فروش عمده نوار تیپ با شرایط ویژه

فروش عمده نوار تیپ و محصولات کشاورزی یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های خرید برای نمایندگی های فروش و پخش کننده های محصول است.
صرفه‌جویی در وقت، امکان مقایسه آسان و سریع پیدا کردن‌ محصول مورد نظر از مزایای خرید و فروش آنلاین می باشد.

نوار تیپ

یکی از تجهیزات و ابزار کشاورزی در بخش آبیاری زمین ها، نوار تیپ است. جنس این نوار لوله ای برخلاف سایر لوله از پلی اتیلن نرم است. این سیستم بیشتر برای کشت های ردیفی سبزیجات، صیفی جات و میوه ها در زمین های زراعی و گلخانه ها استفاده میشود.
در این سیستم به فشار بالای آب نیاز نیست و پخش آب فقط در نزدیکی ریشه گیاه است و همین موضوع در نهایت باعث صرفه جویی آب خواهد شد.

فروش عمده نوار تیپ

مزایای مصرف نوار تیپ

اولین و مهم ترین نکته ای که استفاده از نوار تیپ را برای آبیاری ضروری میکند صرفه جویی در مصرف آب است. با توجه به گسترش بحران کم آبی و قرار داشتن کشورمان در منطقه بیابانی، استفاده درست از آب بسیار حائز اهمیت است. این نوار نصب آسان و سریعی دارد، برای نصب نیاز به مسطح کردن زمین ندارد و به دو روش دستی و مکانیزه قابل انجام است.
پس از پایان فصل برداشت قابل رول کردن و نصب مجدد است.

فروش عمده نوار تیپ

خرید و فروش تجهیزات کشاورزی

به دلیل وجود ارتباط مستقیم بین کیفیت تجهیرات کشاورزی و کیفیت محصول نهایی، انتخاب فروشگاهی مطمئن برای خرید بسیار مهم است.
نوار تیپ بطور مستقیم در معرض اشعه خورشید، گرد و خاک و پستی و بلندی زمین است به همین دلیل جنس مواد اولیه بکار رفته در آن باید کانلا مرغوب باشد.علاوه بر آن نوار تیپ باید دارای برگه تاییدیه جهاد کشاورزی و ضمانتنامه باشد.
نوار تیپ یکی از پرفروش ترین محصولات سایت ماست. کلیه نوارهای تیپ موجود در سایت ما با تاییدیه و گارانتی می باشد و بسته بندی آن طوریست که تا محل تحویل کاملا سالم بدست مشتری خواهد رسید.

فروش عمده نوار تیپ

فروش عمده نوار تیپ

خرید و فروش عمده به دلیل قیمت مناسب حاشیه سود بالایی برایمصرف کنندگان خواهد داشت. اگر پخش کننده نوار تیپ و یا صاحب نمایندگی پخش آن هستید بهترین گزینه برای خریدتان سایت ماست.
یکی از ویژه ترین شرایط سایت ما مشورت با کارشناسان فروش و انتخاب مناسب ترین نوع نوار تیپ است.
سبد محصولات ما در قسمت نوار تیپ بسیار متنوع است و شما میتواتید نواع مدل، ضخامت و سایز را با گارانتی و برگه تایید جهاد کشاورزی در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما