صادرات لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر به عراق

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر یکی از پرمصرف ترین لوله های تولید شده در کارخانه ها است. لوله پلی اتیلن با قطرهای متنوع برای صادرات به عراق در بازار به صورت عمده فروخته می شود. پخش لوله تای پلی اتیلن صادراتی در شهرهای مختلف انجام می شود. عرضه لوله پلی اتیلن با ضخامت کوچک توسط تولید کننده انجام می گیرد.

صادرات لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر به عراق

چند ویژگی بهترین لوله پلی اتیلن صادراتی

چند ویژگی بهترین لوله پلی اتیلن صادراتی

لوله های پلی اتیلن از مواد اولیه با کیفیت های مختلف ساخته می شود که اگر بخواهیم چند ویژگی بهترین لوله پلی اتیلن صادراتی را نام ببریم باید در مرحله اول به کیفیت خوب مواد اولیه اشاره کنیم که لوله های پلی اتیلن صادراتی حتما باید حتی مواد اولیه آن درجه یک باید در مرحله بعدی نوع بسته بندی این‌ لوله ها خیلی مهم است و حتما باید از بسته بندی های محکمی که در حمل و نقل آسیب نبیند استفاده شود و علاوه بر محکم بودن باید شیک و جذاب باشد تا بتواند با بسته بندی نمونه های خارجی رقابت نماید و در بازارهای جهانی مطرح شود.

یکی از ویژگی های مهم لوله پلی اتیلنی جنس مواد اولیه ای است که لوله از آن ساخته می شود که همانطور که می دانیم لوله از ترکیب گرانول و کربن با درصدهای مختلف تولید می شود و به هر اندازه نسبت این‌ مواد اولیه تغییر نماید به‌ همان اندازه درجه کیفیت لوله تولیدی نیز تغییر می کند و این کیفیت های مختلف لوله های تولید شده منجر به قیمت های مختلف عرضه لوله های پلیمری در بازار می گردد و ما بسته به میزان هزینه ای که قرار است انجام دهیم، می توانیم محصول مورد نظر را خریداری کنیم.

چند نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن

چند نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن

در هنگام خرید لوله پلی اتیلن چند نکته را باید مد نظر داشته باشیم که اگر به آنها توجه نماییم بهترین خرید را داریم یکی از این نکات این است که قبل از خرید حتما از مشاوران فروش مجموعه ای که قرار است از آنجا خرید کنید مشورت نمایید تا با دید باز خرید خود را ثبت نمایید. خرید لوله پلی اتیلن باید مطابق با نیاز شما باشد پس به مقدار مورد نیز و در سایزی که مناسب محصول شما می باشد لوله را خریداری نمایید تا متضرر نشوید. در هنگام خرید لوله حتما به این مورد توجه کنید که لوله پلی اتیلنی که میخواهید آن را خریداری نمایید ضمانت پس از فروش داشته باشد.

خرید لوله های پلی اتیلن برای کاربردهای مختلف هم به صورت حضوری است و هم به صورت مجازی که در خرید به صورت مجازی ابتدا باید سایت های معتبر در زمینه فروش انواع لوله های ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پلیمری را شناسایی نمود و بعد از طریق تماس با مدیریت فروش مجموعه سفارش خود را ثبت کرد که این روش خرید با سرعت انتقال بالای اطلاعات محصول را که در اینجا لوله پلی اتیلنی می باشد در کمترین زمان ممکن به دست ما می رساند.

کسب درآمد از صادرات لوله و اتصالات

کسب درآمد از صادرات لوله و اتصالات صادرات لوله پلی اتیلن و اتصالات آن یکی از شغل های پردرآمد برای اکثر صادرکنندگان محسوب می شود، که کسب درآمد از این طریق برای افراد خوب می باشد. صادرات لوله پلی اتیلن به کشورهای منطقه همچون پاکستان و عربستان و سوریه و کشورهایی دیگر خاورمیانه در غلاف های چند متری که به صورت رول شیرینگ شده پیچیده شده است انجام می شود. در تولید لوله های پلیمری این امکان وجود دارد که مطابق با دستور و متریال پیشنهادی مشتری لوله را بتوانیم تولید کنیم و وقتی مشتری مطابق با متریال خود لوله را سفارش می دهد کارخانه تولیدی موظف می شود که مطابق با سفارش مشتری در مدت زمان مشخصی لوله را تحویل مشتری نماید.

بسته بندی این لوله ها و اتصالاتی که برای وصل شدن لوله های پلی اتیلن به هم لازم است برای محصولات صادراتی با محصولات داخلی فرق دارد. و هر چقدر بسته بندی لوله پلی اتیلنی که قرار است صادر گردد محکم تر و زیباتر باشد در جلب توجه مشتریان صادراتی تاثیر خوبی دارد و از این طریق فروش های صادراتی این محصول افزایش پیدا می کند.

لوله های پلی اتیلنی با سطح داخلی کاملا صاف و صیقلی تولید می شود که هنگامی که مایعات از داخل آن عبور می کند به سطح داخلی نچسبد و مانع از جریان مایع شود همچنین کیفیت این لوله ها باید به گونه ای باشد که در مقابل عوامل محیطی مثل نور خورشید و یا تغییرات آب و هوایی مثل باران برف تگرگ استحکام لازم را داشته باشد و به راحتی دچار شکستگی و رنگ پریدگی و پوسیدگی نشود زیرا این لوله ها قرار است در محیط های سرباز استفاده شود که اگر قرار باشد زود خراب شود استفاده از آن مقرون به صرفه نخواهد بود

فروش لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر به صورت مستقیم

فروش لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر به صورت مستقیم کارخانه های تولیدی واقع در تهران انواع لوله های پلی اتیلن مثل لوله پلیمری ۶۳ میلیمتر یا لوله های پرکاربرد 3/4 اینچ و لوله با گرید 350 را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار شهرهای مختلف همچون پالایشگاه آبادان قرار می دهند. همچنین لوله آبیاری تهران نه تنها در خود استان تهران بلکه در شهرهای دیگر کشور با پذیرش نمایندگی فروش کمک می کند که مردم با قیمت تولیدی محصول را بتوانند خریدار کنند.

لوله های پلی اتیلن با قطرهای مختلف برای آبیاری و همچنین گازکشی استفاده می شود این لوله های برای آبیاری فشار قوی استفاده می شود که برای هر نوع آبیاری قطرهای مختلفی دارد. علاوه بر این لوله های پلیمری نوعی از نوارهای آبیاری که مناسب آبیاری قطره ای است و به آن نوار تیپ می گویند این نوارهای پلی اتیلن آبیاری قطره ای دارای انعطاف بوده و به راحتی می توان از آن بر روی سطح خاک با پستی و بلندی های مختلف استفاده نمود و بر روی خاک به دلیل انعطافی که دارد به راحتی پخش می شود.

نوارهای تیپ پلی اتیلنی دارای سوراخ هایی به فاصله منظم بر روی سطح لوله است که وظیفه اصلی این سوراخ ها این است که آبی که با فشار وارد لوله می شود را از فشار آن بکاهد تا در نهایت وقتی آب می خواهد محصول زراعی و باغی را آبیاری کند به محصول ما آسیب کمتری وارد شود. نوارهای تیپ تا نزدیک خود ریشه گیاه کشیدن می شود و بستگی به اینکه درخت ما چند ساله و با چه اندازه و همچنین به چه میزان آبی احتیاج دارد فاصله سوراخ ها می تواند کم و زیاد شود این لوله ها در مصرف آب به صورت قابل توجهی صرفه جویی های خوبی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما