عرضه لوله پلی اتیلن گاز رسانی بصورت عمده ای

عرضه لوله پلی اتیلن گاز رسانی به صورت عمده استقبال خوب خریداران بزرگ را به همراه داشته است. لوله های پلی اتیلن امروزه در صنایع مختلف و حساس از جمله گاز رسانی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل شیوه عرضه و قیمت آن برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است. در فروش عمده هم ارائه محصول با سرعت بیشتری انجام می گیرد و هم قیمت تمام شده کاهش پیدا می کند. همین امر سبب استقبال بیشتر مشتری و خرید او به صورت یکجا خواهد بود.

عرضه لوله پلی اتیلن گاز رسانی بصورت عمده ای

بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی برای صادرات

بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی برای صادرات

یکی از کاربردی ترین انواع لوله های پلی اتیلن از نوع فشار قوی هستند که علاوه بر اینکه در صنایع داخلی مورد استفاده قرار می گیرند به کشورهای دیگر هم صادر می شود. صادر کنندگان ایرانی توانسته اند در سال های اخیر انواع لوله های فشار قوی پلی اتیلنی را در سایزهای مختلف به کشورهای دیگر صادر و ارزآوری خوبی برای کشور حاصل کنند.

این نوع لوله ها که بیشتر برای مناطق با شیب بالا و به طور کلی مناطق صعب العبور طراحی و ساخته می شود به خوبی توانسته است نقش خود را در آبرسانی، گاز رسانی و… ایفا کند.

از بهترین نوع لوله های پلی اتیلن فشار قوی که به سایر کشورها صادر می شود می توان به لوله پلی اتیلن تک جداره و دو جداره اشاره نمود. جنس ماده به کار رفته در تولید این نوع لوله های پلی اتیلن به گونه ای است که به خوبی می توانند فشارهای کاری تا 36 اتمسفر را به خوبی تحمل کنند.

لوله های پلی اتیلن فشار قوی که صادر می شود دارای رنگ بندی بوده تا راحت تر کاربرد آنها مشخص شود. سه رنگ اصلی لوله های فشار قوی پلی اتیلن شامل قرمز، آبی و زرد می باشد.

چند نکته هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن ضد حریق

چند نکته هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن ضد حریق

همانطور که می دانید در صنایع و مشاغل حساس استفاده از لوله های پلی اتیلن ضد حریق از اهمیت بسزایی برخوردار است. این لوله ها در برابر آتش و حرارت بسیار بالا مقاوم هستند و به همین دلیل در مشاغلی مانند آتش نشانی برای خاموش کردن حریق از این لوله ها استفاده می شود.

همچنین در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و به طور کلی صنایع مهم و استراتژیکی که انتقال سیالات در دما و با سرعت بسیار بالا انجام می گیرد استفاده از این نوع لوله های پلی اتیلن بسیار مرسوم است.

همین حساسیت موضوع سبب شده تا در زمان انتخاب لوله ضد حریق پلی اتیلنی به برخی از نکات بیش از پیش توجه شود. در ادامه مطلب به برخی از این نکات اشاره خواهیم نمود.

  1. سایز لوله و میزان باری که می تواند تحمل کند را با توجه به حساسیت کار باید انتخاب کرد.
  2. چند لایه بودن لوله پلی اتیلن ضد حریق بسیار مهم است. به خصوص زمانی که قرار است در فضاهایی با احتمال بالای اشتعال مورد استفاده قرار گیرد.
  3. از اتصالاتی برای لوله های ضد حریق استفاده شود که بتواند به خوبی درزها را پوشش داده و نشتی ایجاد نکند. در زمان خرید باید کیفیت اتصالات را هم با دقت در نظر گرفت و سپس انتخاب نمود که کدام نوع اتصالات برای انجام کار مناسب است.

لوله پلی اتیلن ضد حریق وزن کمی دارد و به همین دلیل جا به جایی آن بسیار آسان است. همچنین در برابر سرما و گرما و انواع و اقسام مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت خوبی از خود نشان داده است.

همین ویژگی ها سبب شده تا علاوه بر صنایع در بخش کشاورزی و جهت آبرسانی در زمین های بزرگ از این نوع لوله برای صرفه جویی در مصرف آب و سایز هزینه ها استفاده شود.

لوله و اتصالات به کدام کشورها صادر می شود

لوله و اتصالات به کدام کشورها صادر می شود

ایران یکی از کشورهای پیشرو در حوزه تولید انواع لوله و اتصالات در منطقه به شمار می رود. انواع لوله و اتصالات ضخیم با بهترین مواد اولیه تولید شده و علاوه بر بازار داخلی به بسیاری از کشورها هم صادر می شود.

ایران به دلیل مرزهای مشترک زمینی، دریایی و ریلی که با کشورهای همسایه خود در غرب، شرق و جنوب کشور دارد بیشترین میزان صادرات خود را به این کشورها انجام می دهد. بیشترین حجم صادرات از استان های خراسان جنوبی، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان صورت می گیرد.

در حال حاضر کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، ارمنستان و آذربایجان از جمله کشورهایی هستند که صادرات به آنها صورت می گیرد.

وجود منافع مشترک اقتصادی فی مابین ایران و کشورهای همسایه از یک سو و وجود بازارچه های مشترک از سوی دیگر سبب شده تا فروش و صادرات بیش از پیش رونق پیدا کند.

از طرف دیگر لوله و اتصالات تولید شده در ایران علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم نسبت به نمونه های مشابه خارجی برخوردارند و به همین دلیل بسیاری از کشورهای همسایه برای جلوگیری از افزایش هزینه های حمل و نقل و خریدی ارزان تر ترجیح می دهند لوله و اتصالات مورد نیاز خود را مستقیما از ایران خریداری کنند.

پخش لوله پلی اتیلن گاز رسانی با پایین ترین قیمت

پخش لوله پلی اتیلن گاز رسانی با پایین ترین قیمت

پخش لوله پلی اتیلن گاز رسانی با پایین ترین به شکل های مختلفی انجام می گیرد. انواع لوله های پلی اتیلن را امروزه می توانید هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری سفارش دهید. یکی از روش هایی که دسترسی خریداران را آسان تر کرده فروش اینترنتی می باشد.

با پخش اینترنتی مشتری می تواند انواع لوله پلی اتیلن شاخه ای را با بالاترین کیفیت و به صورت مستقیم سفارش دهد. مزیت پخش آنلاین دسترسی آسان تر خریداران است چرا که می توانند بدون هدررفت وقت و در کمترین زمان خریدشان را انجام دهند.

ما به عنوان پخش کننده عمده انواع لوله پلی اتیلن مدرن و درجه یک را مستقیما از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسانیم. فروش به صورت آنلاین بوده و شما می توانید با مراجعه به سایت و با جستجو در بین لوله هایی که عرضه شده اند با توجه به پروژه خود دست به انتخاب بزنید.

قیمت ها در پخش اینترنتی با صرفه اقتصادی بیشتری همراه است. این را می توانید با یک مقایسه کوتاه با نرخ های اعلام شده در بازار آزاد متوجه شوید. ضمن آنکه خرید اینترنتی محدود به زمان نبوده و شما می توانید ثبت سفارش را به صورت 24 ساعته انجام دهید.

دقت داشته باشید که تمام لوله های پلی اتیلن عرضه شده از برترین تولید کنندگان بوده و به همین دلیل کیفیت تمام محصولات تضمین شده هستند تا مشتری با خیالی آسوده خریدش را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما