فروش لوله پلی اتیلن دمای بالا پنج لایه به صورت مستقیم

فروش لوله پلی اتیلن دمای بالا پنج لایه به صورت مستقیم

فروش انواع لوله های پلی اتیلن دمای بالا در این گروه تجاری با بهترین کیفیت و استاندارد های جهانی انجام می پذیرد، در نظر داشته باشید که این مجموعه با فرآیند فروش مستقیم و کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان از فرایند فروش این لوله ها را با ارزان ترین قیمت و از طریق همین سایت عرضه و به دست مشتریان خود می رساند.

فروش لوله پلی اتیلن دمای بالا پنج لایه به صورت مستقیم

روش های تشخیص بهترین لوله پلی اتیلن فشار قوی

روش های تشخیص بهترین لوله پلی اتیلن فشار قوی

برای خرید لوله پلی اتیلن باید به چه نکاتی توجه داشت؟

  • برای خرید لوله های پلی اتیلن به یک نکته فوق العاده مهم باید توجه داشته باشید آن هم استاندارد لوله است. استاندارد و تایید شده بخرید : خرید لوله پلی اتیلن قبل از خرید به مهر استاندارد لوله پلی اتیلن توجه کنید! مهر استاندارد حتما می بایست روی لوله حک شده باشد و این امکانی است که فقط کارخانه تولید کننده لوله می تواند آن را فراهم کند.بنابراین اگر لوله پلی اتیلن را خریداری کردید و مهر استاندارد روی آن حک شده بود، باید بدانید که این لوله را از کارخانه تولید کننده لوله پلی اتیلن تهیه کرده اید که تمام قوانین مربوط به تولید این لوله را رعایت کرده و مجوز تولید داشته است!
  • تاییدیه غذایی برای لوله های پلی اتیلن انتقال آب و صنایع غذایی اگر لوله برای انتقال آب آشامیدنی و صنایع غذایی (مواد مایع غذایی) استفاده می شود، این لوله می بایست دارای food grade ( تاییدیه غذایی) باشد. فود گرید استانداردی است مبنی بر اینکه لوله هیچگونه مواد سمی شیمیایی درون ساختار و تولید خود ندارد.
  • تاریخ تولید لوله پلی اتیلن علاوه بر مهر استاندارد، تاریخ تولید روی لوله های استاندارد حک شده است.با نگاهی جزئی متوجه می شوید که حتی روز تولید لوله های پلی اتیلن در صورت استاندارد بودن لوله، روی آن حک می شود. نوع مواد سازنده لوله پلی اتیلن موادی که لوله پلی اتیلن از آن ساخته می شود، می تواند متنوع و با درجه های مختلف باشد.مواد سازنده لوله های پلی اتیلن عموما به سه نوع pe63 ، pe80 ، pe100 تقسیم بندی می شوند.در حال حاضر pe100 و pe80 پر کاربرد ترین مواد سازنده لوله های پلی اتیلنی هستند و مواد pe63 جزء کم مصرف ترین مواد این لوله ها می باشند.

انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی کشاورزی

  • برای موارد کشاورزی از لوله های ۱۶ تا لوله های ۱۶۰ استفاده می شود. لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ برای کشاورزی سایز لوله ۱۶ برای آبیاری کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لوله های پلی اتیلن ۲۰ و ۲۵ برای مصارف کشاورزی در کنار این سایز لوله، لوله های ۲۰ و ۲۵ نیز با اختلاف جزء پر کاربرد ترین لوله های پلی اتیلنی می باشند.در برخی از موارد برای انشعاب خطوط اصلی نیز از این لوله استفاده می شود.
  • لوله های ۲ اینچی کشاورزی لوله های ۲ اینچ از پرمصرف ترین لوله ها برای کشاورزی می باشند که برای آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لوله های ۱۲۵ و لوله های ۱۶۰ کشاورزی این لوله ها معمولا برای استفاده در خطوط اصلی استفاده می شوند.
  • لوله های 6 اینچ در چاه های کشاورزی نیمه عمیق و چاه های مادر به منظور خروجی آب بالا برای سطح زیر کشت در مقیاس بسیار وسیع به کار میروند.
  • لوله پلی اتیلن 630 میلیمتر این نوع از لوله های پلی اتیلن دارای ضخامت جدار ۶۳۰ میلیمتر بوده و توسط مواد اولیه PE100 با استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی های نوین اروپایی در حیطه صنعت پتروشیمی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند.

انواع لوله پلی اتیلن از نظر جداره بندی

لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن تک جداره‌ ، از جمله لوله‌ های پلیمیری است کمی‌توان از آنها در فشارهای بین 2 تا 40 بار، با قطرهای مختلف استفاده نمود. ویژگی ‌های منحصر بفرد لوله‌های پلی اتیلنی نسبت به انواع دیگر لوله منجر به آن گردیده که سرعت رشد استفاده از این محصول در شبکه‌های انتقال و توزیع آب نسبت به دیگر موارد بسیار بیشتر باشد.

لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

لوله‌ کاروگیت که لوله پلی اتیلن دوجداره نیز نامیده می‌شود دارای دو جداره است یکی بیرونی با شکل ظاهری موجدار و لایه ذیگر درونی است با سطحی صاف که جهت عبور سیالات با ماهیت های فاضلابی اسیدی و بازی و پسابهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله پلی اتیلن اسپیرال لوله پلی اتیلن اسپیرال همان لوله‌ کاروگیت می‌باشد با این تفاوت که در تولید لوله‌های اسپیرال کاروگیت روش تولید مقداری متفاوت است و این به جهت نوع سایز لوله‌های اسپیرال کاروگیت می‌باشد که عموما سایزهای بین ۸۰۰ الی ۳۰۰۰ میلیمتر را شامل می شوند.

تفاوت لوله پلی اتیلن ایرانی با خارجی

تفاوت لوله پلی اتیلن ایرانی با خارجی

تفاوت لوله پلی اتیلن ایرانی با خارجی


با توجه به سالهای زیادی که شرکت های ایرانی در حوضه تولید لوله های پلی اتیلن فعالیت میکنند و تجربه بسیاری که در این سال ها کسب کرده اند نمیتوان تفاوت بسیاری ما بین کیفیت لوله های داخلی و برند های مطرح خارجی قائل شد، از سوی دیگر از آنجایی که این لوله های تولید داخل در آب و هوای کشورمان تولید میشوند سازگاری بالایی با این آب و هوا دارند و در مجاورت آن کمتر دچار آسیب های محیطی می شوند.

از سویی دیگر لوله های پلی اتیلن داخلی با استفاده از مواد اولیه تولید شده در داخل و نیروی داخلی تولید شده و بدون واسطه و هزینه های سنگین گمرک به دست مشتریان می رسند لذا این لوله ها از لوله های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

همچنین با خرید لوله های ایرانی علاوه بر بهره بردن از مزایایی که در بالا ذکر شد از کالای ایرانی حمایت کرده و موجب اشتغال زایی جوانان کشورمان خواهید شد.

الزامات مورد نیاز برای صادرات لوله و اتصالات

الزامات مورد نیاز برای صادرات لوله و اتصالات چه الزاماتی برای صادرات لوله و اتصالات آن نیاز است؟

مجموعه ای که قصد صادرات این لوله ها را دارد در مرحله اول با مراجعه به سایت سازمان صمت و دیگر سایت های مربوط به قانون گذاری عرصه صادرات اطلاعات کاملی در مورد قوانین حوضه صادراتی مدنظر خود بدست بیاورد.

در مرحله دوم اشخاص و یا شرکت هایی که قصد صادرات را دارند باید اقدام به دریافت کارت بازرگانی خود از نهاد های مربوطه کنند.

در مرحله آخر مجموعه صادراتی باید در گمرکات کارت ترخیص کالای خود را گرفته و اقدام به ارسال کالای خود آنسوی مرز های و به کشورهای هدف نماید.

خرید لوله پلی اتیلن دمای بالا پنج لایه با کمترین قیمت

خرید لوله پلی اتیلن دمای بالا پنج لایه با کمترین قیمت این گروه تجاری که تاکنون عرضه کننده ای انواع لوله های پلی اتیلن در کشاورزی اصفهان بوده است حال به حول قوه الهی قصد دارد تا با فروش اینترنتی این محصولات، کالای خود را با ارزان ترین قیمت به سرتاسر کشور عزیزمان با برترین کیفیت ها عرضه نمایید.

شما مشتری گرامی که قصد آشنایی با این مجموعه و یا همکاری و خرید از آنرا دارید کافیست با راه های ارتباطی ما از طریق تماس تلفنی و یا شبکه های اجتماعی با شرکت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما