فروشنده نوار تیپ آبیاری با قیمت ارزان

نوار تیپ آبیاری برای آبیاری محصولات ردیفی در مناطقی که کمبود آب هست بسیار مناسب و به صرفه می باشد. شما با استفاده از نوار آبیاری می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید و در عین حال محصولات خود را به طور عالی ابیاری کنید. فروشنده نوار تیپ آبیاری، این نوار های را برای شما با کیفیت بالا عرضه می کند.

فروشنده نوار تیپ آبیاری با قیمت ارزان

بهترین مارک نوار تیپ آبیاری در بازار

بهترین مارک نوار تیپ آبیاری در بازار

 یکی از انواع تجهیزات آبیاری قطره ای نوار تیپ آبیاری است که بیشتر برای محصولات دارای ردیف استفاده می شود. در کشاورزی، آب کافی در نزدیکی گیاه برای آبیاری محصولات ردیف دار (مانند گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه) و محصولات زراعی (گندم، ذرت، حبوبات) نصب شده است تا آب از طریق نفوذ عمقی به خاک بتواند له ریشه گیاه برسد.

در سیستم آبیاری نواری، آب در نزدیکی ناحیه ریشه گیاه به زمین پمپ می شود تا یک ناحیه کوچک و کم مساحت از سطح خاک خیس شود. آبیاری قطره می تواند تلفات آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. نوار های تیپ با تنوع بسیار زیادی در ضخامت و فاصله بین سوراخ  ها یا درز ها تولید می شوند. از نوار آبیاری می توان برای آبیاری گیا هان مختلف با دوره رشد مختلف استفاده کرد.

اما متداول ترین نوع آن ضخامت 200 و 175 میکرون با فاصله آبیاری 20 سانتی متر است. فواصل تخلیه معمول دیگر 10 و 30 سانتی متر است. با این حال، برای مناطق متراژ بالا نیز امکان تولید سفارشی وجود دارد.دبی نوار معمولی معمولاً از 1.2 تا 3 لیتر در ثانیه است.

هرچه فاصله بین درز یا امیتر (به عنوان مثال 30 سانتی متر) بیشتر باشد، تخلیه بیشتر می شود. صادرات نوار تیپ پلاکدار به کشور های حوزه خلیج فارس انجام می شود. خریدار نوار تیپ آبیاری می تواند برای دانستن راه های تهیه این محصول با کارشناسات تماس بگیرد.

فروش نوار تیپ آبیاری اورجینال

فروش نوار تیپ آبیاری اورجینال

یکی از روش های رایج آبیاری قطره ای که برای محصولات ردیف دار استفاده می شود، استفاده از نوار تیپ است که به آبیاری نواری نیز معروف است. در این سیستم آبیاری از نوار برای رسیدن آب به پای گیاه استفاده می شود. این دستگاه در واقع یک لوله پلیمری ضخیم است که در فواصل مشخص دارای یک شکاف خروجی است. نوار های تیپ به دو صورت بسته یا پلاک تولید و عرضه می شوند.

نوار نوع پلاک دارای یک قطره چکان است، اما نوار نوع درز دار شده دارای قطره چکان نیست و در عوض یک مسیر زیگزاگ (مانند پستی مانند) در کنار آن وجود دارد که فشار آب را می شکند به طوری که قطرات از درز ها عبور کرده و به مسیر گیاه می رسند. برای دانستن قیمت لحظه ای نوار تیپ آبیاری از راه های زیادی می توانید اقدام کنید. عرضه نوار تیپ آبیاری در کشور توسط بسته بندی بندی های مرغوب در سراسر کشور انجام می شود.

بازار خرید انواع نوار تیپ درجه یک ارزان

بازار خرید انواع نوار تیپ درجه یک ارزانیکی از تجهیزات اصلی سیستم  های آبیاری قطره ای نوار آبیاری یا به اصطلاح نوار تیپ است. این نوار ها از پلیمر ساخته شده و دارای ضخامت  های مختلفی هستند که در فواصل معین دارای د هانه  هایی برای خروج آب هستند و برای کشت حبوبات و غلات، گلخانه ها، کشت های صنعتی، صیفی و سبزیجات و مورد استفاده قرار می گیرند نوار تیپ برای اولین بار حدود پنجاه سال پیش در ایالات متحده تولید و مورد استفاده قرار گرفت. استفاده از تیپ  ها مهم است، نه از نمک زیاد و نه آب شور استفاده کنید.

این نوع آب به راحتی سوراخ  های تعبیه شده در تیپ را می بندد. همچنین در مواردی که آب مورد استفاده حاوی ذراتی مانند ماسه باشد، سیستم  های تصفیه مورد نیاز است به گونه ای که آب ورودی به سیستم آبیاری دارای ذراتی بزرگتر از 100 میکرون نباشد، در غیر این صورت احتمال انسداد دهانه  ها وجود دارد. بهترین مارک نوار تیپ مارکی است که کیفیت محصولات آن بالا بود و قیمت ها مناسب باشد.

خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای نصف قیمت

خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای نصف قیمتاز جمله مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان و سریع
  • حمل و نقل راحت رول‌ ها به خاطر سبکی وزن
  • امکان استفاده از در اکثر زمین‌ ها و جالیز ها، با پستی و بلندی محدود و بدون نیاز به تسطیح زمین
  • اتصالات ساده و ارزان قیمت، با قابلیت کارگذاری ساده آن‌ ها به صورت دستی
  • جنس پلیمری مخصوص نوار تیپ از چسبیدن جلبک و رسوبات معدنی به آن جلوگیری می‌کند
  • مقاومت در برابر UV، کود های شیمیایی، سموم، مواد دفع آفات و اسپری‌ های کشاورزی
  • صرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف آب
  • افزایش بازدهی محصول
  • امکان پهن کردن مکانیزه توسط تراکتور در ابتدای فصل زراعی
  • جلوگیری از توسعه و رشد علف‌ های هرز در سطح زمین کشاورزی
  • نوار تیپ برای استفاده به فشار آب پایینی نیاز دارد (در حدود ۱ امسفر)

نوار تیپ پلا کدار و نوار تیپ آبیاری با کیفیتی عالی در کشور تولید می شود. 

سفارش نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتی

سفارش نوار تیپ آبیاری درجه یک صادراتیتوصیه می شود از تیپ در مناطقی با شیب بالای 2٪ استفاده نشود. این دو نتیجه منفی خواهد داشت: اول اینکه آب به طور یکنواخت در همه نوار تیپ توزیع نمی شود و دوم اینکه وقتی شبکه آبیاری قطع شود، روند مکش می تواند معکوس شود و باعث می شود ذره  هایی از جمله ماسه به درون تیپ ریخته شوند.

بنابراین تنها توصیه برای این مناطق، نصب نوار عمود بر شیب است. مسئله مهم بعدی در استفاده از نوع در سیستم  های آبیاری، برآورد میزان لازم و کافی گیا هان است. در صورت کمبود آب، ریشه گیاه برای رفع نیاز خود به مجاری بیرونی نفوذ می کند و به تدریج باعث باز شدن د هانه  ها می شود.

کشاورزان باید در نظر داشته باشند که بهتر است پس از تزریق کود و کود از طریق سیستم آبیاری، مدتی این سیستم را فعال کنید تا باقیمانده  های موجود در لوله باقی نماند زیرا رسوب می تواند به لوله آسیب برساند.

حداقل و حداکثر فشار کار برای نوار آبیاری بین 4/0 تا 1 جو و فشار ایده آل 6/0 است. به یاد داشته باشید که اشیاء تیز و تیز باعث آسیب دیدن می شوند، بنابراین هنگام حرکت نوار از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید و در طول دوره کشت مراقب باشید.

مرکز تهیه بهترین نوار تیپ آبیاری در شیراز

مرکز تهیه بهترین نوار تیپ آبیاری در شیرازبرای نصب و راه اندازی سیستم  های آبیاری بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. در صورت استفاده از نوار آبیاری در سیستم  های آبیاری با طول کوتاه، افزایش تعداد اتصالات و سایر تجهیزات باعث افزایش هزینه سیستم خواهد شد و اگر طول تیپ مورد استفاده بیش از حد باشد، آبیاری یکنواخت اتفاق نمی افتد و این باعث کاهش بهره وری محصول می شود.

برای آبیاری قطره ای در محصولات متراکم و ردیف دار بسیار مناسب است. از نوار های تیپ برای آبیاری قطره ای انواع سبزیجات، گیاهان، محصولات ردیف دار، علوفه و غیره مانند هندوانه، گوجه فرنگی، پیاز، سیب زمینی، ذرت، توت فرنگی و گلخانه ها استفاده می شود. نوار آبیاری قطره ای (نوار) برای آبیاری قطره ای در زیر زمین  های روی سطحی و زیر سطحی کم عمق مناسب است.

برای آبیاری عمیق زیرسطحی، استفاده از لوله  های قطره ای توصیه می شود. نوار از نوع گچ برای آبیاری قطره ای سیب زمینی، ذرت و مانند آن مناسب است. بنابراین بهتر است با متخصصان مشورت کنید. نوار تیپ آبیاری نصف قیمت را با کیفیتی عالی تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما