صادرات انواع لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

لوله کاروگیت 1500 میلیمتر یکی از انواع لوله های فاضلابی پلی اتیلن می باشد که در انواع و اندازه های مشخصی در بازار وجود دارد، کاربرد آسان و استحکام از جمله ویژگی های این محصول است.

صادرات انواع لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن از رونق قابل توجهی برخوردار است، برای اطلاع از قیمت لوله کاروگیت و دیدن نمونه های آن می توانید با این سایت در ارتباط باشید.

صادرات انواع لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

اطلاعاتی درباره انواع لوله کاروگیت

اطلاعاتی درباره انواع لوله کاروگیت

همان طور که گفته شد لوله کاروگیت یک لوله فاضلابی است، قسمت بیرونی این لوله مارپیچ و شیار دار می باشد و بخش درونی آن صاف و به رنگ زرد است.

این لوله دو جداره از پلی اتیلن ساخته شده که یک ماده پلیمری پر مصرف می باشد و مقاومت فراوانی دارد، این محصول در انواع مختلفی تولید می شود، اندازه هایی که در بازار وجود دارند از 110 تا 3000 میلیمتر مختلف است.

کاروگیت یک لوله سبک و در عین حال مستحکم است که به راحتی حمل و نقل می شود، در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه ماورای بنفش نیز دوام زیادی دارد، از دیگر مزیت های این محصول توانایی تحمل در مقابل رطوبت بالا است و در نواحی مرطوب و گرم قابلیت کاربرد دارد.

امروزه از لوله های کاروگیت به جای لوله های قدیمی استفاده می شود؛ چرا که مزایای بیشتری نسبت به آنها دارند، این محصول در لوله کشی و انتقال فاضلاب به طور گسترده ای بکار می رود.

از دیگر کاربرد های این محصول بکارگیری آنها در ساخت کانال های سیلاب می باشد، به خصوص در مناطقی که بارندگی و میزان رطوبت بسیار زیاد است.

این لوله ها را می توان با توجه به مکان مورد کاربرد، به انواع مختلفی تقسیم کرد، به طور مثال نوعی از این محصول، لوله C نام دارد و داخل آن مانند سطح خارجش مدور و مارپیچ است که از آن برای انتقال مایعات استفاده می شود.

قیمت روز لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

قیمت روز لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

در خصوص قیمت روز لوله کاروگیت 1500 میلیمتر، می توان گفت که قیمت نهایی این محصول به قیمت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن خصوصا پلی اتیلن بستگی دارد.

پلی اتیلن هم نوسانات قیمتی دارد و به قیمت همان روز محاسبه می شود، در نتیجه قیمت لوله کاروگیت نیز به روز می باشد و تغییر می کند، البته میزان وزن لوله و ضایعات هر متر آن در تعیین قیمت آن بسیار موثر است.

از سوی دیگر هزینه های تولید و حمل و نقل و سود کارخانه را هم باید در نظر گرفت، این محصول علاوه بر متریال خود لوله، دارای قطعات دیگری همچون واشر نیز هستند، جنس استاندارد این واشرها، در قیمت تمام شده تاثیر گذار است.

برای اطلاع از قیمت های به روز این محصول و مشاهده نمونه های آن، می توانید به این سایت تخصصی مراجعه کرده و از قیمت های مناسب این محصول بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما