فروشنده لوله پلی اتیلن صنعتی سبک اصفهان

لوله ها به طور کلی به دو گروه لوله های فلزی و لوله های پلاستیکی تقسیم می شوند که در آنها انواع لوله پلی اتیلن متداول ترین اند. اما امروزه لوله پلی اتیلن صنعتی بسیار بیشتری نسبت به فلزی وجود دارد، اولاً به دلیل ارزان تر بودن آن و مهمتر از همه، نگهداری آنها از قطعات فلزی بهتر و راحت تر است. در صورتی که لوله پلی اتیلن اصفهان را برای لوله کشی انتخاب نموده اید با ما تماس بگیرید. ما فروشنده این کالا با بهترین قیمت و کیفیت هستیم.

فروشنده لوله پلی اتیلن صنعتی سبک اصفهان

ویژگی های لوله پلی اتیلن صنعتی سبک

ویژگی های لوله پلی اتیلن صنعتی سبک

لوله های پلی اتیلن متقاطع ، که به آنها لوله های pex نیز گفته می شود ، لوله هایی هستند که بیش از 50 سال به دلیل توانایی مقاومت در برابر انواع مختلف دما و همچنین سهولت کار و نصب ، شروع به محبوبیت می کنند. یک لوله فشار پلاستیکی انعطاف پذیر در دمای بالا است ، که به طور گسترده در بازار اروپا استفاده می شود و با آزمایش گسترده برای دوام و عملکرد مواد تضمین می شود. این نوع لوله ها از پلاستیک های اصلاح شده ساختاری ساخته شده اند به طوری که در برابر ضربه بسیار مقاوم تر ، مقاوم در برابر کشش هستند ، در دماهای بالا عملکرد بالایی دارند و در مقایسه با مواد دیگر انقباض کمتری دارند. از نظر ماهیت ، لوله های پلی اتیلن صنعتی کار نمی کنند یا متوقف نمی شوند.

دیواره های داخلی صاف آنها همچنین در صورت استفاده با آب سخت و نرم باعث مقاومت در برابر تجمع مواد معدنی یا تشکیل مقیاس می شود. به عبارت دیگر ، پلی اتیلن متقاطع ماده ای است که با استفاده از یک فرآیند شیمیایی یا فیزیکی که به وسیله آن زنجیره های پلیمری به صورت شیمیایی پیوند می خورند ، تغییراتی در ساختار مولکولی خود ایجاد شده است. آنها در برابر سایش و سایش مقاوم هستند و به لطف انعطاف پذیری و توانایی جذب موج ، به حداقل رساندن انتقال صدا کمک می کنند. موارد استفاده از آن متنوع است ، اما متداول ترین آنها عبارتند از: توزیع لوله کشی آب سرد و گرم ، مسکونی و تجاری ؛ لوله آب بازیافتی سیستم های گرمایشی و سرمایشی تابشی ؛ لوله آب سرد؛ لوله انتقال از قبل عایق شده.

مزایا لوله های پلی اتیلن سبک صنعتی

از جمله مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر دمای بالا (تا 110 درجه سانتیگراد) و مقاومت در برابر ضربه بالا
  • خاصیت عایق بندی خوب و مقاوم در برابر تغییرات ناگهانی دما
  • نصب آسان را امکان پذیر می کند.

مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن اصفهان

مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن اصفهان

مجموعه ما یک مرکز خرید لوله پلی اتیلن سبک صنعتی اصفهان ایجاد نموده است که می توان از طریق آن به صورت غیر حضوری این لوله ها را خریداری نمود. اتصالات صنعتی پلی اتیلن منجر به بهبود خصوصیاتی مانند مقاومت و عملکرد در دمای بالا، مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر رشد کند ترک می شود. اگر آنها را با لوله های مسی یا پلاستیک های دیگر مقایسه کنیم مزایای آن ها نصب ساده، اقتصادی و راحتی است. این یک ماده سبک وزن است که به راحتی قابل کنترل است و دارای عمر مفید تا 50 سال است. برای خرید این لوله ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما