خرید نوار تیپ در تهران با پایین ترین قیمت

نوار تیپ یکی از لوازم ضروری برای راه اندازی شبکه های مدرن آبیاری است که از نظر ظاهری به شیلنگ یا لوله های پلیمری انعطاف پذیر شباهت دارد و با مکانیسم خاصی موجب انتقال قطره ای آب به بیرون می شود. جهت ثبت سفارش و خرید نوار تیپ تهران با پایین ترین قیمت ممکن می توانید از واحد های اصلی پخش و فروش تجهیزات آبیاری در سطح کشور یا بستر فضای مجازی بهره گیری کنید.

خرید نوار تیپ در تهران با پایین ترین قیمت

معرفی نوار تیپ پلاک دار ایرانی

معرفی نوار تیپ پلاک دار ایرانی

نوار های تیپ وسایلی بسیار کاربردی برای آبیاری اصولی و صحیح زمین های متراکم، ردیفی و نسبتا هموار هستند و استفاده از آن ها موجب می شود که همه روزه به میزان برابر رطوبت به گیاهان و خاک رسیده و از خشکی آن ها و هدر رفتن آب جلوگیری می کند. به این ترتیب راندمان کشاوری را بالا می برد. این محصول در دو نوع درز دار و پلاک دار موجود است.

نوار تیپ پلاک دار ایرانی با استفاده از بهترین مواد اولیه و تحت قوانین استاندارد بین المللی و جهاد کشاورزی تولید شده است و به کار گیری آن در مقایسه با نوار درز دار موجب انتقال بهتر آب در زمین شده و به صرفه جویی بیشتر در مصرف آن کمک می کند. در نتیجه هزینه های امر کشاورزی را کاهش داده و سود حاصل از آن را بالاترمی برد. پس به نفع کشاورزان زحمتکش است.

با استفاده از این نوارها دیگر نیازی به ایجاد جوی های باریک آب در کنار ردیف سبزیجات و صیفی جات یا استفاده از روش غرقه سازی نیست. به این ترتیب در این شرایط کمبود آب بهتر می توان از منابع موجود بهره گیری نمود. نوار تیپ های ایرانی پلاک دار هم در مقایسه با نوار های پلاک دار خارجی از نرخ خیلی کمتری برخوردار هستند و در نتیجه خرید آن ها از نظر اقتصادی برای هم میهنان ما مقرون به صرفه تر می باشد.

راهنمای خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی

راهنمای خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی

اگر شما عزیزان به راه اندازی کردن یک سیستم آبیاری مدرن قطره ای در زمین کشاورزی خود علاقه مند هستید، باید قبل از هر کاری به خرید نوار تیپ مخصوص آبیاری مبادرت ورزید که این کار به در نظر داشتن چند اصل مهم بستگی دارد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم چند مورد از آن ها را خدمت شما همراهان گرامی بیان نماییم تا شما را با این موارد آشنا سازیم:

  1. یکی از فاکتور های مهمی که شما باید در زمان خرید این محصول در نظر داشته باشید، این است که وزن کلی آن را بسنجید. این مساله میزان ضخامت دیواره نوار ها را به شما نشان می دهد و بهترین وزنی که می توانید برای این لوازم در نظر بگیرید حدود 10 الی 11 کیلوگرم می باشد.
  2. دومین مساله مهمی که حتما باید به آن دقت کنید، شامل قطر دهانه لوله ها یا نوارها است که با حجم آب قابل انتقال با این لوازم رابطه مستقیم دارد. یعنی اگر قطر لوله ها خیلی کم باشد آب به اندازه کافی نمی تواند از آن عبور کند و اگر بیش از حد زیاد باشد با بست و اتصالات هماهنگ نخواهد بود. بهترین قطری که می توانید برای این لوازم در نظر بگیرید، مابین 16 تا 17 میلی متر است.
  3. همچنین شما باید به جنس این نوارها و وجود علامت استاندارد و تاییدیه های وزارت بهداشت بر روی سطح آن ها نیز دقت کنید. چون این علائم کیفیت این محصولات را به شما نشان می دهند و باید بدانید نوارهای غیر استاندارد اصلا برای خرید مناسب نیستند.

میزان صادرات لوله نوار تیپ به کشورهای آسیایی

میزان صادرات لوله نوار تیپ به کشورهای آسیایی خوب است بدانید که امروزه با توجه به افزایش سطح آگاهی مردم دنیا و لزوم حفاظت از محیط زیست و منابع آبی، استفاده از روش های جدید برای آبیاری مزارع بسیار رواج پیدا کرده و با این حساب رونق فروش نوار های آبیاری قطره ای در تمام کشور های دنیا بالاتر رفته است که این موضوع موجب می شود یک فرصت عالی برای صادرات و کسب درآمد برای کشور ما ایجاد شود.

در نتیجه در طی چند سال اخیر میزان صادرات لوله های نوار تیپ 50 سانتی به کشور های آسیایی دنیا تا حد زیادی افزایش یافته و بیشترین حجم عرضه این محصولات به کشور هایی نظیر عراق، ترکیه و آذربایجان صورت می گیرد که از این محصولات در کشت صیفی جات و سبزیجات با روش قطره ای استفاده می کنند.

یکی از دلایل بالا بودن میزان صادرات این محصولات در کشور های همجوار ایران، این است که نرخ فروش این کالای ایرانی در مقایسه با نمونه های دیگر خیلی مناسب تر است. به این ترتیب خریداران تمایل بیشتری برای خرید آن از خود نشان می دهند. در ضمن با در نظر گرفتن فواصل جغرافیایی خیلی کمی که بین ایران و این کشور ها وجود دارد، در نتیجه صادرات و واردات بین آن ها با هزینه اندکی انچام می شود که به نفع تولید کننده ها و تجار است.

به علاوه محصولات تولیدی کشور ما از کیفیت ایده آل برخوردار هستند و در نتیجه دوام و طول عمر بالایی خواهند داشت و به این ترتیب خرید آن ها از هر نظر برای مصرف کننده ها مقرون به صرفه خواهد بود.

شرکت صادراتی بهترین نوار تیپ در تهران

شرکت صادراتی بهترین نوار تیپ در تهران شرکت های صادراتی بزرگ در تهران همواره بهترین نوار تیپ های تولید ایران را از کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و آن ها را با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسبی به خارج از مرز های ایران منتقل نموده و با روش های زمینی، هوایی یا دریایی صادرات می نمایند. به این ترتیب این امر به جذب درآمد های ارزی به کشور ما کمک خواهند کرد و موجب توسعه اقتصاد و تولید ما می شوند و به همین دلیل ما نباید از امر صادرات گسترده این محصولات غافل شویم.

این شرکت ها اغلب برای خدمت رسانی به هم میهنان عزیز ما اقدام به عرضه این محصولات صادراتی درجه یک در بازار های داخلی ایران هم می کنند و چون آن ها را از طرف تولیدی ها ارائه می دهند، ارزش افزوده کمتری را برای فروش آن ها در نظر می گیرند و با این کار باعث بالا رفتن توانایی خرید مردم می شود. از این رو رونق فروش این محصولات را نیز بالاتر می برند.

خرید و فروش نوار های آبیاری هم در داخل بازار های حضوری واقع در سطح شهرها انجام می شود و هم در بستر فضای مجازی و از راه دور صورت می گیرد که روش دوم آسان تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما