فروش تجهیزات آبیاری قطره ای در مشهد

فروش تجهیزات آبیاری قطره ای در مشهد ، به شکل گسترده و عمده، با قیمت مناسب انجام می شود. برای خرید به مراکز فروش سرتاسر این شهر مراجعه کنید و یا با تلفن های این مراکز تماس بگیرید و محصول را سفارش دهید.

تجهیزات آبیاری قطره ای در مشهد

تجهیزات آبیاری قطره ای در مشهد

تجهیزات آبیاری قطره ای در مشهد، در تمامی فروشگاه ها و مراکز پخش و فروش رسمی این محصولات به صورت کلی و یا جزئی به فروش می رسند. برای خرید این تجهیزات میتوانید به این مراکز در شهر مشهد مراجعه کیند، یا با تلفن های این مراکز تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت های انلاین پخش و فروش این تجهیزات در فضای مجازی اقدام به خرید نمایید.

تجهیزات آبیاری قطره ای در مشهد

خاک مناسب ابیاری قطره ای

برای روش ابیاری قطره ای نوع و جنس خاک مسئله مهمی است. اگر خاک زمین مناسب این روش ابیاری نباشد و میزان جذب و نفوذ کافی را نداشته باشد و اب خارج شده از قطره چکان ها را نتواند به خوبی جذب کند، این روش باعث می شود که اب روان در زمین جریان پیدا کند. معمولا زمین های شنی، که لایه بندی انها به صورت افقی است برای این روش مناسب هستند. به طور کلی زمین هایی که خاک انها دارای یک بافت متوسط است برای این روش خوب هستند، اما زمینی که بافت ان ریز است در این روش باعث می شود اب روان در زمین راه بیفتد.

تجهیزات آبیاری قطره ای در مشهد

خطر ابیاری قطره ای

در این روش از ابیاری، اگر اتفاق و مشکلی باعث بشود که ابیاری به شکل ناگهانی قطع شود، به سرعت گیاهان صدمه می بینند. چون یان روش باعث می شود که توانایی ریشه گیاه برای جذب کردن آب و مواد مغذی و معدنی خاک، به همان نقطه کوچکی که توسط قطره چکان خیس شده است محدود شود و با قطع اب و خشک شدن این رطوبت اندک، گیاه اسیب می بیند. همچنین لوله های نازک و فرعی در این سیستم ابیاری نباید از جنس پلی اتیلن باشد، چرا که حیوانات جونده انها را میجوند و خورد می کنند. برای جلوگیری از بروز این شمکل باید در این جاها از لوله های pvc استفاده کرد.
اگر لوله اصلی انتقال دهنده اب بشکند یا سیستم تصفیه اب خراب شود، مواد اضافه و زائدی در داخل اب وارد می شود. اگر این مشکل پیش بیاید، باعث گرفتگی در داخل قطره چکان های خروج اب می شود که باید انها را به سرعت تعمیر و بازسازی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما