خرید کلی لوله کاروگیت ارزان

لوله کاروگیت ارزان و باکیفیت، آماده ارسال برای مصارف شما مشتریان عزیز.

کاربرد متفاوت لوله کاروگیت در صنعت و شهرسازی باعث شده که اکثر افراد تمایل به شناخت ویژگی های این لوله داشته باشند. تفاوت هایی که این لوله با دیگر لوله ها دارد، نحوه انتخاب را بین انواع لوله متمایز می سازد، به همین دلیل نیاز است تا درباره آن اطلاعات بیشتری به دست آورد.

این لوله ها را با نام های دیگری هم می‌شناسندکه عبارت اند از:

  • لوله پلی اتیلن شیاردارفاضلابی
  • لوله آکاردئونی
  • ولوله خرطومی فاضلاب

مشخصات فنی و کیفیت لوله کاروگیت


مطابق با استاندار INSO9116-3 و DIN16961-2 می باشد که کاروگیت نباید با مواد دیگری جز گرانول، پودر و عناصر نام برده در استاندارد ترکیب شود. لوله های کاروگیت بر اساس استاندارد آزمون های لوله های پلی اتیلن دوجداره تولید می شوند. که این آزمون ها عبارت اند از :

  • چگالی
  • شاخص جریان مذاب
  • مقاومت حلقوی بلند مدت
  • مقاومت حلقوی کوتاه مدت
  • انعطاف پذیری
  • تعیین درصد دوده
  • پراکنش دوده
  • آزمون ضربه
  • بازگشت حرارتی
  • شکل ظاهری
  • کشش خطی جوش

این لوله های دوجداره برای اولین بار در آمریکا ساخته شدند و اولین تحقیقات آن در موسسه تحقیقات کشاورزی آمریکا شروع شد.

آنها به دنبال موادی بودند که هم از پلاستیک ساخته شده باشند هم بتوانند فشار خاک را برای مدت طولانی زیر خاک تحمل کنند و همچنین قیمت بالایی نداشته باشند که برای اولین بار در ورودی زهکشی آب مزرعه ها استفاده شد. این تجربه بسیار موفقیت آمیز بود و سرعت کار را به میزان قابل توجهی افزایش داد و انتقال سیالات را به میزان زیادی ساده کرد. بعد از آن تحقیقات زیادی برای بهتر کردن ظاهر لوله ها در طول سال های مختلف انجام شد تا اینکه لوله ها به شکل های امروزی رسیدند.

طبق استاندارد جهانی تولید لوله های کاروگیت باید با مقاومت مکانیکی بین 16 تا 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشد. همینطور در ایران طبق تاکید تمامی بازرسان، مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت تولیدی هر شرکت در مرحله اول باید دارای مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشد.

سایز انواع لوله کاروگیت

فشار 15کیلونیوتن

  1. 200
  2. 250
  3. 315
  4. 400
  5. 500
  6. 600
  7. 700
  8. 800
  9. 900
  10. 1000

فشار 31.5 کیلونیوتن( sn8)

  1. 110
  2. 125
  3. 160
  4. 200
  5. 250
  6. 300
  7. 315
  8. 350
  9. 400
  10. 500
  11. 600
  12. 700
  13. 800
  14. 900
  15. 1000

فشار 8 کیلونیوتن( مخصوص آب های سطحی)

  1. 1000
  2. 1200

پوشیده شده با ورق آهنی

  1. 1000
  2. 1200
  3. 1400
  4. 1800
  5. 2000
  6. 2200

پی وی سی(PVC)

  1. 110
  2. 160
  3. 200
  4. 250
  5. 315
  6. 400
  7. 500
  8. 600

*تمامی اعداد نوشته شده بر اساس میلی متر می‌باشند.

اتصال این لوله ها به شکل زیر تقسیم میشوند:

اتصال با واشر و کوپلر ساده: ساده ترین نوع اتصال این لوله ها اتصال کوپلر است.

موفه دار: ارزان تر از روش قبل است اما باعث افت فشار در لوله می شود.

اتصال با کمربند و واشر: برای اتصال لوله ها در سایزهای بالا اتصال با استفاده از جوش الکتروفیوژن انجام می‌شود.


خرید کلی لوله کاروگیت ارزان

آشنایی با انواع لوله کاروگیت

آشنایی با انواع لوله کاروگیت

لوله کاروگیت که نوعی لوله پلیمری است به دودسته تقسیم میشود:

1_ لوله کاروگیت معمولی

2_ لوله کاروگیت اسپریال

لوله کاروگیت معمولی

در تولید این نوع لوله ها،مواد پلیمری قالب گیری و پرس می‌شوند.

لوله کاروگیت اسپریال

در تولید این نوع لوله ها از دستگاه اکسترود استفاده می‌شود و پس از خنک سازی، به شکل مارپیچی یا حلقه ای در می‌آیند.

در مرحله ی بعدی، این حلقه ها بهم می‌چسبند و قسمت زرد یا آبی رنگ به آنها اضافه می‌شود که از جنس فولاد یا پلی اتیلن سنگین میباشد.

به این علت داخل لوله ها رنگی شده اند که کارفرما بتواند به راحتی با یک دوربین لوله را ردیابی و کنترل کند.

لوله های پی وی سی


معروف به لوله کاروگیت مخابراتی هستند که دارای بازدهی بالا پس از یک دوره طولانی مصرف (بیش از 50 سال) تحت شرایط مختلف دمایی و نیرو های مختلف وارده می باشد.

لوله مسی کاروگیت

میزان مس موجود در این آلیاژ از 60 تا 90 درصد متغیر است یکی از آلیاژ های مسی فلز مونل است که از 52 درصد نیکل برخوردار است با اینکه این فلزمیزان زیادی مس در خود جای داده است اما به رنگ آن به شکل نقره ای میباشد.

لوله مدل s HD با بیرونی شیاردار و دیواره داخلی صاف و صیقلی

تولید کنندگان لوله ها از روش های متفاوتی برای استفاده از لوله ها استفاده می کنند. مثلا اتصال های لوله ها می توانند همراه یا بدون واشر باشند. اتصالات بدون نشتی، ضد آب و مقاوم در برابر فشار که مانع از نفوذ آب می شوند برای اکثر برنامه های تخلیه جریان های قوی و سنگین مناسب بوده و معمولا نشت قابل توجهی رخ نمی دهد.

اهمیت استفاده از لوله کاروگیت

مزایای لوله کاروگیت

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • طول عمر حداقل 50 سال
  • ضریب اصطکاک پایین و عدم تشکیل رسوب در لوله
  • انعطاف پذیری و چکش ‌خواری بالا
  • وزن سبک و حمل آسان
  • نصب و اتصال آسان
  • تولید در قطرهای بسیار بالا

کاربرد لوله های کاروگیت

  • سیستم‌ زهکشی
  • تصفیه آب
  • مخازن مایعات و اسید
  • سیستم‌ انتقال آب
  • منهول
  • سیستم‌ آبیاری
  • انتقال فاضلاب‌ شهری
  • سیستم ‌انتقال آب باران
  • شبکه‌ جمع آوری آب های سطحی شهری و مناطق صنعتی و کشاورزی
  • سیستم‌ انتقال مواد صنعتی

از مزایای این لوله نسبت به بقیه ی لوله ها ساخته زبری کم آن است که باعث می شود در مواردی مانند لوله ی فاضلاب که حاوی مواد جامد است ، مواد در داخل لوله رسوب نکند و همچنین دفع فاضلاب با تولید اسیدسولفوریک همراه است که این لوله ها در برابر اثرات مخرب آن مقاوم هستند.

یکی از قابلیت های دیگر این لوله ها توانایی تحمل فشار های سطحی و بار زنده و مرده است که این تحمل فشار از ساختار حلقه حلقوی آن نشآت می گیرد. یکی از مشکلات لوله های زیرزمینی طول عمر آن ها محسوب می شود ولی این لوله ها عمری طولانی دارند و معمولا می توانید از عمر این لوله به مدت ۵۰ تا ۱۰۰ سال مطمعن باشید. انواع پلاستیکی لوله کاروگیت می تواند بیشتر از مدل های دیگر پی اچ خاک را تحمل کند و برای این مورد مناسب و مقاوم تر است.

بررسی مقاومت لوله کاروگیت فاضلاب

بررسی مقاومت لوله کاروگیت فاضلاب

در ساخت لوله کاروگیت از مواد Anti-uv استفاده می شود و به همین دلیل در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند. این لوله ها چون ارزش غذایی ندارند در برابر جوندگان و میکروارگانیسم ها نیر از خود مقاومت نشان می دهند و شرایط آب و هوایی مختلف مانند گرمای تا ۵۰ درجه ی سانتی گراد و سرمای شدید را هم تحمل می کنند؛ هم چنین به علت داشتن خواص الاستومری بالا می تواند سازگاری خوبی با شرایط غیر هم تراز و نا متعارف داشته باشد. این لوله ها باید حداقل مقاومت مکانیکی ۳۱٫۵ کیلونیوتون بر مترمربع را تحمل کنند و می توانند فشارهای ۱۶، ۵/۳۱ و ۶۴ کیلو نیوتن را تحمل کنند. استحکام و مقاومت لوله های کاروگیت به میزان زیادی به تراکم خاک ، نوع خاک و نحوه بستر سازی آن بستگی دارد که این موضوع خود به دلیل خواص فیزیکی منحصر بفرد این لوله ها است به صورتی که در هنگام بالا بودن فشردگی خاک فشار وارد برلوله به خاک منتقل می شود و این امر باعث می شود تا این مدل از لوله فشار بالایی را تحمل کند که این موضوع در لوله های بتنی متفاوت است و فقط خود لوله فشار را تحمل می کند.

عوامل موثر بر قیمت لوله کارگیت ارزان

این مدل از لوله ها نسب به سایر لوله های سرامیکی، بتونی و فلزی قیمت مناسب تر و پایین تری دارند. قیمت لوله های کاروگیت با توجه به نوع استفاده ، اندازه و فشاری که می توانند تحمل کنند متفاوت است ولی به طور کلی قیمت های آن ها از متری ۱۲ هزار تومان تا متری ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متغیر است.

لازم به توضیح است که قیمت لوله کاروگیت 200 و پرفروش ترین آنها بستگی به اندازه و قطر حلقه و ویژگی های آن دارد.

لوله های کاروگیت بر اساس استاندارد های مشخصی تولید می گردد.

این سایز از لوله کاروگیت (لوله کاروگیت ۲۰۰) برای آبرو های کوچک و انتقال پساب واحدهای مسکونی و صنعتی کوچک به کار می‌رود. از این رو به آن، لوله ۲۰۰ می‌گویند. زیرا قطر داخلی آن ۲۰۰ میلی متر است. در لوله کاروگیت ابعاد بسیار مهم است و برخلاف لوله های تک جداره که وزن در آنها اهمیت خاصی دارد، دراین نوع از لوله پلی اتیلن وزن دارای اهمیت نیست و در هیچ جدولی مشخصات وزنی آن مندرج نشده است و در آن بر ابعاد و میزان مقاومت حلقوی جداره خارجی شده است.

عرضه کننده لوله کاروگیت ارزان

عرضه کننده لوله کاروگیت ارزان لوله کاروگیت کیش

نسل جدید لوله های کاروگیت پارس اتیلن کیش با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین خط تولید لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت در دنیا می‌باشد. این خط تولید تماما از مهندسی فوق پیشرفته‌‌ی آلمانی برخوردار می باشد. خط تولید لوله دوجداره کاروگیت شرکت پارس اتیلن کیش ,ساخت شرکت بزرگ آلمانی به نام‌ DROSSBACH می‌باشد که دارای پیشرفته‌ترین سیستم‌های کنترل خودکار در حین تولید می‌باشد که امکان بروز هرگونه خطایی در حین تولید لوله کاروگیت پلی اتیلن را نخواهد داد. تمامی خطوط تولید لوله دوجداره و تک جداره پلی اتیلن شرکت پارس اتیلن کیش جزو مدرنترین و دقیق ترین دستگاه‌های تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در کشور می‌باشد که محصول خروجی را از نظر کیفیت در رده بهترین محصولات پلی اتیلن منطقه و جهان قرار داده است.

لوله کاروگیت مشهد

لوله های کاروگیت در شهر مشهد به دلیل ساخت ساز های زیاد از استقبال خوبی برخوردار است.

شهرداری مشهد به دلیل دارا بودن سیستم انتقال فاضلاب پیشرفته خواستار استفاده از لوله ها خوب و با دوام بوده است لوله ای که با توجه به مقاومت خوب از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد که لوله های کاروگیت پاسخ گوی نیاز بود.

قیمت لوله کاروگیت مشهد نسبت به شهر های دیگر ایران مناسب تر است.

لوله کاروگیت مازندران

لوله پلی اتیلن و لوله کاروگیت در مازندران، که از استان های بسیار پر بارش کشور است و هر ساله در بیشتر فصول سال حجم بالایی از روان آب ها را در سطح شهر و روستاها تجربه می کند، برای شرکت ها و در کل مشتریان این کالا، یکی از کالاهای های آنها برای مدیریت و هدایت آب و فاضلاب می باشد. در صورتی که لوله کاروگیت برای مصارف دیگری هم انجام می گیرد، انتخاب تامین کننده ای مطمئن که هم تولید و هم فروش مستقیم لوله کاروگیت را برای مصرف کننده نهایی و البته اصناف واسط فراهم کرده باشد، امری مهم تلقی می شود.

همچنین کارخانه های بسیار دیگری در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که می‌توان به کارخانه لوله کاروگیت ملارد، تبریز و اصفهان اشاره کرد.

فروش مستقیم لوله کاروگیت ارزان

هزینه حمل در قیمت لوله کاروگیت بسیار موثر است. به فرض مثال کارخانه لوله کاروگیت در بندرعباس بسیار سخت است که بتواند با کارخانه این نوع لوله ها در مشهد رقابت کند چرا که داخل این مدل لوله ها خالی بوده و هزینه حمل بقدری زیاد است که می بایست حتما تولید کننده لوله کاروگیت بومی پیدا نمود. بطور مثال هزینه بار یک تریلی لوله کاروگیت ازشیراز تا مشهد که تنها می تواند 12 متر لوله 1800 بارگیری کند معادل 7 میلیون تومان می باشد . سرشکن کردن این هزینه حمل روی قیمت خود لوله مساوی است با 10 درصد افزایش قیمت لوله ها. در حالت کلی قیمت لوله کاروگیت از17 هزارتومان در هر متر آغاز و تا 8 میلیون و 800 هزار تومان تا سایز 3000 میلیمتر ادامه دارد. البته همانطور که عرض شد قیمت روز لوله کروگیت بستگی به عوامل زیادی دارد.

قیمت عمده لوله کاروگیت ارزان

قیمت عمده لوله کاروگیت ارزان

31.5 کیلونیوتن( sn8)

نام

کالا

میلی

متر

سایز

وزن

هر متر

استاندارد

ایران

تعداددر

کامیون

روش نصب طول شاخه قیمت
لوله کاروگیت 110

میلیمتر

4

اینچ

1 کیلوگرم 9116 300 شاخه

کوپلر

واشر

هر متر

39000

تومان

لوله

کاروگیت

125 میلیمتر 5 اینچ

1.150

کیلوگرم

9116

250

شاخه

کوپلر واشر

هر متر

66100

تومان

لوله کاروگیت 160

میلیمتر

6 اینچ 1.800 کیلوگرم 9116

130

شاخه

کوپلر واشر

هر متر

67500

تومان

لوله کاروگیت 200

میلیمتر

8 اینچ 2.550 کیلوگرم 9116

110

شاخه

کوپلر واشر

هر متر

95625

تومان

لوله کاروگیت 250

میلیمتر

10 اینچ 3.650 کیلوگرم 9116 65 شاخه

کوپلر واشر

هر متر

136875

تومان

لوله کاروگیت 300

میلیمتر

12 اینچ

5

کیلوگرم

9116 40 شاخه

کوپلر واشر

هر متر

191000

تومان

لوله کاروگیت 315 میلیمتر 12 اینچ

6

کیلوگرم

9116 36 شاخه

کوپلر واشر

هر متر

225000

تومان

لوله کاروگیت 350

میلیمتر

12 اینچ 6.700 کیلوگرم 9116 26 شاخه

کوپلر واشر

هر متر

274600

تومان

لوله کاروگیت 400

میلیمتر

16 اینچ

9

کیلوگرم

9116 24 شاخه

کوپلر واشر

هر متر

337500

تومان

لوله کاروگیت 500

میلیمتر

20 اینچ

14.500

کیلوگرم

9116 16 شاخه

کوپلر واشر

6

متر

551000

تومان

لوله کاروگیت 600 میلیمتر 24 اینچ

20

کیلوگرم

9116 11 شاخه

کوپلر واشر

6

متر

760000

تومان

لوله کاروگیت 700 میلیمتر 28 اینچ 28 کیلوگرم 9116

8

شاخه

کوپلر واشر

6

متر

1064000

تومان

لوله کاروگیت 800 میلیمتر 32 اینچ

38

کیلوگرم

9116

6

شاخه

کوپلر واشر

6

متر

1455400

تومان

لوله کاروگیت 900 میلیمتر 36 اینچ

55

کیلوگرم

9116 5 شاخه

کوپلر واشر

6

متر

متغیر
لوله کاروگیت 1000

میلیمتر

40 اینچ

58

62 کیلوگرم

9116

4

شاخه

کوپلر واشر یا جوش پلی اتیلن

6

متر

متغیر

16کیلونیوتنsn4

نام

کالا

میلیمتر سایز

وزن

هرمتر

استاندار

ایران

تعداددر

کامیون

روش نصب طول شاخه قیمت

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

200

میلیمتر

8

اینچ

2

کیلوگرم

9116

100

شاخه

کوپلر واشر

هر متر 75000

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

250

میلیمتر

10

اینچ

3

کیلوگرم

9116

65

شاخه

کوپلر واشر

6

متر

112500

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

315

میلیمتر

12

اینچ

5

کیلوگرم

9116

36

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

187500

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

400

میلیمتر

16

اینچ

7.5

کیلوگرم

9116

24

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

281250

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

500

میلیمتر

20

اینچ

12.5

کیلوگرم

9116

16

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

475000

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

600

میلیمتر

24

اینچ

17.5

کیلوگرم

9116

11

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

665000

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

700

میلیمتر

28

اینچ

24

کیلوگرم

9116

8

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

912000

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

800

میلیمتر

32

اینچ

31

کیلوگرم

9116

6

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

1292800

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

900

میلیمتر

36

اینچ

45

کیلوگرم

9116

4

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

متغیر

لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن SN8

1000

میلیمتر

40

اینچ

52

58

کیلوگرم

9116

4

شاخه

کوپلر واشر

6 متر

متغیر

8کیلونیوتن

نام

کالا

میلیمتر سایز

وزن

هرمتر

استاندارد

ایران

تعداددر

کامیون

روش

نصب

طول شاخه قیمت

لوله کاروگیت مخصوص جمع آوری آب های سطحی

1000

میلیمتر

1متر

17

کیلوگرم

9116

8

شاخه

جوش پلی اتیلن

6متر متغیر

لوله کاروگیت مخصوص جمع آوری آب های سطحی

1200

میلیمتر

1.2متر

30

کیلوگرم

9116

5

شاخه

جوش پلی اتیلن 6متر متغیر

لوله کاروگیت مسلح با ورق آهن

نام

کالا

میلیمتر سایز

وزن

هرمتر

استاندارد

ایران

تعداددر

کامیون

روش نصب

طول

شاخه

قیمت

لوله مسلح

1000

میلیمتر

40

اینچ

50

کیلوگرم

9116

4

شاخه

جوش پلی اتیلن

6 متر متغیر

لوله مسلح

1200

میلیمتر

48

اینچ

80

کیلوگرم

9116 4 شاخه

جوش پلی اتیلن

6 متر متغیر

لوله مسلح

1400

میلیمتر

56

اینچ

130

کیلوگرم

9116 3 شاخه

جوش پلی اتیلن

6 متر متغیر

لوله مسلح

1800

میلیمتر

64

اینچ

200

کیلوگرم

9116 3 شاخه

جوش پلی اتیلن

6 متر متغیر

لوله مسلح

2000

میلیمتر

80

اینچ

250

کیلوگرم

9116 2 شاخه

جوش پلی اتیلن

6 متر متغیر

لوله مسلح

2200

میلیمتر

56

اینچ

112

کیلوگرم

9116 2 شاخه

جوش پلی اتیلن

6 متر متغیر
نام

کالا

میلیمتر سایز وزن

هرمتر

استاندارد

ایران

تعداددر

کامیون

روش

نصب

طول شاخه قیمت
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 110

میلیمتر

4

اینچ

1.2

کیلوگرم

9116 400

شاخه

کوپلر واشر 6

متر

متغیر
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 160

میلیمتر

6

اینچ

1

کیلوگرم

9116 150

شاخه

کوپلر واشر 6 متر متغیر
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 200

میلیمتر

8

اینچ

2.5

کیلوگرم

9116 100

شاخه

کوپلر واشر 6 متر متغیر
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 250

میلیمتر

10

اینچ

3.65

کیلوگرم

9116 63

شاخه

کوپلر واشر 6 متر متغیر
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 315

میلیمتر

12

اینچ

6

کیلوگرم

9116 45

شاخه

کوپلر واشر 6 متر متغیر
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 400

میلیمتر

16

اینچ

9

کیلوگرم

9116 25

شاخه

کوپلر واشر 6 متر متغیر
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 500

میلیمتر

20

اینچ

15

کیلوگرم

9116 15

شاخه

کوپلر واشر 6 متر متغیر
لوله کاروگیت پی وی سی مخابراتی 600

میلیمتر

24

اینچ

20

کیلوگرم

9116 12

شاخه

کوپلر واشر 6 متر متغیر

فروش عمده لوله کاروگیت در کشور توسط مراکز متعددی به صورت حضوری یا غیر حضوری صورت می گیرد. اما یکی از مراکزی که در راستای فروش عمده این محصول، تلاش متعددی را از خود نشان داده و به عنون یکی از برترین مراکز فروش لوله کاروگیت فاضلابی شناخته شده، همین مرکز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما