فروش عمده نوار تیپ آبیاری ارزان در تهران

امروزه یکی از ضروری ترین تجهیزات کشاورزی نوار تیپ آبیاری است که تولید آن در ایران انجام می گیرد. با توجه به کیفیت بالای نوار تیپ آبیاری داخلی، استفاده از این محصول بسیار افزایش یافته است و می توانید با پایین ترین قیمت نیز خریداری کرد. فروش عمده نوار تیپ آبیاری در تهران از طریق این شرکت در متراژ های سفارشی برای استفاده در زمین های مختلف برای آبیاری گیاهانی از جمله کلم، کاهو و یا حبوبات انجام می گیرد.

فروش عمده نوار تیپ آبیاری ارزان در تهران

سفارش خرید نوار تیپ آبیاری

سفارش خرید نوار تیپ آبیاری

قبل از خرید نوار تیپ آبیاری ابتدا باید اطلاعاتی را بدست آورد و سپس نسبت به خرید اقدام کرد.
این اطلاعات چه می تواند باشد؟
اگر در زمینه هایی مانند کاربرد، مزایا، نحوه نصب، مناسب استفاده برای چه نوع زمین هایی، قیمت و… بتوان اطلاعات مفیدی به دست آورد، می توان بهترین نوع نوار تیپ آبیاری را خریداری کرد.
در این بخش به نکات کلی که باید حین خرید نوار تیپ به آن توجه کنید؛ اشاره خواهیم کرد و در بخش های بعدی بیشتر در مورد کاربرد و مزایا بحث خواهیم کرد.

به طور کلی قبل از خرید حتما به نکات زیر توجه داشته باشید.

  1. وزن تیپ
  2. قطر داخلی
  3. مشخصات فنی تیپ
  4. تأییدیه ‌ها و مدارک مورد نیاز

این 4 نکته می تواند شما را به سمت خرید نوار تیپ درجه یک سوق دهد.

یکی از راه هایی که بتوان ضخامت تیپ را شناسایی کرد؛ وزن آن است. شما به راحتی با وزن کردن می توانید به ضخامت آن پی ببرید و نوار تیپ با ضخامت مورد نیاز خود را خریداری کنید. اگر نوار تیپ ضخامت کافی نداشته باشد؛ بدون شک در طول دوره کشت باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد. بنابراین از یک مشاور جهت راهنمایی های لازم برای خرید نوار تیپ کمک بگیرید.

اطلاع از قطر داخلی نوار تیپ حین نصب و استفاده از اتصالات بسیار اهمیت دارد. اغلب قطر استاندارد نوار تیپ حدود 16.5 و 17 است.

مشخصات فنی از مهمترین اطلاعات مربوط به یک نوار تیپ است. چرا که شرح کلی محصول است و با توجه به این اطلاعات می توان استفاده درستی از این نوع لوله ها داشت. از جمله مشخصات فنی نوار تیپ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. متراژ
  2. ضخامت
  3. وزن
  4. فشار کاری
  5. فاصله بین درز ها
  6. میزان آبدهی درز ها
  7. و…

و در نهایت تاییدیه ها که باید هر محصولی که خریداری می کنید؛ این مدارک را داشته باشد. در واقع ضمانت و گارانتی یک محصول و استاندارد های لازم، اطمینان خاطر اصل بودن کالا را به خریدار می دهد.

صادرات نوار تیپ آبیاری به کشور های خاورمیانه

از جمله محصولات صادراتی ایران، لوله های پلی اتیلنی هستند که هر ساله تولید این محصولات در کشور با پیشرفت هایی همراه است و هین امر در ایجاد بازار های صادراتی بسیار تاثیرگذار بوده است.

همانطور که می دانید آب یک بحث مهم در کشور های مختلف است و اکثر کشور هایی که بارندگی کمی دارند؛ برای کشاورزی به دنبال راهکار هایی هستند که بتوانند بهترین محصول را با آب کم رشد دهند.

آبیاری قطره ای در سال های اخیر توانسته جای آبیاری سنتی را بگیرد تا بتوان با کمترین میزان مصرف آب، بالاترین بازدهی را به دست آورد. نسل جدید نوار تیپ این امکان را فراهم کرده تا بتوان آبیاری با هزینه کم را تجربه کرد.
ایران در زمینه تولید نوار تیپ آبیاری از جنس پلی اتیلن، بسیار موفق بوده و توانسته محصولات درجه یک خود را وارد بازار های صادراتی کند. بیشتر کشور های خاورمیانه خریدار نوار تیپ از ایران هستند.
نوار تیپ تولید شده در کشور دارای جنسی نرم بوده و انعطاف پذیر است و با قطره چکان هایی که در این نوار تیپ تعبیه شده، زمین های کشاورزی آبیاری می شود. این نوع از نوار ها جهت آبیاری سطی و غیر سطحی بهترین گزینه می باشند.

کشور هایی مانند عراق، افغانستان، تاجیکستان و… از خریداران اصلی نوار تیپ آبیاری ایران هستند.

خرید نوار تیپ آبیاری به صورت اقساطی

خرید نوار تیپ آبیاری به صورت اقساطی

شناخت نوار تیپ و کاربرد های آن کمک فراوانی به خریداران آن می کند تا بتوانند بصورت تخصصی ارزانترین نوار تیپ با کیفیت بالا را خریداری کنند.

نوار تیپ چیست؟

نوار تیپ نوعی لوله آبیاری تولید شده از جنس پلی اتیلن می باشد. اما همانند سایر لوله های پلی اتیلن سخت نیست و کاملا نرم و انعطاف پذیر است. به طوری کاملا مسطح است و حین ورود آب پر می گردد. اگر بخواهیم در مورد ضخامت نوار تیپ صحبت کنیم؛ باید گفت ضخامت کمتری دارند اما دارای مرغوبیت کافی برای زمین های کشاورزی مختلف است.

نکته مهم که باید بدانید، فاصله بین قطره چکان ها یا درز ها در این نوع لوله ها، متفاوت است و بستگی به نوع گیاه کشت شده دارد. اغلب نوار تیپ های خارجی دارای قطره چکان هستند اما نوار تیپ آبیاری ایرانی بصورت درزدار تولید می شود.

گفتنی است پرمصرف ترین نوع نوار تیپ در کشور دارای ضخامت 150 و 200 میکرون دارد.

حال به کاربرد های نوار تیپ خواهیم پرداخت که بسیار مهم است.

کشت هر محصول کشاورزی روش های خاص خود را دارد. که هر روش فواید خود را دارد و کشاورزان با توجه به نوع محصول، روشی را انتخاب می کنند. نوعی از هم کشت وجود دارد که گیاهان را بصورت ردیفی می کارند که برای آبیاری چنین محصولاتی، اغلب از نوار تیپ آبیاری استفاده می شود.
گیاهانی مانند گل کلم، کاهو، فلفل، حبوبات برای آبیاری از نوار تیپ بهره می برند. امروزه نوار تیپ کم هزینه یکی از پرمصرف ترین نوار ها در بازار ایران و کشور های مختلف می باشد.

بازار فروش انواع نوار تیپ آبیاری درجه یک

مزایا و نکات مهم حین استفاده از نوار تیپ که باید بدانید.

انواع نوار تیپ که در زمین های کشاورزی و گلخانه ها استفاده می شوند؛ باید حین استفاده از آن ها نکات زیر را رعایت کنید.

  1. آب های سخت و شور برای نوار تیپ مناسب نیستند.
  2. کیفیت آب را همیشه بررسی کنید.
  3. نوار تیپ را زاویه دار نکنید.
  4. برای زمین هایی که شیب بیشتری دارند؛ از نوار تیپ استفاده نکنید.
  5. حین آبیاری با نوار تیپ، فشار آن را تنظیم کنید.
  6. اشیا نوک تیز را در کنار نوار تیپ قرار ندهید.
  7. در پایان هر فصل، مراقبت های لازم را برای نوار تیپ انجام دهید.

مزایایی که فروشنده نوار تیپ باید به خریداران نوار تیپ ارائه کند.

  1. نصب آسان
  2. حمل و نقل راحت
  3. سبکی وزن
  4. مقاوم در برابر اشعه UV
  5. صرفه جویی در مصرف آب
  6. افزایش بازدهی محصول
  7. مقاوم در برابر کود های شیمیایی
  8. و…

با توجه به مزایا و فوایدی که استفاده از این نوع نوار ها برای آبیاری دارد؛ بازار فروش نوار تیپ های آبیاری روز به روز در حال افزایش است و کشاورزان بسیاری برای آبیاری از این نوع لوله ها استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما