فروش عمده نوار تیپ آبیاری ارزان قیمت در کشور

نوار تیپ آبیاری سری نسبتا جدیدی از محصولات مکانیزه کشاورزی است که جهت آبیاری با فشار اندک مستقیما پای بوته و درختان استفاده می شود؛ روش کار نوار آبیاری که عموما از جنس پلی اتیلن است به این قرار است که نوارهای بلند که معمولا به صورت حلقه ای یا خطی وجود دارند با سوراخ های ریز با فواصل مشخص کنار بوته ها یا درخت های ردیفی نصب می شوند، پس از باز کردن جریان آب در این لوله ها آب با سرعت کم اما مطابق نیاز گیاه تامین می شود.با توجه به کم آبی در کشور و هدر رفت بالای آب در زمینه کشاورزی سازمان های مرتبط اقدام به تبلیغ این روش آبیاری و تشویق برای استفاده از نوار تیپ آبیاری قطره ای توسط کشاورزان میکنند بدین ترتیب فروش عمده نوار تیپ آبیاری در کشور رو به گسترش است.

فروش عمده نوار تیپ آبیاری ارزان قیمت در کشور

فروش عمده و ارزان نوار تیپ آبیاری در کشور

فروش عمده و ارزان نوار تیپ آبیاری در کشور

نوار تیپ آبیاری به جهت سهولت در نصب و نکات مثبتی که برای کشاورز ایجاد میکند مورد استقبال می باشد بنابراین فروش عمده این محصول در کارخانه های تولیدی، فروشگاه های لوازم کشاورزی و همچنین فروشگاه های آنلاین صورت می گیرد.

تولید این نوار تیپ ها که غالبا از جنس پلی اتیلن و پلیمری است در داخل کشور انجام می شود کارخانه تولید نوار تیپ زنجان، نوار تیپ طارم پلاست، شرکت نوار تیپ کشاورز و دیگر برندهای معتبر از تولید کنندگان این محصول در داخل کشور هستند که نوار تیپ های تولیدی خود را به صورت حلقه شده عرضه می کنند فروش عمده این محصول توسط شرکت های تولید کننده صورت میگیرد و مسلما خرید عمده برای مصرف کننده از قیمت پایین تری برخوردار است.

کارخانجات تولید کننده نوار تیپ آبیاری

کارخانجات تولید کننده نوار تیپ آبیاری

برای شناسایی کارخانجات تولید کننده نوار تیپ می توان با جستجو در اینترنت شرکت های معتبر در این زمینه را شناسایی کرد برای مثال تولید کننده نوار تیپ در اصفهان چندین شرکت بزرگ و شناخته شده هستند که با داشتن مجوز لازم و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بخشی از بازار بزرگ این محصول را بدست گرفته اند. شرکت های تولید کننده نوار آبیاری قطره ای، قیمت نوار تیپ قطره را با توجه به قیمت مواد اولیه (پلیمر) و در نظر گرفتن نفع کشاورز در خرید این محصول تعیین می کنند؛ به طور کلی خرید این محصول صرفه جویی قابل توجهی در میزان مصرف آب و هزینه های کشاورز ایجاد می کند.

بزرگ ترین فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور

بزرگ ترین فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشوربزرگ ترین فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور شرکت های بزرگ تولید کننده این محصول هستند، از آنجا که این محصولات پس از نصب در معرض تابش مستقیم آفتاب، باران، دیگر عوامل مخرب فیزیکی و مواد معدنی محلول در آب است باید از جنس مقاوم و ضد تابش ( uv ) باشد که نیاز به تعویض هرساله نداشته باشند؛ به این ترتیب فروشندگان بزرگ با ارائه محصولات با کیفیت بازار فروش این محصول را در اختیار گرفته اند و صرفا با نام تجاری و برندشان مشتری های ثابت خود را دارا هستند، البته نباید از در نظر گرفتن رقابت همیشگی بین شرکت های توزیع کننده و پیشرفت امکانات موجود برای هر شرکت غافل شد.

خرید و فروش نوار تیپ آبیاری در سراسر ایران

خرید و فروش نوار تیپ آبیاری در سراسر ایرانخرید و فروش نوار تیپ آبیاری در کشور توسط فروشگاه های توزیع کننده محصولات کشاورزی یا فروشگاه های مجازی انجام می شود.

در فروشگاه های مجازی امکان مشورت با مشاورین متخصص و بررسی قیمت روز و مقایسه قیمت های مختلف وجود دارد، بعضی از شرکت های معتبر در این زمینه دارای گارانتی مرجوعی یا خدمات پس از فروش مثل نصب در محل یا حمل و نقل نیز هستند.

به طور کلی خریدهای عمده دارای تخفیف و خدمات پس از فروش مختصری هستند.

لیست قیمت فروش نوار تیپ آبیاری در تهران

لیست قیمت فروش نوار تیپ آبیاری در تهراننوار تیپ ها در تهران قیمت ثابتی ندارند به طور عمده قیمت این محصولات به ازای هر متر اعلام می شود اما به صورت حلقه کامل به فروش می رسند که هر کس با توجه به متراژ زمین مسطح یا غیر مسطح خود اقدام به تهیه میزان مناسبی از آن می کند.

برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول و دیگر لوله های پلی اتیلن در سایت های مختلف، می توان با جستجو در اینترنت یا تماس با واحد فروش کارخانه های تولیدی به اطلاعات کاملی در این زمینه دست یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما