سفارش عمده لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

یکی از بهترین لوله هایی که با استفاده از پلی اتیلن تولید شده و در سیستم آبرسانی و انتقال فاضلاب نقش مهمی را ایفا می کند، لوله کاروگیت نام دارد. این محصول به صورت دو لایه تولید شده است و به همین سبب دوام و استحکام بالایی دارد. اگر شما عزیزان نیز قصد سفارش لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر را دارید می توانید با کارشناسان ما در این سایت اینترنتی تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم محصول مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری نمایید.

سفارش عمده لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

ویژگی بارز انواع لوله کاروگیت

ویژگی بارز انواع لوله کاروگیت

اگر بخواهیم به یکی از پرکاربردترین لوله هایی که این روزها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کنیم مسلماً از انواع لوله کاروگیت نام خواهیم برد. این محصول به سبب اینکه از دو لایه مقاوم تولید شده است، معمولاً برای جمع آوری و انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های بارز لوله کاروگیت این است که دارای ماندگاری و عمر بالایی می باشد و برخی از متخصصین طول عمر آن را 50، 70 و حتی در برخی از شرایط تا 100 سال نیز تخمین می زنند.
در واقع می توان گفت در ساختار این لوله از مواد درجه یک و با کیفیتی استفاده شده است که حتی با مدفون شدن در دل خاک برای سالهای بسیار، می تواند در برابر فشار، رطوبت و فرسایش مقاومت بالایی از خود نشان داده و هیچ نوع تغییری در ساختار آن به وجود نیاید.

تولیدکننده لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

تولیدکننده لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

در کشورمان ایران مراکز متعددی وجود دارند که سالهاست در زمینه تولید لوله به فعالیت مشغول می باشند و در این زمینه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین استانداردهایی که در این زمینه وجود دارد پیروی می کنند.
یکی از بهترین محصولاتی که توسط این مراکز تولید شده و در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می گردد لوله کاروگیت 1500 میلیمتر می باشد.

یکی از نکته های بسیار مهمی که در مورد این لوله وجود دارد این است که لایه داخلی آن کاملاً صاف و صیقلی می باشد و لایه بیرونی آن به صورت کنگره ای و موج دارد و این شکل خاص لوله کاروگیت موجب می شود که بسیاری از فشارهای وارده را به راحتی تحمل کرده و آسیب نبیند.

معمولاً لوله های کاروگیت برای منتقل نمودن آب و فاضلاب شهری و روستایی، غلاف رایزر، غلاف کابل های برق و فیبرهای نوری و همچنین انتقال آبهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی این موارد موجب رونق تولید این محصول در طول سالهای اخیر شده است و این محصول توجه بسیاری از شرکت های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما