عرضه کننده لوله کاروگیت دوجداره

با افزایش صنایع در کنار استفاده از علوم متریال جدیدی به اسم پلی اتیلن ساخته شده است که انعطاف پذیری و وزن کمتری نسبت به فولاد داراست.و از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار است.در سالهای اخیر بنا بر داشتن این ویژگی ها لوله های انتقال با استفاده از این مواد ساخته شد که لوله کاروگیت نام دارد که تمام مزایای مواد اولیه خود را داراست و در مقایسه با حجم وزن کمی دارد و این ویژگی راحتی حمل و نقل و هنچنین امکان استفاده در بنا و ساختمان ، را فراهم آورده است.

لوله کاروگیت دوجداره در انواع مختلف و سایزهای مختلفی تولید شده اند که درسبکی،دوام،و…مشترک هستند وتنها تفاوت در نحوه کارکرد هریک از لوله هاست.به علت مزایای ذکر شده لوله کاروگیت جایگزین مناسبی برای مصالح انتقال آب قدیمی شده است و کاربردهای زیادی در صنایع پیدا کرده است.

عرضه کننده لوله کاروگیت دوجداره

اطلاعاتی درباره انواع لوله کاروگیت

اطلاعاتی درباره انواع لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت در سایز و نحوه تولید و مقدار تحمل فشار متفاوت میشوند که هر کدام از ویژگی های منحصری برخوردار میباشد.

این لوله ها در کارخانه یا به صورت یک تکه و قالب یکسان تولید میشود یا ابتدا حلقه حلقه تولید شده و در انتها به هم متصل شده و جدار داخلی آنها گذاشته میشود لوله دوجداره از قدرت تحمل فشار بیشتری برخوردار است.

لوله کاروگیت در سایزهای مختلفی تولید میشوند که به میلیمتر محاسبه میشوند و هر کدام مصارف مختلفی دارد به طور مثال لوله سایز ۴۰۰میلیمتر در مصارف انتقال فاضلابهای شهری استفاده میشود ولی لوله کاروگیت سایز۱۱۰برای حفاضت از کابل برق مناسب است.

نوع دیگر از لوله های کاروگیت هم در داخل و هم خارج مدور هستند ولی نوع دیگر جداره داخلی لوله صاف و صیقلی میباشد که هرکدام مصارف متفاوتی را داراست در انتقال پسماندها از لوله کاروگیت که جداره داخلی صیقلی دارند استفاده میشود

فروشنده عمده لوله کاروگیت دوجداره

فروشنده عمده لوله کاروگیت دوجداره

باتوجه به خشکسالی های اخیر و اهمیت صرفه جویی در آب و پسماندهای آب برای فراوری استفاده مجدد داشتن مصالح مناسب در تحقق این هدف بسیار مهم است و در کنار این موارد استفاده از ابزارهای جدید با ویژگی های بهتر برای افزایش بهره وری و هزینه کمتر استفاده از لوله کاروگیت را افزایش داده است زیرا این لوله ها با داشتن مزیتها و ویژگی های زیادی بسیار مقرون به صرفه میباشند در مقایسه با مصالح و ابزارهای قدیمی که در کشورهای دیگر منسوخ شده اند.

ما با تولید لوله کاروگیت در سطح استانداردهای جهانی قدمی در بهبود زندگی جامعه برداشته ایم تا همگام با کشورهای پیشرفته قدم برداریم.

شرکت با فروش لوله از طریق سایت امکان مقایسه و اطلاعات لازم در مورد انواع لوله و قیمت را برای مشتری به وجود آورده تا خرید مناسب با نیاز داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما