سایت خرید انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن یکی از لوله های کاربردی و پرمصرف در صنایع مختلف می باشد. امروزه این لوله جایگزین مناسبی برای انواع لوله های فلزی و بتنی می باشد که به دلیل مزیت های فراوان استفاده از آن رو به گسترش می باشد. خرید لوله پلی اتیلن از همین شرکت میسر می باشد و برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایت خرید انواع لوله پلی اتیلن

پخش لوله پلی اتیلن در تهران

پخش لوله پلی اتیلن در تهران

پلی اتیلن از ترکیب نفت خام با گازهای طبیعی تولید می شود که بیشتر برای تولید لوازم پلاستیکی کاربرد دارد. پلی اتین دارای انواع مختلفی از جمله پلی اتیلن سنگین، سبک، خطی با دانسیته پایین و یا دانسیته متوسط می باشد که برای تولید لوله های پلاستیکی و اتصالات لوله کشی استفاده می شود. تولید لوله پلی اتیلن تک جداره و دو جداره بر اساس استانداردهای لازم انجام می شود که مهمترین ویژگی این محصول مقاومت بالا و عالی و انعطاف پذیری بالا می باشد، به طوری که جهت تغییر دادن مسیر لوله نیاز به زانو نمی باشد و لوله به راحتی خم می شود که این مزیت سبب شده تا مشتریان زیادی داشته باشد.

کشاورزانی که زمین های ناهموار و شیب دار دارند از این لوله ها برای آبیاری استفاده می کنند. این لوله ها به صورت کلاف های 50 تا 200 متری با قطرهای 12 تا 32 میلیمتر می باشد. لوله های آبرسانی بیشتر مصارف کشاورزی دارند و در سیستم های آبیاری قطره ای کاربرد زیادی دارند که مزیت استفاده از آن افزایش چند برابری محصولات کشاورزی همچنین صرفه جویی در مصرف آب می باشد.

فروشنده لوله پلی اتیلن به قیمت تولید

فروشنده لوله پلی اتیلن به قیمت تولید

لوله و اتصالات پلی اتیلن به دلیل خواص منحصر به فرد خود می توانند، بهترین گزینه برای سیستم های انتقال سیالات در پروژه های بزرگ و کوچک صنعتی، سیستم های آبرسانس و نیروگاه ها باشند همچنین استفاده از این محصول در سیستم گازرسانی و فاضلاب های شهری و آتش نشانی بسیار متداول می باشد. از جمله عواملی که باعث استفاده روزافزون این محصول شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عمر بسیار طولانی
  • دارای استاندارد لازم برای انتقال آب شرب می باشد
  • وزن سبک آن انتقال و جابجایی آن را راحت تر می کند
  • هزینه بستر سازی و اجرا و نصب آن بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های فلزی و بتنی است
  • با توجه به انعطاف پذیری بالای این لوله ها در برابر حرکات زمین و زلزله بسیار مقاوم می باشند
  • تنش های خمشی و کششی را به آسانی تحمل نموده که باعث کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری آن می گردد
  • در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی مقاومت بالایی دارند و دچار خوردگی نمی شوند

تهیه لوله پلی اتیلن با نازلترین قیمت

تهیه لوله پلی اتیلن با نازلترین قیمت لوله های پلی اتیلن برای صرفه جویی در مصرف آب در کشاورزی بسیار حائز اهمیت می باشد همچنین از هدر رفت آب در هنگام آبیاری پیشگیری می شود و با سرعت بیشتری آب را به زمین انتقال می دهند. با استفاده از لوله های پلی اتیلن هزینه های نصب و راه اندازی، تعمیرات و نگهداری تا حد زیادی کاهش می یابد و به راحتی می توان این سیستم را کنترل و مدیریت کرد. یکی دیگر از امتیازات و مزایای استفاده از آن مقاومت بالا در برابر سایر عوامل محیطی خاک مانند اسیدیته، فشار لایه های خاک، شوری و … می باشد.

مرکز خرید بهترین لوله پلی اتیلن در شیراز

مرکز خرید بهترین لوله پلی اتیلن در شیرازیکی  دیگر از موارد استفاده از لوله پلی اتیلن در سیستم انتقال گاز شهری است که این لوله قادر به اتصال جوشی بوده که بسیار محکم می باشند همچنین حدود 25 برابر قطر لوله خم می شود که در بسیاری از موارد نیازی به استفاده از اتصالات نمی باشد. هزینه نصب آن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و در مقابل ترکیبات گازی بسیار مقاوم است.

در تولید لوله های پلی اتیلنی گازی تمامی استانداردهای ملی و بین المللی رعایت می شود و در آزمایشگاه های مجهز مورد بررسی و آزمون دقیق قرار می گیرند. بازار فروش لوله پلی اتیلن بسیار پرونق می باشد و به دلیل کاربرد فراوان در صنایع مختلف طرفداران زیادی دارد که تقاضا برای عرضه و تولید این محصول رو به افزایش است.

تولید لوله پلی اتیلن کشاورزی

تولید لوله پلی اتیلن کشاورزیلوله پلی اتیلن در دو نوع تک لایه و دو جداره تولیبد می شود. در کارخانه های تولید کننده دستگاه های پیشرفته ای برای تولید انواع این لوله ها در سایزهای متنوع وجود دارد که سبب می شود لوله ای با بهترین کارایی و عملکرد با استفاده از متریال درجه یک تولید شود. کاربرد لوله پلی اتیلن عبارت است از: این محصول کاربرد زیادی در صنایعی مانند کشاورزی، آب و فاضلاب، سیستم آبرسانی، گازرسانی، صنعت برق و مخابرت و … دارد. این لوله ها در سایزها 16 تا 2000 میلیمتر و همراه با اتصالات جوشی و پیچی تولید می شوند. در کارخانه های تولید کننده موارد زیادی برای تولید لوله باید رعایت شود که عبارتند از:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • رعایت استانداردهای لازم هنگام تولید
  • استفاده از به روزترین تکنولوژی و دستگاه ها
  • بهره وری از نیروی متخصص

لوله های تولید شده باید بسیار مقاوم باشند و در برابر عوامل مختلف محیطی دوام بالایی داشته باشند. یکی از کاربردهای این لوله در کشاورزی و آبیاری است. نمونه های مختلف آن شامل لوله پلی اتیلن گازی، لوله پلی اتیلن کابلی، لوله پلی اتیلن فاضلابی و کشاورزی در کارخانه ها تولید کننده در شهرهای مختلفی کشور از جمله اهواز، اصفهان، تهران، مشهد و … با کیفیت برتر تولید می شود.

فروش لوله پلی اتیلن در عمده فروشی ها

فروش لوله پلی اتیلن در عمده فروشی هالوله پلی اتیلن آتش نشانی از مهمترین و پرمصرف ترین وسایل سیستم های آتش نشانی است که به دلیل خصوصیاتی از جمله عدم خوردگی و مقاومت بالا در برابر رانش زمین برای سیستم های آتش نشانی برای نصب در خاک استفاده می شود همچنین قادر به تحمل فشار آب نیز می باشند.

این لوله ها برای پوشش دادن انواع کابل های برق نیز بسیار مناسب هستند و هرگز زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند. بازار لوله پلی اتیلن امروزه دارای خریداران و مشتریان زیادی می باشد و لوله پلی اتیلن در کشورهای مختلف جهان یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع لوله می باشد.

صادرات لوله پلی اتیلن از پایانه مرزی آستارا

صادرات لوله پلی اتیلن از پایانه مرزی آستاراصادرات لوله پلی اتیلن به اکثر کشورهای همسایه مثل ترکیه، روسیه، عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود که به علت کیفیت بالا و کاربرد زیاد مورد استقبال مشتریان خارجی قرار گرفته است و از فروش بالایی برخوردار می باشد. این شرکت ها بهترین برند لوله پلی اتیلن باکیفیت را با گواهی استاندارد و تضمین کیفیت صادر می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما