فروش عمده لوله پلی اتیلن برق

لوله پلی اتیلن برق یکی از موارد پر مصر به خصوص در صنعت ساختمان است . در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با چند مورد از موارد کاربردی انواع این محصول آشنا کنیم لوله پلی اتیلن 110 از آن دسته از لوله های پرکاربرد است که با بالاترین استانداردهای کیفی تولید می شود. این لوله ها در حال حاضر به عنوان جایگزینی مناسب برای لوله های پی وی سی، جی آر پی، فلزی و چدن در بازار موجود بوده و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب نماید. لوله پلی اتیلن 450 میلیمتری جهت خطوط اصلی و انشعابات , تقسیم و انتقال آب, تاسیسات شهری و انقال سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای اتصال لوله‌های به یکدیگر و انواع اتصالات از روش جوش لب به لب ( بات فیوژن ) و یا اتصالات الکتروفیوژن استفاده می‌شود.

لوله پلی اتیلن اسپیرال : مدت هاست کهاین محصولات در شبکه های لوله کشی آب و تصفیه فاضلاب کاربرد دارند. این لوله ها در حال حاضر در اغلب کشورهای دنیا به عنوان مناسب ترین و با دوام ترین گزینه جهت استفاده در پروژه های زیر بنایی استفاده می شوند. لوله پلی اتیلن اسپیرال یکی از انواع لوله های پلی اتیلن دوجداره است. نوع دیگری از این لوله های دوجداره نیز کاروگیت نام دارد. با توجه به این که امکان تولید لوله های کاروگیت در قطر های بزرگ وجود ندارد به همین خاطر تولید این لوله ها به روش اسپیرال انجام می گیرد. در این روش تولید، قطر لوله ها را تا ۳۰۰۰ میلی متر هم می توان افزایش داشت.

فروش عمده  لوله پلی اتیلن برق

کاربرد های لوله پلی اتیلن در صنعت

کاربرد های لوله پلی اتیلن در صنعت

محصولات پلی اتیلن در آب رسانی و منتقل کردن آب در سیستم های آب رسانی بسیار پر کاربرد می باشند. لوله های انتقال دهنده آب شرب و آشامیدنی اکثرا از جنس پلی اتیلن هستند و لوله پلی اتیلن از لحاظ ساختار شیمیایی بهترین لوله برای منتقل کردن آب شرب و هر نوع آب دیگر است. در روش هایی که فشار آب بیش از 1 اتمسفر در آبیاری برسد آبیاری های تحت فشار می گویند. پلی اتیلن و انواع لوله های آن بهترین لوله ها از لحاظ کاربرد برای انتقال آب فشار بالا یا آبیاری تحت فشار است (لوله های PE100 بهترین نمونه این لوله ها هستند). از نمونه های آبیاری تحت فشار می توان به آبیاری تحت فشار بارانی اشاره کرد. این لوله ها در شرایط بسیار سخت با مواد شیمیایی، اسیدی، بازی و قلیایی واکنش نشان نمی دهند. این لوله ها در حال حاضر هیچ تاثیری بر روی رنگ، بو و مزه آب نمی گذارند. بنابراین می توان از آن ها در آزمایشگاه ها و یا فاضلاب ها و پسماند های صنعتی استفاده نمود و اطمینان داشت که این مواد هیچ تاثیری بر خطوط لوله نخواهند گذاشت و آن را دچار نشت و خوردگی نخواهند کرد. به همین منظور روی این لوله ها آزمایش های شیمیایی انجام می شود و گاها آن ها را در شرایط آزمایشی معین و دما و فشار های مختلف در مواد شیمیایی مختلف غوطه ور می کنند و به مرحله آزمایش می رسانند. همچنین میتوان از لوله پلی اتیلن گاز در صنایع گازرسانی اشاره کرد که تولیدات پر رونقی دارند . در این میان یکی دیگر از تولید کنندگان صنعت پلی اتیلن لوله پلی اتیلن رشت و لوله پلی اتیلن شهرکرد میباشند که مجهز به دستگاه ها و خط تولید به روز همراه با استاندارهای روز دنیا میباشند .

خصوصیات لوله پلی اتیلن برق

لوله های پلی اتیلن محافظی است برای کابل برق که از مواد اولیه پلیمری با گرید تجاری 100 PE و 80 PE تهیه می شوند. برای پوشش دادن فیبرهای نوری و کابل مخابراتی از این نوع لوله ها نیز استفاده می شود. باید اشاره کنیم که در کشورهای پیشرفته، تمام سیستم ها مخابراتی در شهرها و حومه شهرها، چه از نظر سیستم های مداربسته نظارتی، چه از لحاظ مخابراتی مجهز به لوله های پلی اتیلن کابلی نیز هستند. قطر این نوع از لوله ها با اینکه کوچک است، اما در دو نوع تک جداره و دوجداره کاربرد دارند.

مزایا و ویژگی های لوله های پلی اتیلن این لوله ها دارای مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی هستند، از جمله این ویژگی ها و می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- نصب سریع و آسان 2- وزن سبک و حمل راحت 3- کیفیت و طول عمر بالا 4- انعطاف پذیری بالا مقاوم در برابر ضربه و فشار 5- مقاوم در برابر سایش مقاوم در برابر مواد شیمیایی 6- مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و جریان پذیری بالا

یکی از پرکاربردی ترین موارد استفاده از محصولات پلی اتیلن استفاده از آن به عنوان لوله های برق می باشد. از لوله برق پلی اتیلن در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، ورزشی و اداری استفاده می شود. این لوله ها دارای ویژگی ها و مزایای زیادی می باشند، از جمله این ویژگی ها می توان به نارسانا بودن، مقاوم در برابر رطوبت و نم، طول عمر بالا، انعطاف پذیری بالا، صرفه جویی در هزینه ها و نصب سریع و آسان اشاره کرد. لوله های برق پلی اتیلن در ابعاد مختلفی مانند ۲۰، ۲۵، ۳۲، ۴۰ و ۵۰ به اندازه ۶ متر تولید می شوند. مشهورترین کاربرد لوله پلی اتیلن 250 میلیمتری انتقال آب است. معمولا تاسیسات شهری برای انتقال آب و دیگر سیالات از انواع پلی اتیلن ۲۵۰ میلیمتر استفاده می کنند. ،

صفر تا صد صادرات لوله پلی اتیلن

صفر تا صد صادرات لوله پلی اتیلن

در حوزه صنعت تولید لوله های پلی اتیلن میتوان گفت که قدمت این صنعت در جهان به ۷۰ سال می رسد و این محصول در اواخر دهه ۵۰ میلادی در آلمان استارت اولیه کار خود را زد . اواخر دهه ۴۰ شمسی مصرف لوله های پلی اتیلن برای سیستم های آبیاری در دستور کار کشور ایران قرار گرفت و به مرور زمان در حوزه های مختلف دیگر از قبیل انتقال آب، فاضلاب، دوغاب های صنعتی، صنعت ساختمان وغیره تکلیف پیدا کرد. نخستین کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن در سال ۱۳۵۴ در کشور تاسیس شد وتعداد آنها در حال حاضر به بیش از ۲۷۰ واحد رسیده است. ایران در تولید لوله های پلی اتیلن نه تنها از دنیا عقب نیست بلکه در بسیاری از موارد رشد کرده است .

لوله پلی اتیلن (Polyethylene pipes) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۳۹۱۷۲۱ شناخته می شود. این کد شامل لوله و اتصالات آن از جنس پلی اتیلن میباشد. لازم به ذکر است که همه ی محصولات رابه طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط به کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم. تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.

رقم کل صادرات: ۲,۴۶۱,۶۲۴,۰۰۰ دلار بوده و میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۳ درصد ،میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۲۳ درصد

میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۲,۴۰۸ KM میباشد .

اهمیت استفاده از لوله پلی اتیلن برق

تغییرات آب و هوایی و دمای کره‌ی زمین باعث کاهش منابع آب و نیاز روز افزون بشر به آب و محصولات غذایی شده است. به دلیل اینکه لوله های پلی اتیلن مانع تبخیر آب می شوند می توانند جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی که باعث هدر رفتن آب میشدند باشند و به حفظ منابع محدود آب کمک کنند. برای حفظ منابع آب برای آیندگان و همچنین مدیریت صحیح آب یعنی استفاده ی اصولی از منابع زیر زمینی و روش های انتقال آب برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی باید برنامه ریزی های دقیقی براساس تکنولوژی های جدید و پیشرفته ی علمی در صنعت آب و فاضلاب صورت گیرد.

قبل از پرداختن به مسأله کاربری لوله های پلی اتیلن در نیروگاه های برق ، نگاهی کلی بر انواع نیروگاه ها می کنیم. به طور مختصر “نیروگاه برق” مکانی است که در آن انرژی الکتریسته به روش های مختلفی تولید می شود. نیروگاه های برق در سراسر جهان از روش های مختلفی برای تولید برق استفاده می کنند و بر همین مبنا هم دسته بندی می شوند. از مهم ترین نیروگاه های برقی فعال در جهان و همچنین در کشورمان، میتوان به نیروگاه های گازی، نیروگاه بخاری، نیروگاه های برق آبی، نیروگاه سیکل ترکیبی و نیروگاه هسته ای، نیروگاه خورشیدی، نیروگاه بادی، نیروگاه زمین گرمایی و نیروگاه آبی جذر و مدی اشاره کرد. مساله مهم در رابطه با نیروگاه های برق این است که این تأسیسات در هر نقطه از جهان که هستند، نیاز به سیستم لوله کشی یا به اصطلاح، پایپینگ (piping ) دارند. در بعضی از مناطق نیروگاه فقط نصب و استفاده از لوله های فولادی مجاز است؛ اما در بعضی مناطق فقط و فقط باید از لوله های پلاستیکی از نوع پلی اتیلن استفاده شود. هر نیروگاه دارای سیستم های ورودی و خروجی مواد، خروجی مواد زائد، سیستم انتقال آب صنعتی، سیستم انتقال آب آشامیدنی، سیستم های انتقال حرارت، سیستم انتقال مواد شیمیایی و سیستم های خنک کننده است. برای تقریباً ۸۰ درصد از این سیستم ها از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود.

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن برق

خرید مستقیم  لوله پلی اتیلن برق یکی از مسائل قابل ارزیابی و دارای اهمیت در خرید مستقیم لوله پلی اتیلن برق داشتن اطلاعات کافی در این مورد است که در این مبحث به برخی از موارد آن اشاره خواهیم کرد : کارخانه لوله های پلی اتیلن نوع نسبتا جدیدی از لوله های انعطاف پذیر پلاستیکی هستند و عموما برای جایگزینی لوله های بتنی و فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها از جنس ترموپلاستیک (پلاستیک گرمانرم) می باشند.لوله های پلی اتیلن به دلیل نفوذ ناپذیری بسیار بالا و پیوند مولکولی قوی برای استفاده در خطوط لوله تحت فشار بسیار مناسب می باشند. امروز در سراسر جهان برای مصارفی مانند خطوط اصلی آبرسانی، گازرسانی، شبکه های فاضلاب، خطوط انتقال مایعات سنگین، آبیاری زمین های کشاورزی و شبکه های زهکشی از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود. لوله های پلی اتیلنی در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارند. لوله های آبرسانی و آبیاری تحت فشار برای مصارف کشاورزی، لوله های گازرسانی، لوله های پلی اتیلنی پوشش کابل های برقی و مخابراتی از جمله این کاربردها می باشند.

توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن برق

توزیع کننده محصولات برق استاندارد به روش های مختلفی در شهر ها ارائه می دهد.لوله پلی اتیلن برق انواع مختلفی دارد که بی شک هر کدام مزایای خود را دارد.لوله برق برای مصارفی از جمله: سیم تلفن، دوربین مدار بسته و کابل آنتن مورد استفاده قرار می گیرد. لوله برق که به کاندوییت نیز شهرت دارد یکی از تجهیزات برق ساختمان است. علاوه بر اینکه برای محافظت از سیم برق مورد استفاده قرار می گیرد. برای نظم دهی و امنیت نیز استفاده فراوان از آن می شود.

امروزه متاسفانه با وجود دستهای واسطه گر سبب میشود تا نرخ خرید و فروش لوله کمی تغییر کند و با نواساناتی بسیار زیادی مواجه شود اما مساله ای که در این میان حاءز اهمیت بود استفاده از فروش شبکه ای یا سیستم های فروش سازمانی میباشد به صورتی که با تاسیس سازمان فروش در شرکت تولید کننده و استفاده از شبکه های مجازی و یا راه اندازی سایت دو زبانه میتوان با کشورهای دیگر بدون واسطه وارد مذاکره شد و محصولات خود را به طور مستقیم و بی واسطه به فروش رساند .

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن برق

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن برق قیمت روز لوله پلی اتیلن امروزه با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی دارای ثبات نیست و هر روز متفاوت می باشد و قیمت های درج شده در وب سایت صرفا برای اطلاع رسانی می باشد جهت خرید لوله پلی اتیلن و دریافت هزینه دقیق با ما تماس بگیرید. هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد و این نوع لوله ها اقطار مختلفی دارند که معمولا از ۲۰ میلیمتر شروع شده و نهایتا به ۲۴۰۰ میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند. قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد , هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می رود.

با توجه به کاربرد گسترده انواع لوله های پلی اتیلن در حال حاضر انواع این تجهیزات در حجم بالا خرید و فروش می شود. اطلاع از قیمت فروش لوله های پلی اتیلن از دغدغه های خریداران عمده و خرده این لوله ها محسوب می باشد. در تعیین قیمت انواع لوله های پلی اتیلن متغیر های مختلفی از جمله کیفیت محصول، سایز بندی، نوع کاربرد و نوسانات نرخ بازار در نظر گرفته می شود. با اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن می توان این لوله های استاندارد و کاربردی را با قیمت مناسب و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش از نمایندگی های عرضه مستقیم در شهرکرد دریافت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما