فروش فوق العاده نوار تیپ درجه یک

کیفیت نوار تیپ مهم ترین نکته ایست که تضمین کننده نهایی سلامت محصول شماست. با خرید عمده یا تکی نوار تیپ درجه یک ، با گارانتی تعویض و تاییدیه جهاد کشاورزی از سایت ما، با خیال راحت آبیاری زمین خود را به ما بسپارید .

نوار تیپ درجه یک

چرا استفاده از نوار تیپ ضروریست؟

برای مقابله با بحران کم آبی، استفاده از نوار تیپ جزو ملزومات کشاورزی به حساب می آید. نوار تیپ با کمترین فشار، رطوبت و آب مورد نیاز گیاه را در مدت مشخص تامین میکند و از رشد علف های هرز اطراف گیاه جلوگیری می کند.
این سیستم به آسانی قابل نصب است، برای کشت اکثر محصولات جالیزی، میوه ها، غلات، سبزیجات و چای قابل استفاده است و نسبت به نوع کارکرد آن هزینه چندانی برای مصرف کننده به همراه ندارد.

نوار تیپ درجه یک

خط تولید نوار تیپ

بخش کشاورزی بزرگترین بخش مصرف کننده آب در ابران است. از آنجا که در ۱۵ سال اخیر خشکسالی رو به گسترش است، استفاده درست از سهم آب کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.
آبیاری قطره ای بی شک بهترین راه برای صرفه جویی آب است ودر عین حال میزان مناسبی از آب و رطوبت را در اختیار زمین زیر کشت خود فراهم میکند.
خط تولید نوار تیپ در ایران، با استفاده از مواد اولیه ایرانی و خارجی اقدام به تولید نوار تیپ درجه یک می کند و سعی در توزیع آن با بهترین قیمت را دارد.

نوار تیپ درجه یک

نوار تیپ مرغوب و با کیفیت خیال شما را از یک فصل کاشت و برداشت محصولتان آسوده می کند. مهم ترین ویژگی نوار تیپ ها مقاومت است.
باد و باران، اشعه فرابنفش نور خورشید، کودهای شیمیایی و پوسیدگی ازمهم ترین عواملی هستند
که یک نوار تیپ باید در مقابل آنها مقاومت داشته باشد. البته نوار تیپ با کیفیت در انتها باید دارای مجوز وزارت جهاد و کشاورزی باشد.

نوار تیپ درجه یک

فروش ویژه نوار تیپ

از آنجایی که این روزها که نوار تیپ یکی از اصلی ترین نیازهای کشاورزان به شمار می رود، خرید آن با قیمت مناسب مسئله ایست که بسیار حائز اهمیت است.
نوار تیپ بسته به ضخامت، قطر و جنس مواد بکار برده در آن قیمت های متفاوتی دارد که شما بسته به نوع نیاز و مورد مصرف برای زمین یا گلخانهبهترین مورد را انتخاب می کنید.
در سایت ما فروش فوق العاده نوار تیپ با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام میگیرد. تمامی نوارهای تیپ سایت ما دارای ضمانت نامه مرجوع و تاییدیه وزات جهاد و کشاورزی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما