عرضه لوله نوار تیپ به قیمت پایین

در دنیای مدرن امروز، لوله نوار تیپ جهت آبیاری گیاهان با قیمت مناسب عرضه می شود. این محصول ابزاری است که کشاورزان برای آبیاری قطره ای محصولات خود اعم از کاهو، خیار، سیب زمینی، کدو سبز و سایر صیفی جات استفاده می نمایند. تولید و عرضه این محصول سبب شد که کشاورزان بتوانند میزان کشت محصولات خود را توسعه دهند و سود بیشتری را دارا شوند. امروزه این محصول پر فروش در بسیاری از فروشگاه های آلات کشاورزی همدان به فروش می رسد لذا شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها و بررسی قیمت لوله نوار تیپ، به خرید محصول مورد نیاز خود بپردازید.

عرضه لوله نوار تیپ به قیمت پایین

بررسی کیفی نوار تیپ پلاک دار

بررسی کیفی نوار تیپ پلاک دار

اولین قدم به هنگام خرید نوار تیپ پلاک دار، بررسی کیفیت این محصول می باشد. برای بررسی کیفی محصول، عوامل متعددی را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت بی نقص بودن این عوامل، از با کیفیت بودن محصول اطمینان حاصل می نمایند. بعضی از این عوامل عبارتند از:

  • جنس تیپ: به طور معمول در ساخت نوار تیپ از پلی اتن استفاده می شود. در تولید محصول با کیفیت، از پلی اتن مرغوب استفاده می کنند لذا توجه به این عامل بسیار حائز اهمیت است.
  • میزان انعطاف پذیری: نوار تیپ پلاک دار باید انعطاف پذیری لازم را داشته باشد و نباید بسیار سخت و شکننده باشد. در نتیجه در بررسی کیفی، این موضوع نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
  • مقاومت در برابر شرایط محیطی: محصولی که تهیه می کنید باید در برابر سرما، گرما، وزیدن باد، بارش باران و برف و تگرگ و… مقاومت لازم را داشته باشد تا به راحتی کارایی خود را از دست ندهد و در شرایط محیطی گوناگون در آبیاری گیاه تداخلی ایجاد نشود.
  • اندازه فاصله بین پلاک ها: در بررسی کیفی این تیپ پلاک دار، فواصل بسیار حائز اهمیت می باشند. به طور معمول این فواصل 10 – 20 – 30 می باشند. کمتر بودن و یا بیشتر بودن فاصله ی پلاک ها از این مقدار نشان دهنده ی بی کیفتی محصول می باشد.
  • قطر و ضخامت: به طور معمول نوار تیپ مرغوب قطر 16 میلی متر و یا 20 میلی متر را دارا می باشد. همچنین دارای ضخامت 175 میکرون و یا 200 میکرون است. نوار تیپ با کیفیت باید دارای ضخامت استاندارد شود تا در برابر فشار آب مقاومت لازم را داشته باشد.

عوامل بالا تعداد اندک از عواملی می باشد که به هنگام بررسی کیفیت نوار تیپ مورد بررسی متخصصان و یا خریداران قرار می گیرد. علاوه بر بررسی کیفیت، خریداران به متراژ این محصول نیز توجه ویژه ای می کنند. پر فروش ترین نوع این محصول، نوار تیپ 1000 متری می باشد که از محبوبیت بالاتری نزد کشاورزان برخوردار است.

استانداردهای لازم برای تولید نوار تیپ پلاک دار

استانداردهای لازم برای تولید نوار تیپ پلاک دار

تولید هر محصول نیازمند رعایت یک سری استاندارد ها می باشد تا در نهایت محصولی با کیفیت به دست مردم برسد. همه ی تولید کنندگان باید با در نظر گرفتن این موضوع به تولید کالا بپردازند و تمامی استاندارد های لازم را به کار گیرند.لذا تولید نوار تیپ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای تولید این محصول، مهم ترین استاندارد که باید لحاظ شود، توانایی تهیه و به کار گیری مواد اولیه مرغوب می باشد تا در انتها نوار تیپ پلاک دار مرغوب عرضه کنند. به همین منظور بهتر است تولیدکنندگان ابتدا از این مسئله اطمینان حاصل نمایند و سپس خط تولید را راه اندازی نمایند.

یک تولید کننده خوب، از ماشین آلات پیشرفته جهت تولید کالای خود استفاده می کند تا بتواند کالای با کیفیت و بی نقص عرضه نماید. وجود ماشین آلات به روز سبب می شود تا میزان کالای تولیدی بیشتر شود؛ همچنین استفاده از این ابزار ها موجب کاهش نیروی انسانی و به دنبال آن کاهش خطای انسانی می شود. خوب است بدانید که استفاده از این ابزار آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند و سبب کاهش میزان ضایعات تولیدی می شود.

کشورهای واردکننده لوله نوار تیپ

کشورهای واردکننده لوله نوار تیپ با مدرن شدن آبیاری گیاهان در اقصی نقاط جهان و افزایش استفاده از لوله ی نوار تیپ در بین کشاورزان، کشورهای بسیاری به تولید و عرضه ی این محصول پرداختند. امروزه در ایران نیز بسیاری از تولید کنندگان، این محصول را به میزان انبوه تولید می نمایند و به عرضه ی محصول و فروش آن به کشاورزان داخل و خارج کشور می پردازند.

خوب است بدانید کشور ما یکی از کشور هایی می باشد که با کمک صادرات نوار تیپ بازار اقتصادی پر رونق و ارزآوری را از آن خود کرده است. کیفیت بالای نوار تیپ ایرانی سبب شده که در بین کشور های همسایه از محبوبیت بالایی برخوردار شود و تقاضای این کشور ها جهت خرید نوار تیپ افزایش یابد. کشور هایی هم چون ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق، ارمنستان از جمله کشور های وارد کننده ی نوار تیپ ایرانی می باشند.

در بین این کشور ها، عراق بیشترین میزان واردات را دارد. تقاضای بالای این کشور به این دلیل می باشد که کشاورزان این منطقه جهت آبیاری محصولات مزارع و جالیزهای خود از این محصول استفاده می نمایند و آبیاری به روش سنتی را به حداقل رسانده اند. به همین منظور سالانه بیش از ده ها هزار نوار تیپ 20 سانتی 1000متری به عراق ارسال می شود.

خرید لوله های نوار تیپ کشاورزی به صورت مستقیم

خرید لوله های نوار تیپ کشاورزی به صورت مستقیم در صورتی که قصد خرید این نوار تیپ ها را دارید، می توانید به فروشگاه های معتبر فروش آلات کشاورزی مراجعه نمایید. امروزه بسیاری از فروشگاه به عرضه و فروش محصول با کیفیت با قیمت مناسب می پردازند و این محصول به راحتی در دسترس کشاورزان قرار گرفته است. اما آنچه که دسترسی به نوار تیپ را آسان تر کرده است، فروش محصول به صورت آنلاین می باشد.

امروزه بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان با حذف واسطه ها، به طور مستقیم به عرضه ی محصول خود از طریق وب سایت ها می پردازند. خرید غیر حضوری علاوه بر اینکه موجب کاهش اتلاف وقت و هزینه ها شده است، همچنین کمک شایانی به افرادی که توانایی خرید حضوری محصول را ندارند کرده است؛ در نتیجه کشاورزان می توانند به صورت غیر حضوری نوار تیپ مورد ننیاز خود را ثبت سفارس کنند.

جالب است بدانید که بسیاری از سایت های فروش آنلاین محصول خود را با ضمانت عرضه می نمایند، همچنین مشتریان خود را از خدمات پس از فروش و مشاوره های رایگان جهت آبیاری محصولات بهره مند می کنند. اگر شما از آن دست کشاورزانی هستید که از نصب درست نوار تیپ اطلاعی ندارید، این فروشندگان افراد خبره در نصب نوار تیپ را جهت یاری شما می فرستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما