سفارش خرید لوله کاروگیت پلی اتیلن

لوله کاروگیت پلی اتیلن یکی از انواع لوله های فاضلابی می باشد که موارد مصرف بالایی دارد، کارخانجات سازنده این محصول آن را در ابعاد و اندازه های متنوع و مختلفی تولید می کند، تولید لوله های کاروگیت بر مبنای استانداردهای جهانی انجام می شود.

سفارش خرید لوله کاروگیت پلی اتیلن از طریق این مرکز بازرگانی امکان پذیر می باشد، این شرکت معتبر این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می کند، برای این منظور می توانید با سایت ما در ارتباط باشید.

سفارش خرید لوله کاروگیت پلی اتیلن

ویژگی بارز انواع لوله کاروگیت

ویژگی بارز انواع لوله کاروگیت

همان طور که گفته شد لوله های کاروگیت از جنس پلی اتیلن بوده و غالبا برای انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد، این لوله ها ویژگی هایی دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ویژگی بارز انواع لوله های کاروگیت، مقاومت و استحکام بالای آنها می باشد، این لوله ها در برابر فشار ضربه و حرکت دوام زیادی دارند، همچنین امکان فاسد شدن، نشت و تغییرات شیمیایی در آنها کم است، به همین منظور در پروژه های فاضلابی یا انتقال مایعات بکار گرفته می شوند و به خوبی عمل می کنند.
  • از دیگر خصوصیات این محصول حالت مارپیچ آنهاست، لوله کاروگیت در قسمت خارجی بدنه شیارهایی دارد ولی بخش درونی آن صاف و صیقلی و عموما به رنگ زرد است.
  • ابعاد و سایز های این لوله ها مختلف است و در اندازه های 110 میلیمتر تا 3000 میلیمتر تولید می شود.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول سبک بودن در عین مقاومت فراوان آن است، بطوری که حمل و نقل و حرکت دادن آنها به سهولت انجام می شود و در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بیشتر وجود داشته باشد، کاربرد دارد.
  • کاربرد این لوله ها تنها برای فاضلاب نیست، بلکه در زهکشی، کانال های سیلابی و منتقل کردن مایعات نیز بکار می روند.

قیمت روز لوله کاروگیت پلی اتیلن

قیمت روز لوله کاروگیت پلی اتیلن

قیمت لوله کاروگیت پلی اتیلن به روز محاسبه می شود، علت این امر نوسانات قیمتی متریال مورد استفاده در این محصول است، پلی اتیلن که ماده اصلی در ساخت این لوله ها می باشد، روزانه و بر اساس قیمت ارز تغییر می کند، این مسئله تاثیر فاحشی بر قیمت نهایی این محصول می گذارد.

نوع و سایز این لوله ها و هزینه های تولید کارخانه نیز به روز محاسبه شده و قیمت این محصول را تعیین می کنند، محصولاتی با وزن بیشتر و کیفیت بالاتر قاعدتا قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

نوسان دلار بر این موارد ذکر شده هم موثر است، برای اطلاع از قیمت های روز این محصول می توانید به سایت تخصصی این مرکز مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده نمونه ها لیست قیمت آنها را هم ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما