سفارش خرید لوله اب پلی اتیلن

از پلی اتیلن در ساخت لوله های آب استفاده می‌شود که می‌توانند برای انتقال آب نه تنها در زمین های کشاورزی بلکه در سیستم آبرسانی شهری و خانه های مسکونی استفاده می‌شود و محصولی است که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد؛ فروش لوله اب پلی اتیلن به صورت عمده توسط تولید کننده آن انجام می شود و مشتری‌ها می‌توانند از طریق ارتباط با تولید کننده هر تعداد از این محصول را برای خود درخواست دهند و از آن برای صادرات به کشورهای دیگر نیز بهره ببرند.

سفارش خرید لوله اب پلی اتیلن

اطلاعاتی جامع درباره لوله پلی اتیلن کشاورزی

اطلاعاتی جامع درباره لوله پلی اتیلن کشاورزی

از انواع لوله هایی که برای انتقال آب در زمین های کشاورزی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد لوله آب پلی اتیلن کشاورزی نسبت به بقیه کارایی بسیار بیشتری دارد و تقریباً امروزه همه سیستم‌های آبیاری کشاورزی از این لوله استفاده می‌کنند و به ندرت لوله های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند.

این لوله ها از جنس پلی اتیلن بوده و به صورت دفن شده در زمین نیز مورد استفاده قرار می گیرند یا آن را بر روی سطح زمین های کشاورزی قرار می دهند که در هر دو صورت ماندگاری آنها بسیار زیاد است؛ این لوله ها کمترین میزان مقاومت را در برابر جریان آب و در بخش داخلی خود دارند و این مسئله کمک می‌کند که آب با سرعت بسیار زیادی از لوله ها عبور کند و بتواند به مکان مورد نظر کشاورز برسد.

از ویژگی‌های این لوله ها داشتن اتصالات پلی اتیلن است به این معنی که می‌توان این لوله ها را به مسیرهای مختلف با استفاده از این اتصالات هدایت کرد و به این شکل نهایت انعطاف پذیری را به این لوله‌ها داد و به راحتی به هر مسیری آب را می توان منتقل کرد.

همچنین لوله‌های مذکور در قطرهای بسیار مختلفی تولید می شوند و این تنوع قطر باعث کارایی بیشتر لوله‌ها می‌شود به طوری که از لوله‌های نیو پایپ برای آبیاری قطره‌ای و در باغات و محل کاشت صیفی جات استفاده می‌شود و از لوله های با قطر زیاد می توان برای انتقال آب از استخرها و چاه های آب به زمین‌های کشاورزی استفاده کرد.

انواع مختلفی از لوله آب کشاورزی پلی اتیلنی وجود دارند و می توانند بافتی بسیار نرم همچون لوله های نیوپایپ داشته باشند که از آنها برای آبیاری قطره‌ای استفاده می شود یا دارای بافتی بسیار سخت باشند که از جمله آنها لوله‌های با ضخامت بیشتر از 4 اینچ می‌توان یاد کرده که برای انتقال حجم زیاد آب مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند فشار داخلی فوق العاده بالایی را تحمل کنند.

هر یک از این لوله ها برای کاربردهای مشخص ساخته شده و توان تحمل نیروی وارد به خود از طریق جریان آب هستند و می توانند بیشترین میزان کارایی را در این زمینه از خود نشان دهند.

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن گاز رسانی

تا چند سال قبل از لوله های گاز با ضخامت های متفاوت برای انتقال گاز بین شهرها و در مسیرهای کوتاه و بلند استفاده می‌شد اما امروزه این لوله های فلزی جای خود را به لوله های پلاستیکی داده‌اند و لوله پلی اتیلن گازی نقش بسیار زیادی را در انتقال گاز ایفا می کنند.

بهترین این لوله ها به صورت چند جداره بوده و توانایی تحمل فشار بسیار بالایی را دارند همچنین این لوله ها از وزن سبکی برخوردارند و اتصالات مخصوص به خود را داشته که مانع از بروز نشتی در محل اتصال به همدیگر می شوند.

از مشخصات فنی این لوله ها می تواند به قطر خاص آنها اشاره کرد که بر اساس حجم گازی که از لوله عبور می‌کند متفاوت باشد؛ این لوله های چند جداره در بخش بیرونی خود دارای خطوط رنگی هستند که باعث تمایز آنها از لوله های دیگر پلی اتیلن می‌شود و همچنین ضخامت این لوله‌ها قابل توجه بوده و می توانند تا بیشتر از ۴۰ بار فشار گاز را به راحتی تحمل کنند.

از دیگر مشخصات این لوله ها آنها توانایی تحمل درجه حرارت های بسیار پایین است و نوسانات درجه حرارت باعث ایجاد ترک و شکستگی در آنها به هیچ عنوان نخواهد شد؛ جنس این لوله ها با اتصالات آنها دقیقاً یکی است و این باعث می شود که نهایت آب بندی صورت بگیرد و به این شکل احتمال نشت گاز از محل اتصالات به حداقل مقدار ممکن خواهد رسید.

معایب لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های GRP

معایب لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های GRP

نوع بخصوصی از لوله در سال‌های اخیر وارد بازار شده است که GRP معروف است که این لوله رقیب جدی برای لوله پلی اتیلن در برخی موارد هستند و محاسنی نسبت به لوله پلی اتیلن در آنها وجود دارد که در لوله پلی اتیلن دیده نمی شود.

یکی از مهمترین محاسنی که در لوله‌های GRP نسبت به لوله پلی اتیلن دارن و به عبارتی یکی از معایب لوله پلی اتیلن این است که این لوله تحمل فشار بسیار زیاد را ندارد در حالی که لوله های GRP دارای این توانایی تحمل فشار در هر شرایطی هستند و به این ترتیب این لوله‌ها می‌توانند هر میزان از فشاری را که به آنها وارد می‌شود به راحتی تحمل کنند.

از دیگر خصوصیات لوله های GRP این است که در صورت ورود جانوران موذی مانند موش به داخل آنها به هیچ عنوان آسیب نمی بیند اما لوله های پلی اتیلن می توانند تحت تاثیر آسیب این جانوران موذی قرار بگیرند و در برخی اوقات به این لوله ها صدمه وارد می شود بنابراین از این لحاظ دارای ضعف عمومی نسبت به لوله GRP هستند.

جنس لوله پلی اتیلن چیست

لوله پلی اتیلن همان طور که کاملاً از نام آن نیز مشخص است از جنس پلی اتیلن بوده و در واقع این لوله‌ها با امتیاز ویژه‌ای که دارند یعنی ساخته شدن از پلی اتیلن و دهها مزیت را با خود به همراه خواهند داشته و می‌توانند کارایی فوق العاده زیادی از خود داشته باشند.

جنس این لوله ها معمولاً از گرانول های های رنگی پلی اتیلن بوده و در برخی از موارد از پلی‌پروپیلن برای ساخت این لوله ها استفاده می شود اما به طور مشخص لوله هایی که از پلی اتیلن هستند استحکام بیشتری دارند و جنس این محصولات می تواند بیانگر کیفیت این لوله ها باشد.

پلی اتیلن ترکیبی انعطاف‌پذیر، بادوام و فوق العاده بالا مقاوم در برابر شرایط محیطی است و به هیچ عنوان تحت تاثیر آب یا حتی انواع حلالهای شیمیایی نیز قرار نمی‌گیرد و این باعث شده است که لوله ها نیز دقیقا همین امتیازات را داشته باشد.

لوله پلی اتیلن در برابر سایش مقاومت زیادی دارد و هیچ نوع ترکیب شیمیایی بر روی آن اثر گذار نیست به گونه‌ای که از این لوله به عنوان لوله آب و فاضلاب نیز استفاده می‌شود و ترکیبات اسیدی و قلیایی مانند اسید سولفوریک نمی توانند باعث تغییر شکل آن شوند.

جنس منحصر به فرد این لوله‌ها در واقع بیانگر ویژگی‌های بی‌نظیر آنها است که باعث شده این لوله ها دارای امتیازات منحصر به فرد باشند و کارایی آنها در بسیاری از فضاها و ساختمان ها زیاد باشد؛ جنس این لوله های پلی اتیلنی چنانچه از پلی اتیلن بازیافتی باشد مقاومت کیفی چندانی ندارد اما چنانچه پلی اتیلن تازه مورد استفاده قرار بگیرد می‌توانند با تضمین از آنها استفاده کرده و انتظار داشت این لوله ها بتوانند سال‌های سال دوام داشته باشند.

فراوانی ماده سازنده این لوله ها در کشور ما باعث شده است که ایران از تولیدکنندگان منطقه ای این در جهان باشد و لوله های پلی اتیلن می‌توانند از پلی اتیلن تولید شده در صنایع پتروشیمی در سایزها و ابعاد گوناگون تولید شوند و پلی اتیلن کرمان یکی از بهترین های این محصول را به آنها ارائه می کند.

کاربرد پلی اتیلن ضد سایش در صنعت تولید لوله ها محصولی بسیار عالی را ایجاد می کند و به تولید کنندگان امکان دستیابی به این محصول را میسر می سازد تا لوله های تولید شده پلی اتیلنی دارای مقاومت بی نظیری نسبت به سایش باشند و به این ترتیب لوله مناسبی برای استفاده در سطح خاکی و سنگلاخی زمین های کشاورزی باشند.

فروش بی واسطه لوله گاز پلاستیکی

فروش بی واسطه لوله گاز پلاستیکی کم کم انواع لوله های گاز فلزی ساخته شده از آهن با روکش روی منصوب شده و جای خود را به لوله های پلی اتیلن گازی می دهند و این لوله ها در حال حاضر در انتقال گاز بین شهری کاربرد بسیار زیادی دارند و به تدریج استفاده از آنها برای منازل نیز رایج می شود.

امروزه امکان خرید بی واسطه این لوله ها از تولیدکننده این محصول به راحتی فراهم است و مشتریان از سراسر ایران می توانند نیاز خود را از این طریق تامین کننده و به این لوله با کیفیت برای اجرای پروژه های خود دسترسی پیدا نمایند.

در این فروش انواع لوله گاز از نظر قطر و طول ارائه می شوند و می توانند نیاز مشتریان را تامین سازند؛ فروش بی واسطه با نرخی بسیار مناسب صورت می‌گیرد و به این ترتیب خریداران و علی‌الخصوص آنهایی که برای بازاریابی این محصول در کشورهای دیگر فعالیت می کنند می توانند ارزان آن را در این فروش به دست آورند و صادرکننده بی رقیب این محصول در کشورهای دیگر باشند تا به این ترتیب بهترین این لوله را بتوانند با قیمتی باورنکردنی به آنها ارائه کنند.

فروش به صورت تضمینی است که سعی شده است کمترین نرخ لوله را که امکان پذیر است با بالاترین کیفیت به مشتری ارائه گردد تا رضایت وی از هر لحاظ تامین شود و دخالت واسطه ها از بین رفته است و بدون شک دستیابی به این محصول با نرخ بسیار ارزان فراهم می باشد.

مرکز خرید اتصالات جوشی پلی‌اتیلن

لوله‌های پلی اتیلن ازجمله لوله های با ضخامت های مختلف هستند که در ضخامت های بیشتر از 4 اینچ اغلب به صورت شاخه ای ارائه می شوند در حالی که در ضخامت های کمتر از این مقدار به صورت کلافی قابل تهیه هستند اما این مسئله باعث می‌شود که اتصال شاخه‌های لوله به همدیگر اجتناب ناپذیر شود.

لوله‌های کلافی در طول های زیادی وجود دارند و به راحتی می‌توان مسیر طولانی را بدون نیاز به هرگونه اتصالاتی با این لوله‌ها لوله گذاری کرد اما در مورد لوله های شاخه های ۶ تا ۱۲ متر چنانچه مسیر به پایان نرسد باید لوله دیگری را به آن متصل نمود که امروزه از اتصالات جوشی برای این کار استفاده می شود.

اتصالات جوشی انواع بسیار مختلفی دارند و شما بر اساس نیازی که دارید می توانید هر یک از آنها را از مرکز خرید این محصول درخواست کنید تا با نرخ باورنکردنی در دسترس و اختیار شما قرار گیرند؛ مرکز مربوطه انواع بسیار مختلفی از اتصالات جوشی را در اختیار دارد و با نرخی باورنکردنی می تواند تنوع بسیار زیادی از این اتصالات را برای وصل نمودن لوله های مختلف در اختیار مشتریان قرار دهد.

این اتصالات کیفیت بسیار عالی دارند و نه تنها برای عرضه در داخل به کار می روند بلکه برای صادرات نیز فوق العاده بوده و همراه با ارائه این لوله ها الزامی هستند بنابراین صادرکنندگان می‌توانند آنها را با قیمت ارزان از داخل تهیه کرده و صادر کننده آن به کشورهای منطقه باشند.

با توجه به وجود انواع لوله پلی اتیلن مانند لوله 6 اینچ کشاورزی انواع بسیار مختلفی از اتصالات پلی اتیلن آبیاری توسط مرکز خرید این لوله ارائه می شود و مشتریان از اتصالات لوله های با قطر کم تا لوله های کاروگیت را می توانند از این مرکز تهیه کنند.

صادرات لوله اب پلی اتیلن درجه یک

صادرات لوله اب پلی اتیلن درجه یک مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت لوله های پلی اتیلن در کشور ما بسیار زیاد است به طوری که ایران یکی از صادرکنندگان پلی اتیلن در جهان می باشد و این محصول صنایع پتروشیمی را می‌تواند به کشورهای مختلف ارسال کنند همچنین این ماده یکی از منابع تامین کننده ارز کشور به شمار می رود.

کارخانه های تولید کننده لوله های پلی اتیلن که ماده اولیه آنها لوله های پلی اتیلن هستند بدون محدودیت به این ترکیب اولیه و ماده اصلی مورد نیاز خود دسترسی دارند و تولید این لوله در کشور به مقدار زیادی انجام می‌شود به گونه‌ای که صادرات این محصول به کشورهای دیگر به فراوانی در حال انجام است.

صادرکنندگان می‌توانند از این فرصت پیش آمده برای خود بهره ببرند و به این ترتیب این لوله را در نمونه های مختلف آن به کشورهای گوناگون صادر کنند و به این شکل سود خوبی نیز از تجارت آن برای خود تهیه نمایند تا به این ترتیب این محصول سود آور بتواند برای صادر کننده و کشور بسیار پر منفعت باشد.

صادرات لوله آب پلی اتیلن به عنوان یکی از پرتولید ترین و پرفروش ترین لوله های پلی اتیلن به کشورهای منطقه به راحتی قابل انجام است و همه کشورهای همسایه از خریداران عمده این محصول به شمار می‌روند و انواع لوله پلی اتیلن صادراتی را می توانند خریداری کنند همچنین قیمت لوله کاروگیت 160 و انواع دیگر برای آنها از نمونه های دیگر کشورها ارزانتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما