صادرات لوله پلی اتیلن باکیفیت

صادرات لوله پلی اتیلن با کیفیت در بازار های خارجی موجب ارز آوری زیادی به داخل کشور شده است. صنعت تولید این لوله و اتصالات مربوط به آن در جایگاه ویژه ای در جهان قرار دارد و تولیدات ایرانی از بسیاری جهات دارای کیفیت بالاتری نسبت به تولیدات کشور های دیگر هستند.

این لوله ها انواع مختلفی دارند که به دلیل کاربردهای ویژه ای که دارند استفاده از آنها در سال های اخیر افزایش یافته است. از مهمترین لوله های پلی اتیلن با کیفیت می توان از لوله پلی اتیلن سایز 2 اینچ نام برد که در صنایع کشاورزی و برای آبیاری قطره ای قابل استفاده است.

صادرات لوله پلی اتیلن باکیفیت

انواع لوله پلی اتیلن برحسب نوع مصرف

انواع لوله پلی اتیلن برحسب نوع مصرف

لوله های پلی اتیلنی انواع مختلفی دارند که بر اساس کاربردی که دارند ضخامت آن ها تعیین می شود‌ یکی از این لوله ها لوله با سایز ۱۶ میلی متر است که در بین لوله های با سایز کم بیشترین استفاده را دارد و در صنایع کشاورزی برای آبیاری های متعدد از آن استفاده می شود. از دیگر انواع لوله پلی اتیلن باید از لوله های با سایز ۳۲ میلی متر نام برد که در صنایع باغبانی برای آبیاری قطره ای قابل استفاده است.

یکی دیگر از لوله های پلی اتیلن لوله های با سایز ۹۰ میلی متر است که برای انتقال آب و مایعات دیگر مانند گاز قابل استفاده است که برای انتقال این مایعات در درون ساختمان ها کاربرد دارد. از دیگر لوله های پلی اتیلن پر مصرف لوله سایز ۲۵۰ میلی متر است که برای انتقال آب شهری از آن استفاده می شود. این نوع لوله با توجه به کارآیی بسیار بالایی دارد از تمام لوله های پلی اتیلنی با کیفیت تر است.

لوله های پلی اتیلنی با سایز ۴۰۰ میلی متر نیز در بسیاری از شرکت های تولید لوله های پلی اتیلنی با کیفیت بسیار بالا و مناسب تولید می شود که بیشترین کاربرد این لوله ها برای انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی است.

راهنمای تشخیص لوله پلی اتیلن درجه یک

راهنمای تشخیص لوله پلی اتیلن درجه یک

لوله های پلی اتیلن درجه یک ویژگی های زیادی دارد که با تشخیص آن ها می توان به کیفیت این لوله ها پی برد. یکی از این ویژگی ها قدرت جوش خوردن این لوله ها است لوله های درجه یک قابلیت جوش پذیری بالایی دارند و در هنگام به کار گیری این لوله ها مشکلی برای آن ها به وجود نمی آید. سطح داخلی لوله های پلی اتیلنی کاملا صاف است تا هنگامی که مایعات در درون آن ها جریان می کند رسوبی بر سطح داخلی لوله تشکیل نشود.

برای تولید این لوله ها از مواد با کیفیت و درجه یک استفاده می شود به همین دلیل این لوله ها نرمی خاصی دارند که باعث می شود در همه جا به راحتی قابل استفاده باشند بنابراین اگر لوله پلی اتیلنی خشک و شکننده بود لوله با کیفیت و درجه یک نیست. باید گفت که انواع لوله پلی اتیلن با کیفیت ایرانی با استانداردهای جهانی که در تولید این کالا در نظر گرفته می شود مطابقت دارند.

صادرات بی واسطه لوله پلی اتیلن باکیفیت

صادرات بی واسطه لوله پلی اتیلن باکیفیت صادرات بی واسطه لوله های پلی اتیلن به کشور های منطقه و بسیاری دیگر از کشورها به خوبی صورت می گیرد. لوله های پلی اتیلن داخلی به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب گزینه بسیار مناسبی برای فروش در بازارهای داخلی و صادرات به دیگر کشورها می باشند. تعداد شرکت هایی که در کار تولید این محصول فعالیت دارند در حال افزایش است و همین مسئله باعث صادرات بیشتر این لوله ها می شود.

لوله های پلی اتیلنی با کیفیت یکی از بهترین و بزرگترین کالاهای صادراتی ایرانی است که خرید لوله پلی‌اتیلن توسط کشورهای خارجی با استقبال خوبی رو به رو شده است و صادرات بی واسطه این کالا توسط خود تولید کنندگان باعث شده است که قیمت لوله پلی اتیلن مناسب باشد و خریداران خارجی زیادی مایل به خرید این لوله از تولید کنندگان ایرانی باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما