صادرات بهترین لوله کاروگیت 110 به عراق

لوله کاروگیت 110 تولید ایران با کیفیت بالا، به عنوان یک محصول صادراتی در کشور شناخته شده است. لوله کاروگیت با سایز 110 اغلب جهت مصارف آب و فاضلاب استفاده دارد و به دلیل دوجداره بودن و ظاهری شیار شیار بهترین گزینه برای انتقال فاضلاب می باشد. کارخانه جات خوبی در زمینه تولید این محصول در کشور فعالیت دارند؛ که باعث جذب کشور های مختلف از جمله عراق و افغانستان برای خرید لوله کاروگیت شده است.

صادرات بهترین لوله کاروگیت 110 به عراق

معرفی و شناخت لوله کاروگیت 110

معرفی و شناخت لوله کاروگیت 110

به طور کلی لوله های پلی اتیلن به سه گروه کلی تقسیم بندی می شوند.

  1. لوله کاروگیت
  2. لوله اسپیرال
  3. لوله کورتیوب

که موضوع بحث ما لوله های کاروگیت است که جهت انتقال فاضلاب از آن استفاده می گردد.

جنس لوله های کاروگیت از پلی اتیلن با دانیسته بالاست، که دارای ظاهری متفاوت نسبت به سایر لوله های پلی اتیلن است. این نوع از لوله ها دارای لایه بیرونی شیار هستند که به رنگ مشکی بوده و لایه داخلی آن دارای رنگ زرد و آبی است.

همانطور که می دانید لوله های پلی اتیلن بصورت تک جداره و دوجداره تولید می شوند؛ که لوله های کاروگیت بصورت دوجداره بوده و برای انتقال فاضلاب از آن استفاده می کنند. لوله کاروگیت صادراتی از مواد اولیه با گرید های EX3 – HDPE80 یا HDPE100 تولید می شوند.

نکته قابل توجه در مورد لوله های کاروگیت سایز آن هاست که از سایز 110 میلیمتر تا 3500 میلیمتر در کارخانه جات تولید می گردد.

که در ادامه به طور کامل در مورد سایز و مزایای آن توضیح خواهیم داد.

قیمت لوله کاروگیت 110 با ارسال فوری به سراسر کشور

قیمت لوله کاروگیت 110 با ارسال فوری به سراسر کشور

قیمت لوله کاروگیت در کل با توجه به مواد اولیه و چگونگی ساخت، تعیین می شود. چرا که وزن و خلوص مواد اولیه آن در کیفیت نهایی بسیار تاثیرگذار است. اگر لوله های کاروگیت با توجه به استاندارد ها تولید نشوند؛ بدون شک دارای کیفیت کافی هم نخواهند بود.

بنابراین می توان گفت که قیمت نهایی لوله پلی اتیلن به مواد اولیه و نوع پلی اتیلن بستگی دارد.

ولی یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید؛ مرکزی است که خرید خود را از آن انجام می دهید. سفارش لوله کاروگیت را از مراکزی که تضمین برگشت محصول را نیز به شما ارائه می کند، انجام دهید.
این مجموعه علاوه بر ارائه گارانتی فروش لوله کاروگیت، ارسال فوری را در سراسر کشور امکان پذیر کرده است.

نمایندگی لوله کاروگیت فاضلابی

نمایندگی لوله کاروگیت فاضلابیلوله کاروگیت چه کاربرد هایی دارد؟ چرا این نوع از لوله ها جزو پرمصرف ترین لوله های پلی اتیلنی هستند؟

لوله کاروگیت برای مصارف مختلفی استفاده دارد و با توجه به مکان و نحوه استفاده، نوع آن نیز متفاوت خواهد بود.

برای مثال لوله پلی اتیلنی که در عمق 10 متر دفن می شود؛ دارای نوع مواد اولیه متفاوتی است با لوله ای که قرار است در عمق 1 متری دفن شود. البته باید گفت که لوله های کاروگیت با توجه به اینکه مقاومت عالی در برابر فشار های سطحی و غیر سطحی دارند برای فاضلاب گزینه مناسبی می باشد.

شاید این سوال برای برخی ها پیش آید که چرا لوله کاروگیت برای فاضلاب استفاده می شود؟

حتما این لوله ها را دیده اید که شکل خرطوم مانندی دارند. این نحوه ساخت مقامت آن را دوچندان کرده است.

بیشترین کاربرد لوله های کاروگیت در موارد زیر است.

  • فاضلاب سریع السیر
  • انتقال سیالات اسیدی
  • فاضلاب زیر سطحی
  • فاضلاب بهداشتی
  • زهکشی
  • سیالات اسیدی و بازی
  • فاضلاب سطحی خروجی
  • پساب های صنعتی

لوله فاضلاب درجه یک کاروگیت توانسته در ایران بازار داخلی و خارجی عالی به دست آورد.

تهیه بهترین لوله کاروگیت ارزان قیمت

تهیه بهترین لوله کاروگیت ارزان قیمتلوله دوجداره کاروگیت و اتصالات آن امروزه در پروژه های مختلف فاضلابی مورد استفاده قرار می گیرد. برای فاضلاب های شهری و صنعتی اغلب از لوله های کاروگیت استفاده می شود چرا که علاوه بر مزایای فراوان، دارای قیمت پایین نیز می باشد.

اما مزایای استفاده از لوله کاروگیت پلی اتیلن ارزان قیمت چیست؟

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • انعطاف پذیری عالی
  • مقاوم در برابر دمای های مختلف
  • امکان نصب آسان
  • دارای اتصالات درجه یک
  • مقاوم در برابر سایش
  • دارای وزن سبک
  • امکان جا به جایی راحت
  • و…

بهترین لوله های کاروگیت تولید شده در کشور، به بازار های جهانی نیز عرضه می گردد.

صادرات لوله کاروگیت 110 به کشور آلمان

صادرات لوله کاروگیت 110 به کشور آلمانهمانطور که می دانید تولید محصول برای بازار های صادراتی راهی سخت و پیچیده است؛ چرا که بازار های جهانی خواستار بهترین نوع محصول هستند و رقابت در بین تولیدات برتر، تلاش مضاعف را می طلبد.

ایران در سال های اخیر توانسته با تولید بهترین لوله های کاروگیت یا پلی اتیلن دوجداره 110، صادرات خوبی را به کشور های مختلف از جمله، آلمان، عراق، افغانستان و ترکمنستان داشته باشد.

اما بازار هایی که در آن کشور هایی مانند امریکا، آلمان، چین و لهستان بزرگترین صادر کننده هستند؛ ایران توانسته با تولید لوله کاروگیت با کیفیت بالا و وزن پایین، در جمع صادرکنندگان قرار بگیرد.

تولیدات ایران در زمینه لوله کاروگیت به دلیل مازاد بر مصرف بودن به بازار های جهانی عرضه می شوند. به بیان دیگر کارخانه جات داخلی و بخشی از واردات، نیاز داخلی کشور را برای لوله کاروگیت تامین می کند.

مجوز فروش لوله کاروگیت خارجی

مجوز فروش لوله کاروگیت خارجی همانطور که در بخش قبلی هم به آن اشاره شد؛ تامین نیاز بازار داخلی برای لوله کاروگیت، توسط تولیدات داخلی و میزان مشخصی واردات انجام می گیرد. که می توان به کشور آلمان اشاره کرد. البته گفتنی است برخی از شرکت های تولیدی نیز مواد اولیه لوله کاروگیت را از کشور آلمان وارد می کنند و تولید کننده بهترین نوع لوله های کاروگیت در کشور هستند.
بورس لوله کاروگیت 110 وارداتی در کشور مناسب بوده و بخش هایی که نیاز به این نوع از لوله ها دارند؛ خریدار اصلی آن هستند.

حراجی لوله کاروگیت 110، زمانی مناسب جهت خرید این محصول با ارزان ترین قیمت است.

نرخ مصوب معروف ترین برند های لوله کاروگیت

نرخ مصوب معروف ترین برند های لوله کاروگیت یکی از عوامل مهمی که در نرخ مصوب لوله کاروگیت برند های مختلف تاثیرگذار است؛ سایز این لوله هاست.

لوله کاروگیت در چه سایز هایی تولید و وارد بازار می شود؟

  1. لوله کاروگیت 110
  2. لوله کاروگیت 125
  3. لوله کاروگیت 160
  4. لوله کاروگیت 200
  5. لوله کاروگیت 250
  6. لوله کاروگیت 315
  7. لوله کاروگیت 400
  8. لوله کاروگیت 500
  9. لوله کاروگیت 600
  10. لوله کاروگیت 700
  11. لوله کاروگیت 800
  12. لوله کاروگیت 900
  13. لوله کاروگیت 1000
  14. و…

هر کدام از این سایز ها جهت استفاده در انتقال فاضلاب بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال لوله کاروگیت سایز 110 اغلب برای فاضلاب خانگی به کار می آید یا لوله کاروگیت سایز 160 برای انتقال فاضلاب شهری از آن بهره می برند. همچنین از لوله کاروگیت سایز 400 و یا 500 برای زهکشی استفاده می شود.

سایت تخفیف لوله فاضلاب کاروگیت عرضه کننده معروف ترین برند های انواع لوله پلی اتیلنی در کشور می باشد که طی سال های اخیر توانسته بهترین محصولات را به خریداران عمده ارائه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما