صادرات لوله پلی اتیلن 63 به خارج کشور

خوشبختانه با صادرات لوله پلی اتیلن 63 به کشور های خارجی سود و درآمد زایی بسیار خوبی برای ایران به دست آمده است زیرا تولید افزایش پیدا کرده است و تولید کنندگان به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارند بنابراین از نظر اشتغال زایی نیز برای ایران بسیار سودمند می‌باشد.

صادرات لوله پلی اتیلن 63 به خارج کشور

ویژگی انواع لوله پلی اتیلن کشاورزی

ویژگی انواع لوله پلی اتیلن کشاورزی

امروزه انواع لوله پلی اتیلن در کاربرد های مختلف استفاده می شود که که یک جایگزین بسیار مناسب برای لوله های قدیمی از جنس بتن و فلز می باشد, در این قسمت انواع لوله پلی اتیلن را معرفی می کنیم و ویژگی های آن را توضیح خواهیم داد:

  • لوله پلی اتیلن تک جداره یکی از انواع این رویه ها به حساب می آید که در فشار دو تا ۴۰ بار دز قالب لوله هایی که قطر های مختلف دارد می توان از آن استفاده کرد، ایلول در سرعت بسیار بالایی آب را انتقال می دهد برای کشاورزی بسیار مناسب است.
  • نوع دیگر لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت می باشد که ظاهر آن به صورت حلقه حلقه است و یک سطح صاف دارد، برای کشاورزی استفاده می شود اما بیشتر برای جابجایی سیالات فاضلاب اسیدی و بازی کاربرد دارد.
  • لوله پلی اتیلن اسپیرال و مانند لوله کارگیری طوری باشد که از نظر سایز ۸۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی متر ساخته می شود و استحکام بسیار زیادی دارد، از ابعاد 6 متر طول و قطر ۳ متری برخوردار است.
  • لوله پلی اتیلن کشاورزی مقاومت بسیار بالایی دارد به طوری که در برابر ضربه، سایش، کاهش و افزایش دما خراب نمی شود و به علت اینکه انعطاف پذیر است می توان زاویه آن را به جهت های مختلف تغییر داد.
  • بسیار سبک است و به همین دلیل نصب آسانی دارد و حمل و نقل آن آسان می باشد، برای محیط های مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت مناسب است حتی آب باران نیز نمی تواند آن را خراب کند همانطور که می‌دانید باران مواد اسیدی دارد اما این لوله‌ها در برابر این مواد مقاوم است.
  • از ویژگی های مهم آن این است رسوب گذاری نمی کند و انواع قارچ و میکروب های مختلف نمی‌توانند در آن رشد کند زیرا این خاصیت را دارد که میکروب زدایی کند.
  • به علت اینکه لوله ها ساختار زنجیره ای پلیمری دارد به هم نزدیک تر است و نیروی مولکولی بیشتری دارد به همین دلیل استحکام کششی آن نیز بالا است.

چند نکته هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن

چند نکته هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن

چند نکته هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن ن را در این قسمت ذکر می‌کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین لوله را تهیه کنید:

  • قبل از اینکه خرید کنید میزان آگاهی و اطلاعات خود را بسنجید اگر اولین بار است که می‌خواهید لوله پلی اتیلن خرید می کنید حتما با فردی که در این زمینه اطلاعات کافی دارد مشورت کنید و به مراکز معتبر مراجعه کنید.
  • هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن به استاندارد ها و تاییدیه هایی که روی آن درج شده است دقت کنید توجه داشته باشید که این تاییدیه ها باید به صورت حک شده روی لوله ها باشد نه به صورت بر چسب، حتماً برند های معروف و سرشناس را تهیه نمایید.
  • همه قسمت های لوله را باید به دقت نگاه کنید و مطمئن شوید که ترک، سوراخ و خط روی لوله وجود نداشته باشد هر کدام از این موارد اگر روی لوله دیده شود نشان دهنده این است که لوله استاندارد نیست و نباید از آن استفاده شود.
  • لوله پلی اتیلن با کیفیت سطح صاف و صیقلی شده‌ای دارد که قسمت درونی آن نیز همین طور است و باید کاملاً صاف باشد و حتی یک برآمدگی کوچک نیز نداشته باشد، اگر روی لوله یا داخل آن برآمدگی وجود داشت نشان دهنده این است که به جای استفاده از مواد پلیمری از مواد پلاستیکی استفاده شده است و بی کیفیت است.
  • هنگام خرید باید بر اساس نیاز و صنفی که می خواهید لوله ها را در آن نصب کنید انتخاب کنید، زیرا لوله های پلیمری دارای انواع مختلف است که هر کدام از آنها برای مشاغل مختلف از جمله کشاورزی، آب آشامیدنی، فاضلاب و غیره کاربرد دارد.
  • اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید خسارات زیادی ممکن است به وجود آید زیرا هر کدام از لوله ها که برای مشاغل مختلف مناسب است، دارای جنس متفاوتی می باشد و ممکن است نتواند در شرایط مخالف که قرار گرفته است مقاومت کند.

گام به گام صادرات لوله و اتصالات

گام به گام صادرات لوله و اتصالات لوله پلی اتیلن علاوه بر آنکه در بازار های داخلی از فروش خوبی برخوردار است در بازار های خارجی خوشبختانه فروش بالایی دارد، در این قسمت شما را با نحوه صادرات لوله و اتصالات آشنا می کنیم؛

  • در ایران شرکت های مختلف وجود دارد که هر کدام لوله پلی اتیلن را تولید می کنند و برای آنکه بتوانند به بازار های خارجی دسترسی داشته باشد و محصول خود را در دسته محصولات صادراتی قرار دهند سعی می‌کنند بهترین و با کیفیت ترین لوله ها را تولید کنند.
  • قبل از صادرات باید تحقیقات لازم درباره بازار های خارجی به صورت دقیق انجام شود که این تحقیقات شامل بررسی نیاز کشور مورد نظر است و اگر بدون اطلاعات کافی محصولی به کشوری صادر شود امکان به فروش نرفتن آن بسیار زیاد است.
  • بعد انجام بررسی های لازم لوله ها بسته بندی می شود و با پرداخت عوارضی ها و گمرکی ها و رعایت کردن قوانین کشور مقصد صادرات به صورت زمینی یا توسط هواپیما و کشتی انجام می شود که این مورد نیز بستگی به موقعیت جغرافیایی کشور مقصد دارد.

فروش لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر بصورت عمده ای

فروش لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر بصورت عمده ای فروش لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر و 3 اینچ 10 بار تهران به صورت عمده از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌شود همانطور که می دانید در مراکز آنلاین واسطه وجود ندارد به همین دلیل مصرف کنند می‌تواند با قیمت تولید محصول را تهیه کند، حتماً از تخفیفاتی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید زیرا باعث می شود هزینه کمتری پرداخت کنید.

اگر درباره محصول سوالی دارید می توانید هر زمان که مایل بودید با ما تماس بگیرید، همکاران ما به صورت همه ساعت پاسخگوی شما هستند و ابهامات شما را بر طرف خواهند کرد، زمانی که شما مشاوره دریافت می‌کنید نسبت به اطلاعات کافی به دست می‌آورید و باعث می شود بعد از خرید با مشکل یا پشیمانی مواجه نشوید. تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین محصول را برای شما فراهم کنیم و به دست شما برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما