن صنعتی

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن صنعتی

لوله پلی اتیلن فواید زیادی دارد و برای سایر آبیاری ها مناسب است مثلا آبیاری خانگی _ آبیاری کشاورزی و هر نوع آبیاری های دیگر ….

لوله های دریپر دار برای زمین های کشاورزی مناسب است اما این محصول برای زمین های کم آب واجب تر هستند  . و این محصول  برای نصب بسیار آسان است و کشاورزان نیز میتوانند ان را نصب کنند و استفاده از این نوع محصول مقرون به صرفه تر است و عمر طولانی دارد استحکام بالایی و… دارد. لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیر است و قیمت آن مقرون به صرفه تر از لوله های دیگر است.

 لوله دریپر دار  اگر خم های زیادی در زمین ایجاد شد مشکلی ایجاد نمیکند و می توان دوباره آنها را استفاده کرد. این محصول مقرون به صرفه است و در هزینه گزاف بابت لوله های دیگر جلوگیری کنید. مقاومتی این لوله ها در برابر آفتاب زیاد است. فایده دیگر این محصول این است که میتوان با محصولات دیگر مانند سه راهه این لوله ها را متصل کرد و جاهای مختلف اتصال داد .

خرید لوله پلی اتیلن  توسط آبیاری قطره ای فقط به گیاه آبیاری میکند و روی سطح است ولی زیر سطح گیاه و درختان بیش از حد مرطوب نمی شود و علف های هرز ایجاد نمی شود

این لوله پلی اتیلن صنعتی بیشتر در جاهای خشک یا نیمه خشک کشور استفاده می شود و بیشتر کشاورزان این روش آبیاری به کار میبرند و این لوله ها افزایش چشمگیری روبرو شود.

لوله پلی اتیلن  برای تجهیزات آبیاری قطره چکانی مفید است زیرا با آبیاری کم و صرفه جویی در مصرف آب  میتوان زمین های کشاورزی را آبیاری کرد

 تجهیزات آبیاری درجه یک مانند :

  1. قطره ای
  2. قطره چکان
  3. شیر قطره ای
  4. لوله قطره ای

از مزایای لوله پلی اتیلن:

  • مقرون به صرفه
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • جلوگیری از جلبک در لوله
  • استحکام بالا مقاومت در برابر ماورا بنفش
  • آبیاری یکسان 
  •  هزینه کمتر 

با ایجاد این لوله در زمین کشاورزی میتوان مصرف آب خورد راه به صفر رساند.

مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن اصفهان

مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن اصفهان

انواع لوله پلی اتیلن در اندازه مختلف هستند برای آبیاری های مختلف به کاربرده می شود. کاربرد بسیاری دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما